Nick Gillekens topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » di 20 feb 2018, 12:08

teddy_ruxspin schreef in Re: Nick Gillekens topic:zzzzzzzzzzzzzzzzzz


Daffe schreef in Re: Nick Gillekens topic: :+:


slackdeklipper schreef in Re: Nick Gillekens topic:Nice Teddy.. :+:



Onze slaapwandelaars en voetbalontaarde slapers zien niet wat de Leuvense pers ervaart:

viewtopic.php?f=15&t=416&p=58966#p58966
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor erik vanhove » ma 04 jun 2018, 11:18

Weinig OHL supporters of bestuur gezien nu zondagnamiddag op het Nick Gillekens foundation tornooi. Spijtig. Het was een groot succes, met een massa volk en dit alles voor een prachtig goed doel "het kinderkankerfonds". Fijn te zien dat een jonge gast zoals de Nick met het hart op de juiste plaats zoiets uit de grond kan stampen. Waardering!!!
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Wimmel » ma 04 jun 2018, 11:39

Dit verdient inderdaad bijzonder veel respect!
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6634
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » ma 04 jun 2018, 14:02

erik vanhove schreef in Re: Nick Gillekens topic:Weinig OHL supporters of bestuur gezien nu zondagnamiddag op het Nick Gillekens foundation tornooi. Spijtig. Het was een groot succes, met een massa volk en dit alles voor een prachtig goed doel "het kinderkankerfonds". Fijn te zien dat een jonge gast zoals de Nick met het hart op de juiste plaats zoiets uit de grond kan stampen. Waardering!!!


Spijtig dat we elkaar gemist hebben. Was er van 14 tot 17 u aanwezig. En ik heb OHL supporters en spelers genoeg gezien. En ex-Stadisten, ook fossielen genaamd. Zelfs Cerigioni was daar. Van OHL Vekemans, de broers Gillekens natuurlijk, Laes, Gilis en ik vergeet er nog zeker een paar. En alle stewards waren van OHL. En de mensen die voor de OHL spelers elke morgen het ontbijt klaarzetten waren er ook. Van aan de kassa tot in het buitengaan was het één grote hommage aan Nick zijn mooi doel en met steun van OHL medewerkers.
Tegelconcept die dit tornooi al jaren ondersteunt was naar trouwe gewoonte ook weer sponsor.
Het is maar hoe je het bekijkt en wil bekijken.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » ma 04 jun 2018, 14:13

Supporters waren er inderdaad genoeg, mensen uit quasi alle geledingen van de club ook. Juist het bestuur niet, maar gezien de situatie van Nick binnen de club hoeft dat niet echt te verbazen.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » ma 04 jun 2018, 14:47

KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Supporters waren er inderdaad genoeg, mensen uit quasi alle geledingen van de club ook. Juist het bestuur niet, maar gezien de situatie van Nick binnen de club hoeft dat niet echt te verbazen.

Ik heb het bestuur daar niet nodig en Nick ook niet denk ik. Maar zeggen dat er weinig supporters waren is misleidend.
Is er iemand zaterdag geweest ?
Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:
Laatst bijgewerkt door Will op ma 04 jun 2018, 15:07, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » ma 04 jun 2018, 15:02

Zaterdag niet, zondag wel (zelf deelgenomen). Dat Nick het bestuur daar niet nodig heeft lijkt mij nogal wiedes als ge ziet hoe die mensen tegenwoordig bezig zijn. :)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor nickohl » ma 04 jun 2018, 15:03

Langs de andere kant, als ge ziet da Pep zelfs komt naar KDB zijn tornooi... 8-)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » ma 04 jun 2018, 15:09

KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Zaterdag niet, zondag wel (zelf deelgenomen). Dat Nick het bestuur daar niet nodig heeft lijkt mij nogal wiedes als ge ziet hoe die mensen tegenwoordig bezig zijn. :)

Voor mij zijn het bestuur de nieuwe eigenaars.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » ma 04 jun 2018, 15:11

Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » ma 04 jun 2018, 15:51

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:


Waarom zou ik twee dagen moeten aanwezig zijn vooraleer ik een oordeel mag vellen over ons bestuur dat zelfs geen acte de présence deed?
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor dartagnan » ma 04 jun 2018, 16:13

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Supporters waren er inderdaad genoeg, mensen uit quasi alle geledingen van de club ook. Juist het bestuur niet, maar gezien de situatie van Nick binnen de club hoeft dat niet echt te verbazen.

