Nick Gillekens topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor azerty » wo 08 nov 2017, 19:43

Eén ding is zeker...
Wissel de keeper van Beerschot met één van de onze, en wij waren de nummer 1...
Zeer goede keeper.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1254
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » wo 08 nov 2017, 19:51

azerty schreef in Re: Nick Gillekens topic:Eén ding is zeker...
Wissel de keeper van Beerschot met één van de onze, en wij waren de nummer 1...
Zeer goede keeper.


Wissel Persoons met Losada/Messoudi of Casagolda met Placca en we staan waarschijnlijk ook op nummer een. :)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Jan Frans » do 09 nov 2017, 08:07

en wat dan te denken van de trainer ?
Om nog maar te zwijgen van de onvoorwaardelijke en massale steun van de supporters.
Ja zo kunnen we bezig blijven. OHL is OHL. Onze ploeg. We doen het er mee en we zullen wel zien of het schip strandt of doorvaart na dit seizoen.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6756
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor nasroedin » zo 12 nov 2017, 21:20

http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/ ... /1.3095229

beelden zeggen meer dan woorden
Zo een flaters halen een ploeg en z'n promotiekansen onderuit.
Regel zijn uitleenbeurt naar Dessel maar
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor dartagnan » zo 12 nov 2017, 22:41

nasroedin schreef in Re: Nick Gillekens topic:http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_voetbal/Eerste_klasse_B_1718/MG_1B_Speeldag_15/1.3095229

beelden zeggen meer dan woorden
Zo een flaters halen een ploeg en z'n promotiekansen onderuit.
Regel zijn uitleenbeurt naar Dessel maar


Inderdaad een echte flater. Doelman die dit doet moet voorgoed naar amateurs. Zie ook dit filmpje, die prutser had ook naar amateurs gemoeten.

http://youtu.be/AC1HLfNEUYE

Om maar te zeggen, flaters overkomen elke keeper, en mogelijks moet nu (mentale) rust door vervanging overwogen worden, maar als je na elke flater consequent je keeper doorstuurt, dan heb je op einde seizoen waarschijnlijk nog een U17 of zo over om op te stellen....

Keepen is groot stuk vertrouwen hebben en al dit soort kritiek, helpt zeker niet....
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 540
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » zo 12 nov 2017, 22:45

Wat ne sukkelaar is dat, nog erger dan Gillekens ;)

Het is in elk geval wel opvallend dat het bij Gillekens nu 2x op 3 matchen gebeurt. Terwijl hij voordien een behoorlijk goeie reeks aan't neerzetten was (los van het crapuleus tijdrekken en het onverdedigbaar 2x buitentrappen natuurlijk he).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luc » zo 12 nov 2017, 23:04

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wat ne sukkelaar is dat, nog erger dan Gillekens ;)

Het is in elk geval wel opvallend dat het bij Gillekens nu 2x op 3 matchen gebeurt. Terwijl hij voordien een behoorlijk goeie reeks aan't neerzetten was (los van het crapuleus tijdrekken en het onverdedigbaar 2x buitentrappen natuurlijk he).



Ge begint het te snappen, beter laat dan nooit.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor georgebest » zo 12 nov 2017, 23:11

luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wat ne sukkelaar is dat, nog erger dan Gillekens ;)

Het is in elk geval wel opvallend dat het bij Gillekens nu 2x op 3 matchen gebeurt. Terwijl hij voordien een behoorlijk goeie reeks aan't neerzetten was (los van het crapuleus tijdrekken en het onverdedigbaar 2x buitentrappen natuurlijk he).



Ge begint het te snappen, beter laat dan nooit.


Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd of getoond wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » zo 12 nov 2017, 23:23

Het klopt natuurlijk wel dat Gillekens niet lekker bezig is he. Kan niemand ontkennen. Zelfs niet Manuel Neuer.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor slackdeklipper » ma 13 nov 2017, 09:12

nasroedin schreef in Re: Nick Gillekens topic:http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_voetbal/Eerste_klasse_B_1718/MG_1B_Speeldag_15/1.3095229

beelden zeggen meer dan woorden
Zo een flaters halen een ploeg en z'n promotiekansen onderuit.
Regel zijn uitleenbeurt naar Dessel maar


Dikke 2 :+:
Heeft ondertussen meer dan voldoende kansen gekregen, en jammer genoeg ook meer dan genoeg kostbare punten gekost...
Opzij en bezinnen...
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor slackdeklipper » ma 13 nov 2017, 09:14

georgebest schreef in Re: Nick Gillekens topic:
luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wat ne sukkelaar is dat, nog erger dan Gillekens ;)

Het is in elk geval wel opvallend dat het bij Gillekens nu 2x op 3 matchen gebeurt. Terwijl hij voordien een behoorlijk goeie reeks aan't neerzetten was (los van het crapuleus tijdrekken en het onverdedigbaar 2x buitentrappen natuurlijk he).



