Jovan Kostovski

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Kostovski

Berichtdoor Maarten » do 17 aug 2017, 12:55

teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:Vreemd verhaal en dan komt bij mij de volgende vraag op : waarom ?


Sja, ik neem aan om minder geld te moeten afgeven aan de belastingen ofzo? Maar als ge daar als club in meestapt, hebt ge er alle baat bij om dat stil te houden. Zeker als het niet koosjer is. Die speler/makelaar kan dat dan ook uitbuiten.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor nickohl » do 17 aug 2017, 12:59

luckie schreef in Re: Jovan Kostovski:
nickohl schreef in Re: Jovan Kostovski:Reden genoeg om het naar buiten te brengen dus :lol: Voetbalmagazine tippen iemand? 8-)


"Mocht u hiermee toch verder gaan.....dan zijn de gevolgen geheel voor u."


I know nothing :meup:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Kostovski

Berichtdoor deeBartman » do 17 aug 2017, 13:03

Maarten schreef in Re: Kostovski:... Zeker als het niet koosjer is. Die speler/makelaar kan dat dan ook uitbuiten.

Dus Kotskovski zegt iedere week tegen trainer en bestuur: "Sorry mannen, maar ik speel dees week" :(
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Kostovski

Berichtdoor Maarten » do 17 aug 2017, 13:31

deeBartman schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:... Zeker als het niet koosjer is. Die speler/makelaar kan dat dan ook uitbuiten.

Dus Kotskovski zegt iedere week tegen trainer en bestuur: "Sorry mannen, maar ik speel dees week" :(


Ik neem aan dat dat in zulk geval niet eens uitgesproken hoeft te worden.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kostovski

Berichtdoor Jan Frans » do 17 aug 2017, 13:55

Maarten schreef in Re: Kostovski:
deeBartman schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:... Zeker als het niet koosjer is. Die speler/makelaar kan dat dan ook uitbuiten.

Dus Kotskovski zegt iedere week tegen trainer en bestuur: "Sorry mannen, maar ik speel dees week" :(


Ik neem aan dat dat in zulk geval niet eens uitgesproken hoeft te worden.

die constructie hoeft toch niet te betekenen dat hij sowieso moet spelen. ?!
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kostovski

Berichtdoor Maarten » do 17 aug 2017, 14:48

Jan Frans schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:
deeBartman schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:... Zeker als het niet koosjer is. Die speler/makelaar kan dat dan ook uitbuiten.

Dus Kotskovski zegt iedere week tegen trainer en bestuur: "Sorry mannen, maar ik speel dees week" :(


Ik neem aan dat dat in zulk geval niet eens uitgesproken hoeft te worden.

die constructie hoeft toch niet te betekenen dat hij sowieso moet spelen. ?!


Als die constructie het daglicht niet mag zien, hou je best je speler gelukkig.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kostovski

Berichtdoor luckie » do 17 aug 2017, 14:50

Maarten schreef in Re: Kostovski:Als die constructie het daglicht niet mag zien, hou je best je speler gelukkig.

En anderen vooral onwetend.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42990
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor teddy_ruxspin » do 17 aug 2017, 16:00

luckie schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:Als die constructie het daglicht niet mag zien, hou je best je speler gelukkig.

En anderen vooral onwetend.....


Maar ondertussen zijn die bedreigingen al meer dan een jaar oud en heb je (vermoed ik) nog geen paardekop in je bed gevonden...en er blijven maar geruchten naar buiten komen, zoals de wijziging van de clubkleuren ??
Polleke weet dus nog niet wie de klokkenluider/jouw bron is ...of stuurt bewust geruchten de wereld in, die dan klakkeloos overgenomen worden. :lol:
't is niet omdat het stadion nu blauw en wit kleurt, dat de clubkleuren veranderen, he. Of appelblauwzeegroen, zoals Leuven 2030...
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor deeBartman » do 25 apr 2019, 10:09

luckie schreef in KOSTOVSKI NEEMT NA ZES SEIZOENEN AFSCHEID VAN OHL:
OHLer schreef in Re: Zomertransfers 2019:Volgens HLN neemt Kostovski vrijdag afscheid van de club.