Ik heb het bestuur daar niet nodig en Nick ook niet denk ik. Maar zeggen dat er weinig supporters waren is misleidend.
Is er iemand zaterdag geweest ?
Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:


Ik was er zaterdag als deelnemer, stak prima in elkaar , nu moeten ze het concept ‘Company Cup’ wat tijd geven om te groeien (er waren niet zoveel ploegen), komt goed, ik probeer alvast te zorgen dat wij met meer dan 1 ploeg er zullen zijn volgend jaar. Kan overigens niet genoeg naar waarde geschat worden dit initiatief.
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 540
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » ma 04 jun 2018, 16:27

KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:


Waarom zou ik twee dagen moeten aanwezig zijn vooraleer ik een oordeel mag vellen over ons bestuur dat zelfs geen acte de présence deed?

Omdat je dat niet kan weten als je er niet bent dure de comprenure. Als je met mijn kl.... wil spelen zal je vroeger moeten opstaan.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » ma 04 jun 2018, 16:44

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:


Waarom zou ik twee dagen moeten aanwezig zijn vooraleer ik een oordeel mag vellen over ons bestuur dat zelfs geen acte de présence deed?

Omdat je dat niet kan weten als je er niet bent dure de comprenure. Als je met mijn kl.... wil spelen zal je vroeger moeten opstaan.


Als de organisator mij vertelt dat er niemand van het bestuur aanwezig was, mag ik dat dan geloven? Of moet ik effectief gans de dag aan de ingang koppen staan tellen voor ik dat oordeel mag vellen?

Ge moogt content zijn dat ik de rest van de vuile was hier niet buiten hang, want ik heb weer redelijk wat bijgeleerd over het reilen en zeilen op OHL tegenwoordig.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor teddy_ruxspin » ma 04 jun 2018, 18:15

KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:


Waarom zou ik twee dagen moeten aanwezig zijn vooraleer ik een oordeel mag vellen over ons bestuur dat zelfs geen acte de présence deed?

Omdat je dat niet kan weten als je er niet bent dure de comprenure. Als je met mijn kl.... wil spelen zal je vroeger moeten opstaan.


Als de organisator mij vertelt dat er niemand van het bestuur aanwezig was, mag ik dat dan geloven? Of moet ik effectief gans de dag aan de ingang koppen staan tellen voor ik dat oordeel mag vellen?

Ge moogt content zijn dat ik de rest van de vuile was hier niet buiten hang, want ik heb weer redelijk wat bijgeleerd over het reilen en zeilen op OHL tegenwoordig.


Wat houd je tegen ??
Deel je 'kennis' met ons ! :D
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » ma 04 jun 2018, 21:40

Een eerste: Als ik het goed begrepen heb, stond er normaal op zaterdag een ploeg ingeschreven met allemaal mensen van OHL (van het secretariaat als ik me niet vergis). Die hebben last minute afgezegd, of dat was omdat er iets op de club was waar ze opeens niet rond konden of omdat ze niet mochten, laat ik in het midden.

Voor de rest is Nick de facto gezegd dat hij alleen zal spelen als Kawin niet beschikbaar is (Asian Cup, interlands). Maw, hij krijgt geen eerlijke kans om te concurreren. Dat zou ook de reden zijn waarom Kuperus het afgebold is naar Mechelen, naar hem werd toch niet geluisterd en de positie van doelman werd de facto boven zijn hoofd ingevuld (los van wie op training of op basis van kwaliteit de beste is).

Na bovenstaande mededeling hebben ze hem een nieuw contract aangeboden, dat heeft hij wijselijk geweigerd. Hij schermt met een aantal geïnteresseerden, oa uit Engeland en Nederland, maar wil zelf die stap naar het buitenland nog niet zetten. Er is ook een zeer interessante ploeg uit 1B die interesse heeft maar daar wil de club hem ironisch genoeg niet naartoe laten gaan (want dan versterken ze een concurrent, los van wat luc hier allemaal uitkraamt). Dus hebben ze voor die clubs een belachelijke transfersom op z'n hoofd geplakt.

Conclusie: Ofwel vertrekt hij, ofwel is het zijn laatste jaar. Tenzij ze hem een belachelijke financieel voorstel doen maar dat gaat er toch niet van komen.

Ook het feit dat hij enorm veel bagger op sociale media over zich heen krijgt, vooral van Thaise clowns, helpt natuurlijk niet. Beetje hetzelfde verhaal als wat iedereen die op facebook of andere plaatsen zich kritisch uitliet over Kawin, ik heb zelf ook na een opmerking wekenlang mijn priveberichten mogen uitkuisen en mensen mogen blokkeren. Bij hem is dat blijkbaar nog een pak erger.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » di 05 jun 2018, 02:15

Als ik me niet vergis, heeft dat van Kuperus al op't forum gestaan.