Ge begint het te snappen, beter laat dan nooit.


Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd of getoond wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander.


Die ironie is enkel tussen de haakjes te lezen, de rest van de post lijkt mij niet ironisch
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » ma 13 nov 2017, 10:02

Afbeelding
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » ma 13 nov 2017, 13:10

luckie schreef in Re: Nick Gillekens topic:Afbeelding

Volgens mij roept hij hier gewoon "fuck you polle!" en doet hij een bijhorende beweging met zijn armen. Maar ik ga dat aan kenners overlaten, ik kan mij vergissen :meup:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » di 14 nov 2017, 23:44

Bon, bij deze de bevestiging, dat Gillekens op vraag van de trainer zoveel mogelijk zijn tijd neemt bij het uittrappen, zodat de ploeg zich kan organiseren en om rust te brengen. Mijn bron begint met een "G" en eindigt op "illekens". (hint: het zijn niet mijn Grote Billekens).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » wo 15 nov 2017, 00:03

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Bon, bij deze de bevestiging, dat Gillekens op vraag van de trainer zoveel mogelijk zijn tijd neemt bij het uittrappen, zodat de ploeg zich kan organiseren en om rust te brengen. Mijn bron begint met een "G" en eindigt op "illekens". (hint: het zijn niet mijn Grote Billekens).

Persoons heeft een tijd geleden ook al gezegd dat de middenvelders de opdracht kregen te temporiseren om zich te kunnen organiseren en wat rust te brengen. Dezelfde boodschap dus.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » wo 15 nov 2017, 01:47

Ik weet dat ik de vergelijking niet mag maken, maar toch... :meup:
Ter referentie, een keeper van dezelfde leeftijd (enkel wedstrijden van de laatste drie maanden):



Verder:
http://www.vier.be/video/sports-late-n ... 25-oktober
5min 5sec

http://www.vier.be/video/sports-late-n ... -1-oktober
5min 0sec

http://www.vier.be/video/sports-late-n ... -september
33min 10sec

http://www.vier.be/video/sports-late-n ... -september
3min 45sec
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor deeBartman » wo 15 nov 2017, 10:06

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Bon, bij deze de bevestiging, dat Gillekens op vraag van de trainer zoveel mogelijk zijn tijd neemt bij het uittrappen, zodat de ploeg zich kan organiseren en om rust te brengen. Mijn bron begint met een "G" en eindigt op "illekens". (hint: het zijn niet mijn Grote Billekens).

Aan den toog van café De Grilleke(n)s? 8-)
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » wo 15 nov 2017, 10:15

luckie schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Bon, bij deze de bevestiging, dat Gillekens op vraag van de trainer zoveel mogelijk zijn tijd neemt bij het uittrappen, zodat de ploeg zich kan organiseren en om rust te brengen. Mijn bron begint met een "G" en eindigt op "illekens". (hint: het zijn niet mijn Grote Billekens).

Persoons heeft een tijd geleden ook al gezegd dat de middenvelders de opdracht kregen te temporiseren om zich te kunnen organiseren en wat rust te brengen. Dezelfde boodschap dus.


Bal bevriezen
"Pearson kwam hier wel aan met een duidelijke visie", vervolgt Persoons. "Hij geeft heel concrete richtlijnen en legt ook andere accenten. Zo wil hij dat we op bepaalde momenten de bal bevriezen en dat we de bal dan op de gepaste momenten naar de jongens voorin spelen. Die gasten kunnen een voor een dan het verschil maken.



http://www.proximus11.be/nl/proximus-l ... te-periode
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Wimmel » wo 15 nov 2017, 10:21

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik weet dat ik de vergelijking niet mag maken, maar toch... :meup:
Ter referentie, een keeper van dezelfde leeftijd (enkel wedstrijden van de laatste drie maanden):



Verder:
http://www.vier.be/video/sports-late-ni ... 25-oktober
5min 5sec

http://www.vier.be/video/sports-late-ni ... -1-oktober
5min 0sec

http://www.vier.be/video/sports-late-ni ... -september
33min 10sec

http://www.vier.be/video/sports-late-ni ... -september
3min 45sec


Horvath is ook gene puntenpakker, integendeel. In Brugge zijn ze dan ook op zoek naar een nieuwe keeper.

Wat Nick betreft: Ik denk dat niemand er plezier in heeft dat die gast zo flatert de laatste matchen. Alleszins ik toch niet. Je kan hem echter niet laten staan op dit moment, want dat verbrand je hem helemaal. Jammer, want ook ik zie liever jongens uit de eigen jeugd dan gasten van buiten af.

