Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » di 12 nov 2019, 09:33

KlaaZ schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Leicester is in 2016 ook kampioen gespeeld omdat de rest het gewoon liet afweten en omdat alle omstandigheden meezaten. Ge hebt in de PL gemiddeld 86 punten nodig om kampioen te spelen, Leicester deed dat met 81 dus dat zegt wel iets. Om maar te zwijgen over het feit dat de laatste 15 jaar maar een andere ploeg met minder dan 86 punten kampioen speelde, United in 2011. :)

Bla bla bla zoals gewoonlijk
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7511
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » di 12 nov 2019, 12:33

diezel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
KlaaZ schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Leicester is in 2016 ook kampioen gespeeld omdat de rest het gewoon liet afweten en omdat alle omstandigheden meezaten. Ge hebt in de PL gemiddeld 86 punten nodig om kampioen te spelen, Leicester deed dat met 81 dus dat zegt wel iets. Om maar te zwijgen over het feit dat de laatste 15 jaar maar een andere ploeg met minder dan 86 punten kampioen speelde, United in 2011. :)

Bla bla bla zoals gewoonlijk

Cijfers en statistieken liegen niet op het einde van de rit, Maar een kleine ploeg kan natuurlijk maar enkel kampioen spelen als de grote ploegen het laten afweten.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » di 12 nov 2019, 12:41

diezel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
KlaaZ schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Leicester is in 2016 ook kampioen gespeeld omdat de rest het gewoon liet afweten en omdat alle omstandigheden meezaten. Ge hebt in de PL gemiddeld 86 punten nodig om kampioen te spelen, Leicester deed dat met 81 dus dat zegt wel iets. Om maar te zwijgen over het feit dat de laatste 15 jaar maar een andere ploeg met minder dan 86 punten kampioen speelde, United in 2011. :)

Bla bla bla zoals gewoonlijk


Ik nuanceer gewoon iets, misschien wat minder giftig reageren en de zaken in hun context lezen volgende keer. ;)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor georgebest » di 12 nov 2019, 12:46

De overname door KP is "goed" geweest voor OHL. Het volgende vraagteken in de rij is wat er vanaf volgend jaar in 1A gaat gebeuren. Wil men in Leuven er even veel geld tegenaan gooien als in Leicester dan wordt OHL een club die in België voor de Europese prijzen gaat strijden. Uiteraard niet onmiddellijk maar stap voor stap.

De vraag der vragen is natuurlijk ver van het bed van iedereen, namelijk hoe op lange termijn de Aziatische markt en regimes gaan evolueren en of de kleinere speeltjes interessant gaan blijven. In de tussentijd: have fun.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » di 12 nov 2019, 13:25

georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:De overname door KP is "goed" geweest voor OHL. Het volgende vraagteken in de rij is wat er vanaf volgend jaar in 1A gaat gebeuren. Wil men in Leuven er even veel geld tegenaan gooien als in Leicester dan wordt OHL een club die in België voor de Europese prijzen gaat strijden. Uiteraard niet onmiddellijk maar stap voor stap.

De vraag der vragen is natuurlijk ver van het bed van iedereen, namelijk hoe op lange termijn de Aziatische markt en regimes gaan evolueren en of de kleinere speeltjes interessant gaan blijven. In de tussentijd: have fun.

Je redenering klopt niet helemaal. Er wordt in leicester wel geld tegenaan gegooid, maar ze kregen ook enorm veel centen binnen van uitgaande transfers. Zelfbedruipend met andere woorden.

Dan moet je wel een transferbeleid hebben dat rendeert. Tot op heden zitten er bij OHL veel te veel miskopen bij.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7511
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor georgebest » di 12 nov 2019, 13:57

Corrigeer mij gerust, maar heeft Leicester dit jaar Tielemans niet gekocht voor 60 miljoen euro. Hoeveel is het budget van pakweg Club Brugge?
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Sakke91 » di 12 nov 2019, 14:03

Feit is wel dat eens we in 1A zitten, we via Leicester veel gemakkelijker aan kwaliteitsvolle spelers kunnen geraken die de middenmotors en subtoppers in 1A nimmer zullen kunnen binnenhalen met hun huidige budget.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3034
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » di 12 nov 2019, 14:05

georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Corrigeer mij gerust, maar heeft Leicester dit jaar Tielemans niet gekocht voor 60 miljoen euro. Hoeveel is het budget van pakweg Club Brugge?


