Nigel Pearson Topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor nasroedin » ma 10 sep 2018, 10:34

Analyse 1B: "OHL-coach verklaarde wel heel verrassende zaken

http://sporza.be/nl/2018/09/10/fraeye-over-1b/

zucht
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Wimmel » ma 10 sep 2018, 10:45

KlaaZ schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
Wimmel schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
KlaaZ schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Ah, zijn ze er daar voetballend ook week op week meer dan een jaar aan een stuk op achteruit gegaan ondanks herhaaldelijke investeringen? Ik vind de parallel met Leicester trouwens behoorlijk vreemd, lijkt mij eerder dat wij gewoon overgenomen zijn in functie van Leicester en om het project ginds wat te ondersteunen (oa door uitgeleende spelers kansen te geven en dergelijke).


Je zou het forum van Leicester een moeten gaan lezen, Klaaz. Daar wordt ook aangegeven dat Pearson wel wat tijd nodig had om de trein op de rails te krijgen. Ook daar stelde men zich soms vragen over zijn tactische keuzes en opstellingen (Harry Kane werd er bijvoorbeeld uitgespeeld als flankaanvaller). King Power heeft hem echter de tijd gegeven om iets neer te zetten en ze zijn beloond voor hun geduld. Het is net daarom dat ik zeg dat Pearson hier niet aan de deur wordt gezet.


Da's allemaal goed en wel maar in ons competitieformat is dat een gigantisch risico. Als ge dit seizoen op deze manier blijft brakken, zou het mij zelfs niet verbazen als ge tot de laatste speeldag tegen de degradatie strijdt. En zakken naar amateur zou wel eens de doodsteek kunnen zijn voor oa uw jeugdwerking.


100% akkoord, Klaaz. Ik ben ook niet blij met wat ik te zien krijg. Ik wilde alleen aantonen waarom Pearson hier niet meteen zal verdwijnen.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6634
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » ma 10 sep 2018, 10:57

Zeker als ze Pearson hier gezet hebben als zoenoffer omdat ze achteraf gezien vonden dat ze hem ginder onterecht aan de deur hebben gezet. Ik zie hem eigenlijk nog sneller zelf opstappen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor erik vanhove » di 11 sep 2018, 10:02

De vraag waar ik mee zit luidt : volgen de spelers Pearson nog? of wordt hij geboycot? en wat is de rol van onze T2 daarin, gezien zijn relatie met PVDS?
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor luckie » di 11 sep 2018, 10:09

erik vanhove schreef in Re: Nigel Pearson Topic:De vraag waar ik mee zit luidt : volgen de spelers Pearson nog? of wordt hij geboycot? en wat is de rol van onze T2 daarin, gezien zijn relatie met PVDS?


@Erik. Als je die twee opiniestukken van Fraeye op twee weken leest enerzijds en anderzijds de grootste toejuichers van de Thaise overname-overeenkomst plots hoort roepen: 'Pearson buiten', dan is jouw opmerking meer dan terecht.

Het begint Pearson misschien te dagen welke intriges op OHL allemaal meespelen en begint hij door te hebben wie de intriganten zijn? Misschien weet hij dit al langer en zal het opkuiswerk van King Power ons dat duidelijk maken.

Het is absurd te denken met het eventueel buiten gooien van Pearson dat plots alles zal opgelost zijn. Neen absoluut niet. De ganse technische staf moet volledig vernieuwd worden. Men zou dit beter roepen. Het zou hun geloofwaardigheid ten goede komen.

