Dennis Van Wijk topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Maarten » do 10 aug 2017, 19:12

Ik was aangenaam verrast na de eerste wedstrijd dat er positief voetbal gebracht werd. Een beetje naïef misschien zelfs (zoals ik al in het wedstrijdtopic van tegen Lierse aanhaalde). Met een noodverdediging, en dan nog met 2 spitsen spelen, zonder verdedigende middenvelder, en uiterst offensieve flanken... maar heel leuk voetbal gezien.

Hopelijk kan Dennis erop verder bouwen wanneer de kern volledig is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18291
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Sakke91 » do 10 aug 2017, 20:50

Hij stond erom gekend ploegen boven zichzelf te laten uitstijgen.

Dat bewijst zijn cv wel als het gaat over ploegen in tweede klasse.

Dit keer krijgt hij ook de kans om van nul te beginnen met de ploeg.

Hopelijk blijft het bestuur rustig en danken ze hem niet af wanneer het wat minder gaat.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3057
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor deeBartman » vr 11 aug 2017, 08:36

Verwonderlijk dat hij zo de kaart van de jeugd trekt na zijn "oude Belgen" interview, maar ja hij kan niet anders natuurlijk 8-)
Laten we hopen dat hij "het" inderdaad nog heeft om clubs in tweede beter te laten worden.
Maar deze topic had ook wel een andere naam kunnen hebben ...
http://www.voetbalnieuws.be/news/254032 ... :_Modegril :shock:
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4157
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor nickohl » vr 11 aug 2017, 08:55

deeBartman schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Verwonderlijk dat hij zo de kaart van de jeugd trekt na zijn "oude Belgen" interview, maar ja hij kan niet anders natuurlijk 8-)
Laten we hopen dat hij "het" inderdaad nog heeft om clubs in tweede beter te laten worden.
Maar deze topic had ook wel een andere naam kunnen hebben ...
http://www.voetbalnieuws.be/news/254032 ... :_Modegril :shock:

Ik ga er nog steeds vanuit dat het "oude belgen" gedeelte eerder beeldspraak was op mentaliteit dan effectief de leeftijd en belgisch zijn.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4614
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Maarten » vr 11 aug 2017, 10:10

nickohl schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
deeBartman schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Verwonderlijk dat hij zo de kaart van de jeugd trekt na zijn "oude Belgen" interview, maar ja hij kan niet anders natuurlijk 8-)
Laten we hopen dat hij "het" inderdaad nog heeft om clubs in tweede beter te laten worden.
Maar deze topic had ook wel een andere naam kunnen hebben ...
http://www.voetbalnieuws.be/news/254032 ... :_Modegril :shock:

Ik ga er nog steeds vanuit dat het "oude belgen" gedeelte eerder beeldspraak was op mentaliteit dan effectief de leeftijd en belgisch zijn.


mwa, ik denk dat hij met die "oude" ook wel vechtersmentaliteit bedoelde, maar zeker ook ervaring. Met "Belgen" bedoelde hij volgens mij wel degelijk spelers meer van rond de kerktoren, die de taal begrijpen en zich sneller verbonden voelen met de club/supporters. Ik denk dat er wel meer achter zat dan gewoon "jongens die er hun kop voor leggen".
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18291
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor luckie » vr 11 aug 2017, 10:18

Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:mwa, ik denk dat hij met die "oude" ook wel vechtersmentaliteit bedoelde, maar zeker ook ervaring. Met "Belgen" bedoelde hij volgens mij wel degelijk spelers meer van rond de kerktoren, die de taal begrijpen en zich sneller verbonden voelen met de club/supporters. Ik denk dat er wel meer achter zat dan gewoon "jongens die er hun kop voor leggen".

Inderdaad: met mensen waarmee je ten oorlog kunt trekken, die willen vechten:

In HLN van vandaag: Storm: "Anders dan toen, staat hier nu een hechte groep van spelers die bereid zijn te 'te vechten voor elkaar', elkaars foutjes te helpen corrigeren en die het ook naast het veld met elkaar kunnen vinden."
-------
Het feit dat de spelersgroep nog maar 'een voorlopig team' is doet ze natuurlijk ook vechten voor hun plaats.