Budget Club Brugge is 100.000.000 euro. Leicester kocht Tielemans voor 40.000.000 euro.

Phil Neville: "Tielemans past perfect in het systeem dat coach Brendan Rodgers wil spelen. Ze betaalden 40 miljoen pond voor hem, dat is eigenlijk bijna diefstal."
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42981
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor georgebest » di 12 nov 2019, 14:11

luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Corrigeer mij gerust, maar heeft Leicester dit jaar Tielemans niet gekocht voor 60 miljoen euro. Hoeveel is het budget van pakweg Club Brugge?


Budget Club Brugge is 100.000.000 euro. Leicester kocht Tielemans voor 40.000.000 euro.

Phil Neville: "Tielemans past perfect in het systeem dat coach Brendan Rodgers wil spelen. Ze betaalden 40 miljoen pond voor hem, dat is eigenlijk bijna diefstal."


40 miljoen POND = ongeveer 60 miljoen euro dacht ik.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor stijnman77 » di 12 nov 2019, 14:19

georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Corrigeer mij gerust, maar heeft Leicester dit jaar Tielemans niet gekocht voor 60 miljoen euro. Hoeveel is het budget van pakweg Club Brugge?


Ze verkochten ook wel Maguire voor nog veel meer.
stijnman77
 
Berichten: 40
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 21:16

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor kustzenueens » di 12 nov 2019, 14:24

georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Corrigeer mij gerust, maar heeft Leicester dit jaar Tielemans niet gekocht voor 60 miljoen euro. Hoeveel is het budget van pakweg Club Brugge?


Budget Club Brugge is 100.000.000 euro. Leicester kocht Tielemans voor 40.000.000 euro.

Phil Neville: "Tielemans past perfect in het systeem dat coach Brendan Rodgers wil spelen. Ze betaalden 40 miljoen pond voor hem, dat is eigenlijk bijna diefstal."


40 miljoen POND = ongeveer 60 miljoen euro dacht ik.


Dat is lang geleden, beste georgebest. 40 miljoen pond is dezer dagen eerder een dikke 46 miljoen euro.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 659
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » di 12 nov 2019, 14:28

georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Corrigeer mij gerust, maar heeft Leicester dit jaar Tielemans niet gekocht voor 60 miljoen euro. Hoeveel is het budget van pakweg Club Brugge?


Budget Club Brugge is 100.000.000 euro. Leicester kocht Tielemans voor 40.000.000 euro.

Phil Neville: "Tielemans past perfect in het systeem dat coach Brendan Rodgers wil spelen. Ze betaalden 40 miljoen pond voor hem, dat is eigenlijk bijna diefstal."


40 miljoen POND = ongeveer 60 miljoen euro dacht ik.


1 pond is momenteel gelijk aan 1.17 euro.

40.000.000 pond is dus 46.608.259 euro
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6673
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor georgebest » di 12 nov 2019, 14:38

Ja, met mijn beneveld brein leef ik nog in de gouden jaren zestig natuurlijk.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » di 12 nov 2019, 16:29

georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Ja, met mijn beneveld brein leef ik nog in de gouden jaren zestig natuurlijk.

ze verkochten maguire voor het dubbele van de 40 miljoen van Tielemans, lees zo'n 80 miljoen. Reken zelf uit. In- en uitgaande transfers zijn daar zeker niet in een negatieve balans.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7511
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Kimme » vr 15 nov 2019, 11:53

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
jeanneke schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:@ Maarten : ik kan mij niet inbeelden waar Henkinet vandaag in de fout zou zijn gegaan. Het is geen topkeeper maar toch wel heel degelijk en m.i. de beste van de 3 (Henkinet, den Thai en Gillekens).

Vlak voor de rust komt hij veel te ver uit zijn goal wanneer die speler van Virton op doel komt vanaf de linker kant van het strafschopgebied, terwijl er nog twee verdedigers naast liepen en de aanvaller vanuit een scherpe hoek zou moeten afwerken. Als hij daar in zijn goal blijft, kan die bal nooit binnen gaan, maar hij komt onoordeelkundig uit, waardoor hij gewoon simpel had kunnen omspeeld worden.
Dan is er een fase op een hoekschop die gewoon voor zijn neus botst en hij staat er gewoon op te gapen, zodat Van Hyfte die bal moet controleren en weg werken in zijn plaats.


