Nick Gillekens topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » di 28 nov 2017, 08:52

luckie schreef in Re: Nick Gillekens topic:
dartagnan schreef in Re: Nick Gillekens topic:Oftewel, Pearson is een betere coach (voor de doelmannen dan toch) dan Leko... die had de intelligentie om zijn keeper nog het vertrouwen te geven... ipv (mogelijks) erna met 2 onzekere doelmannen opgezadeld te zitten. Enfin, is gewoon deels een gok natuurlijk. Maar bewijst dat je soms spelers het vertrouwen moet geven, al geraakt het natuurlijk op op een gegeven moment...


Ook nog Geert De Vlieger over Davino Verhulst:

"Ik heb Davino in het verleden ook wel goede matchen zien spelen, maar nu is hij écht constant. En laat dat de belangrijkste kwaliteit van een keeper zijn", aldus De Vlieger tegenover Het Laatste Nieuws. "Door de jarenlange strijd met Barry Copa blaakte Verhulst nooit van vertrouwen. Nu wél. Bovendien houdt hij het vast. Hij is nog al als titularis aan het seizoen begonnen, maar kon nooit echt z’n niveau vasthouden. Nu hij wat meer jaren en ervaring op de teller heeft, is hij een pak stabieler. Een keeper wordt beter naarmate hij ouder wordt."


Jacques Sys over Ludovic Butelle: "Ik heb het altijd bizar gevonden dat hij zo snel afgeserveerd werd na wat mindere weken vorig seizoen en dat hij geen kans meer kreeg."



Sébastien Stassin, manager van Butelle: "Wat niemand weet en wat Ludovic ook nooit wilde rondbazuinen, is dat in die mindere periode in de play-off 1 vorig seizoen zijn zoontje werd geopereerd aan het hart." Maël Butelle (11), geboren met een hartafwijking en slechts één functionerende long, is altijd een beetje een zorgenkindje geweest. Vorig seizoen dub blijkbaar nog wat meer. "Het was in die omstandigheden niet simpel voor Ludovic om zijn focus te bewaren en zo is hij effectief in een dipje terechtgekomen."

Davino Verhulst had identieke problemen. Zijn babydochter, Elena, kreeg hersentumoren. Elena is terug thuis maar bevond zich wel negen maanden tussen leven en dood.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » di 28 nov 2017, 10:45

Afbeelding
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor acerta » di 28 nov 2017, 12:58

knap wel.....maar volgens luc zijn dat allemaal supporters, blinden of andere nitwits die niets van voetbal en keepers kennen :lol:

of stond Nick deze keer ook te trillen op zijn benen zoals vorige keer, luc?

ik blijf er bij als de ploeg voldoende body heeft vooraan en in het midden (lees als we vlot scoren) dan spreekt niemand over Nick en een eventuele jeugdzonde...zo gaat dat bij de meeste ploegen....die jonge spelers op het terrein zetten.
Avatar gebruiker
acerta
 
Berichten: 402
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:36
Woonplaats: Linden
Supportersclub: den Eendracht

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » di 28 nov 2017, 14:26

Na Ethan Horvath sloeg ook Guillaume Hubert een slecht figuur. De fans kiezen voor Ludovic Butelle. Volgens Philippe Albert doet Club Brugge er toch goed aan wat verder te kijken.

"Als een ploeg niet draait, kijkt iedereen naar de hoofdtrainer", stelt de voormalige Rode Duivel in het RTBF-programma La Tribune. "Bij Club Brugge zijn er twee jonge keepers, met bepaalde kwaliteiten, die meermaals in de fout gingen."

"Misschien ligt het probleem elders. Club Brugge doet er goed aan de werking van de keeperstrainer Jan Van Steenberghe te bekijken.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luc » wo 29 nov 2017, 11:53

acerta schreef in Re: Nick Gillekens topic:knap wel.....maar volgens luc zijn dat allemaal supporters, blinden of andere nitwits die niets van voetbal en keepers kennen :lol:

of stond Nick deze keer ook te trillen op zijn benen zoals vorige keer, luc?

ik blijf er bij als de ploeg voldoende body heeft vooraan en in het midden (lees als we vlot scoren) dan spreekt niemand over Nick en een eventuele jeugdzonde...zo gaat dat bij de meeste ploegen....die jonge spelers op het terrein zetten.



