Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » za 09 nov 2019, 00:22

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
jeanneke schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:@ Maarten : ik kan mij niet inbeelden waar Henkinet vandaag in de fout zou zijn gegaan. Het is geen topkeeper maar toch wel heel degelijk en m.i. de beste van de 3 (Henkinet, den Thai en Gillekens).

Vlak voor de rust komt hij veel te ver uit zijn goal wanneer die speler van Virton op doel komt vanaf de linker kant van het strafschopgebied, terwijl er nog twee verdedigers naast liepen en de aanvaller vanuit een scherpe hoek zou moeten afwerken. Als hij daar in zijn goal blijft, kan die bal nooit binnen gaan, maar hij komt onoordeelkundig uit, waardoor hij gewoon simpel had kunnen omspeeld worden.
Dan is er een fase op een hoekschop die gewoon voor zijn neus botst en hij staat er gewoon op te gapen, zodat Van Hyfte die bal moet controleren en weg werken in zijn plaats.


Ik vond Henkinet vandaag ook zeer onzeker.

Anderzijds houdt hij er wel een gemaakte goal uit met dat schot van dichtbij.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6688
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » za 09 nov 2019, 00:37

Ook geen toeval dat Henkinet zijn beste (meest secure) periode, die was toen niet half onze verdediging in de lappenmand lag. Dat doet al wat met een keeper. Je kan wat dat betreft ook makkelijk een parallel trekken met Gillekens. Die zijn slechte periode was ook toen de spelers voor hem stonden te zwemmen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18255
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor ohlando » za 09 nov 2019, 06:34

Henkinet is zonder twijfel de beste keeper bij OHL. Keet, Gillekens en Tham kunnen niet aan hem tippen. Was dat wel zo, stond Keet toch in pikorde op één.
ohlando
 
Berichten: 352
Geregistreerd: do 24 apr 2014, 07:00

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luc » za 09 nov 2019, 09:50

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Ik ben wel benieuwd Luc, hoe lang ge gaat doen alsof er met Henkinet geen probleem is. Vandaag ook twee keer het licht zien uitgaan, gelukkig zonder erg. Maar die heeft zijn niveau van augustus/september ook niet weten vasthouden. Niet dat ge tegen hem ook een kruistocht moet houden, maar als het Gillekens ware geweest, dan zou het kot te klein geweest zijn.



Met Nick in de goal hadden we nu al 10 punt minder gehad en dan hadden we gisteren niet moeten spelen voor periode 1. Hopelijk maakt hij zich niet te belachelijk in Moeskroen als hij ooit eens de kans moest krijgen in 1A, want die beelden gaan dan rond in Belgie en daarbuiten.En een kruistocht tegen hem persoonlijk is dit niet maar het is wat het is, ge kunt het of ge kunt het niet. Gelukkig hebben Vercauteren en Euvrard dit DIRECT opgemerkt toen ze naar OHL kwamen.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 883
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » za 09 nov 2019, 13:23

ohlando schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Henkinet is zonder twijfel de beste keeper bij OHL. Keet, Gillekens en Tham kunnen niet aan hem tippen. Was dat wel zo, stond Keet toch in pikorde op één.


Da's waar, maar dat doet niet af aan het feit dat hij eigenlijk gewoon hetzelfde probleem heeft als Nick: Op hoge ballen totaal niet doortastend en secuur. Het was niet alleen die ene fase van gisteren, twee of drie keer dat er een corner in de kleine baklijn valt waar hij gewoon blijft staan of ipv simpel te plukken nog verkiest van te boksen. Wel een hele goeie lijnkeeper maar dat was Nick ook, ondanks het gezwets van Luc. :)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Sakke91 » za 09 nov 2019, 13:35

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
jeanneke schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:@ Maarten : ik kan mij niet inbeelden waar Henkinet vandaag in de fout zou zijn gegaan. Het is geen topkeeper maar toch wel heel degelijk en m.i. de beste van de 3 (Henkinet, den Thai en Gillekens).

Vlak voor de rust komt hij veel te ver uit zijn goal wanneer die speler van Virton op doel komt vanaf de linker kant van het strafschopgebied, terwijl er nog twee verdedigers naast liepen en de aanvaller vanuit een scherpe hoek zou moeten afwerken. Als hij daar in zijn goal blijft, kan die bal nooit binnen gaan, maar hij komt onoordeelkundig uit, waardoor hij gewoon simpel had kunnen omspeeld worden.
Dan is er een fase op een hoekschop die gewoon voor zijn neus botst en hij staat er gewoon op te gapen, zodat Van Hyfte die bal moet controleren en weg werken in zijn plaats.