Hij heeft genen enkelen bal binnengelaten dus kritiek is onterecht.. ;-)
Stadist tot in de kist
Avatar gebruiker
Kimme
Kimme (x3) a man after midnight
 
Berichten: 931
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 21:01
Woonplaats: Bever
Supportersclub: Louvaniste
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » zo 17 nov 2019, 13:13



Middenmoter
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » wo 20 nov 2019, 22:39

Dessers scoort aan de lopende band: "Mijn revalidatie was een reset"

http://sporza.be/nl/2019/11/20/cyriel- ... -heracles/
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor deeBartman » do 21 nov 2019, 09:42


Hier sie al aan't oefenen voor het Groot Dictee :)
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » do 21 nov 2019, 11:00

Nochtans bestaat een middenmotor he. Bij elektrische fietsen is dat een model waar het motortje aan de trapas zit. Trapas, niet te verwarren met tapas. Anders zou dat op café/restaurant wel hilarische taferelen opleveren. "Hela, blijf eens uit mijn bord! - Ja, maar ik ben een middenmotor, ik zit aan uw tapas!". Om maar een voorbeeld te geven.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » do 21 nov 2019, 11:44

Als we dan toch over taal gaan beginnen, hier een van de meest ergerlijke fouten die overal gemaakt wordt, inclusief het journaal:

gewonnen hebben / gewonnen zijn*

Winnen wordt met hebben vervoegd. In België komt ook de vervoeging met zijn voor als het werkwoord zonder lijdend voorwerp wordt gebruikt, maar dat is geen standaardtaal.
Ik heb de wedstrijd gewonnen.
Ik heb gewonnen!


:!: !!! Zeg dus nooit: "ik ben gewonnen" of "hij is gewonnen". !!! :!:

Uitzondering:
In de uitdrukking 'gewonnen zijn voor' is zijn wel correct. Gewonnen zijn voor is standaardtaal in België. De betekenis daarvan is 'te vinden zijn voor, warm lopen voor'.
Ik was meteen voor dat idee gewonnen.
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor georgebest » do 21 nov 2019, 12:14

Het aardgas is uit de Noordzee gewonnen.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Sakke91 » do 21 nov 2019, 13:05

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Nochtans bestaat een middenmotor he. Bij elektrische fietsen is dat een model waar het motortje aan de trapas zit. Trapas, niet te verwarren met tapas. Anders zou dat op café/restaurant wel hilarische taferelen opleveren. "Hela, blijf eens uit mijn bord! - Ja, maar ik ben een middenmotor, ik zit aan uw tapas!". Om maar een voorbeeld te geven.


Uiteraard bedoelde ik die middenmotor :lol:
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3034
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » do 21 nov 2019, 19:36

Pelotas schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Als we dan toch over taal gaan beginnen...


Ja maar gij waart het zelf die begonnen was :lol:

Het probleem met het voorbeeld dat ge aanhaalt, is dat dat binnenkort gaat aanvaard worden. Zoals ze in Nederland ook zeggen "betaald krijgen" in plaats van "betaald worden" of "geld krijgen".

En om maar te zwijgen over de hatelijke trend om namen uit te spreken zoals de persoon in kwestie ze uitspreekt. Een Fransman met een Duitse naam, en plots wordt "Voeckler" dan "Veclère". Nu nog wachten tot wanneer ze doorhebben dat ze dan ook elk spraakgebrek of dialect gaan moeten nabootsen.

Het verschil tussen "hen" en "hun". Tussen "dan" en "als". Tussen "u" en "uw".

Dat "dergelijk" wel als "ij" wordt uitgesproken en "degelijk" niet.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » do 21 nov 2019, 19:48

georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Het aardgas is uit de Noordzee gewonnen.


Aardgas werd uit de Noordzee gewonnen ;)
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » do 21 nov 2019, 20:47

Pelotas schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Het aardgas is uit de Noordzee gewonnen.


Aardgas werd uit de Noordzee gewonnen ;)

Aardgas WORDT uit de Noordzee gewonnen. Is dat wel goed voor het miljeu ? :o
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


"like" ons op Facebook!