Nick Gillekens topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » zo 06 nov 2016, 21:12

Heb filmpje toegevoegd. Het is gewoon heel duidelijk dat hij door het mistasten van De Medina op het verkeerde been gezet wordt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Kathleen » zo 06 nov 2016, 23:25

Ik vind het raar dat er zoveel op Nick zijn kap gezeten wordt. Alsof hij op zijn eentje de wedstrijden verliest voor ons.
Kijk, dit weet ik van voetbal: om te winnen moet je twee dingen doen: 1) goals maken, en 2) zorgen dat er geen goals van de tegenstrever binnengaan. De doelman heeft met punt 1 NIKS te maken. Met punt 2 natuurlijk wél, maar ook daar is hij zeker niet alleen verantwoordelijk, zie de analyses van de tegengoals van (meestal) Maarten in dit topic. (Rare zin, het lijkt alsof Maarten de tegengoals maakt, ik bedoel natuurlijk dat hij ze analyseert!)
Er zijn er veel die met de vinger kunnen gewezen worden maar Nick is daar volgens mij niet echt bij. Natuurlijk maakt hij fouten, maar al bij al doet hij het zeker niet zo slecht.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » ma 07 nov 2016, 00:54

Kathleen schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik vind het raar dat er zoveel op Nick zijn kap gezeten wordt. Alsof hij op zijn eentje de wedstrijden verliest voor ons.
Kijk, dit weet ik van voetbal: om te winnen moet je twee dingen doen: 1) goals maken, en 2) zorgen dat er geen goals van de tegenstrever binnengaan. De doelman heeft met punt 1 NIKS te maken. Met punt 2 natuurlijk wél, maar ook daar is hij zeker niet alleen verantwoordelijk, zie de analyses van de tegengoals van (meestal) Maarten in dit topic. (Rare zin, het lijkt alsof Maarten de tegengoals maakt, ik bedoel natuurlijk dat hij ze analyseert!)
Er zijn er veel die met de vinger kunnen gewezen worden maar Nick is daar volgens mij niet echt bij. Natuurlijk maakt hij fouten, maar al bij al doet hij het zeker niet zo slecht.

Kathleen , dat zijn slechts een paar vitters die zelf nooit voetbal gespeeld hebben en zich verbaal willen bewijzen als "kenner". Zieligaards die niet beseffen dat voetbal met elf gespeeld wordt.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » ma 07 nov 2016, 01:07

Wie ook weer vandaag kijkt naar de samenvatting van Anderlecht, weet dat we het zo slecht niet getroffen hebben met onze keeper.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Jan Frans » ma 07 nov 2016, 12:30

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Kathleen schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik vind het raar dat er zoveel op Nick zijn kap gezeten wordt. Alsof hij op zijn eentje de wedstrijden verliest voor ons.
Kijk, dit weet ik van voetbal: om te winnen moet je twee dingen doen: 1) goals maken, en 2) zorgen dat er geen goals van de tegenstrever binnengaan. De doelman heeft met punt 1 NIKS te maken. Met punt 2 natuurlijk wél, maar ook daar is hij zeker niet alleen verantwoordelijk, zie de analyses van de tegengoals van (meestal) Maarten in dit topic. (Rare zin, het lijkt alsof Maarten de tegengoals maakt, ik bedoel natuurlijk dat hij ze analyseert!)
Er zijn er veel die met de vinger kunnen gewezen worden maar Nick is daar volgens mij niet echt bij. Natuurlijk maakt hij fouten, maar al bij al doet hij het zeker niet zo slecht.

Kathleen , dat zijn slechts een paar vitters die zelf nooit voetbal gespeeld hebben en zich verbaal willen bewijzen als "kenner". Zieligaards die niet beseffen dat voetbal met elf gespeeld wordt.

Dat is juist plezant aan 't forum . Dat er soms meningen verkondigd worden met "een hoek af". En je moet toch zelf geen voetbal gespeeld hebben om hier toegelaten te worden.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Jan Frans » ma 07 nov 2016, 12:39

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wie ook weer vandaag kijkt naar de samenvatting van Anderlecht, weet dat we het zo slecht niet getroffen hebben met onze keeper.

Ons eigen falen mag nooit goedgepraat worden omdat iemand anders erger faalt.

En wat de tegengoal betreft . Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken (dank Maarten)

De grootste fout is m i dat die voorzet zo vrij kan getrapt worden. En daarna is het een spijtige combinatie van gezamenlijke onkans en gebrek aan scherpte. Die voorzet komt ook sneller dan dat ik zondag vermoedde.
Een zeer kwalijk geval (op dergelijke voorzetten zijn al veel own goals gevallen wanneer een verdediger ingrijpt)
Goed uitgespeeld van Lierse, al was er voor hen wel een beetje geluk mee gemoeid
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Kathleen » ma 07 nov 2016, 22:48

Jan Frans schreef in Re: Nick Gillekens topic: En je moet toch zelf geen voetbal gespeeld hebben om hier toegelaten te worden.