Wel volledig zijn hé, Maarten.

Die wereldsave in de 2e helft vergeet je wel te vermelden.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3047
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » za 09 nov 2019, 14:29

Sakke91 schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
jeanneke schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:@ Maarten : ik kan mij niet inbeelden waar Henkinet vandaag in de fout zou zijn gegaan. Het is geen topkeeper maar toch wel heel degelijk en m.i. de beste van de 3 (Henkinet, den Thai en Gillekens).

Vlak voor de rust komt hij veel te ver uit zijn goal wanneer die speler van Virton op doel komt vanaf de linker kant van het strafschopgebied, terwijl er nog twee verdedigers naast liepen en de aanvaller vanuit een scherpe hoek zou moeten afwerken. Als hij daar in zijn goal blijft, kan die bal nooit binnen gaan, maar hij komt onoordeelkundig uit, waardoor hij gewoon simpel had kunnen omspeeld worden.
Dan is er een fase op een hoekschop die gewoon voor zijn neus botst en hij staat er gewoon op te gapen, zodat Van Hyfte die bal moet controleren en weg werken in zijn plaats.


Wel volledig zijn hé, Maarten.

Die wereldsave in de 2e helft vergeet je wel te vermelden.

Dat was een hele goeie en nodige save, maar geen wereldsave he. Zijn collega aan de overkant heeft er meer moeten uithalen en die heb ik buiten die bal die slecht botst voor zijne voet, niet zo weten twijfelen als Henkinet.

ohlando schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Henkinet is zonder twijfel de beste keeper bij OHL. Keet, Gillekens en Tham kunnen niet aan hem tippen. Was dat wel zo, stond Keet toch in pikorde op één.

Als dat het geval is, en dat uw argument is, hoe verklaart ge dan dat zowel Nick als Kawin elk bijna een seizoen onder de lat hebben gestaan toen Henkinet op de bank zat? Of dat de beste speelt, telt alleen in het geval wanneer het Henkinet is die speelt? Henkinet was dit seizoen heel goed begonnen maar nu al wekenlang aan't zwemmen op bepaalde fasen. En niet toevallig, net zoals bij Gillekens, wanneer de verdediging vóór hem niet op niveau is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18255
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » za 09 nov 2019, 16:30

Henkinet is gewoon van een hoger niveau dan kawin en gillekens. Dat daar nog twijfel kan over bestaan. Hij houdt ons gisteren weer 2-3 keer recht. Heeft redelijk wat punten gepakt in periode 1 die we anders vaarwel konden zeggen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7533
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » za 09 nov 2019, 20:15

Sula start bij Beveren en heeft ondertussen een assist op zijn naam.

Over de doelmannendiscussie, niemand ontkent dat Henkinet beter keept dan Kawin en Gillekens. Wel dat hij hetzelfde probleem heeft als Nick, namelijk dat hij absoluut niet autoritair is op hoge ballen en gisteren daar ook een paar keer er zeer discutabel uitziet.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » za 09 nov 2019, 20:58

KlaaZ schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Sula start bij Beveren en heeft ondertussen een assist op zijn naam.

Over de doelmannendiscussie, niemand ontkent dat Henkinet beter keept dan Kawin en Gillekens. Wel dat hij hetzelfde probleem heeft als Nick, namelijk dat hij absoluut niet autoritair is op hoge ballen en gisteren daar ook een paar keer er zeer discutabel uitziet.

laat keet nu net hetzelfde probleem hebben. Alleszins Henkinet pakte al een aantal punten voor ons, dus was bepalend in het behalen van de periodetitel.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7533
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » za 09 nov 2019, 21:03

KlaaZ schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Sula start bij Beveren en heeft ondertussen een assist op zijn naam.

Over de doelmannendiscussie, niemand ontkent dat Henkinet beter keept dan Kawin en Gillekens. Wel dat hij hetzelfde probleem heeft als Nick, namelijk dat hij absoluut niet autoritair is op hoge ballen en gisteren daar ook een paar keer er zeer discutabel uitziet.


