Jovan Kostovski

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Jovan Kostovski

Berichtdoor Maarten » ma 10 apr 2017, 12:19

SPELERSFICHE:
AANKOMST: zomer 2013
HUIDIG CONTRACT + DUUR: ? / ? (tot 2018)
GEBOORTEDATUM: 19 april 1987
LENGTE: 1,88 m
GEWICHT: 79 kg
NATIONALITEIT: Macedoniër


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Iemand die weet hoelang deze beer (in elke betekenis van het woord) nog een contract heeft?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kostovski

Berichtdoor Filip Elsen » ma 10 apr 2017, 12:52

Pelotas schreef in Zomertransfers 2017: geruchten/bevestigd:Als begin, een blik op de kern en hun contracten:

Blijven over:
* Azevedo, Casagolda, Kocabaş, Le Postollec, Lokando, Reynaud, Sula (tot 2018)
* Kostovski, Njengo, Simaeys (tot 2019)


We zitten er nog een tijd mee opgezadeld :roll:
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor Maarten » ma 10 apr 2017, 13:09

:grr:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kostovski

Berichtdoor Maarten » za 12 aug 2017, 17:41

Ik zou deze topper meteen een nieuw contract voorleggen. Wie weet is hij binnenkort weg!
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kostovski

Berichtdoor luckie » za 12 aug 2017, 18:06

Maarten schreef in Re: Kostovski:Ik zou deze topper meteen een nieuw contract voorleggen. Wie weet is hij binnenkort weg!

Gelukkig heeft er nog een voor volgend jaar..... het is wel een speler met 'clubliefde'.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor Maarten » za 12 aug 2017, 18:08

luckie schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:Ik zou deze topper meteen een nieuw contract voorleggen. Wie weet is hij binnenkort weg!

Gelukkig heeft er nog een voor volgend jaar..... het is wel een speler met 'clubliefde'.....


Het bestuur moet hem ook graag zien.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kostovski

Berichtdoor luckie » za 12 aug 2017, 18:16

Maarten schreef in Re: Kostovski:
luckie schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:Ik zou deze topper meteen een nieuw contract voorleggen. Wie weet is hij binnenkort weg!

Gelukkig heeft er nog een voor volgend jaar..... het is wel een speler met 'clubliefde'.....


Het bestuur moet hem ook graag zien.

Zou er naast de 'eigenliefde' nog plaats zijn voor andere liefde?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor Maarten » za 12 aug 2017, 18:19

luckie schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:
luckie schreef in Re: Kostovski:
Maarten schreef in Re: Kostovski:Ik zou deze topper meteen een nieuw contract voorleggen. Wie weet is hij binnenkort weg!

Gelukkig heeft er nog een voor volgend jaar..... het is wel een speler met 'clubliefde'.....


Het bestuur moet hem ook graag zien.

Zou er naast de 'eigenliefde' nog plaats zijn voor andere liefde?


Anders hou je zo'n speler toch geen 5 seizoenen of langer.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kostovski

Berichtdoor Filip Elsen » zo 13 aug 2017, 10:24

Ik begrijp het niet. Kan iemand met kennis van zaken me eens uitleggen ?
Aan het begin van het seizoen werden bijvoorbeeld Reynaud en Kocabas de deur gewezen ondanks een nog lopend contract, ze moesten weg wegens een onvoldoende (mogelijk waren er nog andere redenen).
In het verleden zijn er nog spelers moeten vertrekken ondanks een lopend contract.
Bij Anderlecht of Brugge staat de krant er vol van dat Mannaert en Van Holsbeeck nog veel werk hebben om de kern uit te dunnen om van tal van overbodige spelers af te geraken wegens onvoldoende.
Onder geen enkel beding ga ik ons hier vergelijken met Anderlecht of Brugge maar Kostovski presteert toch al jaren aan een stuk onvoldoende en toch loopt die hier nog rond en blijft die maar een basisplaats krijgen ???
Denken of hopen ze nu echt dat die vroeg of laat toch eens gaat ontploffen ?

