Kawin Thamsatchanan

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » zo 06 mei 2018, 16:38

Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Maarten, slackdeklipper zit volledig mee in de zak van het bestuur en de hele overname er rond.

Telkens daar eens iets negatiefs over durven zeggen, zullen we het geweten hebben.


Het mag hier wel eens gedaan zijn om de mensen die niet alles rond de club afbreken en in het negatieve trekken af te schilderen als ja-knikkers en meelopers van het bestuur.


Nu zijn we er :+:
O wee als je hier op dit forum niet meeheult met de negatievelingen of een andere mening toegedaan bent
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1921
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » zo 06 mei 2018, 17:57

slackdeklipper schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Maarten, slackdeklipper zit volledig mee in de zak van het bestuur en de hele overname er rond.

Telkens daar eens iets negatiefs over durven zeggen, zullen we het geweten hebben.


Het mag hier wel eens gedaan zijn om de mensen die niet alles rond de club afbreken en in het negatieve trekken af te schilderen als ja-knikkers en meelopers van het bestuur.


Nu zijn we er :+:
O wee als je hier op dit forum niet meeheult met de negatievelingen of een andere mening toegedaan bent


Interpretatie is duidelijk niet uw sterkste kant.

Waar heb ik beweerd dat zo'n reacties niet mogen?

Uw reactie op Maarten zijn bericht spreekt nochtans boekdelen.

Misschien best eerst eens uzelf in vraag stellen.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3040
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » zo 06 mei 2018, 18:08

Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
slackdeklipper schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Maarten, slackdeklipper zit volledig mee in de zak van het bestuur en de hele overname er rond.

Telkens daar eens iets negatiefs over durven zeggen, zullen we het geweten hebben.


Het mag hier wel eens gedaan zijn om de mensen die niet alles rond de club afbreken en in het negatieve trekken af te schilderen als ja-knikkers en meelopers van het bestuur.


Nu zijn we er :+:
O wee als je hier op dit forum niet meeheult met de negatievelingen of een andere mening toegedaan bent


Interpretatie is duidelijk niet uw sterkste kant.

Waar heb ik beweerd dat zo'n reacties niet mogen?

Uw reactie op Maarten zijn bericht spreekt nochtans boekdelen.

Misschien best eerst eens uzelf in vraag stellen.


Net zoals uw reactie van in de zak van het bestuur te zitten boekdelen spreekt.

Maar ik ga zeker mezelf in vraag stellen, van U neem ik dat aan.
Bedankt voor de wijze raad
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1921
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » zo 06 mei 2018, 19:17

Ik snap het probleem eigenlijk niet. Hij heeft een slechte match gekeept. Is meerdere keren in de fout gegaan. Staat dat ter discussie?

Bij Gillekens stond dit garant aan "hij komt te kort" commentaren. Maar de Thai haalt een keeper voor anderhalf miljoen, en plots wordt de lat verlegd?

Al wie vond dat Gillekens te kort kwam, moet nu gewoon eerlijk zijn en toegeven dat Kawin niet beter is. Maar dat ligt misschien gevoelig.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18246
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » ma 07 mei 2018, 06:05

Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Mij is na vanavond veel duidelijk geworden: als Kawin volgend seizoen eerste keeper wordt dan

- Is Pearson gewoon de pop die bediend wordt door de Thaise eigenaars (of kent hij gewoon niks van voetbal)
- Is het niet de bedoeling om met OHL een gelijkaardig verhaal te schrijven als met Leicester, maar zijn we gewoon een doorsluis en promotieclub voor het Thaise voetbal
- Spelen we geen kampioen
Gedeeltelijk akkoord. Dit heeft niet enkel te maken met de al of niet opstelling van Kawin, maar met de totale transferpolitiek die zoals geweten op 15/06 afgerond zal zijn. :roll:


Met welke punten kan je wel akkoord gaan, Jan Frans?

