Nigel Pearson Topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor diezel » vr 03 jan 2020, 11:29

parmenides schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Pearson haalt ondertussen (met assistent) 10 op 12.

en zo staan ze er ineens terug een pak beter voor om zich te redden. Aston Villa heeft wesley dan nog zien uitvallen voor de rest van het seizoen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor kustzenueens » zo 12 jan 2020, 17:43

En hij blijft winnen: 13 op 15.
Met een staart ploeg.
Redelijk indrukwekkend toch.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 657
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » ma 13 jan 2020, 07:31

kustzenueens schreef in Re: Nigel Pearson Topic:En hij blijft winnen: 13 op 15.
Met een staart ploeg.
Redelijk indrukwekkend toch.

Heeft hij bij ons zelfs nooit gehaald denk ik. Maar ik denk dat die Shakespeare dus wel een cruciale impact heeft.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor deeBartman » ma 13 jan 2020, 08:45

Maarten schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
kustzenueens schreef in Re: Nigel Pearson Topic:En hij blijft winnen: 13 op 15.
Met een staart ploeg.
Redelijk indrukwekkend toch.

Heeft hij bij ons zelfs nooit gehaald denk ik. Maar ik denk dat die Shakespeare dus wel een cruciale impact heeft.

To win or not to win (Pearson act 3 scene 1)
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor diezel » ma 13 jan 2020, 11:53

staan momenteel zelfs al op een veilige plaats.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor dehoux » ma 13 jan 2020, 17:56

Watford bewijst al jaren dat het een degelijke ploeg is ( geen topper) en dit jaar waren ze een beetje op sukkel dat kan voorvallen maar laatste is nooit hun plaats. Op match of the day 2 was Pearson the talk of the town zondagavond. Hij kreeg veel lof niet zo zeer voor zijn tactische invallen dan wel voor het feit dat hij de spelers een stamp onder hun kont had gegeven en hen op die manier wakker zou gemaakt hebben. Ik denk nog altijd dat die hier een verplicht nummertje kwam doen voor den Thai maar dat hij dus totaal geen interesse had in OHL
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor diezel » ma 13 jan 2020, 17:59

dehoux schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Watford bewijst al jaren dat het een degelijke ploeg is ( geen topper) en dit jaar waren ze een beetje op sukkel dat kan voorvallen maar laatste is nooit hun plaats. Op match of the day 2 was Pearson the talk of the town zondagavond. Hij kreeg veel lof niet zo zeer voor zijn tactische invallen dan wel voor het feit dat hij de spelers een stamp onder hun kont had gegeven en hen op die manier wakker zou gemaakt hebben. Ik denk nog altijd dat die hier een verplicht nummertje kwam doen voor den Thai maar dat hij dus totaal geen interesse had in OHL

het grote verschil is dat hij daar zijn topassistent naast zich heeft voor het tactische aspect en dat had hij hier niet.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » ma 13 jan 2020, 22:39

dehoux schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Watford bewijst al jaren dat het een degelijke ploeg is ( geen topper) en dit jaar waren ze een beetje op sukkel dat kan voorvallen maar laatste is nooit hun plaats. Op match of the day 2 was Pearson the talk of the town zondagavond. Hij kreeg veel lof niet zo zeer voor zijn tactische invallen dan wel voor het feit dat hij de spelers een stamp onder hun kont had gegeven en hen op die manier wakker zou gemaakt hebben. Ik denk nog altijd dat die hier een verplicht nummertje kwam doen voor den Thai maar dat hij dus totaal geen interesse had in OHL

Da's mogelijk he. Hoe dan ook, of het goesting was, onbekwaamheid, incompatibiliteit, entourage... hier werkte het gewoon niet. Ik gun het Watford.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor bisser » za 29 feb 2020, 19:54

Watford 2/0 voor tegen Liverpool. Nigel rules.
bisser
 
Berichten: 252
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:00

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor dehoux » za 29 feb 2020, 20:15