Zelfs Bob Venken had in de goal kunnen staan op Union, en ja hij stond te bibberen.... maar dat ziet een leek niet.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Pelotas » wo 29 nov 2017, 12:09

acerta schreef in Re: Nick Gillekens topic:ik blijf er bij als de ploeg voldoende body heeft vooraan en in het midden (lees als we vlot scoren) dan spreekt niemand over Nick en een eventuele jeugdzonde...zo gaat dat bij de meeste ploegen....die jonge spelers op het terrein zetten.


Klopt wel ergens.

a) toen hij die eerste goal in de beker kado gaf aan STVV door de bal domweg tegen de aanvaller te boksen werd er idd weinig over gezegd aangezien we er met 9 tegen 11 twee konden binnenleggen en zo nog verlengingen konden afdwingen.

b) op 22 Oktober tegen Beerschot op het Kiel maakten we ook twee leuke goals, daardoor geraakte de flater bij de 1-0 wat ondergesneeuwd. De late gelijkmaker werd nog op de "niet nagekomen afspraken" gestoken.

c) maar wnnr je tegen Roeselare in de laatste paar minuten de bal pardoes in je eigen doel bokst voor de spionkop en daardoor twee punten verliest, naja... dan wordt het idd moeilijker om het op de rest van het team te steken.

Sorry acerta, maar meneer is wel een recidivist in z'n "jeugdzondes". Merk ook op dat we ondertussen 15 maanden geleden over z'n "wisselvalligheid" zijn beginnen discussiëren. Ik wil gerust iemand het voordeel van de twijfel geven, maar als hij ten koste van alles mag blijven staan dan verwacht ik er ook enkel nog topmatchen van en dan moeten we het nu niet op de rest van de ploeg proberen steken.
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » do 30 nov 2017, 15:37

Pelotas schreef in Re: Nick Gillekens topic:
acerta schreef in Re: Nick Gillekens topic:ik blijf er bij als de ploeg voldoende body heeft vooraan en in het midden (lees als we vlot scoren) dan spreekt niemand over Nick en een eventuele jeugdzonde...zo gaat dat bij de meeste ploegen....die jonge spelers op het terrein zetten.


Klopt wel ergens.

a) toen hij die eerste goal in de beker kado gaf aan STVV door de bal domweg tegen de aanvaller te boksen werd er idd weinig over gezegd aangezien we er met 9 tegen 11 twee konden binnenleggen en zo nog verlengingen konden afdwingen.

b) op 22 Oktober tegen Beerschot op het Kiel maakten we ook twee leuke goals, daardoor geraakte de flater bij de 1-0 wat ondergesneeuwd. De late gelijkmaker werd nog op de "niet nagekomen afspraken" gestoken.

c) maar wnnr je tegen Roeselare in de laatste paar minuten de bal pardoes in je eigen doel bokst voor de spionkop en daardoor twee punten verliest, naja... dan wordt het idd moeilijker om het op de rest van het team te steken.

Sorry acerta, maar meneer is wel een recidivist in z'n "jeugdzondes". Merk ook op dat we ondertussen 15 maanden geleden over z'n "wisselvalligheid" zijn beginnen discussiëren. Ik wil gerust iemand het voordeel van de twijfel geven, maar als hij ten koste van alles mag blijven staan dan verwacht ik er ook enkel nog topmatchen van en dan moeten we het nu niet op de rest van de ploeg proberen steken.


Elke keeper is een recidivist. Alleen kijk je niet naar andere keepers met hetzelfde vergrootglas. Eerste goal van Aguemon tegen BW twee weken geleden... Die Romo is volgens velen de beste keeper uit de reeks, maar daar staat hij ook mooi met zijn broek op zijn enkels.

Natuurlijk begon de discussie 15 maanden geleden, toen hij in een schietkraam achter Houdret en Ngawa stond, in een ploeg die voor geen meter, aanvallend noch verdedigend, liep. Als 20 jarige.

Ik heb gisteren van iemand gehoord (heb het zelf niet nagegaan) dat Gillekens niet alleen de jongste, maar ook de minst gepasseerde keeper uit de reeks is. Maar als je het discours uit bepaalde hoek hier zou geloven, is elk van die goals dus bijna een flater.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » do 30 nov 2017, 16:23

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Ik heb gisteren van iemand gehoord (heb het zelf niet nagegaan) dat Gillekens niet alleen de jongste, maar ook de minst gepasseerde keeper uit de reeks is. Maar als je het discours uit bepaalde hoek hier zou geloven, is elk van die goals dus bijna een flater.



