Kawin Thamsatchanan

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » di 16 jan 2018, 21:18

Kawin Thamsatchanan officieel voorgesteld

Afbeelding

Vrijdag landde Thamsatchanan op Belgische bodem. Het is voor de Thaise doelman de eerste keer dat hij als speler naar Europa komt. De Thaise nationale doelman mag dan al meer dan 60 caps verzameld hebben voor zijn land, hij voetbalde nog nooit in Europa. "Het zijn spannende dagen voor me. Ik treed helemaal uit mijn comfortzone en zet een logische maar ook enorme stap in mijn carrière. In België zal ik mij verder kunnen ontwikkelen. Ik mag dan al een ster zijn in Thailand, hier heb ik nog alles te bewijzen. Zondag zag ik mijn nieuwe team voor het eerst live aan het werk tegen Union. Het is een ander soort voetbal dan wat ik gewoon ben: sneller, fysieker ook. Kortom, een hoger niveau", toont Kawin zich bescheiden. Second, één van de Thaise jongens die al enkele maanden bij Jong OHL voetbalt, is er nochtans van overtuigd dat OHL niet zou winnen tegen Muangthong United. Bij die Thaise topclub pakte Thamsatchanan vier landstitels en twee bekers.

Koffiedik kijken

Zowel voor Thamsatchanan zelf als voor de sportieve staf is het nog even afwachten om te bepalen in welke mate de Thaise doelman klaar is voor het grote werk in de Proximus League. "Ik heb de jongens al wel zien trainen en spelen, maar dat is toch anders als er zelf tussen lopen. Ik leg me geen druk op en wil in eerste instantie de groep, de coach en de manier van voetballen leren kennen. Vanuit mijn thuisland krijg ik veel steun van mijn supporters. Dat doet deugd. OHL genoot al vrij veel bekendheid in Thailand. Dat zal nu enkel toenemen", aldus de man die liefst 750.000 volgers telt op Instagram. Het blijft nu wachten op een werkvergunning. Zolang die er niet is, mag Kawin niet trainen met de groep.


http://ohl.be/nl/heren/nieuws/bericht/1 ... oorgesteld
------
750.000 volgers is goed voor de Thaise Branding....

Stef Peuskens
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor georgebest » wo 17 jan 2018, 14:46

Het moet van Allez Allez Zimbabwe geleden zijn dat er in België zo 'n mediaspectakel opgezet geweest is om een exotische vogel op te voeren. Met dat verschil dat het toen Roger De Vlaeminck en VTM waren die ten behoeve van de Vlaamse crossliefhebber op z'n Expo 58's negertjes te kakken zetten, en dat nu OHL dient om de aziatische markt te bespelen. Goe bezig.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » wo 17 jan 2018, 18:25

georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het moet van Allez Allez Zimbabwe geleden zijn dat er in België zo 'n mediaspectakel opgezet geweest is om een exotische vogel op te voeren. Met dat verschil dat het toen Roger De Vlaeminck en VTM waren die ten behoeve van de Vlaamse crossliefhebber op z'n Expo 58's negertjes te kakken zetten, en dat nu OHL dient om de aziatische markt te bespelen. Goe bezig.

en dan........
Ik ben die discussies zo moe.
Ik heb beslist en besloten om vanaf nu enkel te genieten van de overwinningen van mijn "weireldploegske" en de nederlagen op te nemen als part of the game (@ george best : je leest het goed en neem het maar letterlijk : THE GAME)en weet je wat : ik voel mij veel gelukkiger
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » wo 17 jan 2018, 18:27

Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het moet van Allez Allez Zimbabwe geleden zijn dat er in België zo 'n mediaspectakel opgezet geweest is om een exotische vogel op te voeren. Met dat verschil dat het toen Roger De Vlaeminck en VTM waren die ten behoeve van de Vlaamse crossliefhebber op z'n Expo 58's negertjes te kakken zetten, en dat nu OHL dient om de aziatische markt te bespelen. Goe bezig.