Een doordenkertje: waarom werd Berben niet ingebracht toen iedereen zag dat op Storm minstens een dubbele dekking werd uitgevoerd?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43600
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor nickohl » vr 11 aug 2017, 10:23

Omdat Berben geen flankspeler is? :)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4614
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor luckie » vr 11 aug 2017, 10:29

nickohl schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Omdat Berben geen flankspeler is? :)

Deed Van Wijk dat dan moest hij een spits afhalen......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43600
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Maarten » vr 11 aug 2017, 11:01

nickohl schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Omdat Berben geen flankspeler is? :)


Hij bedoelt niet Berben ipv Storm, maar Berben om de druk op Storm te verlichten. Dus idd ten koste van Kosto (of Casa). Had sowieso een betere optie geweest ook op het middenveld (en dus bij uitbreiding de verdediging).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18291
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor nickohl » vr 11 aug 2017, 11:07

Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
nickohl schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Omdat Berben geen flankspeler is? :)


Hij bedoelt niet Berben ipv Storm, maar Berben om de druk op Storm te verlichten. Dus idd ten koste van Kosto (of Casa). Had sowieso een betere optie geweest ook op het middenveld (en dus bij uitbreiding de verdediging).

Daar volg ik in :+:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4614
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor luckie » vr 11 aug 2017, 11:18

Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
nickohl schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Omdat Berben geen flankspeler is? :)


Hij bedoelt niet Berben ipv Storm, maar Berben om de druk op Storm te verlichten. Dus idd ten koste van Kosto (of Casa). Had sowieso een betere optie geweest ook op het middenveld (en dus bij uitbreiding de verdediging).


Je hebt het door Maarten..... De bedoeling:

luckie schreef in Re: PROXIMUS LEAGUE 1B - 2017-2018 | uitslagen & rangschikki:
Maarten schreef in Re: PROXIMUS LEAGUE 1B - 2017-2018 | uitslagen & rangschikki:Was hij er? Dan hoop ik inderdaad dat hij dat gezien heeft. Of de statistieken van ons huidig duo eens bekeken heeft van de laatste seizoenen.


En of hij het gezien heeft. Ze hebben het hem doen zien..... Tactisch goed gezien......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43600
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Jan Frans » vr 11 aug 2017, 11:22

luckie schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:mwa, ik denk dat hij met die "oude" ook wel vechtersmentaliteit bedoelde, maar zeker ook ervaring. Met "Belgen" bedoelde hij volgens mij wel degelijk spelers meer van rond de kerktoren, die de taal begrijpen en zich sneller verbonden voelen met de club/supporters. Ik denk dat er wel meer achter zat dan gewoon "jongens die er hun kop voor leggen".

Inderdaad: met mensen waarmee je ten oorlog kunt trekken, die willen vechten:

In HLN van vandaag: Storm: "Anders dan toen, staat hier nu een hechte groep van spelers die bereid zijn te 'te vechten voor elkaar', elkaars foutjes te helpen corrigeren en die het ook naast het veld met elkaar kunnen vinden."
-------
Het feit dat de spelersgroep nog maar 'een voorlopig team' is doet ze natuurlijk ook vechten voor hun plaats.

Een doordenkertje: waarom werd Berben niet ingebracht toen iedereen zag dat op Storm minstens een dubbele dekking werd uitgevoerd?

"anders dan toen, staat hier nu een hechte groep....enz....."

Een mens vraagt zich af waarom dat TOEN niet mogelijk was. En waarom dat(lang) voor Storm er was, ook niet mogelijk was. Hoelang moeten we trouwens al niet terug gaan voor zo een hechte groep ? De eerste jaren onder Ronny ?
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6838
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Maarten » vr 11 aug 2017, 11:24

luckie schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
nickohl schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Omdat Berben geen flankspeler is? :)


Hij bedoelt niet Berben ipv Storm, maar Berben om de druk op Storm te verlichten. Dus idd ten koste van Kosto (of Casa). Had sowieso een betere optie geweest ook op het middenveld (en dus bij uitbreiding de verdediging).


Je hebt het door Maarten..... De bedoeling:

luckie schreef in Re: PROXIMUS LEAGUE 1B - 2017-2018 | uitslagen & rangschikki:
Maarten schreef in Re: PROXIMUS LEAGUE 1B - 2017-2018 | uitslagen & rangschikki:Was hij er? Dan hoop ik inderdaad dat hij dat gezien heeft. Of de statistieken van ons huidig duo eens bekeken heeft van de laatste seizoenen.


En of hij het gezien heeft. Ze hebben het hem doen zien..... Tactisch goed gezien......