Met alles in feite. Dat het de komende weken duidelijk gaat worden waar ze met OHL naar toe willen. (maar dat dus niet enkel gaat afhangen van het al niet opstellen van Kawin)
En wat Pearson betreft : Uiteraard is hij hier aangesteld op voorspraak van Leicester en de Thaise eignaar/investeerder. Als puntje bij paaltje komt zal hij dus steeds hun goesting doet. Dat betekent echter niet dat hij niets van voetbal kent (al vind ik wel dat hij weinig inovatiefs brengt.Heeft mij nog niet in positieve zin verrast)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6794
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » ma 07 mei 2018, 09:26

Laatst bijgewerkt door luckie op ma 07 mei 2018, 09:47, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Wimmel » ma 07 mei 2018, 09:30

luckie schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
luckie schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:We vernamen hier op het forum dat Kawin een heel lieve jongen is. Misschien was deze brave jongen een beetje onderste boven van het vertrek van Kuperus en de commotie errond? Misschien is de wisselwerking tussen hem en Copa nog niet optimaal? Volgens sommigen hier is Pearson de beste trainer die op OHL ooit rondliep, we gaan toch niet zijn ploegopstelling in vraag stellen?


Misschien toch maar Jurgen De Braekeleerterughalen?


Waarom is Jurgen eigenlijk weggegaan?
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6677
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luc » ma 07 mei 2018, 10:18

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ik snap het probleem eigenlijk niet. Hij heeft een slechte match gekeept. Is meerdere keren in de fout gegaan. Staat dat ter discussie?

Bij Gillekens stond dit garant aan "hij komt te kort" commentaren. Maar de Thai haalt een keeper voor anderhalf miljoen, en plots wordt de lat verlegd?

Al wie vond dat Gillekens te kort kwam, moet nu gewoon eerlijk zijn en toegeven dat Kawin niet beter is. Maar dat ligt misschien gevoelig.



Hij was misschien niet TOP ,maar de doelpunten aan hem wijten is ook totaal niet waar.
Kijk eens wat de RUS van club gisteren deed, of de keeper van Genk..... dat waren flaters.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor acerta » ma 07 mei 2018, 11:29

luc schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Dat zijn beide "degelijke" keepers op zijn minst. Gillekens heeft nog een pak groeimarge... als we met één van die drie verder moeten, heb ik op dit moment meer vertrouwen in die twee om eerlijk te zijn. Gillekens kost ons 2x punten op een heel seizoen. Kawin kost ons nu punten op een 8 tal matchen, en hij is al enkele keren goed weggekomen. Ik heb Gillekens nooit zo'n fundamentele fouten zien maken, hoewel zijn blunders er knulliger uit zagen. Dus snap ik niet dat je zou pleiten om Kawin nog wat te laten proberen, terwijl je de andere twee al hebt afgeschreven. Leeftijd in acht genomen, algemeen niveau in acht genomen... hoeft het voor mij niet meer.

Ofwel ben je eerlijk en stel je dat Kawin zijn kans gekregen heeft, maar niet beter is dan de keepers die we hadden en geef je desnoods Hennkinet terug kansen. Ofwel haal je een echte topper en laat je 2 van de drie huidige keepers vertrekken.

Voor mij is de vraag niet zozeer of Kawin zich zal kunnen herpakken, maar of de clubleiding eerlijk is met zichzelf en ingrijpt.




Gillekens heeft nog een pak groeimarge... In centimers misschien wel . Als Henkinet van in het begin in de goal stond hadden we minstens de finale gespeeld en dan had den Thai kawin niet gehaald, want dan zag hij dat we een goede doelman in huis hadden.Die twee goals gisteren op Lierse kan je moeilijk flaters noemen, twee mooi geplaatste ballen in de hoek.



Hier heb je Lucske, onze pseudo-kenner!
Eerst nog wat denigrerend praten over Gillekens (what's new) en daarna wat pertinente onwaarheden verkondigen onder het mom van 'ik ben kenner, ik weet wat zie en schrijf'. Toch even nuanceren:
- Henkinet was gebleseerd van 19/08 tot 3/10 (ik verwijs naar de stats van Luckie); dat zijn dus 9 competitiewedstrijden (van de 16 uit de eerste periode) die hij niet kon spelen (en laat ik nog gerust terzijde dat je een keeper die uit blessure terugkomt niet onmiddellijk inzetbaar is, matchritme, conditie enz...)
- het feit dat na Van Wijk ook Pearson systematisch voor Gillekens koos betekent natuurlijk niets voor jou hé, gediplomeerde trainers kunnen niet tippen aan jouw inzicht in voetbal
- dat Henkinet (die ik by the way op zich geen slechte keeper vind) een terugspeelbal op Lierse opraapt en daardoor mede verantwoordelijk is voor de 2-1 op Lierse zal ik maar gemakshalve negeren....

