Nigel Pearson Topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Boogerb » vr 22 sep 2017, 10:18

Bon niet twijfelen, we hebben een nieuwe trainer dus bij deze een nieuw topic ! Heb wat opzoekwerk gedaan en hij is met Leicester zowel van derde naar tweede als van tweede naar eerste gepromoveerd. Van tweede naar eerste was zijn verdienste en had de ploeg echt gebouwd, dixit de sportjournalisten en Mahrez. We hebben al slechtere trainers gehad denk ik dan...
Boogerb
 
Berichten: 270
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:44

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » vr 22 sep 2017, 10:20

Speelt hij met oude Britten/Belgen of krijgt jeugd ook een kans?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor nickohl » vr 22 sep 2017, 10:25

Hebben we met Watt en Aguemon onze eigen Vardy/Mahrez?
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Wimmel » vr 22 sep 2017, 10:40

De mannen op het forum van Leicester zijn toch vrij enthousiast over deze man
Laatst bijgewerkt door Wimmel op vr 22 sep 2017, 10:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6673
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor slackdeklipper » vr 22 sep 2017, 10:46

Dit ruikt naar énorm veel ambitie én daadkracht.... :+:
Welcome Nigel..
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1921
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor deeBartman » vr 22 sep 2017, 11:17

Wimmel schreef in Re: Nigel Pearson Topic:De mannen op het forum van Leicester zijn toch vrij enthousiast over deze man

Er zijn er wel evenveel die minder enthousiast zijn hoor... wat normaal is natuurlijk, elke trainer heb zijn voor- en nadelen. Hij blijkt regelmatig overhoop te liggen met de pers, maar gaat ook regelmatig in tegen het eigen bestuur.
Wait and see.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Jan Frans » vr 22 sep 2017, 11:18

Maarten schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Speelt hij met oude Britten/Belgen of krijgt jeugd ook een kans?

Hij speelt zelfs met Thaise gezelschapsdames volgens HLN
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor luckie » vr 22 sep 2017, 11:27

Jan Frans schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
Maarten schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Speelt hij met oude Britten/Belgen of krijgt jeugd ook een kans?

Hij speelt zelfs met Thaise gezelschapsdames volgens HLN

Toch niet in de 'Pussycat' mijn gedacht?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42980
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor deeBartman » vr 22 sep 2017, 11:27

Jan Frans schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
Maarten schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Speelt hij met oude Britten/Belgen of krijgt jeugd ook een kans?

Hij speelt zelfs met Thaise gezelschapsdames volgens HLN

http://www.hln.be/hln/nl/10656/OH-Leuve ... daal.dhtml
"Wie is de nieuwe coach van OHL?
Maar wie is die Nigel Pearson eigenlijk? Alvast iemand die de discussies niet schuwt. Wanneer hij aan het roer stond bij Leicester City richtte de trainer zich na een partij tegen Chelsea tot een journalist. Hij noemde de man tijdens een persconferentie een struisvogel omdat de journalist volgens de coach zijn hoofd in het zand stak. Bekijk de beelden hieronder.


Zijn verhaal bij Leicester City hield op in juni 2015, maar zijn ontslag had niets te maken met voetbal. De reden van zijn vertrek was de video die opdook waarin enkele spelers van Leicester City (waaronder ook de zoon van Nigel Pearson) te zien zijn in een orgie met enkele Thaise dames.
"
Hij speelt dus niet zelf met Thaise dames, maar zorgt wel voor een goede sfeer in zijn spelersgroep :lol: :lol:
Wel zalig hoe hij die journalist te kakken zet (terecht of niet, kan ik mij niet over uitspreken)
Laatst bijgewerkt door deeBartman op vr 22 sep 2017, 11:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor luckie » vr 22 sep 2017, 11:33

Vanaf nu op OHL: trainingen met een 'Happy ending'?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42980
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor deeBartman » vr 22 sep 2017, 11:42

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Het wordt uitkijken naar de persconferenties met deze gentleman :twisted:
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor deeBartman » vr 22 sep 2017, 12:11

:shock: :shock:
Het wordt leuk ...

Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor luckie » vr 22 sep 2017, 12:24

Jan Frans schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
Maarten schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Speelt hij met oude Britten/Belgen of krijgt jeugd ook een kans?

Hij speelt zelfs met Thaise gezelschapsdames volgens HLN


Naast het flikflooien met de 'Thaise Gezellige Madammen' is er ook nog wat sprake van 'Racistisch Gelul'.... kortom een pikant Thais sausje:


Premier League stars' racist orgy shame caught on camera during Thailand end of season tour

http://f1.media.brightcove.com/4/422139 ... 6136545001



Warning: This video contains racist language and scenes of a sexual nature

It was supposed to be a Premier League club’s end-of-season tour to promote goodwill in the homeland of its proud Thai billionaire owners.

But three of Leicester City’s budding stars blew that apart with a vile orgy in which a local girl was racially abused soon after the team arrived in Bangkok.