Dus ze hebben de spitsen opgesteld waarvan ze wisten dat ze niet zouden scoren, om zo extra (snel) budget los te krijgen voor een deftige spits. Al een geluk dan dat Sula niet mocht starten :)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18291
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor luckie » vr 11 aug 2017, 11:27

Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Dus ze hebben de spitsen opgesteld waarvan ze wisten dat ze niet zouden scoren, om zo extra (snel) budget los te krijgen voor een deftige spits. Al een geluk dan dat Sula niet mocht starten :)

Zo zie maar hoe het spelletje (doelbewust) gespeeld wordt........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43600
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Maarten » za 12 aug 2017, 22:00

Tweede match, de naïeve opstelling van de eerste speeldag is gebleven, alleen was deze keer de inzet en positieve voetbal nergens te bespeuren, en dan krijg je zo'n match. Zelf amper kansen gecreëerd, en aan de andere kant kunnen we blij zijn dat we er maar 3 hebben binnen gekregen.

Na deze week (en ook de wissel van Gorius door Azevedo ipv Berben, het uitblijven van de wissel van Storm) begin ik me effectief vragen te stellen of Van Wijk de ploeg bewust saboteert in functie van sneller versterkingen te krijgen, of heeft hij een lange termijn visie met deze opstelling (zou me verbazen, gezien je op minstens 4 plaatsen versterkingen nodig hebt)... of ziet hij het gewoon niet en hadden we vorige week geluk dat Lierse ook zwak was?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18291
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor deeBartman » za 12 aug 2017, 22:29

Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Tweede match, de naïeve opstelling van de eerste speeldag is gebleven, alleen was deze keer de inzet en positieve voetbal nergens te bespeuren, en dan krijg je zo'n match. Zelf amper kansen gecreëerd, en aan de andere kant kunnen we blij zijn dat we er maar 3 hebben binnen gekregen.

Na deze week (en ook de wissel van Gorius door Azevedo ipv Berben, het uitblijven van de wissel van Storm) begin ik me effectief vragen te stellen of Van Wijk de ploeg bewust saboteert in functie van sneller versterkingen te krijgen, of heeft hij een lange termijn visie met deze opstelling (zou me verbazen, gezien je op minstens 4 plaatsen versterkingen nodig hebt)... of ziet hij het gewoon niet en hadden we vorige week geluk dat Lierse ook zwak was?

"Hun" spelen met m'n kl*ten denkt Dennis, en ik kan hem eigenlijk zelfs geen ongelijk geven. Onze, nog steeds dezelfde, sportieve staf is het weer aan het verkl*ten, het zoveelste jaar op rij. Wij spelen altijd met 10, elke bal naar Kotsovski is een verloren bal.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4157
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Jan Frans » zo 13 aug 2017, 09:37

Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Tweede match, de naïeve opstelling van de eerste speeldag is gebleven, alleen was deze keer de inzet en positieve voetbal nergens te bespeuren, en dan krijg je zo'n match. Zelf amper kansen gecreëerd, en aan de andere kant kunnen we blij zijn dat we er maar 3 hebben binnen gekregen.

Na deze week (en ook de wissel van Gorius door Azevedo ipv Berben, het uitblijven van de wissel van Storm) begin ik me effectief vragen te stellen of Van Wijk de ploeg bewust saboteert in functie van sneller versterkingen te krijgen, of heeft hij een lange termijn visie met deze opstelling (zou me verbazen, gezien je op minstens 4 plaatsen versterkingen nodig hebt)... of ziet hij het gewoon niet en hadden we vorige week geluk dat Lierse ook zwak was?

Na gisteren denk ik ook dat Lierse zwak was. Zeker veel zwakker dan vorig seizoen.
En wanneer je dan daarna tegen Roeselare moet (vorig jaar finalist) en zelf niet versterkt bent, tja dan krijg je zoiets.
Maar ik kan nooit geloven dat een trainer in zijn eigen voet zou schieten
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6838
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Boogerb » zo 13 aug 2017, 10:59

Jan Frans schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Tweede match, de naïeve opstelling van de eerste speeldag is gebleven, alleen was deze keer de inzet en positieve voetbal nergens te bespeuren, en dan krijg je zo'n match. Zelf amper kansen gecreëerd, en aan de andere kant kunnen we blij zijn dat we er maar 3 hebben binnen gekregen.

Na deze week (en ook de wissel van Gorius door Azevedo ipv Berben, het uitblijven van de wissel van Storm) begin ik me effectief vragen te stellen of Van Wijk de ploeg bewust saboteert in functie van sneller versterkingen te krijgen, of heeft hij een lange termijn visie met deze opstelling (zou me verbazen, gezien je op minstens 4 plaatsen versterkingen nodig hebt)... of ziet hij het gewoon niet en hadden we vorige week geluk dat Lierse ook zwak was?