Ik weet dat die een heel zwaar contract heeft maar kan daar nu echt geen oplossing voor gevonden worden ? Ik vrees dat er zo goed als geen enkele ploeg interesse gaat hebben hem over te nemen. Toch staat die bij ons iedere keer weer in de basis.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor deeBartman » zo 13 aug 2017, 10:39

Filip Elsen schreef in Re: Kostovski:Ik begrijp het niet. Kan iemand met kennis van zaken me eens uitleggen ?
Aan het begin van het seizoen werden bijvoorbeeld Reynaud en Kocabas de deur gewezen ondanks een nog lopend contract, ze moesten weg wegens een onvoldoende (mogelijk waren er nog andere redenen).
In het verleden zijn er nog spelers moeten vertrekken ondanks een lopend contract.
Bij Anderlecht of Brugge staat de krant er vol van dat Mannaert en Van Holsbeeck nog veel werk hebben om de kern uit te dunnen om van tal van overbodige spelers af te geraken wegens onvoldoende.
Onder geen enkel beding ga ik ons hier vergelijken met Anderlecht of Brugge maar Kostovski presteert toch al jaren aan een stuk onvoldoende en toch loopt die hier nog rond en blijft die maar een basisplaats krijgen ???
Denken of hopen ze nu echt dat die vroeg of laat toch eens gaat ontploffen ?

Ik weet dat die een heel zwaar contract heeft maar kan daar nu echt geen oplossing voor gevonden worden ? Ik vrees dat er zo goed als geen enkele ploeg interesse gaat hebben hem over te nemen. Toch staat die bij ons iedere keer weer in de basis.

Per keer dat hij in de basis staat, verminderen de kansen dat er een ploeg geïnteresseerd zou kunnen zijn, we geraken er niet meer vanaf. Ik stel voor om hem op de bank of in de tribune te stallen, mensen vergeten immers snel.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Kostovski

Berichtdoor luckie » zo 13 aug 2017, 10:51

Filip Elsen schreef in Re: Kostovski:Ik weet dat die een heel zwaar contract heeft maar kan daar nu echt geen oplossing voor gevonden worden ?


Het is niet alleen de zwaarte van zijn contract maar vooral de 'constructie' rond zijn contract, die het moeilijk maakt om er vanaf te geraken.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor teddy_ruxspin » zo 13 aug 2017, 16:07

luckie schreef in Re: Kostovski:
Filip Elsen schreef in Re: Kostovski:Ik weet dat die een heel zwaar contract heeft maar kan daar nu echt geen oplossing voor gevonden worden ?


Het is niet alleen de zwaarte van zijn contract maar vooral de 'constructie' rond zijn contract, die het moeilijk maakt om er vanaf te geraken.


En waaruit bestaat die constructie dan ??
Dat hij betaalt om mee te spelen ? ;)
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Kostovski

Berichtdoor jeanneke » zo 13 aug 2017, 16:17

Die constructie zou ik ook wel willen kennen. Hoe sneller hij weg is, hoe liever ik het heb. Ne spits van mijn voeten ja!
jeanneke
Stuurt zijn kat
 
Berichten: 361
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:09

Re: Kostovski

Berichtdoor luckie » zo 13 aug 2017, 16:28

teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:
luckie schreef in Re: Kostovski:Het is niet alleen de zwaarte van zijn contract maar vooral de 'constructie' rond zijn contract, die het moeilijk maakt om er vanaf te geraken.


En waaruit bestaat die constructie dan ??
Dat hij betaalt om mee te spelen ? ;)


luckie schreef in Re: Gerecht vangt met huiszoeking alle gegevens van voetbalb:wo 08 jun 2016, 10:19
De woorden 'Malta' en 'Cyprus' liggen ook zeer gevoelig op OHL.

luckie schreef in Re: Crisis? Welke crisis?:vr 30 sep 2016, 16:55
De achillespezen: een ligt ingestopt in de doos van Pandora op Cyprus en de andere in de verborgen toverlamp van Alladin op Malta.


Toen we vorig zakten naar 1B was er minstens 1 eersteklasser die voor hem interesse had. Tot ze hoorden van...
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor teddy_ruxspin » zo 13 aug 2017, 16:32

luckie schreef in Re: Kostovski:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:
luckie schreef in Re: Kostovski:Het is niet alleen de zwaarte van zijn contract maar vooral de 'constructie' rond zijn contract, die het moeilijk maakt om er vanaf te geraken.


En waaruit bestaat die constructie dan ??
Dat hij betaalt om mee te spelen ? ;)


luckie schreef in Re: Gerecht vangt met huiszoeking alle gegevens van voetbalb:wo 08 jun 2016, 10:19
De woorden 'Malta' en 'Cyprus' liggen ook zeer gevoelig op OHL.

luckie schreef in Re: Crisis? Welke crisis?:vr 30 sep 2016, 16:55
De achillespezen: een ligt ingestopt in de doos van Pandora op Cyprus en de andere in de verborgen toverlamp van Alladin op Malta.