Dat kan ik bevestigen. Uit ervaring ;)
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » di 08 nov 2016, 00:09

Jan Frans schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wie ook weer vandaag kijkt naar de samenvatting van Anderlecht, weet dat we het zo slecht niet getroffen hebben met onze keeper.

Ons eigen falen mag nooit goedgepraat worden omdat iemand anders erger faalt.


Het gaat 'm dan ook niet om dat falen. Het gaat 'm om geduld en begrip. Als de record kampioen van België zoveel geduld kan hebben met zijn keeper, die imo geen fluit beter is, waarom krijgt Gillekens dan geen eerlijke kans?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Jan Frans » di 08 nov 2016, 12:17

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Jan Frans schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wie ook weer vandaag kijkt naar de samenvatting van Anderlecht, weet dat we het zo slecht niet getroffen hebben met onze keeper.

Ons eigen falen mag nooit goedgepraat worden omdat iemand anders erger faalt.


Het gaat 'm dan ook niet om dat falen. Het gaat 'm om geduld en begrip. Als de record kampioen van België zoveel geduld kan hebben met zijn keeper, die imo geen fluit beter is, waarom krijgt Gillekens dan geen eerlijke kans?

????? Hij krijgt al het ganse seizoen een eerlijke kans !!!
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » di 08 nov 2016, 14:17

Jan Frans schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Jan Frans schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wie ook weer vandaag kijkt naar de samenvatting van Anderlecht, weet dat we het zo slecht niet getroffen hebben met onze keeper.

Ons eigen falen mag nooit goedgepraat worden omdat iemand anders erger faalt.


Het gaat 'm dan ook niet om dat falen. Het gaat 'm om geduld en begrip. Als de record kampioen van België zoveel geduld kan hebben met zijn keeper, die imo geen fluit beter is, waarom krijgt Gillekens dan geen eerlijke kans?

????? Hij krijgt al het ganse seizoen een eerlijke kans !!!

:roll:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » vr 25 nov 2016, 16:56

Misschien van toepassing: http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2827808

Roef is voorlopig niet door het geluk gediend. Door een aantal ongelukkige goals en misverstanden heeft hij geen krediet kunnen opbouwen. Ik geloof nog in Roef, maar dan moet Anderlecht zijn defensieve problemen kunnen oplossen.

Het is geen cadeau voor een jonge doelman als de ploeg niet draait
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luc » zo 08 jan 2017, 16:43

Na deze wanvertoning, graag volgende week Henkinet in doel...............PLEASE trainer, of ben je blind.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » di 03 okt 2017, 11:45

Ik maak graag nog eens de vergelijking met een "grote ploeg". Hoe vaak heeft die Horvath nu al een goal op zijn kap? Vergelijkbaar van leeftijd als ik me niet vergis. Voor elke mooie redding, begaat hij twee flaters. Intussen zit Coosemans bij Mechelen op een veel hoger niveau te presteren, en werd die bij Brugge aan de deur gezet omdat hij niet zo goed was als Stijn Stijnen 5 jaar geleden, terwijl ik die nooit zo heb weten zwemmen als Horvath.

Wie van het anti-Gillekens front zou hem willen ruilen met Horvath?

EDIT: Horvath en Gillekens zijn allebei van 1995, Gillekens is van juli, Horvath van juni. Dus exact even oud.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor azerty » di 03 okt 2017, 13:23

Wij zijn hier allemaal pro Gillekens.
Hoe meer Gillekens, hoe beter.
Néh.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1254
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor deeBartman » di 03 okt 2017, 15:01

Hij maakt vorderingen, de laatste match tegen Roeselare "bokste" hij zowaar Moore en Schuermans tegen het hoofd bij het uitkomen op corner. Hopelijk groeit hij hierin verder en dan heb ik het over de overtuiging die een keeper moet hebben in de kleine carré.
Wat me wel stoorde tegen Beerschot-Wilrijk is dat hij bij 0-0 de ballenjongen telkens aanmaande om rustig de bal te gooien, dat kan niet vind ik, dat haalt het tempo en de concentratie uit de match.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » di 03 okt 2017, 15:37

