Yannick Loemba topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Yannick Loemba topic

Berichtdoor Maarten » ma 19 sep 2016, 17:57

Volgens iemand op facebook zou Emilio heel de tijd Loemba op zijn donder hebben staan geven. Ben ik blij dat ik de trainer toch nog ergens begrijp. Sinds zijn invalbeurt tegen Lierse gaat het enkel bergaf. Heb mijn mening over zijn prestatie tegen Antwerp al in het wedstrijdtopic gegeven.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18307
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Yannick Loemba topic

Berichtdoor deeBartman » di 18 apr 2017, 19:28

Zijn contract zou niet verlengd worden bij Oostende, hij moet dus op zoek naar een nieuwe ploeg
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4160
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Yannick Loemba topic

Berichtdoor Maarten » di 18 apr 2017, 20:07

Sja, ik zou zeggen, veel succes. Kerel kan voetballen, maar is inmiddels 27 ofzo? Enorm wisselvallig, vaak een gebrek aan inzicht, een gebrek aan inzet, een gebrek aan zuiverheid. De matchen dat hij goed is wil je hem er meteen bij, maar de andere matchen is het gewoon een verspilling aan plaats in je kern.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18307
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Yannick Loemba topic

Berichtdoor deeBartman » wo 19 apr 2017, 08:01

Maarten schreef in Re: Yannick Loemba topic:Sja, ik zou zeggen, veel succes. Kerel kan voetballen, maar is inmiddels 27 ofzo? Enorm wisselvallig, vaak een gebrek aan inzicht, een gebrek aan inzet, een gebrek aan zuiverheid. De matchen dat hij goed is wil je hem er meteen bij, maar de andere matchen is het gewoon een verspilling aan plaats in je kern.

Dan kan je evengoed Yagan kansen geven ...
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4160
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo


Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


"like" ons op Facebook!