In mensentaal betekent dat dus dat Van Wijk (en z'n voorgangers) hem moet opstellen, omdat 'iemand' daar baat bij heeft ?
En wie a zegt moet b zeggen, dus luckie... ;)
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Kostovski

Berichtdoor luckie » zo 13 aug 2017, 16:55

teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:En wie a zegt moet b zeggen, dus luckie... ;)


Met enige literaire overdrijving:

luckie schreef in Re: Crisis? Welke crisis?: za 16 jul 2016, 15:03 - De dreiging van zo'n boodschap: "Dan zijn de gevolgen geheel voor u", is niet uit de lucht op zo'n moment. Precies alsof je een 'afgehakte paardenkop' op ieder moment in jouw bed kan vinden. Spijtig genoeg ligt waarheid, fictie en leugen op OHL op dezelfde lijn. Niemand weet nog wat wat is. Niemand weet waar het ene nog begint en waar het andere eindigt. Eergisteren overleed Péter Esterházy. Hij schreef: ‘’t Is verdomd lastig te liegen als je de waarheid niet kent’ Omgekeerd ook.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor teddy_ruxspin » ma 14 aug 2017, 12:49

luckie schreef in Re: Kostovski:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:En wie a zegt moet b zeggen, dus luckie... ;)


Met enige literaire overdrijving:

luckie schreef in Re: Crisis? Welke crisis?: za 16 jul 2016, 15:03 - De dreiging van zo'n boodschap: "Dan zijn de gevolgen geheel voor u", is niet uit de lucht op zo'n moment. Precies alsof je een 'afgehakte paardenkop' op ieder moment in jouw bed kan vinden. Spijtig genoeg ligt waarheid, fictie en leugen op OHL op dezelfde lijn. Niemand weet nog wat wat is. Niemand weet waar het ene nog begint en waar het andere eindigt. Eergisteren overleed Péter Esterházy. Hij schreef: ‘’t Is verdomd lastig te liegen als je de waarheid niet kent’ Omgekeerd ook.

Je bent dus bedreigd omdat je de waarheid kent en aan de rest van het forum wil meedelen ?
:lol: :lol: :lol:
Sorry hoor, maar stop dan met gewichtig doen en te insinueren dat je iets weet.
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Kostovski

Berichtdoor luckie » ma 14 aug 2017, 13:32

teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:Je bent dus bedreigd omdat je de waarheid kent en aan de rest van het forum wil meedelen ?
:lol: :lol: :lol:
Sorry hoor, maar stop dan met gewichtig doen en te insinueren dat je iets weet


Ik weet dat er een verhaal is rond dat contract van Kostovski. Ingewijden weten dat ook.

Bedreigd?
1. Op het vorige forum werd ik inderdaad openlijk en publiekelijk gewaarschuwd. Er werd mij rechtstreeks vanuit de bestuurskamer gesommeerd op te houden met kritiek te geven op de clubleiding. Deze zin kwam er letterlijk in voor: "Mocht u hiermee toch verder gaan.....dan zijn de gevolgen geheel voor u." Toch wel intimiderend.
2. Van Herman? Lees eens goed wat hij zelf schrijft. Ook daar valt er nog wat over te zeggen.
3. Jimmy Houtput heeft drie jaar geleden een supporter die een eindverslag wilde uitbrengen juridisch bedreigd. Zelfs schriftelijk via mail.
Deze gegeven waarschuwingen waren geen insinuaties en waren toch wel gewichtig.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor luckie » ma 14 aug 2017, 17:20

luckie schreef in Re: Kostovski:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:Je bent dus bedreigd omdat je de waarheid kent en aan de rest van het forum wil meedelen ?
:lol: :lol: :lol:
Sorry hoor, maar stop dan met gewichtig doen en te insinueren dat je iets weet


Ik weet dat er een verhaal is rond dat contract van Kostovski. Ingewijden weten dat ook.

Bedreigd?
1. Op het vorige forum werd ik inderdaad openlijk en publiekelijk gewaarschuwd. Er werd mij rechtstreeks vanuit de bestuurskamer gesommeerd op te houden met kritiek te geven op de clubleiding. Deze zin kwam er letterlijk in voor: "Mocht u hiermee toch verder gaan.....dan zijn de gevolgen geheel voor u." Toch wel intimiderend.
2. Van Herman? Lees eens goed wat hij zelf schrijft. Ook daar valt er nog wat over te zeggen.
3. Jimmy Houtput heeft drie jaar geleden een supporter die een eindverslag wilde uitbrengen juridisch bedreigd. Zelfs schriftelijk via mail.
Deze gegeven waarschuwingen waren geen insinuaties en waren toch wel gewichtig.