En misschien moet Kawin zijn fans eens toespreken en vragen om met die onzin te stoppen. Het zal ook enkel maar in zijn eigen voordeel zijn, want als dat soort zever tussen "fans" van beide keepers ontspoort... de fans van Kawin zitten voornamelijk in Thailand, die van Nick zitten voornamelijk in't stadion.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » di 05 jun 2018, 05:41

[quote="KlaaZ";[/quote]

Ge moogt content zijn dat ik de rest van de vuile was hier niet buiten hang, want ik heb weer redelijk wat bijgeleerd over het reilen en zeilen op OHL tegenwoordig.[/quote]

Waarom zou ik moeten content zijn vraag ik mij af . Wat heb ik daar mee te maken ?
Het probleem van de keepers is alom gekend. Dat is niet nieuw. Het verhaal van Harmen ook.
Ik ken het verhaal van Nick ook al ruim 3 weken . En ik niet alleen. Ik ben wel van oordeel dat dit in alle sereniteit tussen Nick, Axel zijn manager en de club moet opgelost worden. Dus ik ga die vuile was niet ophangen op een forum.
Ik zie echt niet in welk voordeel Nick daar bij zou halen behalve dat het de onderhandelingen kan verstoren.
Wat die "belachelijke" transfersom betreft, wat is het nu ? De ene keer vragen ze te weinig en nu weer teveel.
Enkel het gedeelte over een ploegske dat niet deelnam en de Thaise supporters is nieuw voor mij. Nick en Kawin komen gelukkig goed overeen zei hij.
Laatst bijgewerkt door Will op di 05 jun 2018, 08:38, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » di 05 jun 2018, 07:57

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Als ik me niet vergis, heeft dat van Kuperus al op't forum gestaan.


luckie schreef in De Thaise olifant in de bestuurlijke porseleinen kast.:5. Harmen Kuperusdie omwille de gedwongen opstelling van de Thaise keepers, het niet langer zinvol ziet om in deze omstandigheden te werken.


luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:ma 30 apr 2018,
Waarom gaat Kuperus weg? Hij had immers gesteld: "Als Nick zonder sportieve redenen uit het doel moest, dan ging dat zonder hem zijn."
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » di 05 jun 2018, 08:40

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
erik vanhove schreef in Re: Nick Gillekens topic:Weinig OHL supporters of bestuur gezien nu zondagnamiddag op het Nick Gillekens foundation tornooi. Spijtig. Het was een groot succes, met een massa volk en dit alles voor een prachtig goed doel "het kinderkankerfonds". Fijn te zien dat een jonge gast zoals de Nick met het hart op de juiste plaats zoiets uit de grond kan stampen. Waardering!!!


Spijtig dat we elkaar gemist hebben. Was er van 14 tot 17 u aanwezig. En ik heb OHL supporters en spelers genoeg gezien. En ex-Stadisten, ook fossielen genaamd. Zelfs Cerigioni was daar. Van OHL Vekemans, de broers Gillekens natuurlijk, Laes, Gilis en ik vergeet er nog zeker een paar. En alle stewards waren van OHL. En de mensen die voor de OHL spelers elke morgen het ontbijt klaarzetten waren er ook. Van aan de kassa tot in het buitengaan was het één grote hommage aan Nick zijn mooi doel en met steun van OHL medewerkers.
Tegelconcept die dit tornooi al jaren ondersteunt was naar trouwe gewoonte ook weer sponsor.
Het is maar hoe je het bekijkt en wil bekijken.


KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Een eerste: Als ik het goed begrepen heb, stond er normaal op zaterdag een ploeg ingeschreven met allemaal mensen van OHL (van het secretariaat als ik me niet vergis). Die hebben last minute afgezegd, of dat was omdat er iets op de club was waar ze opeens niet rond konden of omdat ze niet mochten, laat ik in het midden.


Dit ligt in de lijn met dit verhaal van 2 jaar geleden:

luckie schreef in Tegelconcept stopt ''met onmiddellijke ingang' het sponsorco: "Zoals gewoonlijk was het bestuur van OHL op officiële manier uitgenodigd om er ook een woordje te komen plaatsten op de jaarlijkse sponsordag van Tegelconcept. Jimmy Houtput had toegezegd. De avond zelf heeft Jimmy gebeld om te zeggen dat hij verhinderd was. Met het gebruikelijke flauwe excuus op hete momenten: er was bij hem thuis iemand ziek. Hetzelfde excuus om vergaderingen met OHL2020 te annuleren. Ben heeft dit terecht zeer kwalijk genomen."