"Ik dank de club, Leuven en de fans"

JOVAN KOSTOVSKI NEEMT NA ZES SEIZOENEN AFSCHEID VAN OHL


Al bij al te weinig gebracht en ik heb ook veel op hem gevloekt, zeker als die voor de 1000e keer buitenspel liep of zijn hoofd introk bij kopduels.
Maar ik heb mij altijd afgevraagd hoe het zou gelopen zijn moest die sympathieke Sleth De Witte van die sympathieke club hier wat verderop aan het gat van de Dijle hem niet aangepakt hebben in die wedstrijd waardoor hij meer dan 3 maanden out was. Op dat moment was hij heel goed bezig (gouden stier) en hadden we misschien niet zo'n mottig seizoenseinde gekend ...
Zijn onorthodoxe goal op Lier na een sublieme stiftvoorzet van Johnny zal me eeuwig bijblijven, daar hebben we de promotie bewerkstelligd.
Sympathieke gast, dat zeker.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor dehoux » do 25 apr 2019, 11:36

Helemaal mee eens en ik wil daar ook nog de winner in de beslissende match op Eupen aan toevoegen. Zelden harder uit de bol gegaan. Maar er waren natuurlijk ook de "iets mindere" momenten.
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor Maarten » do 25 apr 2019, 17:18

deeBartman schreef in Re: Jovan Kostovski:
luckie schreef in KOSTOVSKI NEEMT NA ZES SEIZOENEN AFSCHEID VAN OHL:
OHLer schreef in Re: Zomertransfers 2019:Volgens HLN neemt Kostovski vrijdag afscheid van de club.



"Ik dank de club, Leuven en de fans"

JOVAN KOSTOVSKI NEEMT NA ZES SEIZOENEN AFSCHEID VAN OHL


Al bij al te weinig gebracht en ik heb ook veel op hem gevloekt, zeker als die voor de 1000e keer buitenspel liep of zijn hoofd introk bij kopduels.
Maar ik heb mij altijd afgevraagd hoe het zou gelopen zijn moest die sympathieke Sleth De Witte van die sympathieke club hier wat verderop aan het gat van de Dijle hem niet aangepakt hebben in die wedstrijd waardoor hij meer dan 3 maanden out was. Op dat moment was hij heel goed bezig (gouden stier) en hadden we misschien niet zo'n mottig seizoenseinde gekend ...
Zijn onorthodoxe goal op Lier na een sublieme stiftvoorzet van Johnny zal me eeuwig bijblijven, daar hebben we de promotie bewerkstelligd.
Sympathieke gast, dat zeker.


Dat seizoen in eerste klasse dat hij goed bezig was... daar moet wel bij gezegd worden dat het gros van zijn goals gescoord werden tegen Westerlo & co. Ik denk dat er een moment was waar hij 5 goals had, waarvan 3 of 4 tegen Westerlo.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor KlaaZ » zo 05 mei 2019, 09:37

Maarten schreef in Re: Jovan Kostovski:
deeBartman schreef in Re: Jovan Kostovski:
luckie schreef in KOSTOVSKI NEEMT NA ZES SEIZOENEN AFSCHEID VAN OHL:
OHLer schreef in Re: Zomertransfers 2019:Volgens HLN neemt Kostovski vrijdag afscheid van de club.