1. Roeselare 29
2. Lierse SK 28
3. Westerlo 26
4. Tubeke 24
5. Cercle Brugge 23
6. Union SG 19
7. OH Leuven 17
8. KFCO Beerschot-Wilrijk 17

Read more: http://www.voetbalkrant.com/nl/competi ... z4zvfIqYQ7
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » do 30 nov 2017, 16:33

luckie schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Ik heb gisteren van iemand gehoord (heb het zelf niet nagegaan) dat Gillekens niet alleen de jongste, maar ook de minst gepasseerde keeper uit de reeks is. Maar als je het discours uit bepaalde hoek hier zou geloven, is elk van die goals dus bijna een flater.



1. Roeselare 29
2. Lierse SK 28
3. Westerlo 26
4. Tubeke 24
5. Cercle Brugge 23
6. Union SG 19
7. OH Leuven 17
8. KFCO Beerschot-Wilrijk 17

Read more: http://www.voetbalkrant.com/nl/competit ... z4zvfIqYQ7


En tel de 5 doelpunten van Henkinet er nog af in de twee eerste matchen, en de goal tegen Lierse waar Henkinet ook in doel stond... Per gespeelde minuut zal hij dan wel bovenaan (onderaan) staan neem ik aan.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor acerta » do 30 nov 2017, 18:04

luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
acerta schreef in Re: Nick Gillekens topic:knap wel.....maar volgens luc zijn dat allemaal supporters, blinden of andere nitwits die niets van voetbal en keepers kennen :lol:

of stond Nick deze keer ook te trillen op zijn benen zoals vorige keer, luc?

ik blijf er bij als de ploeg voldoende body heeft vooraan en in het midden (lees als we vlot scoren) dan spreekt niemand over Nick en een eventuele jeugdzonde...zo gaat dat bij de meeste ploegen....die jonge spelers op het terrein zetten.



Zelfs Bob Venken had in de goal kunnen staan op Union, en ja hij stond te bibberen.... maar dat ziet een leek niet.



flauw hoor...een leek ziet dat niet...dus
-ik ben een leek (is niet erg hoor)
-bijna alle supporters zijn een leek (kan zijn)
-maar dat de mensen van de proximus league leken zijn (met alle respect, dat geloof ik niet al zal niet iedereen even bekwaam zijn)
-en dat jij een kenner bent zonder bijkomend argument? dat is gewoon ongeloofwaardig
Avatar gebruiker
acerta
 
Berichten: 402
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:36
Woonplaats: Linden
Supportersclub: den Eendracht

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor acerta » do 30 nov 2017, 18:18

Pelotas schreef in Re: Nick Gillekens topic:
acerta schreef in Re: Nick Gillekens topic:ik blijf er bij als de ploeg voldoende body heeft vooraan en in het midden (lees als we vlot scoren) dan spreekt niemand over Nick en een eventuele jeugdzonde...zo gaat dat bij de meeste ploegen....die jonge spelers op het terrein zetten.


Klopt wel ergens.

a) toen hij die eerste goal in de beker kado gaf aan STVV door de bal domweg tegen de aanvaller te boksen werd er idd weinig over gezegd aangezien we er met 9 tegen 11 twee konden binnenleggen en zo nog verlengingen konden afdwingen.

b) op 22 Oktober tegen Beerschot op het Kiel maakten we ook twee leuke goals, daardoor geraakte de flater bij de 1-0 wat ondergesneeuwd. De late gelijkmaker werd nog op de "niet nagekomen afspraken" gestoken.

c) maar wnnr je tegen Roeselare in de laatste paar minuten de bal pardoes in je eigen doel bokst voor de spionkop en daardoor twee punten verliest, naja... dan wordt het idd moeilijker om het op de rest van het team te steken.