en dan........
Ik ben die discussies zo moe.
Ik heb beslist en besloten om vanaf nu enkel te genieten van de overwinningen van mijn "weireldploegske" en de nederlagen op te nemen als part of the game (@ george best : je leest het goed en neem het maar letterlijk : THE GAME)en weet je wat : ik voel mij veel gelukkiger


Amai nog ni......
Hopelijk nog veel wedstrijden zoals afgelopen zondag
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor KlaaZ » wo 17 jan 2018, 18:50

Good for you, Jan Frans. Helaas zijn er ook mensen die door die overname en alles daarrond gewoon alle voeling met de club kwijt zijn. Ge merkt dat nog het beste aan de sfeer in het stadion, ook afgelopen zondag zelfs bij 3-0 hing er daar bij momenten net geen begrafenisstemming. Ik heb een vaag vermoeden dat veel mensen net zoals mij gewoon nog komen om hun kameraden te zien, ik had ook totaal geen euforisch gevoel bij de doelpunten en ben direct na affluiten vertrokken, voor de eerste keer in vijf jaar.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » wo 17 jan 2018, 19:28

Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het moet van Allez Allez Zimbabwe geleden zijn dat er in België zo 'n mediaspectakel opgezet geweest is om een exotische vogel op te voeren. Met dat verschil dat het toen Roger De Vlaeminck en VTM waren die ten behoeve van de Vlaamse crossliefhebber op z'n Expo 58's negertjes te kakken zetten, en dat nu OHL dient om de aziatische markt te bespelen. Goe bezig.

en dan........
Ik ben die discussies zo moe.
Ik heb beslist en besloten om vanaf nu enkel te genieten van de overwinningen van mijn "weireldploegske" en de nederlagen op te nemen als part of the game (@ george best : je leest het goed en neem het maar letterlijk : THE GAME)en weet je wat : ik voel mij veel gelukkiger


Jan Frans, even een vraag:

Stel, en ik zeg weldegelijk stel, dat ze beslissen om de hele ploeg te vervangen door Thaise voetballers
Ook de sportieve staf zullen alleen nog maar Thais zijn. Overal hangt enkel nog Thaise reclame in en rond het stadion. Het logo en de clubkleuren worden veranderd in de Thaise kleuren.

Is een zeer absurd en onrealistisch voorbeeld, maar toch.

Zou je dan nog altijd spreken van "mijn club"?
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor georgebest » wo 17 jan 2018, 19:59

OHL = speeltje voor de aziatische markt
Leicester = een ploeg met serieuze spelers voor de Premier League (geserveerd met een thaise saus)
Als onze vriend het in Belgïë even hard meent (financieel) als in Engeland, spelen we elk jaar kampioen in 1A
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor dartagnan » wo 17 jan 2018, 20:10

KlaaZ schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Good for you, Jan Frans. Helaas zijn er ook mensen die door die overname en alles daarrond gewoon alle voeling met de club kwijt zijn. Ge merkt dat nog het beste aan de sfeer in het stadion, ook afgelopen zondag zelfs bij 3-0 hing er daar bij momenten net geen begrafenisstemming. Ik heb een vaag vermoeden dat veel mensen net zoals mij gewoon nog komen om hun kameraden te zien, ik had ook totaal geen euforisch gevoel bij de doelpunten en ben direct na affluiten vertrokken, voor de eerste keer in vijf jaar.


Viel mij ook. Ter plekke nog niet zo dikwijls komen kijken, maar er was inderdaad weinig sfeer. Maar vermoed dat dt toch wel deels komt door de huidige klassering en het vermoedelijk missen van kans op periodetitel ?