Had men er niet beter aan gedaan om Nick enkele seizoenen geleden uit te lenen? Die jongen had totaal geen ervaring bij de grote jongens tot men hem vorig seizoen in de ploeg dropte. Nu betaalt hij (en de hele ploeg) zeer duur leergeld.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6631
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » wo 15 nov 2017, 10:43

Wimmel schreef in Re: Nick Gillekens topic:Had men er niet beter aan gedaan om Nick enkele seizoenen geleden uit te lenen? Die jongen had totaal geen ervaring bij de grote jongens tot men hem vorig seizoen in de ploeg dropte. Nu betaalt hij (en de hele ploeg) zeer duur leergeld.


Die jongen kreeg bij de Beloften te maken met ploegmaats die hem letterlijk kwamen zeggen hoeveel doelpunten hij maar mocht binnenlaten omdat anders hun pronostiek niet zou kloppen. In zo'n omgeving moest die jongen ervaring opdoen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » wo 15 nov 2017, 11:56

Wimmel schreef in Re: Nick Gillekens topic:Horvath is ook gene puntenpakker, integendeel. In Brugge zijn ze dan ook op zoek naar een nieuwe keeper.

Wat Nick betreft: Ik denk dat niemand er plezier in heeft dat die gast zo flatert de laatste matchen. Alleszins ik toch niet. Je kan hem echter niet laten staan op dit moment, want dat verbrand je hem helemaal. Jammer, want ook ik zie liever jongens uit de eigen jeugd dan gasten van buiten af.

Had men er niet beter aan gedaan om Nick enkele seizoenen geleden uit te lenen? Die jongen had totaal geen ervaring bij de grote jongens tot men hem vorig seizoen in de ploeg dropte. Nu betaalt hij (en de hele ploeg) zeer duur leergeld.


Goh, nee. Maar die gast werd zelfs vorige week nog door Geert De Vlieger wel gewoon terug in doel verwacht, omdat het, los van zijn REEKS flaters, geen slechte keeper is, en dat deel uitmaakt van zijn leerproces. Om maar te zeggen hoe relatief dat allemaal is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » wo 15 nov 2017, 13:04

En gewoon het feit dat Brugge als ploeg wel voetbalt en veel kansen creëert/doelpunten scoort, dan zijn die missers van Horvath al wat minder bepalend.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Sakke91 » wo 15 nov 2017, 13:06

Wimmel schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik weet dat ik de vergelijking niet mag maken, maar toch... :meup:
Ter referentie, een keeper van dezelfde leeftijd (enkel wedstrijden van de laatste drie maanden):



Verder:
http://www.vier.be/video/sports-late-ni ... 25-oktober
5min 5sec

http://www.vier.be/video/sports-late-ni ... -1-oktober
5min 0sec

http://www.vier.be/video/sports-late-ni ... -september
33min 10sec

http://www.vier.be/video/sports-late-ni ... -september
3min 45sec


Horvath is ook gene puntenpakker, integendeel. In Brugge zijn ze dan ook op zoek naar een nieuwe keeper.

Wat Nick betreft: Ik denk dat niemand er plezier in heeft dat die gast zo flatert de laatste matchen. Alleszins ik toch niet. Je kan hem echter niet laten staan op dit moment, want dat verbrand je hem helemaal. Jammer, want ook ik zie liever jongens uit de eigen jeugd dan gasten van buiten af.

Had men er niet beter aan gedaan om Nick enkele seizoenen geleden uit te lenen? Die jongen had totaal geen ervaring bij de grote jongens tot men hem vorig seizoen in de ploeg dropte. Nu betaalt hij (en de hele ploeg) zeer duur leergeld.


Wie zei hier een tijd geleden dat hij Gillekens altijd zou inwisselen voor Horvath? :lol:

No thank you!
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3027
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » wo 15 nov 2017, 13:48

Sakke91 schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wie zei hier een tijd geleden dat hij Gillekens altijd zou inwisselen voor Horvath? :lol:

No thank you!


Ik heb de indruk dat Horvath een betere lijnkeeper is, maar een pak minder inzicht/inschattingsvermogen heeft, wat vooral blijkt op hoge ballen en voorzetten. Hoe vaak hij daar twijfelt en op zijn eerdere beslissing terugkomt is opvallend. Ondanks Nick zijn flater tegen Roeselare, en het feit dat hij ook nog wat moet werken aan zijn hoge ballen, is dat toch een heel pak minder dramatisch dan bij Horvath.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor nasroedin » wo 15 nov 2017, 18:24

Ik denk dat de vergelijking met Horvath goed gekozen is. Ook Horvath hadden ze beter ook tegen zichzelf beschermd en na opeenvolgende flaters beter een tijdje niet laten spelen.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


"like" ons op Facebook!