kort na de aanstelling van Kawin riep je in het rond dat deze nieuwe keeper (international) noodzakelijk was, nu zeg je dat Henkinet beter is, straks beweer je nog dat Copa beter is hoewel die geen minuut gespeeld heeft (pas op dat laatste wil ik nog geloven maar dat getuigt dan van geen enkele lange termijnvisie (maar daar lig jij natuurlijk niet wakker van)

stop aub met dat éénzijdig gemekker, kijk het is duidelijk dat geen van de keepers er bovenuit steekt maar systematisch onwaarheden verkondigen (zie boven), systematisch het tegendeel beweren van commentatoren (ik herinner mij ooit dat de commentator op tv Nick de beste speler op Union vond terwijl jij hem zag bibberen) is veelzeggend, het is vooral triestig (steeds dezelfde viseren), beschamend (gebaseerd op pertinente onwaarheden) en dient enkel om mensen, spelers en supporters op stang te jagen (trollen)

als ge iets vertelt, vertel het dan tenminste met juiste feiten en niet met platte denigrerende supporterspraat.....
Avatar gebruiker
acerta
 
Berichten: 402
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:36
Woonplaats: Linden
Supportersclub: den Eendracht

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luc » ma 07 mei 2018, 11:55

acerta schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
luc schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Dat zijn beide "degelijke" keepers op zijn minst. Gillekens heeft nog een pak groeimarge... als we met één van die drie verder moeten, heb ik op dit moment meer vertrouwen in die twee om eerlijk te zijn. Gillekens kost ons 2x punten op een heel seizoen. Kawin kost ons nu punten op een 8 tal matchen, en hij is al enkele keren goed weggekomen. Ik heb Gillekens nooit zo'n fundamentele fouten zien maken, hoewel zijn blunders er knulliger uit zagen. Dus snap ik niet dat je zou pleiten om Kawin nog wat te laten proberen, terwijl je de andere twee al hebt afgeschreven. Leeftijd in acht genomen, algemeen niveau in acht genomen... hoeft het voor mij niet meer.

Ofwel ben je eerlijk en stel je dat Kawin zijn kans gekregen heeft, maar niet beter is dan de keepers die we hadden en geef je desnoods Hennkinet terug kansen. Ofwel haal je een echte topper en laat je 2 van de drie huidige keepers vertrekken.

Voor mij is de vraag niet zozeer of Kawin zich zal kunnen herpakken, maar of de clubleiding eerlijk is met zichzelf en ingrijpt.




Gillekens heeft nog een pak groeimarge... In centimers misschien wel . Als Henkinet van in het begin in de goal stond hadden we minstens de finale gespeeld en dan had den Thai kawin niet gehaald, want dan zag hij dat we een goede doelman in huis hadden.Die twee goals gisteren op Lierse kan je moeilijk flaters noemen, twee mooi geplaatste ballen in de hoek.



Hier heb je Lucske, onze pseudo-kenner!
Eerst nog wat denigrerend praten over Gillekens (what's new) en daarna wat pertinente onwaarheden verkondigen onder het mom van 'ik ben kenner, ik weet wat zie en schrijf'. Toch even nuanceren:
- Henkinet was gebleseerd van 19/08 tot 3/10 (ik verwijs naar de stats van Luckie); dat zijn dus 9 competitiewedstrijden (van de 16 uit de eerste periode) die hij niet kon spelen (en laat ik nog gerust terzijde dat je een keeper die uit blessure terugkomt niet onmiddellijk inzetbaar is, matchritme, conditie enz...)
- het feit dat na Van Wijk ook Pearson systematisch voor Gillekens koos betekent natuurlijk niets voor jou hé, gediplomeerde trainers kunnen niet tippen aan jouw inzicht in voetbal
- dat Henkinet (die ik by the way op zich geen slechte keeper vind) een terugspeelbal op Lierse opraapt en daardoor mede verantwoordelijk is voor de 2-1 op Lierse zal ik maar gemakshalve negeren....