Maar ben het met je eens, moeilijker om voeling te houden, al spelen wij eigenlijk met veel Belgen .. voorlopig toch....
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 540
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » wo 17 jan 2018, 21:46

Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het moet van Allez Allez Zimbabwe geleden zijn dat er in België zo 'n mediaspectakel opgezet geweest is om een exotische vogel op te voeren. Met dat verschil dat het toen Roger De Vlaeminck en VTM waren die ten behoeve van de Vlaamse crossliefhebber op z'n Expo 58's negertjes te kakken zetten, en dat nu OHL dient om de aziatische markt te bespelen. Goe bezig.

en dan........
Ik ben die discussies zo moe.
Ik heb beslist en besloten om vanaf nu enkel te genieten van de overwinningen van mijn "weireldploegske" en de nederlagen op te nemen als part of the game (@ george best : je leest het goed en neem het maar letterlijk : THE GAME)en weet je wat : ik voel mij veel gelukkiger


Jan Frans, even een vraag:

Stel, en ik zeg weldegelijk stel, dat ze beslissen om de hele ploeg te vervangen door Thaise voetballers
Ook de sportieve staf zullen alleen nog maar Thais zijn. Overal hangt enkel nog Thaise reclame in en rond het stadion. Het logo en de clubkleuren worden veranderd in de Thaise kleuren.

Is een zeer absurd en onrealistisch voorbeeld, maar toch.

Zou je dan nog altijd spreken van "mijn club"?

waarschijnlijk niet
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » wo 17 jan 2018, 21:47

georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:OHL = speeltje voor de aziatische markt
Leicester = een ploeg met serieuze spelers voor de Premier League (geserveerd met een thaise saus)
Als onze vriend het in Belgïë even hard meent (financieel) als in Engeland, spelen we elk jaar kampioen in 1A

ik vermoed dat ook
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » wo 17 jan 2018, 21:48

KlaaZ schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Good for you, Jan Frans. Helaas zijn er ook mensen die door die overname en alles daarrond gewoon alle voeling met de club kwijt zijn. Ge merkt dat nog het beste aan de sfeer in het stadion, ook afgelopen zondag zelfs bij 3-0 hing er daar bij momenten net geen begrafenisstemming. Ik heb een vaag vermoeden dat veel mensen net zoals mij gewoon nog komen om hun kameraden te zien, ik had ook totaal geen euforisch gevoel bij de doelpunten en ben direct na affluiten vertrokken, voor de eerste keer in vijf jaar.

Strange. Ik ben nooit supporter geworden omwille van het bestuur.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » wo 17 jan 2018, 22:08

Mannekes, begrijp mij niet verkeerd. Ik vind die hele Thaïse overname ook niet ideaal. Veel liever had ik ook een Leuvense verankering gehad, met kapitaalkrachtige ondernemers die een hart voor voetbal hebben en verstand van het spelletje. En als supporter hebben we hiervoor meer dan genoeg geijverd. Maar eens houdt het op.
Ik ga daar niet blijven over zagen. Ik kan er niets aan veranderen en een maagzweer heb ik er niet voor over
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor KlaaZ » wo 17 jan 2018, 22:27

Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
KlaaZ schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Good for you, Jan Frans. Helaas zijn er ook mensen die door die overname en alles daarrond gewoon alle voeling met de club kwijt zijn. Ge merkt dat nog het beste aan de sfeer in het stadion, ook afgelopen zondag zelfs bij 3-0 hing er daar bij momenten net geen begrafenisstemming. Ik heb een vaag vermoeden dat veel mensen net zoals mij gewoon nog komen om hun kameraden te zien, ik had ook totaal geen euforisch gevoel bij de doelpunten en ben direct na affluiten vertrokken, voor de eerste keer in vijf jaar.

Strange. Ik ben nooit supporter geworden omwille van het bestuur.