Het is opvallend dat Pearson de supporters blijft oproepen om achter de ploeg te blijven staan. In plaats van te roepen op zijn ontslag zouden we er misschien beter aandoen om te roepen op een gesprek tussen King Power en de supporters? Het wordt misschien tijd dat de supporters erbij betrokken worden in dat Thaise verhaal?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor ava4ever » do 20 sep 2018, 17:40

Vergeet het mensen voor zaterdag.
Pearson is zich al aan het indekken tegen Roeselare. Het is niet te vatten hoeveel krediet die man nog krijgt in deze situatie. Hoe kan je in hemelsnaam hier nog achter staan ? Wie is er nog gemotiveerd als speler, supporter,wie dan ook ? Ik weet het niet en Nigel misschien ook niet hoe we de situatie kunnen ombuigen.
Zelfs de trouwste en langste OHL aanhangers zijn het kotsbeu,moedeloos en geërgerd. Ik heb nog geen enkele reactie gevoeld van de bestuurskamer, het is nochtans nu het moment om te reageren op huidige gang van zaken. Het voelt aan alsof ze geen gevoel hebben voor de klanten van onze club.Het voelt aan zoals in een mega bedrijf die geen verantwoordelijkheid voelt voor haar werknemers. Er zijn clubs genoeg waar ze niet lang getwijfeld hebben om aktie te ondernemen.Nochtans met DVW ging het snel, onredelijk vind ik persoonlijk.
Mister Pearson there is only one way, win te games ! If not, leave us please !
ava4ever
 
Berichten: 1142
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

OHL-supporters zijn razend en eisen ontslag Pearson

Berichtdoor Maarten » ma 24 sep 2018, 22:09

Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor ava4ever » za 29 sep 2018, 14:21

“Tegen een team waar we van gewonnen hebben” dixit Pearson.
Hij vergeet te zeggen dat het op een diefje was, blaaskaak !
ava4ever
 
Berichten: 1142
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » ma 01 okt 2018, 17:50

Er was eens een supporter bij Leicester die tegen Pearson zei, nadat die naar de tribune gestuurd werd: "We're Leicester, not you". Waarop Pearson repliceerde: "Fuck off and die." Dat zou nogal eens een spandoek zijn.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor MPT » ma 08 okt 2018, 16:53

Wie stuurt er een sollicitatiebrief in naam van Pearson naar Gent?
MPT
 
Berichten: 755
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Filip Elsen » ma 08 okt 2018, 19:50

Zelf opstappen gaat hij blijkbaar alvast niet doen.

http://www.robtv.be/sport/nigel-pearso ... itie-66695
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Jan Frans » zo 03 feb 2019, 15:13

' t IS GEBEURD !!!
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor slackdeklipper » zo 03 feb 2019, 16:10

Jan Frans schreef in Re: Nigel Pearson Topic:' t IS GEBEURD !!!

:+: Bedankt Erik... :D
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor ava4ever » zo 03 feb 2019, 16:43

Eindelijk, al is het reeds lang na twaalven en misschien telaat. Waarom heeft men zo lang gewacht met deze beslissing :grr: Ik weet niet wat dit prijskaartje is maar een slimmere zet met een andere functie voor Pearson zou volgens mijn persoonlijke mening beter geweest zijn. Nu geraak maar terug aan de bak als gewezen trainer van 1B club rode lantaarn. :?: Wie wil nu nog overnemen gezien de wintermercato voorbij is :?:
Bij OHL hebben ze nooit rap op de bal gespeeld en dan krijg je dit :twisted:
ava4ever
 
Berichten: 1142
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor georgebest » zo 03 feb 2019, 16:51

Dus toch. Wat een ontgoocheling, ik dacht dat top ballen aan zijn lijf had en aan zijn langetermijnvisie ging vasthouden.
Paniekvoetbal wat mij betreft.
Ineens gaan alle passen toekomen en alle ballen erin vliegen en iedereen gaat er zijn kop voorleggen.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor nickohl » ma 04 feb 2019, 12:21

georgebest schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Dus toch. Wat een ontgoocheling, ik dacht dat top ballen aan zijn lijf had en aan zijn langetermijnvisie ging vasthouden.
Paniekvoetbal wat mij betreft.
Ineens gaan alle passen toekomen en alle ballen erin vliegen en iedereen gaat er zijn kop voorleggen.

T'is toch buddhageklaagd...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Wimmel » za 20 apr 2019, 19:34

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6634
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor deeBartman » za 20 apr 2019, 22:30

‘t Was godverdomme nog een positieve ervaring voor hem, zijn passage bij ons ... :roll:
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » zo 21 apr 2019, 14:05

Natuurlijk. Niemand wil nen trainer die u nadien door't slijk gaat halen.