Na gisteren denk ik ook dat Lierse zwak was. Zeker veel zwakker dan vorig seizoen.
En wanneer je dan daarna tegen Roeselare moet (vorig jaar finalist) en zelf niet versterkt bent, tja dan krijg je zoiets.
Maar ik kan nooit geloven dat een trainer in zijn eigen voet zou schieten


Tenzij zoals geopperd wordt om aan te tonen dat er echt nog wat bij moet komen... anders kan ik mij niet inbeelden waarom ge Azevedo brengt voor Gorius en Libert voor Kostovski. Daar toont ge echt mee aan dat de kern veel te dun is. Hopelijk volgende week toch iets rapen en als ge dan goed inkoopt hebt ge misschien nog iets te zeggen, tegen het sluiten van de transferperiode zijn we ook nog maar 3 speeldagen ver.
Boogerb
 
Berichten: 270
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:44

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor luckie » zo 13 aug 2017, 11:20

deeBartman schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:"Hun" spelen met m'n kl*ten denkt Dennis, en ik kan hem eigenlijk zelfs geen ongelijk geven. Onze, nog steeds dezelfde, sportieve staf is het weer aan het verkl*ten, het zoveelste jaar op rij. Wij spelen altijd met 10, elke bal naar Kotsovski is een verloren bal.



Het is misschien goed om eens in deze rubriek te gaan lezen wat Van Wijk reeds allemaal heeft gezegd en heeft aangekaart: viewtopic.php?f=3&t=464
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43600
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Jan Frans » zo 13 aug 2017, 11:41

Ik wil niet stoken, maar we moeten toch verder kijken dan onze neus lang is.
Vandaag in DE ZONDAG interview met GERT VERHEYEN

"ik sluit niet uit dat ik ooit trainer wordt van een club"

eindelijk out hij zich. go go go for him. Al jaren beweer ik dat hij voor OHL de juiste man op de juiste plaats is
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6838
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Maarten » zo 13 aug 2017, 13:00

Jan Frans schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Ik wil niet stoken, maar we moeten toch verder kijken dan onze neus lang is.
Vandaag in DE ZONDAG interview met GERT VERHEYEN

"ik sluit niet uit dat ik ooit trainer wordt van een club"

eindelijk out hij zich. go go go for him. Al jaren beweer ik dat hij voor OHL de juiste man op de juiste plaats is


Ik had reeds 5 jaar geleden, nog lang voor dat er sprake was van het nieuwe forum, gezegd dat dat een ideale trainer zou zijn voor OHL. Hele goeie analist, kent een deel OHL beloften van zijn werk voor de bond, is de jeugd ook genegen. Is ondanks/dankzij het feit dat het maar een middelmatige voetballer was, behoorlijk intelligent en kent de waarde van inzet en mentaliteit. De club die hem langdurig kan vastleggen zou wel eens zijn "Franky Dury" kunnen gevonden hebben. Heeft in tegenstelling tot Leko al zijn strepen verdiend als trainer. Ik kijk ook met veel belangstelling naar Clement bij Waasland Beveren, die best wel mooie prestaties neerzet (voorlopig) met leuk voetbal.

Boogerb schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Tenzij zoals geopperd wordt om aan te tonen dat er echt nog wat bij moet komen... anders kan ik mij niet inbeelden waarom ge Azevedo brengt voor Gorius en Libert voor Kostovski. Daar toont ge echt mee aan dat de kern veel te dun is. Hopelijk volgende week toch iets rapen en als ge dan goed inkoopt hebt ge misschien nog iets te zeggen, tegen het sluiten van de transferperiode zijn we ook nog maar 3 speeldagen ver.


Ja, dat hij Azevedo zou brengen voor Storm die compleet onzichtbaar was, zou ik perfect begrijpen, maar waarom hij Azevedo op een twee mans middenveld zet, valt niet te vatten, wetende dat hij Berben, de doublure voor Gorius, op de bank heeft zitten. En dan brengt hij Libert nog eerder... toch zeer vreemd. Jacky deed ook soms van dat soort stoten. Come to think of it, Emilio eigenlijk ook, met Simaeys op de 10... al weet ik nog altijd niet of hij dat echt meende of niet.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18291
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Sakke91 » zo 13 aug 2017, 15:10

Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
Ik had reeds 5 jaar geleden, nog lang voor dat er sprake was van het nieuwe forum, gezegd dat dat een ideale trainer zou zijn voor OHL. Hele goeie analist, kent een deel OHL beloften van zijn werk voor de bond, is de jeugd ook genegen. Is ondanks/dankzij het feit dat het maar een middelmatige voetballer was, behoorlijk intelligent en kent de waarde van inzet en mentaliteit.