As team boss Nigel Pearson prepared for a week of helping to cement ­relationships between the UK and Thailand and boosting his club’s growing Far East fan base, his defender son James, 21, and pals Tom Hopper, a striker, and goalkeeper Adam Smith, 22, had other ideas.

They were busy filming three Thai girls committing depraved sex acts with them in a hotel room.

The swaggering trio then shared the explicit videos with friends back in the UK in which one of the players can be heard calling a woman a “slit eye” while his mates snigger at the racist jibe.

The girls taking part in the orgy were also taunted as “minging” while the naked players – all on the fringe of Leicester’s first team – make other sickening comments about them too explicit to be printed here.

Concerned officials at Leicester City were made aware of the scandal.

http://www.mirror.co.uk/incoming/galler ... me-5794547
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42980
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor teddy_ruxspin » vr 22 sep 2017, 12:43

Premier League stars' racist orgy shame caught on camera during Thailand end of season tour

http://f1.media.brightcove.com/4/422139 ... 6136545001



Warning: This video contains racist language and scenes of a sexual nature

It was supposed to be a Premier League club’s end-of-season tour to promote goodwill in the homeland of its proud Thai billionaire owners.

But three of Leicester City’s budding stars blew that apart with a vile orgy in which a local girl was racially abused soon after the team arrived in Bangkok.

As team boss Nigel Pearson prepared for a week of helping to cement ­relationships between the UK and Thailand and boosting his club’s growing Far East fan base, his defender son James, 21, and pals Tom Hopper, a striker, and goalkeeper Adam Smith, 22, had other ideas.

They were busy filming three Thai girls committing depraved sex acts with them in a hotel room.

The swaggering trio then shared the explicit videos with friends back in the UK in which one of the players can be heard calling a woman a “slit eye” while his mates snigger at the racist jibe.

The girls taking part in the orgy were also taunted as “minging” while the naked players – all on the fringe of Leicester’s first team – make other sickening comments about them too explicit to be printed here.

Concerned officials at Leicester City were made aware of the scandal.

http://www.mirror.co.uk/incoming/galler ... me-5794547


...en wat zegt ons dat nu over Nigel Pearson ?? Dit is toch niet het 'James Pearson Topic' ?
We zijn weeral vertrokken precies.... :roll:
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » vr 22 sep 2017, 15:41

teddy_ruxspin schreef in Re: Nigel Pearson Topic:...en wat zegt ons dat nu over Nigel Pearson ?? Dit is toch niet het 'James Pearson Topic' ?
We zijn weeral vertrokken precies.... :roll:


Ik vind persoonlijk dat we daar ook niet te licht over moeten gaan. Je denkt toch niet dat het toeval is, dat de zoon die in de voetsporen stapt van zijn vader, die er op dat moment trainer is en gekend staat voor zijn dominante no-nonsense stijl (een alfamannetje), niet alleen dat die zoon dat soort zaken doet, maar het ook nog filmt en er fier op is... Geen correlatie? Het gaat hier niet om het stelen van een pakje kauwgom door een 9-jarige snotneus die niet beter weet.

Ik kan me vergissen, maar een zoon die net als zijn vader voetballer wordt, die terechtkomt bij dezelfde club waar zijn vader "toevallig" trainer is, dan lijkt de kans me niet onbestaande dat die zoon opkijkt naar zijn vader. Dat dit dus de waarden en normen zijn die die kerel van thuis meegekregen heeft want anders doet een zoon die naar zijn vader opkijkt, dit niet. Of in elk geval waarden en normen die vaag genoeg werden meegegeven om ze zo te interpreteren. Op zijn minst kan je je dus vragen stellen bij de opvoeding, en laat dat nu toch ook behoorlijk relevant zijn voor een trainer die ook nog een deel tieners onder zijn hoede heeft.

Het is niet alleen racistisch en seksistisch, het is gewoon ook nog eens enorm laf. Moest de zoon nu een compleet andere carrière gekozen hebben, zou je je nog kunnen voorstellen dat hij niet te hoog oploopt met wat zijn vader van zijn doen en laten vindt, en/of er nooit een goeie band mee heeft gehad. Maar in dit geval lijkt het me meer een zoon die denkt dat hij meer mag dan een ander, omdat de papa coach is. En dan stel ik me persoonlijk toch vragen bij de opvoeding, en dat is wat mij betreft wel degelijk relevant gezien de functie die hij uitoefent in de club.