Ik ben ook geen supporter geworden omwille van het bestuur, wel omwille van het volks karakter van de club, het lokale aspect, het feit dat alle geledingen van de club dicht bij de supporters stonden (van mensen als Jan Callewaert tot spelers als Bjorn en Wim, alledrie vakkundig buitengewerkt door PVDS), de symbiose tussen spelers en het publiek. Daar schiet allemaal niks van over.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » do 18 jan 2018, 08:53

KlaaZ schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
KlaaZ schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Good for you, Jan Frans. Helaas zijn er ook mensen die door die overname en alles daarrond gewoon alle voeling met de club kwijt zijn. Ge merkt dat nog het beste aan de sfeer in het stadion, ook afgelopen zondag zelfs bij 3-0 hing er daar bij momenten net geen begrafenisstemming. Ik heb een vaag vermoeden dat veel mensen net zoals mij gewoon nog komen om hun kameraden te zien, ik had ook totaal geen euforisch gevoel bij de doelpunten en ben direct na affluiten vertrokken, voor de eerste keer in vijf jaar.

Strange. Ik ben nooit supporter geworden omwille van het bestuur.


Ik ben ook geen supporter geworden omwille van het bestuur, wel omwille van het volks karakter van de club, het lokale aspect, het feit dat alle geledingen van de club dicht bij de supporters stonden (van mensen als Jan Callewaert tot spelers als Bjorn en Wim, alledrie vakkundig buitengewerkt door PVDS), de symbiose tussen spelers en het publiek. Daar schiet allemaal niks van over.

ik begrijp je wel hoor, maar ik heb deze bladzijde omgedraaid. We maken er nu het beste van
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » do 18 jan 2018, 10:42

georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:OHL = speeltje voor de aziatische markt
Leicester = een ploeg met serieuze spelers voor de Premier League (geserveerd met een thaise saus)
Als onze vriend het in Belgïë even hard meent (financieel) als in Engeland, spelen we elk jaar kampioen in 1A


Geef "onze vriend" dan tenminste effe de tijd om te bewijzen dat hij het hard meent!
Hoe pretentieus moeten we zijn om te klagen over zijn financiële inbreng tot op heden??
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor georgebest » do 18 jan 2018, 11:33

Het lijkt me dat OHL meer voor de aziatische markt gepusht wordt en veel populairder is dan Leicester, dat ten slotte al kampioen gespeeld heeft in de Premier League en een Champions League campagne afgewerkt heeft.
Spelers als die keeper moeten in Engeland niks gaan zoeken, want daar is de kans te groot dat ze afgaan als een gieter. Maar in de belgische 1B competitie, ho maar, misschien kan hij daar zijn voet wel naast Gillekens zetten, met alle respect. Ze worden zot in Vietnam en omstreken. En dat alles voor een schijntje in vergelijking met wat de eerste de beste speler in Engeland kost. Misschien is top wel beter af als top in 1B, dat is per slot van rekening ook de eerste klasse hé, weten ze veel ginderachter.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » do 18 jan 2018, 13:02

georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het lijkt me dat OHL meer voor de aziatische markt gepusht wordt en veel populairder is dan Leicester, dat ten slotte al kampioen gespeeld heeft in de Premier League en een Champions League campagne afgewerkt heeft.
Spelers als die keeper moeten in Engeland niks gaan zoeken, want daar is de kans te groot dat ze afgaan als een gieter. Maar in de belgische 1B competitie, ho maar, misschien kan hij daar zijn voet wel naast Gillekens zetten, met alle respect. Ze worden zot in Vietnam en omstreken. En dat alles voor een schijntje in vergelijking met wat de eerste de beste speler in Engeland kost. Misschien is top wel beter af als top in 1B, dat is per slot van rekening ook de eerste klasse hé, weten ze veel ginderachter.


Bij ons worden basket mensen gek van ingevoerde Amerikaanse spelers. Waarom zouden ze dan in Thailand niet mogen gek worden van een belgisch ploegje uit een voetballand ? Waar een plaatselijke vedette naar toe mag. Dat OHL ook furore maakt in Vietnam is nieuw voor mij. Maar wat ben jij toch een zagevent en verzuurd manneke. :twisted:
Will, een supporter van Nick Gillekens.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » do 18 jan 2018, 13:06

georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan: Misschien is top wel beter af als top in 1B, dat is per slot van rekening ook de eerste klasse hé, weten ze veel ginderachter.