Sorry acerta, maar meneer is wel een recidivist in z'n "jeugdzondes". Merk ook op dat we ondertussen 15 maanden geleden over z'n "wisselvalligheid" zijn beginnen discussiëren. Ik wil gerust iemand het voordeel van de twijfel geven, maar als hij ten koste van alles mag blijven staan dan verwacht ik er ook enkel nog topmatchen van en dan moeten we het nu niet op de rest van de ploeg proberen steken.



ik zie je punt wel Pelotas maar het is evenmin helemaal eerlijk wat je zegt

- wie hield OHL in de wedstrijd tegen Lierse toen Joachim (dacht ik) alleen op Gillekens afliep? ze kwamen zelfs op 0-1 maar nadien wordt hij gewoon onderuit gelopen door een tegenstander....
- wie hield Placca in Beerschot met een geweldige redding van de 2-2? die redding was niet evident maar wel noodzakelijk....de schuur moest nadien nog helpen (dat klopt)

- 15maanden geleden kritiek begonnen? Daar begin ik zelfs niet meer op te reageren....zo'n jonge gast voor zulke zeef (Reynaud en Koçabas) zetten is gewoon niet eerlijk

Wat ik maar wil zeggen, hij is geen recidivist, hij heeft weldegelijk enkele stevige reddingen gedaan maar hij heeft evenzeer enkele flaters gedaan...hij is dus nog iets te wisselend maar zijn jonge leeftijd verklaart dit voor mij. Intrinsiek is hij voor mij geen slechte keeper (niet slechter of niet echt beter dan Henkinet op dit moment) maar wij willen natuurlijk een Courtois, iemand die op zijn twintigste continu punten pakt en op die manier onze aanvallers (die niet kunnen scoren) uit de wind zet....ik blijf er bij onze aanval en middenveld meer te kort schiet dan dat onze keeper tekort schiet (het is maar hoe je er naar wil kijken en in mijn ogen is dat gewoon het viseren van één persoon)
Avatar gebruiker
acerta
 
Berichten: 402
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:36
Woonplaats: Linden
Supportersclub: den Eendracht

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » do 30 nov 2017, 21:36

acerta schreef in Re: Nick Gillekens topic:15maanden geleden kritiek begonnen? Daar begin ik zelfs niet meer op te reageren....zo'n jonge gast voor zulke zeef (Reynaud en Koçabas) zetten is gewoon niet eerlijk.


Zoals ik al zei, hij stond toen niet achter Reynaud en Kocabas, hij stond toen achter Houdret en Ngawa! Schietkraam in het kwadraat.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » do 30 nov 2017, 23:08

Ik hoop dat Luc naar Brugge aan het kijken is, Butelle er al twee keer goed naast.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » vr 01 dec 2017, 08:54

KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik hoop dat Luc naar Brugge aan het kijken is, Butelle er al twee keer goed naast.


"Butelle is op geen foutje te betrappen", merkt Sporza-verslaggever halfweg de eerste verlenging op.

Speelde de vermoeidheid en het gebrek aan wedstrijdritme Ludovic Butelle parten? Halfweg de tweede verlenging kwam hij uit zijn doel, hield zich in, raakte niet tijdig terug, en zag Saponjic de bal op het dak van het doel lobben. Enkele seconden later loste Butelle de bal bij een hoekschop.


http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=130356
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luc » vr 01 dec 2017, 11:59

KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik hoop dat Luc naar Brugge aan het kijken is, Butelle er al twee keer goed naast.



"Butelle is op geen foutje te betrappen", merkt Sporza-verslaggever halfweg de eerste verlenging op.


Ja ik heb gekeken en zag een goede Butelle, jij blijkbaar niet, maar misschien keek je maar met één oog open.
Dat OHL daar eens een voorbeeld aan nam ipv te volharen in hun domheid.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » vr 01 dec 2017, 12:24

luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik hoop dat Luc naar Brugge aan het kijken is, Butelle er al twee keer goed naast.



"Butelle is op geen foutje te betrappen", merkt Sporza-verslaggever halfweg de eerste verlenging op.


Ja ik heb gekeken en zag een goede Butelle, jij blijkbaar niet, maar misschien keek je maar met één oog open.
Dat OHL daar eens een voorbeeld aan nam ipv te volharen in hun domheid.


Jij weet evengoed als (N)i(c)k dat een keeper die een hele match goed keept maar 2x flatert, een vliegenvanger is, toch Luc? Waarom twee maten en gewichten?
Laatst bijgewerkt door Maarten op vr 01 dec 2017, 12:56, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » vr 01 dec 2017, 12:54

luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik hoop dat Luc naar Brugge aan het kijken is, Butelle er al twee keer goed naast.



"Butelle is op geen foutje te betrappen", merkt Sporza-verslaggever halfweg de eerste verlenging op.


