DURIEUX

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

DURIEUX

Berichtdoor Jan Frans » ma 12 dec 2016, 12:52

Als ik mij niet vergis heeft .... voornaam ??........ DURIEUX verleden zaterdag zijn debuut gemaakt in de eerste ploeg. Hij had er duidelijk gene schrik van en begon volgens mij met de juiste instelling : "ook al krijg ik maar 10 minuten, ik ga ze toch ten volle benutten"
Ik zou zeggen : meer moet dat niet zijn voor een debuut.

Heeft er iemand meer info over die kerel ?
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6838
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: DURIEUX

Berichtdoor Maarten » ma 12 dec 2016, 13:12

Heeft die al niet gespeeld? Ik dacht het wel hoor.
EDIT: heeft in een aantal oefen wedstrijden wel mogen meespelen, nog geen officiële wedstrijden.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18290
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: DURIEUX

Berichtdoor Ruva » ma 12 dec 2016, 17:34

Voor de volledigheid: het gaat om Nathan Durieux en hij speelt met het nummer 17.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3010
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: DURIEUX

Berichtdoor Will » di 13 dec 2016, 13:45

Mehdi Bonou mocht ook zijn opwachting maken maar er werd mij verteld dat hij ocharme van de zenuwen vergeten was zijn shirt onder zijn training aan te trekken. Binnenkort zal hij wel mogen opkomen. Zo snel als een ree, zo glad als een aal. Toppertje in wording. Gisteren met beloften trok hij weer zijn vitessen op en dan weten wij, hij is weg. En hij mist niet als hij alleen door is. Heerlijk spelertje.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: DURIEUX

Berichtdoor Jan Frans » di 13 dec 2016, 20:16

Aaah, Ik vermoedde wel dat Will, trouw soldaat, wat info zou geven. Dank voor deze inkijk. We kijken nu al uit naar het debuut van deze...."witte raaf" (om in dierentermen verder te schrijven)

Maar hoe zit het nu eigenlijk met Nathan? Ik (wij) weten zelfs niet van waar hij komt en hoe lang hij al bij OHL is.
Of moet ik mij wenden tot de officiële kanalen van de club ? Benieuwd dat zij gaan antwoorden.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6838
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: DURIEUX

Berichtdoor Will » wo 14 dec 2016, 20:36

Jan Frans schreef in Re: DURIEUX:Aaah, Ik vermoedde wel dat Will, trouw soldaat, wat info zou geven. Dank voor deze inkijk. We kijken nu al uit naar het debuut van deze...."witte raaf" (om in dierentermen verder te schrijven)

Maar hoe zit het nu eigenlijk met Nathan? Ik (wij) weten zelfs niet van waar hij komt en hoe lang hij al bij OHL is.
Of moet ik mij wenden tot de officiële kanalen van de club ? Benieuwd dat zij gaan antwoorden.


jeugd opleiding RAEC MONS
Geboren 30/01/1998 en woont in Sars-la-Buissière
OHL U19 (2015-2016) en nu Beloften
Rechtsvoetig
Snelle en goed uitvoetballende verdediger.
Beste plaats rechterflank verdediger maar kan ook centraal in verdediging opgesteld worden.
Maakt duidelijke progressie door en is erg leergierig.
EINDopleiding Elite(16-20 jaar) Nathan wordt 19 in januari. Ik denk dus dat hij zeker tot zijn 20 blijft waarna een evaluatie volgt als het niet eerder is.
Bron : Soccer Agent Biography of football players.
Meer vind ik niet.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: DURIEUX

Berichtdoor Jan Frans » do 15 dec 2016, 06:55

formidabel Will. Hartelijk dank
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6838
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: DURIEUX

Berichtdoor erik vanhove » do 15 dec 2016, 11:37

De Will is toch ne straffe hé !
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41


Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


"like" ons op Facebook!