Zoals ik al eerder schreef is dat mogelijk "de verborgen agenda." (maar vooralsnog ga ik daar niet van uit)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor georgebest » do 18 jan 2018, 13:47

Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het lijkt me dat OHL meer voor de aziatische markt gepusht wordt en veel populairder is dan Leicester, dat ten slotte al kampioen gespeeld heeft in de Premier League en een Champions League campagne afgewerkt heeft.
Spelers als die keeper moeten in Engeland niks gaan zoeken, want daar is de kans te groot dat ze afgaan als een gieter. Maar in de belgische 1B competitie, ho maar, misschien kan hij daar zijn voet wel naast Gillekens zetten, met alle respect. Ze worden zot in Vietnam en omstreken. En dat alles voor een schijntje in vergelijking met wat de eerste de beste speler in Engeland kost. Misschien is top wel beter af als top in 1B, dat is per slot van rekening ook de eerste klasse hé, weten ze veel ginderachter.


Bij ons worden basket mensen gek van ingevoerde Amerikaanse spelers. Waarom zouden ze dan in Thailand niet mogen gek worden van een belgisch ploegje uit een voetballand ? Waar een plaatselijke vedette naar toe mag. Dat OHL ook furore maakt in Vietnam is nieuw voor mij. Maar wat ben jij toch een zagevent en verzuurd manneke. :twisted:
Will, een supporter van Nick Gillekens.


Beste Will, mijn posts zijn nogal eenzijdig en wrang, dat geef ik toe. Ik heb nu eenmaal niet veel anders om over te schrijven omdat het king power @ den dreefstadion en de matchen een ver van mijn bedshow geworden zijn. Dat neemt echter niet weg dat ik mezelf tot nader order nog steeds als supporter beschouw.
Om op je post te reageren, Amerika is een topland in het basket en zelfs B-spelers kunnen hier iets bijbrengen.
Wat betreft Nick Gillekens, ik ben even grote supporter als jij. Maar jij zal binnenkort nagelbijtend moeten toezien hoe hij plaats moet ruimen, en mij zal het aan mijn reet roesten.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » vr 19 jan 2018, 12:54

georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het lijkt me dat OHL meer voor de aziatische markt gepusht wordt en veel populairder is dan Leicester, dat ten slotte al kampioen gespeeld heeft in de Premier League en een Champions League campagne afgewerkt heeft.
Spelers als die keeper moeten in Engeland niks gaan zoeken, want daar is de kans te groot dat ze afgaan als een gieter. Maar in de belgische 1B competitie, ho maar, misschien kan hij daar zijn voet wel naast Gillekens zetten, met alle respect. Ze worden zot in Vietnam en omstreken. En dat alles voor een schijntje in vergelijking met wat de eerste de beste speler in Engeland kost. Misschien is top wel beter af als top in 1B, dat is per slot van rekening ook de eerste klasse hé, weten ze veel ginderachter.


Bij ons worden basket mensen gek van ingevoerde Amerikaanse spelers. Waarom zouden ze dan in Thailand niet mogen gek worden van een belgisch ploegje uit een voetballand ? Waar een plaatselijke vedette naar toe mag. Dat OHL ook furore maakt in Vietnam is nieuw voor mij. Maar wat ben jij toch een zagevent en verzuurd manneke. :twisted:
Will, een supporter van Nick Gillekens.


Beste Will, mijn posts zijn nogal eenzijdig en wrang, dat geef ik toe. Ik heb nu eenmaal niet veel anders om over te schrijven omdat het king power @ den dreefstadion en de matchen een ver van mijn bedshow geworden zijn. Dat neemt echter niet weg dat ik mezelf tot nader order nog steeds als supporter beschouw.
Om op je post te reageren, Amerika is een topland in het basket en zelfs B-spelers kunnen hier iets bijbrengen.
Wat betreft Nick Gillekens, ik ben even grote supporter als jij. Maar jij zal binnenkort nagelbijtend moeten toezien hoe hij plaats moet ruimen, en mij zal het aan mijn reet roesten.


Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » vr 19 jan 2018, 13:11

Los van hoe die gast hier gekomen is, hij verdient een eerlijke kans. In eerste instantie om beoordeeld te worden door de trainer. Als die oordeelt dat hij goed genoeg is om onder de lat te staan, dan verdient hij ook daar een eerlijke kans. Die gast is zelf heeft geen schuld aan hoe hij naar hier wordt gehaald, aan de overname, aan de bestuurlijke crisis...

Maar ik moet eerlijk toegeven, dat ik eens hard ga moeten lachen als hij daar de flaters zou blijken op te stapelen, en ze anderhalf miljoen euro hebben neergeteld voor een keeper die niet eens aan de enkels komt van een 15-jarige beloftekeeper uit eigen rangen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Wimmel » vr 19 jan 2018, 23:03

Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.


En gij gelooft dat??? Als hier morgen een Engelsman staat wordt er gezeurd dat we onze eigenheid verloren hebben, dat de beslissingen i.v.m. OHL in Engeland genomen worden en dat we de afvalbak zijn van Leicester. Er zou ook nog bijverteld worden dat dit allemaal de schuld in van PVDS en CVDB.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6634
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » za 20 jan 2018, 11:50

Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.


En gij gelooft dat??? Als hier morgen een Engelsman staat wordt er gezeurd dat we onze eigenheid verloren hebben, dat de beslissingen i.v.m. OHL in Engeland genomen worden en dat we de afvalbak zijn van Leicester. Er zou ook nog bijverteld worden dat dit allemaal de schuld in van PVDS en CVDB.


Toen Moore hier kwam, heb ik nergens kritiek gelezen over het feit dat een jeugdspeler van Leicester naar hier kwam om in de plaats van onze eigen jeugd te spelen.
Hij heeft uiteindelijk ook bewezen een meerwaarde te zijn ondanks zijn jonge leeftijd.

Over de Thaise keeper stel ik mij serieuze vragen. Akkoord, eerst zien en dan oordelen, maar ik betwijfel dat hij het niveau zal halen dat bijvoorbeeld een Engelse speler van Leicester heeft.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » zo 21 jan 2018, 12:05

Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.


En gij gelooft dat??? Als hier morgen een Engelsman staat wordt er gezeurd dat we onze eigenheid verloren hebben, dat de beslissingen i.v.m. OHL in Engeland genomen worden en dat we de afvalbak zijn van Leicester. Er zou ook nog bijverteld worden dat dit allemaal de schuld in van PVDS en CVDB.

Inderdaad, en door steeds dezelfde zeurpieten.
Nu ik geloof nooit dat Nick de plaats moet ruimen voor de Thaise doelman. Dat is daar derde klasse van hier he.
In de play-offs zal die jongen wel eens zijn kans krijgen. En dat anderhalf miljoen kost ons niks. Is voor onze Thaise vriend.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luc » zo 21 jan 2018, 13:28

Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.


En gij gelooft dat??? Als hier morgen een Engelsman staat wordt er gezeurd dat we onze eigenheid verloren hebben, dat de beslissingen i.v.m. OHL in Engeland genomen worden en dat we de afvalbak zijn van Leicester. Er zou ook nog bijverteld worden dat dit allemaal de schuld in van PVDS en CVDB.

Inderdaad, en door steeds dezelfde zeurpieten.
Nu ik geloof nooit dat Nick de plaats moet ruimen voor de Thaise doelman. Dat is daar derde klasse van hier he.
In de play-offs zal die jongen wel eens zijn kans krijgen. En dat anderhalf miljoen kost ons niks. Is voor onze Thaise vriend.


Zijt maar zeker binnen enkele weken is Gillekens zijn plaats (van moeten) kwijt. Hadden ze Henkinet of Copa in de goal gezet dan moest den Thai niet ingrijpen en hadden we de eerste periode gewonnnen, blijkbaar vergeet ge snel.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


"like" ons op Facebook!
cron