"Ik dank de club, Leuven en de fans"

JOVAN KOSTOVSKI NEEMT NA ZES SEIZOENEN AFSCHEID VAN OHL


Al bij al te weinig gebracht en ik heb ook veel op hem gevloekt, zeker als die voor de 1000e keer buitenspel liep of zijn hoofd introk bij kopduels.
Maar ik heb mij altijd afgevraagd hoe het zou gelopen zijn moest die sympathieke Sleth De Witte van die sympathieke club hier wat verderop aan het gat van de Dijle hem niet aangepakt hebben in die wedstrijd waardoor hij meer dan 3 maanden out was. Op dat moment was hij heel goed bezig (gouden stier) en hadden we misschien niet zo'n mottig seizoenseinde gekend ...
Zijn onorthodoxe goal op Lier na een sublieme stiftvoorzet van Johnny zal me eeuwig bijblijven, daar hebben we de promotie bewerkstelligd.
Sympathieke gast, dat zeker.


Dat seizoen in eerste klasse dat hij goed bezig was... daar moet wel bij gezegd worden dat het gros van zijn goals gescoord werden tegen Westerlo & co. Ik denk dat er een moment was waar hij 5 goals had, waarvan 3 of 4 tegen Westerlo.


Voor de volledigheid, hij had drie doelpunten toen hij geblesseerd uitviel, eentje tegen Genk en twee tegen Westel. Terug fit aan de start van de terugronde, na twee wedstrijden opnieuw twee doelpunten tegen... Westerlo. Daarna nog eentje gemaakt, in het 2-2 gelijkspel tegen Zulte waar Cerigioni in de laatste minuut de 1-3 liet liggen en we direct daarna nog het deksel op de neus kregen.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor Maarten » zo 05 mei 2019, 19:36

Dus 4 goals van de 6 waren tegen de zwakste ploeg van de reeks dat jaar. Kwestie van die topprestatie toch wat te kaderen in de juiste context :meup:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor Sakke91 » zo 05 mei 2019, 21:33

Maarten schreef in Re: Jovan Kostovski:Dus 4 goals van de 6 waren tegen de zwakste ploeg van de reeks dat jaar. Kwestie van die topprestatie toch wat te kaderen in de juiste context :meup:


Ergens volg ik uw redenering hierin niet helemaal.

Stel ik ben spits van Club Brugge en wordt in het voetbalseizoen topschutter, maar scoor geen enkele keer tegen een top 6 ploeg.

Maakt me dat dan geen goede spits?

Om maar te zeggen, ookal was het toen maar tegen Westerlo, de ballen gingen er toen vlot in. Het is iets wat we sindsdien alleszins niet meer bij onze spitsen hebben gezien.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3035
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor Maarten » zo 05 mei 2019, 23:25

Westerlo was met voorsprong de zwakste ploeg dat seizoen, en had altijd in onze plaats moeten gedegradeerd zijn. Slechtste ploeg, die het meeste goals slikte met de zwakste verdediging. En ook al is het leuk dat hij daar vlot tegen scoorde in die twee wedstrijden, het feit dat het tegen betere verdedigingen helemaal niet makkelijk ging (nooit trouwens, in de 6 seizoenen die hij hier speelde), wijst er op dat een andere spits in zijn plaats daar misschien even makkelijk zou tegen gescoord hebben.

Ik begrijp dus op mijn beurt die ingesteldheid niet van "ja, maar, stel dat hij toen niet geblesseerd zou geweest zijn...dan hadden we wat gezien". Die kerel heeft hier 6 jaar gezeten, en omdat hij "eens" 4 goals maakt in 2 matchen tegen het machtige Westerlo, er dan plots van uitgaan dat hij dan wel "vertrokken" zou geweest zijn, lijkt me toch wel enkele bruggen te ver. Zeker als er op geen enkel ander moment op die 6 jaar het ernaar heeft uitgezien dat er meer in zat. Moesten het 4 goals tegen Anderlecht, Brugge, hell... zelfs Kortrijk of Zulte Waregem geweest zijn, dan zou je nog kunnen zeggen. Maar tegen de slechtste ploeg uit de reeks... nee, ik geloof er niks van. Even a broken clock is right twice a day.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Vorige

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!