Ja ik heb gekeken en zag een goede Butelle, jij blijkbaar niet, maar misschien keek je maar met één oog open.
Dat OHL daar eens een voorbeeld aan nam ipv te volharen in hun domheid.


http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=130356

Moest dat bij ons gebeuren, ge zou hier weer epistels schrijven over Nick. Hypocriet. :)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » vr 01 dec 2017, 12:56

Misschien moeten we ook eens beginnen nagaan hoe vaak OHL heeft gescoord dankzij een flater van een keeper. Dat zou misschien een beter beeld geven van hoe Gillekens het op dat gebied doet tov de andere keepers uit 1B.
Romo laat Aguemon daar wel heel lullig scoren, na een bal te lossen.
Die keeper van Union (dacht ik) die een relatief makkelijke, centraal geplaatste, vrijschop van Aguemon wil klemmen, maar hem in de voeten van Schuermans duwt.
Dat zijn er alvast twee die ik me zo voor de geest kan halen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » vr 01 dec 2017, 15:55

We verliezen te gauw uit het oog dat Nick één van de jongste, zoniet de jongste keeper uit 1B is.
En zeker de minst gepasseerde. Met hem hebben we het minste doelpunten binnen van de reeks.
En ja, ik ben terug hier om mijn steentje bij te dragen. En als het moet ne kassei. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor nickohl » vr 01 dec 2017, 16:20

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:We verliezen te gauw uit het oog dat Nick één van de jongste, zoniet de jongste keeper uit 1B is.
En zeker de minst gepasseerde. Met hem hebben we het minste doelpunten binnen van de reeks.
En ja, ik ben terug hier om mijn steentje bij te dragen. En als het moet ne kassei. :mrgreen:

Welkom terug Will!

Nu de storm rond de pro's en contra's van de overname wat gaan liggen is en iedereen er zich bij neergelegd heeft, zal het hier hopelijk wat rustiger blijven en vooral meer over het spelletje zelf gesproken worden ;)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor kustzenueens » vr 01 dec 2017, 16:22

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:We verliezen te gauw uit het oog dat Nick één van de jongste, zoniet de jongste keeper uit 1B is.
En zeker de minst gepasseerde. Met hem hebben we het minste doelpunten binnen van de reeks.
En ja, ik ben terug hier om mijn steentje bij te dragen. En als het moet ne kassei. :mrgreen:


:+: :+:
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 657
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » vr 01 dec 2017, 16:23

nickohl schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:We verliezen te gauw uit het oog dat Nick één van de jongste, zoniet de jongste keeper uit 1B is.
En zeker de minst gepasseerde. Met hem hebben we het minste doelpunten binnen van de reeks.
En ja, ik ben terug hier om mijn steentje bij te dragen. En als het moet ne kassei. :mrgreen:

Welkom terug Will!

Nu de storm rond de pro's en contra's van de overname wat gaan liggen is en iedereen er zich bij neergelegd heeft, zal het hier hopelijk wat rustiger blijven en vooral meer over het spelletje zelf gesproken worden ;)


Bedankt voor je berichtje. Toch ene die me nog gere ziet
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor acerta » vr 01 dec 2017, 16:33

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:We verliezen te gauw uit het oog dat Nick één van de jongste, zoniet de jongste keeper uit 1B is.
En zeker de minst gepasseerde. Met hem hebben we het minste doelpunten binnen van de reeks.
En ja, ik ben terug hier om mijn steentje bij te dragen. En als het moet ne kassei. :mrgreen:


top :+: :+: :+:
Avatar gebruiker
acerta
 
Berichten: 402
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:36
Woonplaats: Linden
Supportersclub: den Eendracht

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » vr 01 dec 2017, 16:36

Denk aan uw tikker, wiwi!
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor nickohl » vr 01 dec 2017, 16:38

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
nickohl schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:We verliezen te gauw uit het oog dat Nick één van de jongste, zoniet de jongste keeper uit 1B is.
En zeker de minst gepasseerde. Met hem hebben we het minste doelpunten binnen van de reeks.
En ja, ik ben terug hier om mijn steentje bij te dragen. En als het moet ne kassei. :mrgreen:

Welkom terug Will!

Nu de storm rond de pro's en contra's van de overname wat gaan liggen is en iedereen er zich bij neergelegd heeft, zal het hier hopelijk wat rustiger blijven en vooral meer over het spelletje zelf gesproken worden ;)


Bedankt voor je berichtje. Toch ene die me nog gere ziet

Het werd hier wa saai zonder uw rellen Will :lol:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


"like" ons op Facebook!
cron