kort na de aanstelling van Kawin riep je in het rond dat deze nieuwe keeper (international) noodzakelijk was, nu zeg je dat Henkinet beter is, straks beweer je nog dat Copa beter is hoewel die geen minuut gespeeld heeft (pas op dat laatste wil ik nog geloven maar dat getuigt dan van geen enkele lange termijnvisie (maar daar lig jij natuurlijk niet wakker van)

stop aub met dat éénzijdig gemekker, kijk het is duidelijk dat geen van de keepers er bovenuit steekt maar systematisch onwaarheden verkondigen (zie boven), systematisch het tegendeel beweren van commentatoren (ik herinner mij ooit dat de commentator op tv Nick de beste speler op Union vond terwijl jij hem zag bibberen) is veelzeggend, het is vooral triestig (steeds dezelfde viseren), beschamend (gebaseerd op pertinente onwaarheden) en dient enkel om mensen, spelers en supporters op stang te jagen (trollen)

als ge iets vertelt, vertel het dan tenminste met juiste feiten en niet met platte denigrerende supporterspraat.....



Wat een geluk dat jij het zo goed weet allemaal, hier verbleek ik bij. Maar goed vertel mij eens hoe het komt dat Gillekens hier nog altijd rond loopt ! Als hij toch zo goed is zoals sommigen hier beweren was hij al lang naar een 1A ploeg gegaan. AA Gent en Club Brugge etc. zoeken nog een doelman (eerste doelman) dus ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Ik wens hem veel succes (en das gemeend)
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » ma 07 mei 2018, 12:07

Met dat flauw excuus ben je al eens afgekomen, Luc. Ik heb je daar toen al op geantwoord. Laat eens één serieus bedoeld bericht zien, waar iemand heeft beweerd dat Gillekens op dat moment het niveau had om bij een (veel) grotere club te gaan keepen?

Wat ik persoonlijk wel gedaan heb, na enkele van zijn "flaters", is de vergelijking gelegd met Horvath en andere keepers, die bij een grotere club speelden, en die véél meer (en erger) mocht flateren alvorens ze aan de kant werden geschoven. Horhath is van dezelfde leeftijd. Dat is niet hetzelfde als zeggen dat hij naar een grotere club kan/mag. Moest dat zo zijn, dan zijn we ze misschien alle twee kwijt aan Club Brugge, gezien jij net de vergelijking maakt tussen Kawin en Gabulov.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18246
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor dartagnan » ma 07 mei 2018, 13:49

Kawin is en zal nooit het aan hem bestede budget waard zijn, dat ziet iedereen die iets (niet eens veel) van doelman techniek, positiespel, présence etc kent. Of hij dan al dan niet beter is dan Nick wil ik nog in het midden laten (m.i. zijn zowel Nick als Henkinet beter, maar bon), maar op basis van sportieve criteria is hij sowieso veel te duur voor wat hij kan brengen.

Brengt ons eigenlijk op Copa. Zou die misschien overwegen om keeperstrainer te worden ? Al zie ik persoonlijk graag Jurgen terugkomen...
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 548
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » ma 07 mei 2018, 13:59

dartagnan schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Brengt ons eigenlijk op Copa. Zou die misschien overwegen om keeperstrainer te worden ? Al zie ik persoonlijk graag Jurgen terugkomen...


Als ik me niet vergis heeft iemand (Luckie?) hier al gezegd dat die op dit moment de keeperstrainingen voor zijn rekening neemt?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18246
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » ma 07 mei 2018, 14:38

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
dartagnan schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Brengt ons eigenlijk op Copa. Zou die misschien overwegen om keeperstrainer te worden ? Al zie ik persoonlijk graag Jurgen terugkomen...


Als ik me niet vergis heeft iemand (Luckie?) hier al gezegd dat die op dit moment de keeperstrainingen voor zijn rekening neemt?


Copa gaf al jeugdtrainingen voor het opstappen van Kuperus gebeurde.

In HLN van vrijdag: "In afwachting van een nieuwe keeperstrainer neemt vierde doelman Boubacar Copa (38), die bij OHL al de jeugdkeepers trainde, de taak van Kuperus over. (http://krant.hln.be/hetlaatstenieuws/portal/issue)

De achtergrond bij (terug)komst van Jurgen De Braekeleer
viewtopic.php?f=15&p=60644#p60640
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » di 08 mei 2018, 14:19

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Met dat flauw excuus ben je al eens afgekomen, Luc. Ik heb je daar toen al op geantwoord. Laat eens één serieus bedoeld bericht zien, waar iemand heeft beweerd dat Gillekens op dat moment het niveau had om bij een (veel) grotere club te gaan keepen?