Wout Van Aert vond de tactiek van Jumbo Visma ook perfect, hem 25 kilometer solo tegen de wind laten beuken in Parijs Roubaix.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Will » do 25 apr 2019, 15:50

deeBartman schreef in Re: Nigel Pearson Topic:‘t Was godverdomme nog een positieve ervaring voor hem, zijn passage bij ons ... :roll:

Ich hasse ihn...er ist der Untergang von OHL.
Slechtste trainer ooit in de 65 jaar dat ik naar het voetbal ga. :grr:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor dehoux » vr 27 dec 2019, 13:40

Sinds "DE Nigel" bij Watford bezig is speelden ze 0 0 tegen Palace, verloren op Liverpool ( wie niet) wonnen tegen Man Utd en speelden gelijk op revelatie Sheffield. Ze staan niet meer laatste en verloren dus met Pearson alleen op Liverpool. Niet wereldschokkend maar toch goed bezig. In voetbal kan alles.
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » vr 27 dec 2019, 14:44

dehoux schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Sinds "DE Nigel" bij Watford bezig is speelden ze 0 0 tegen Palace, verloren op Liverpool ( wie niet) wonnen tegen Man Utd en speelden gelijk op revelatie Sheffield. Ze staan niet meer laatste en verloren dus met Pearson alleen op Liverpool. Niet wereldschokkend maar toch goed bezig. In voetbal kan alles.

Blijkbaar wordt hij weer omringd door de mensen die hij bij Leicester rond zich had. Lijkt bij hem een wereld van verschil te maken. Toen hij na Leicester in Engeland (ik dacht in de Championship (2de klasse) toen) aan de slag ging, lukte het ook niet. Dat was ook zonder die entourage.

Dus als hij het alleen moet doen (zoals bij OHL) blijkt snel dat hij eerder "beperkt" is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor diezel » vr 27 dec 2019, 17:16

Maarten schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
dehoux schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Sinds "DE Nigel" bij Watford bezig is speelden ze 0 0 tegen Palace, verloren op Liverpool ( wie niet) wonnen tegen Man Utd en speelden gelijk op revelatie Sheffield. Ze staan niet meer laatste en verloren dus met Pearson alleen op Liverpool. Niet wereldschokkend maar toch goed bezig. In voetbal kan alles.

Blijkbaar wordt hij weer omringd door de mensen die hij bij Leicester rond zich had. Lijkt bij hem een wereld van verschil te maken. Toen hij na Leicester in Engeland (ik dacht in de Championship (2de klasse) toen) aan de slag ging, lukte het ook niet. Dat was ook zonder die entourage.

Dus als hij het alleen moet doen (zoals bij OHL) blijkt snel dat hij eerder "beperkt" is.

het tactisch brein Shakespeare is er idd weer bij.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Jan Frans » vr 27 dec 2019, 21:03

diezel schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
Maarten schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
dehoux schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Sinds "DE Nigel" bij Watford bezig is speelden ze 0 0 tegen Palace, verloren op Liverpool ( wie niet) wonnen tegen Man Utd en speelden gelijk op revelatie Sheffield. Ze staan niet meer laatste en verloren dus met Pearson alleen op Liverpool. Niet wereldschokkend maar toch goed bezig. In voetbal kan alles.

Blijkbaar wordt hij weer omringd door de mensen die hij bij Leicester rond zich had. Lijkt bij hem een wereld van verschil te maken. Toen hij na Leicester in Engeland (ik dacht in de Championship (2de klasse) toen) aan de slag ging, lukte het ook niet. Dat was ook zonder die entourage.

Dus als hij het alleen moet doen (zoals bij OHL) blijkt snel dat hij eerder "beperkt" is.

het tactisch brein Shakespeare is er idd weer bij.

En het onze is weg naar A'lecht
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor parmenides » vr 03 jan 2020, 10:19

Pearson haalt ondertussen (met assistent) 10 op 12.
parmenides
 
Berichten: 22
Geregistreerd: zo 27 apr 2014, 19:06

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!