Tegen Tubeke dacht ik, was hij ook heel autoritair in zijn zone. Wat betreft dat "tijdrekken" tegen BW, ik heb hem dat niet eerder zien doen, en vraag me ook af of dat niet opgedragen was door de trainer (en misschien dat hij daar dan, door gebrek aan ervaring, wat in overdreven heeft). Als je weet welke de kwaliteiten van BW zijn, en wat het gevolg kan zijn van een uittrap waar nog niet iedereen op zijn positie staat, en de organisatie dus bij een snelle omschakeling kan ontwricht worden. Lijkt me niet onwaarschijnlijk omdat het de enige keer was dat het zo fel opviel, en het ergens wel als logisch kan gezien worden, dat je de bal niet te vroeg in het spel wil brengen voordat alle pionnen op hun plaats staan, tegen een uitgekookte counterploeg.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor georgebest » di 03 okt 2017, 16:39

Nick Gillekens is een gast wiens opleiding al zeer ver staat en met wie je absoluut verder kan, zeker in 1B. Hij verdient het statuut puntenpakker misschien nog niet, maar hij begint zich al comfortabel te nestelen. Hoeft voor mij geen stap opzij te zetten, niet voor Copa noch voor Henkinet. Heeft een kop waar branie op te lezen staat, nu nog de tegenstanders leren lezen en we zijn er.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor MPT » di 03 okt 2017, 18:23

Ik zit niet in het anti gillekens kamp,maar ik zou altijd en direct ruilen tegen Horvath. Wie die beide op hetzelfde niveau zet,kent echt niets van voetbal
MPT
 
Berichten: 756
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » di 03 okt 2017, 18:47

MPT schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik zit niet in het anti gillekens kamp,maar ik zou altijd en direct ruilen tegen Horvath. Wie die beide op hetzelfde niveau zet,kent echt niets van voetbal


Straffe taal. Dan mag je mijn beperkt voetbalverstand eens duidelijk maken wat Horvath dan zoal beter doet. Flateren, dat zeker. Wat nog?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Sakke91 » di 03 okt 2017, 18:59

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:
MPT schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik zit niet in het anti gillekens kamp,maar ik zou altijd en direct ruilen tegen Horvath. Wie die beide op hetzelfde niveau zet,kent echt niets van voetbal


Straffe taal. Dan mag je mijn beperkt voetbalverstand eens duidelijk maken wat Horvath dan zoal beter doet. Flateren, dat zeker. Wat nog?


Ja, dat snap ik nu ook niet.

Hoeveel goals heeft Horvath wel niet op zijn kap?

Die van Gillekens kan ik op één hand tellen.

In mijn ogen is Gillekens veel betrouwbaarder in de goal.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3034
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » di 03 okt 2017, 19:04

Ik denk dat sinds ik Horvath bij Brugge in de goal weet, in POI is hij me't eerst opgevallen, dat ik hem een kleine 10 goals op zijn kap heb weten schrijven. En niet van dat soort "ja, maar het was een misverstand" etc... Maar gewoon carrément de mist ingaan. Zoals opnieuw dit weekend.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » di 03 okt 2017, 23:31

Als ge dan Nick vandaag ziet, toch weer foutloos en opnieuw de nul gehouden. Zijn defensie staat als een huis maar de keren dat hij moet tussenkomen is het altijd goed. In balbezit ook heel rustig altijd, zowel met links als met rechts. En dat terwijl Henkinet zelfs met zijn goede voet niet over de middenlijn geraakte. :')
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » wo 08 nov 2017, 16:56

Ik plaats dit hier om niet in het andere topic een hele off-topic discussie te beginnen.

Pelotas schreef in Re: De Enquête - Periode 1 - 2017-2018:Ondanks enkele mooie reddingen heb ik niet het gevoel dat de verdediging het gevoel heeft dat er echt een blok achter hen staat. Dit is trouwens geen roep naar een specifieke andere keeper binnen OHL, bij geen van hen heb ik hetzelfde gevoel als bij bvb Kaminski, Lenaerts, zelfs Bailly.


Ik heb toen bij Kaminski ook nooit dat gevoel gehad om eerlijk te zijn. Dat was toen ook nog een jonge snaak, maar echt punten heeft die ook niet gepakt. Soms een straffe redding, en dan weer eerder wankel. Was ook nog niet constant volgens mij, en naar zijn verdediging toe liep het ook niet altijd vlekkeloos. Toen waren we wel bereid een onervaren keeper een kans te geven. Lenaerts was rustiger, een stuk ouder, maar intrinsiek zeker niet beter volgens mij. Bailly, over de ganse lijn bekeken, deed het zeker beter, maar zijn flater (?) op Charleroi was er een hele dure (degradatie). En bij Riou (had je niet vermeld) was het op hoge ballen nog een stuk erger dan Gillekens, en gebeurden er ook te veel "louche" zaken waardoor je alles in twijfel begon te trekken. Maar dat waren allemaal, stuk voor stuk, keepers die meer vertrouwen kregen van supporters, terwijl volgens mij enkel Bailly echt beter was (tijdens de periode dat ze hier speelden).