Sven Massart: "Bij de vergadering met ons was hij zelf ziek. Ineens een uur voor de vergadering"
Laatst bijgewerkt door luckie op di 05 jun 2018, 08:49, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » di 05 jun 2018, 08:47

Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:

Oorspronkelijk was dit een antwoord aan Eric Van Hove. Spijtig genoeg nam Klaaz dit op zichzelf en zit Eric nu op de achtergrond stillekes met ons te lachen.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » di 05 jun 2018, 08:54

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:

Oorspronkelijk was dit een antwoord aan Eric Van Hove. Spijtig genoeg nam Klaaz dit op zichzelf en zit Eric nu op de achtergrond stillekes met ons te lachen.


Een antwoord aan Eric?

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Supporters waren er inderdaad genoeg, mensen uit quasi alle geledingen van de club ook. Juist het bestuur niet, maar gezien de situatie van Nick binnen de club hoeft dat niet echt te verbazen.

Ik heb het bestuur daar niet nodig en Nick ook niet denk ik. Maar zeggen dat er weinig supporters waren is misleidend.
Is er iemand zaterdag geweest ?
Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:



Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:Tenzij je daar TWEE dagen aanwezig geweest bent kan je dat toch niet rondvertellen zonder slechte intenties te hebben. En ik was er als "vriendje" van het bestuur. Is dat dan niet genoeg ? :lol: :lol: :lol:


Waarom zou ik twee dagen moeten aanwezig zijn vooraleer ik een oordeel mag vellen over ons bestuur dat zelfs geen acte de présence deed?

Omdat je dat niet kan weten als je er niet bent dure de comprenure. Als je met mijn kl.... wil spelen zal je vroeger moeten opstaan.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » di 05 jun 2018, 10:53

Wat een akelige KGB moeial komt er nu weer tussen ?
Die moet zich nogal vervelen en niks anders hebben om zich mee bezig te houden. :lol:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor azerty » di 05 jun 2018, 11:11

Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:Wat een akelige KGB moeial komt er nu weer tussen ?
Die moet zich nogal vervelen en niks anders hebben om zich mee bezig te houden. :lol:

Je bent echt ziek en zielig, jongen.
Mensen kleineren is je aangeboren.
Dat de wereld rond jou draait, is je vaste overtuiging, vermoed ik.
Triest.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1254
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Jan Frans » di 05 jun 2018, 11:18

KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:Een eerste: Als ik het goed begrepen heb, stond er normaal op zaterdag een ploeg ingeschreven met allemaal mensen van OHL (van het secretariaat als ik me niet vergis). Die hebben last minute afgezegd, of dat was omdat er iets op de club was waar ze opeens niet rond konden of omdat ze niet mochten, laat ik in het midden.

Voor de rest is Nick de facto gezegd dat hij alleen zal spelen als Kawin niet beschikbaar is (Asian Cup, interlands). Maw, hij krijgt geen eerlijke kans om te concurreren. Dat zou ook de reden zijn waarom Kuperus het afgebold is naar Mechelen, naar hem werd toch niet geluisterd en de positie van doelman werd de facto boven zijn hoofd ingevuld (los van wie op training of op basis van kwaliteit de beste is).

Na bovenstaande mededeling hebben ze hem een nieuw contract aangeboden, dat heeft hij wijselijk geweigerd. Hij schermt met een aantal geïnteresseerden, oa uit Engeland en Nederland, maar wil zelf die stap naar het buitenland nog niet zetten. Er is ook een zeer interessante ploeg uit 1B die interesse heeft maar daar wil de club hem ironisch genoeg niet naartoe laten gaan (want dan versterken ze een concurrent, los van wat luc hier allemaal uitkraamt). Dus hebben ze voor die clubs een belachelijke transfersom op z'n hoofd geplakt.

Conclusie: Ofwel vertrekt hij, ofwel is het zijn laatste jaar. Tenzij ze hem een belachelijke financieel voorstel doen maar dat gaat er toch niet van komen.

Ook het feit dat hij enorm veel bagger op sociale media over zich heen krijgt, vooral van Thaise clowns, helpt natuurlijk niet. Beetje hetzelfde verhaal als wat iedereen die op facebook of andere plaatsen zich kritisch uitliet over Kawin, ik heb zelf ook na een opmerking wekenlang mijn priveberichten mogen uitkuisen en mensen mogen blokkeren. Bij hem is dat blijkbaar nog een pak erger.

Dat is nu eens klaar en duidelijk :+:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!
cron