Wat ik persoonlijk wel gedaan heb, na enkele van zijn "flaters", is de vergelijking gelegd met Horvath en andere keepers, die bij een grotere club speelden, en die véél meer (en erger) mocht flateren alvorens ze aan de kant werden geschoven. Horhath is van dezelfde leeftijd. Dat is niet hetzelfde als zeggen dat hij naar een grotere club kan/mag. Moest dat zo zijn, dan zijn we ze misschien alle twee kwijt aan Club Brugge, gezien jij net de vergelijking maakt tussen Kawin en Gabulov.


Voor mij zijn de keepers evenwaardig en zullen ze altijd zoals in grote ploegen al eens flateren.
Het grote probleem is volgens mijn bescheiden mening dat het risico er in zit dat we de komende 4 jaar onze eigen keepers gaan zien vertrekken. Nick, de U21 , de U19 en de U 17 keepers. :grr: :grr: :grr:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » wo 09 mei 2018, 22:07

Wie de prestaties van Kawin nog eens opnieuw wil bekijken, er is een Thais youtube kanaal dat onder meer de OHL goalie volgt. http://www.youtube.com/channel/UCWGRDD ... 7Mg/videos
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18246
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor erik vanhove » do 10 mei 2018, 21:20

Ik vind dat Nick geen enkele kans meer geven in de play offs een grote fout is. Om beurten laten spelen zou veel eerlijker geweest zijn. Kawin is voor mij geen versterking voor de ploeg maar is voor extra sportieve redenen gehaald.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1025
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » do 10 mei 2018, 21:57

erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ik vind dat Nick geen enkele kans meer geven in de play offs een grote fout is.

Niet te snel spreken Eric. Je bent aan het gissen en dus stoken.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » do 10 mei 2018, 23:05

Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Voor mij zijn de keepers evenwaardig en zullen ze altijd zoals in grote ploegen al eens flateren.
Het grote probleem is volgens mijn bescheiden mening dat het risico er in zit dat we de komende 4 jaar onze eigen keepers gaan zien vertrekken. Nick, de U21 , de U19 en de U 17 keepers. :grr: :grr: :grr:


Het probleem is hiermee bescheiden opgelost: als ze evenwaardig zijn en altijd al eens zullen flateren, dan maakt het niet echt uit we er opgesteld wordt.

Dan kan Pearson ze juist voor de wedstrijd een thais stokje laten trekken en wie het langste heeft mag de wedstrijd spelen.

Dan moeten we ook geen kritiek geven op Pearson maar de verantwoordelijkheid leggen bij dat thais stokje.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » vr 11 mei 2018, 10:27

erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ik vind dat Nick geen enkele kans meer geven in de play offs een grote fout is. Om beurten laten spelen zou veel eerlijker geweest zijn. Kawin is voor mij geen versterking voor de ploeg maar is voor extra sportieve redenen gehaald.


Daar had ik mij ook in kunnen vinden, Erik.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3040
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Pelotas » za 02 jun 2018, 17:04

Vriendschappelijke wedstrijd tssn Thailand en China (beiden afwezig op het komende WK) in Thailand is eerder vandaag geëindigd op 0-2 voor China. Captain Thamsatchanan stond de hele wedstrijd in doel.

(Thailand in het blauw)
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » za 02 jun 2018, 20:42

Pelotas schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Vriendschappelijke wedstrijd tssn Thailand en China (beiden afwezig op het komende WK) in Thailand is eerder vandaag geëindigd op 0-2 voor China. Captain Thamsatchanan stond de hele wedstrijd in doel.

(Thailand in het blauw)

Geblokkeerd voor Belgie
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Pelotas » za 02 jun 2018, 22:51

Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Pelotas schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Vriendschappelijke wedstrijd tssn Thailand en China (beiden afwezig op het komende WK) in Thailand is eerder vandaag geëindigd op 0-2 voor China. Captain Thamsatchanan stond de hele wedstrijd in doel.

(Thailand in het blauw)

Geblokkeerd voor Belgie


Yup, werkte eerder nog. Try this:

Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » za 02 jun 2018, 23:05

Bedankt Pelotas. De commentaar heb ik niet verstaan door de hevige regenval. :lol:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » zo 03 jun 2018, 09:45

Leuke beelden. schitterend tweede doelpunt waar hij niets kon aan doen.
Te korte samenvatting om nog een Thaise "meerwaardespeler" te spotten die ons van dienst zou kunnen zijn. :o
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6794
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!