3 0. Ge poogt gerust zijn.allemaal toch staf : voetbzl
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » zo 01 maart 2020, 13:28

Straf inderdaad. Ik gun het zowel Watford als Liverpool :lol:

Maar opvallend. Kan me niet van de indruk ontdoen dat het niet een 1 op 1 vergelijking is met OHL. Ofwel is 1B veel moeilijker dan de premierleague, ofwel speelt die entourage daar voor Pearson een enorm grote rol, en is dit dus minstens even fel de verdienste van pakweg een Shakespeare.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor diezel » zo 01 maart 2020, 16:40

Maarten schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Straf inderdaad. Ik gun het zowel Watford als Liverpool :lol:

Maar opvallend. Kan me niet van de indruk ontdoen dat het niet een 1 op 1 vergelijking is met OHL. Ofwel is 1B veel moeilijker dan de premierleague, ofwel speelt die entourage daar voor Pearson een enorm grote rol, en is dit dus minstens even fel de verdienste van pakweg een Shakespeare.

het is algemeen geweten dat shakespeare het tactisch brein is en pearson de motivator. Pearson ook zeer sterk in het organiseren van een perfecte omkadering. Zeer complementair dus. Wij hadden gewoon de pech dat Shakespeare er niet bij was hier. En dat hij toch met een matige kern moest werken als je ziet dat Henry, Kotysch en Keita er eigenlijk pas bij kwamen rond het moment dat hij ontslagen werd. Neem Henry weg uit de ploeg van dit seizoen en je bengelt weer onderin. We hebben gezien wat het uitvallen van kotysch al heeft veroorzaakt. Van de beste naar de slechtste verdediging van 1B.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Jan Frans » zo 01 maart 2020, 18:35

Het heeft nu allemaal geen belang meer, maar ik vermoed dat hij vooral de competitie onderschat heeft en voor de rest zijn verblijf hier als een welverdiende betaalde vakantie opgevat heeft. OHL interesseerde hem niet echt.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor diezel » zo 01 maart 2020, 20:52

Jan Frans schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Het heeft nu allemaal geen belang meer, maar ik vermoed dat hij vooral de competitie onderschat heeft en voor de rest zijn verblijf hier als een welverdiende betaalde vakantie opgevat heeft. OHL interesseerde hem niet echt.

dat maak jij er van maar dat is nergens op gebaseerd.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Jan Frans » ma 02 maart 2020, 09:13

diezel schreef in Re: Nigel Pearson Topic:
Jan Frans schreef in Re: Nigel Pearson Topic:Het heeft nu allemaal geen belang meer, maar ik vermoed dat hij vooral de competitie onderschat heeft en voor de rest zijn verblijf hier als een welverdiende betaalde vakantie opgevat heeft. OHL interesseerde hem niet echt.

dat maak jij er van maar dat is nergens op gebaseerd.

1/Dat weet ik
2/Op dit forum wordt veel geschreven dat nergens is op gebaseerd
3/daarvoor dient o.a. ook een forum
4/Het is inderdaad mijn persoonlijke eindanalyse van de trieste passage van Pearson
5/En is het niet helemaal waar, het zal toch wel een gedeelte van de waarheid zijn
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor nasroedin » vr 19 jun 2020, 15:40

Watford-trainer Nigel Pearson heeft zijn bezorgdheid geuit over het gebruik van te veel technische ‘trucs’ door tv-zenders om de Premier League-wedstrijden in een leeg stadion toch te voorzien van supportersgeluiden. “Het lijkt veel op een Amerikaanse sitcom en daar ben ik geen fan van”, liet de coach van Christian Kabasele weten.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Nigel Pearson Topic

Berichtdoor Maarten » vr 19 jun 2020, 16:10

Dat zegt hij enkel omdat ze tijdens zijn wedstrijden ne lachband zouden gebruiken, in plaats van gejuich!

:jeej:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Vorige

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


"like" ons op Facebook!