Moeten we Pearson daarom meteen op de brandstapel gooien? Tuurlijk niet. Misschien is zijn zoon niet "the sharpest tool in the shed" en werd hij er door die andere gasten in meegesleurd. Misschien deed hij net net om zijn vader voor schut te zetten en hebben ze helemaal geen goeie relatie. Kan allemaal. Maar ik vind de feiten toch net iets te "specifiek" om ze compleet te negeren.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor nickohl » vr 22 sep 2017, 16:03

Goh, ik vind het een "weetje".
Een 20-jarige Engelsman doet nu eenmaal veel domme dingen, los van de opvoeding...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » vr 22 sep 2017, 16:14

Sja, daar ben ik het niet mee eens. Ik denk zelfs dat dit meer zegt over de opvoeding, dan pakweg een moord of verkrachting, waar je nog kan spreken over een oerdwang die over neemt en wat inderdaad los staat van opvoeding. Maar dit is iemand bewust kleineren, op een seksistische en racistische manier, en het dan nog "dik ok" vinden, dat je het zelfs filmt. Uiteraard is de daad op zich veel minder erg, maar ik heb de indruk dat dit toch meer te maken heeft met de waarden en normen die je van thuis uit meekreeg.

EDIT: wat meer context bij de figuur Nigel Pearson (ik zet het hier bij, omdat ik er geen nieuw bericht voor wil beginnen):

Nigel Pearson Refuses To Say Sorry For Telling A Fan To ‘F**k Off & Die’

Nigel Pearson calls journalist a "prick" after Leicester draw with Hull


Lijkt me een grote trainer, maar een kleine mens.
Laatst bijgewerkt door Maarten op vr 22 sep 2017, 22:35, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » vr 22 sep 2017, 17:17

Pearson is ook een tijd jeugd-/beloften trainer geweest. Heeft er iemand een zicht op hoeveel jonge gasten hij in zijn ploeg als trainer van de A ploeg kansen gaf / liet doorstromen?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor dehoux » vr 22 sep 2017, 17:38

Die gast werd in seizoen 2014/2015 genomineerd als coach van het jaar in Engeland. Mede genomineerden waren Wenger, Mourinho, Monk en Koeman. Een mooi rijtje om in te staan. In seizoen 2017/2018 staat hij in Leuven. Raar.
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor dehoux » vr 22 sep 2017, 17:39

Zou dat een voorbode van een Leicester invasie in de wintermercato zijn.?
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » vr 22 sep 2017, 17:55

dehoux schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Zou dat een voorbode van een Leicester invasie in de wintermercato zijn.?


Ik hoop in elk geval dat dat beperkt blijft. Of beter, dat we niet meemaken wat Cercle met Monaco meemaakt. Amper een Belg op het wedstrijdblad. Op zich denk ik dat er genoeg kwaliteit is in de kern om op zijn minst één periode te winnen. En ik hoop ook dat onze jeugd blijft kansen krijgen. Al was dat de laatste maand onder Van Wijk ook serieus verwaterd.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor valcksken » vr 22 sep 2017, 17:57

En volgend seizoen (of in het slechtste geval 2019-2020) speelt OHL in dezelfde kleuren als Leicester.
This is only the start ...
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Kathleen » vr 22 sep 2017, 22:55

dehoux schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Die gast werd in seizoen 2014/2015 genomineerd als coach van het jaar in Engeland. Mede genomineerden waren Wenger, Mourinho, Monk en Koeman. Een mooi rijtje om in te staan. In seizoen 2017/2018 staat hij in Leuven. Raar.

Misschien niet zo raar. De voetbalwereld heeft gekeken hoe de katholieke kerk zoiets oplost. Zit je met iemand die zijn job an sich wel goed doet, maar zich onmogelijk heeft gemaakt door een seksschandaal (of plat racisme, of...)? Stuur die dan door naar een ontwikkelingsland waar hij er mee wegkomt.

PS. Ik weet wel dat het de zoon is in dat filmpje (dat ik niet wil bekijken), maar de vader had het dan toch toegestaan - gefaciliteerd.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Jan Frans » za 23 sep 2017, 14:29

valcksken schreef in Re: Nigel Pearson Topic:En volgend seizoen (of in het slechtste geval 2019-2020) speelt OHL in dezelfde kleuren als Leicester.
This is only the start ...

Dat denk ik niet. Maar wel in 1A 8-)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor teddy_ruxspin » zo 24 sep 2017, 10:23

Jan Frans schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
valcksken schreef in Re: Nigel Pearson Topic:En volgend seizoen (of in het slechtste geval 2019-2020) speelt OHL in dezelfde kleuren als Leicester.
This is only the start ...

Dat denk ik niet. Maar wel in 1A 8-)

:+:
en gewoon ter info over 'clubkleuren', uit S/V Magazine van deze week : 'Toen Westerlo dat jaar (1980)van derde klasse was teruggevallen tot tweede provinciale, klopte hij met een paar vrienden bij Fernand Vermeer van wielersponsor Vermeer-Thijs aan, met de vraag om in de club te komen. Die wilde dat doen als de clubkleuren veranderd werden van rood-geel naar de bedrijfskleuren geel-groen.'
Is Westerlo toen z'n 'eigenheid' al verloren ? Of pas later toen Vermeer al geen sponsor meer was, failliet ging en veroordeeld werd voor fiscale fraude ? Of pas toen de clubkleuren geel-blauw werden, de kleuren van de gemeente Westerlo, uit plat opportunisme ? (subsidies?)
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


"like" ons op Facebook!