Dat er in de hele kern geen enkele andere speler is die je minder graag aan het werk ziet, wil toch wel zeggen dat je het er echt niet voor hebt. Na bvb 4 à 5 jaar naar Kostovski te moeten kijken, lijkt me dat toch "hard". Zelfs al ben je van oordeel dat hij kwalitatief te kort komt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Pelotas » wo 08 nov 2017, 17:27

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik plaats dit hier om niet in het andere topic een hele off-topic discussie te beginnen.

Pelotas schreef in Re: De Enquête - Periode 1 - 2017-2018:Ondanks enkele mooie reddingen heb ik niet het gevoel dat de verdediging het gevoel heeft dat er echt een blok achter hen staat. Dit is trouwens geen roep naar een specifieke andere keeper binnen OHL, bij geen van hen heb ik hetzelfde gevoel als bij bvb Kaminski, Lenaerts, zelfs Bailly.


Ik heb toen bij Kaminski ook nooit dat gevoel gehad om eerlijk te zijn. Dat was toen ook nog een jonge snaak, maar echt punten heeft die ook niet gepakt. Soms een straffe redding, en dan weer eerder wankel. Was ook nog niet constant volgens mij, en naar zijn verdediging toe liep het ook niet altijd vlekkeloos. Toen waren we wel bereid een onervaren keeper een kans te geven. Lenaerts was rustiger, een stuk ouder, maar intrinsiek zeker niet beter volgens mij. Bailly, over de ganse lijn bekeken, deed het zeker beter, maar zijn flater (?) op Charleroi was er een hele dure (degradatie). En bij Riou (had je niet vermeld) was het op hoge ballen nog een stuk erger dan Gillekens, en gebeurden er ook te veel "louche" zaken waardoor je alles in twijfel begon te trekken. Maar dat waren allemaal, stuk voor stuk, keepers die meer vertrouwen kregen van supporters, terwijl volgens mij enkel Bailly echt beter was (tijdens de periode dat ze hier speelden).

Dat er in de hele kern geen enkele andere speler is die je minder graag aan het werk ziet, wil toch wel zeggen dat je het er echt niet voor hebt. Na bvb 4 à 5 jaar naar Kostovski te moeten kijken, lijkt me dat toch "hard". Zelfs al ben je van oordeel dat hij kwalitatief te kort komt.


Goh ja klopt eigenlijk wel, geen van de keepers in deze discussie heeft echt duidelijk punten gepakt zonder ook wel eens een steek te laten vallen, maar die herinner ik mij gewoon als beter. Msschn is dat een fout beeld: Kaminski was "diene van Anderlecht", Lenaerts een echte OHL clubspeler die sowieso al de supporters achter zich had en Bailly was de "voormalig rode duivel", bij elk van die had ik meer het gevoel dat er echt een goeje laatste man stond. Riou was enkel een lijnkeeper met reflexen, daar had ik het ook niet helemaal voor, maar zelfs dat is wel een soort van zekerheid achter de verdediging (buiten die hoge ballen idd. Ik merk trouwens op dat je zelf zegt "nog erger dan" Gillekens.). Laat het duidelijk zijn, ik heb nikske tegen Nickske, maar op de vraag "wie is je minst favoriete speler" (want daar komt die quote van hierboven uit) moet ik dan msschn eerder 'de keeper' antwoorden ipv specifiek Gillekens, want noch bij hem, noch bij Henkinet heb ik dat gevoel dat we echt met een puntenpakker zitten. Suederick kan ik nt beoordelen en Copa was al met pensioen en is imho enkel nog daar als backup en om ervaring door te geven.

Verder nog dit. Stel, OHL promoveert dit seizoen, dat zal dan via de play-offs zijn. Dus zal Gillekens (of Henkinet) zich daarin zeker bewezen hebben. Dit is dus een leerseizoen met eventueel een examen op het einde, ideaal eigenlijk, want keepers maken fouten en van jonge keepers moet je dat zeker eens door de vingers kunnen zien, van fouten leert men nietwaar? Maar ik zeg dus nergens dat Gillekens (en bij deze ook bij uitbreiding Henkinet) geen sterke keeper kan _worden_ en ga zeker ook niet pleiten om een keeper te halen in de winterstop. Maar als er naar het einde van het seizoen geen echte sterkhouder in doel staat... leen dan desnoods je keepers uit ?

Hoe zit het trouwens met z'n blessure... zou wel eens kunnen dat we vanaf nu een tijdje met Henkinet gaan spelen?
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » wo 08 nov 2017, 17:53

Gekneusde ribben van wat ik gehoord heb. Als dat effectief zo is zal het zeker x weken zijn (ik schat een maand, hopelijk niet meer). Moeilijk in te schatten, voetballers genezen altijd sneller dan gewone stervelingen. :)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!
cron