Gert Verheyen een middelmatige voetballer?

Maarten toch...
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3057
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Maarten » zo 13 aug 2017, 15:14

En dat weet hij van zichzelf ook. Ik spreek over zijn voetballende kwaliteiten, niet over hoe succesvol hij geweest is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18291
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor teddy_ruxspin » zo 13 aug 2017, 16:18

Jan Frans schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Tweede match, de naïeve opstelling van de eerste speeldag is gebleven, alleen was deze keer de inzet en positieve voetbal nergens te bespeuren, en dan krijg je zo'n match. Zelf amper kansen gecreëerd, en aan de andere kant kunnen we blij zijn dat we er maar 3 hebben binnen gekregen.

Na deze week (en ook de wissel van Gorius door Azevedo ipv Berben, het uitblijven van de wissel van Storm) begin ik me effectief vragen te stellen of Van Wijk de ploeg bewust saboteert in functie van sneller versterkingen te krijgen, of heeft hij een lange termijn visie met deze opstelling (zou me verbazen, gezien je op minstens 4 plaatsen versterkingen nodig hebt)... of ziet hij het gewoon niet en hadden we vorige week geluk dat Lierse ook zwak was?

Na gisteren denk ik ook dat Lierse zwak was. Zeker veel zwakker dan vorig seizoen.
En wanneer je dan daarna tegen Roeselare moet (vorig jaar finalist) en zelf niet versterkt bent, tja dan krijg je zoiets.
Maar ik kan nooit geloven dat een trainer in zijn eigen voet zou schieten


ik weet niet of je de match gezien hebt...
Hoe verklaar je anders die wissels ?
En waarom speelt Kostovski altijd, terwijl al die 4300 andere trainers op de tribune wel zien dat je in het middenveld een mannetje te kort komt, in de spits 'niets beweegt' en een goede 8-10 op de bank zit ??
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Dennis Van Wijk topic

Berichtdoor Jan Frans » zo 13 aug 2017, 16:47

teddy_ruxspin schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
Jan Frans schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:
Maarten schreef in Re: Dennis Van Wijk topic:Tweede match, de naïeve opstelling van de eerste speeldag is gebleven, alleen was deze keer de inzet en positieve voetbal nergens te bespeuren, en dan krijg je zo'n match. Zelf amper kansen gecreëerd, en aan de andere kant kunnen we blij zijn dat we er maar 3 hebben binnen gekregen.

Na deze week (en ook de wissel van Gorius door Azevedo ipv Berben, het uitblijven van de wissel van Storm) begin ik me effectief vragen te stellen of Van Wijk de ploeg bewust saboteert in functie van sneller versterkingen te krijgen, of heeft hij een lange termijn visie met deze opstelling (zou me verbazen, gezien je op minstens 4 plaatsen versterkingen nodig hebt)... of ziet hij het gewoon niet en hadden we vorige week geluk dat Lierse ook zwak was?

Na gisteren denk ik ook dat Lierse zwak was. Zeker veel zwakker dan vorig seizoen.
En wanneer je dan daarna tegen Roeselare moet (vorig jaar finalist) en zelf niet versterkt bent, tja dan krijg je zoiets.
Maar ik kan nooit geloven dat een trainer in zijn eigen voet zou schieten


ik weet niet of je de match gezien hebt...
Hoe verklaar je anders die wissels ?
En waarom speelt Kostovski altijd, terwijl al die 4300 andere trainers op de tribune wel zien dat je in het middenveld een mannetje te kort komt, in de spits 'niets beweegt' en een goede 8-10 op de bank zit ??

Ik heb de match niet gezien. Maar mij gaat het om het principe dat een trainer in eer en geweten steeds zijn beste elf opstelt en naar best vermogen die wissels doorvoert die zich tactisch opdringen.
Bij Van Wijk was dat gisteren blijkbaar niet het geval.
Dus is hij een onbekwame oen of speelt hij een gevaarlijk spelletje . In beide gevallen ken ik echter de ontknoping al. 1 september had ik voorspeld.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6838
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flohulst en 10 gasten


"like" ons op Facebook!
cron