En dan had ik het nog niet over deze dreigende taal:

luckie schreef in Daguitspraak: the refreshing truth: the ultimate warning:di 21 okt 2014, 17:11 The Ultimate Warning: Het Dreigement: Dan zijn de gevolgen geheel voor hen!

De aard van de vragen naar onder meer de rol van huidige en toekomstige investeerders wijst erop dat de opstellers gebrieft en misleid waren door ingewijden’, aldus woordvoerder en bestuurder Chris Vandebroeck.

‘Er lijkt in of dicht bij de club een strekking te bestaan die bewust halve waarheden en leugens vertelt aan de harde supporterskern om een eigen verbogen agenda te realiseren. Wij weten niet wie erachter zit, maar wij zijn vast van plan om dat te ontdekken en dan hard in te grijpen.’


‘Het is daarom dat we deze keer hard zullen optreden, niet tegen de misleide supporters, maar tegen de misleiders. We willen niet dat onze club besmet raakt door Limburgse of Luikse toestanden.’

Zie verder: viewtopic.php?f=15&t=84&start=200#p11103

Als dreigement kan dit tellen. Hoe meer je het leest, hoe bedreigender het wordt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kostovski

Berichtdoor teddy_ruxspin » do 17 aug 2017, 11:50

[quote="luckie";p=50729][quote="luckie";p=50704][quote="teddy_ruxspin";p=50695]

Dat weten we nu dan ook weer, bedankt voor deze informatie en de(je eigen) quotes, maar nu terug naar de initiële vraag : wat is die constructie dan ? :)
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Kostovski

Berichtdoor Maarten » do 17 aug 2017, 11:55

teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:Dat weten we nu dan ook weer, bedankt voor deze informatie en de(je eigen) quotes, maar nu terug naar de initiële vraag : wat is die constructie dan ? :)


Er zou een vreemde constructie zijn opgezet via buitenlandse banken. Over het al dan niet legale karakter daarvan kan ik niks zeggen, maar het zou in elk geval een struikelblok zijn voor elke ploeg die komt informeren achter Kostovski. Maw, indien dit klopt, zitten we aan Jovan vast tot als zijn contract afloopt, tenzij ze het een derde keer verlengen :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kostovski

Berichtdoor teddy_ruxspin » do 17 aug 2017, 12:35

Maarten schreef in Re: Kostovski:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kostovski:Dat weten we nu dan ook weer, bedankt voor deze informatie en de(je eigen) quotes, maar nu terug naar de initiële vraag : wat is die constructie dan ? :)


Er zou een vreemde constructie zijn opgezet via buitenlandse banken. Over het al dan niet legale karakter daarvan kan ik niks zeggen, maar het zou in elk geval een struikelblok zijn voor elke ploeg die komt informeren achter Kostovski. Maw, indien dit klopt, zitten we aan Jovan vast tot als zijn contract afloopt, tenzij ze het een derde keer verlengen :lol:


Thx voor dit niet echt opbeurend antwoord. :)
Vreemd verhaal en dan komt bij mij de volgende vraag op : waarom ?
Btw, ik dacht geïnteresseerde ploegen (dus toch :D ) struikelden over zijn persoonlijke eisen (cfr. STVV) ?
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor luckie » do 17 aug 2017, 12:37

En onze CEO zou als de dood ervoor zijn dat deze constructie tegen het licht wordt gehouden. Het zou zijn achillespees zijn en het zou 'game over' zijn.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor nickohl » do 17 aug 2017, 12:48

luckie schreef in Re: Jovan Kostovski:En onze CEO zou als de dood ervoor zijn dat deze constructie tegen het licht wordt gehouden. Het zou zijn achillespees zijn en het zou 'game over' zijn.

Reden genoeg om het naar buiten te brengen dus :lol: Voetbalmagazine tippen iemand? 8-)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Jovan Kostovski

Berichtdoor luckie » do 17 aug 2017, 12:54

nickohl schreef in Re: Jovan Kostovski:Reden genoeg om het naar buiten te brengen dus :lol: Voetbalmagazine tippen iemand? 8-)


"Mocht u hiermee toch verder gaan.....dan zijn de gevolgen geheel voor u."

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nasroedin en 6 gasten


"like" ons op Facebook!