Dat is dezelfde kritiek die Yves Lenaerts hier kreeg.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43155
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor ohlando » za 09 nov 2019, 22:26

Henkinet heeft wel als probleem dat hij door zijn gokaffaire persona non grata is verklaard door alle 1A clubs. Reden ook waarom OHL als 1B club hem heeft kunnen binnenhalen.
Maw als OHL zou opgaan naar 1A,kan Henkinet dan mee?
ohlando
 
Berichten: 352
Geregistreerd: do 24 apr 2014, 07:00

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor nasroedin » za 09 nov 2019, 23:01

ohlando schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Henkinet heeft wel als probleem dat hij door zijn gokaffaire persona non grata is verklaard door alle 1A clubs. Reden ook waarom OHL als 1B club hem heeft kunnen binnenhalen.
Maw als OHL zou opgaan naar 1A,kan Henkinet dan mee?


Hoeveel gaan er dan wel mee kunnen? hopelijk moeten we ons die vraag stellen.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1439
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » zo 10 nov 2019, 00:30

ohlando schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Henkinet heeft wel als probleem dat hij door zijn gokaffaire persona non grata is verklaard door alle 1A clubs. Reden ook waarom OHL als 1B club hem heeft kunnen binnenhalen.
Maw als OHL zou opgaan naar 1A,kan Henkinet dan mee?

Nee, niet als eerste keeper wat mij betreft. Is gewoon niet goed genoeg. Heeft al punten gepakt (voornamelijk de eerste helft van periode 1), maar laat wekelijks zien dat het geen keeper is voor 1A wat mij betreft. De vergelijking met Lenaerts is een goeie eigenlijk. Heel degelijke keeper voor 2de klasse, maar niet genoeg voor 1A.

diezel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Henkinet is gewoon van een hoger niveau dan kawin en gillekens. Dat daar nog twijfel kan over bestaan. Hij houdt ons gisteren weer 2-3 keer recht. Heeft redelijk wat punten gepakt in periode 1 die we anders vaarwel konden zeggen.

Ik zal niet zeggen dat het niet zo is, maar er wordt wat mij betreft nogal makkelijk vanuit gegaan dat het wel zo is. Achter de rug van een verdediger als Kotysch is het altijd wat aangenamer keepen. Gillekens heeft ook reeksen gehad dat hij op hoog niveau keepte zonder flaters, toen Moore zijn beste periode kende. Dat hangt gewoon samen. Als ge ziet hoe Henkinet intussen al weken zeer bedenkelijk staat te presteren, nu ook de ploeg wat stroever draait denk ik niet dat het verschil zo groot is om eerlijk te zijn. Maar bon, ik heb niks tegen Henkinet, het is geen probleempositie op dit moment, maar laat ons er ook gene messias van maken.

KlaaZ schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Sula start bij Beveren en heeft ondertussen een assist op zijn naam.

Had ook een goal kunnen maken indien Badibanga hem aanspeelt ipv zelf te proberen (en te missen). Die had ons vorig jaar veel meer kunnen helpen dan Hirst met zijn twee linker voeten.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18255
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » zo 10 nov 2019, 00:54

Hattrick Dessers
http://sporza.be/nl/matches/voetbal/bu ... vvv-venlo/

Eerste niet PSV/Ajax speler in de topschutterstand (3de met 8 goals).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18255
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » zo 10 nov 2019, 12:23

nasroedin schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
ohlando schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Henkinet heeft wel als probleem dat hij door zijn gokaffaire persona non grata is verklaard door alle 1A clubs. Reden ook waarom OHL als 1B club hem heeft kunnen binnenhalen.
Maw als OHL zou opgaan naar 1A,kan Henkinet dan mee?


Hoeveel gaan er dan wel mee kunnen? hopelijk moeten we ons die vraag stellen.

Voor de basisploeg een stuk of 4-5
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7533
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » zo 10 nov 2019, 12:37

diezel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
nasroedin schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
ohlando schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Henkinet heeft wel als probleem dat hij door zijn gokaffaire persona non grata is verklaard door alle 1A clubs. Reden ook waarom OHL als 1B club hem heeft kunnen binnenhalen.
Maw als OHL zou opgaan naar 1A,kan Henkinet dan mee?


Hoeveel gaan er dan wel mee kunnen? hopelijk moeten we ons die vraag stellen.

Voor de basisploeg een stuk of 4-5


Kotysch, Keita, Maertens en Henry. Dan heb je het een beetje gehad volgens mij.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6688
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » zo 10 nov 2019, 13:33

Wimmel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
diezel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
nasroedin schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
ohlando schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Henkinet heeft wel als probleem dat hij door zijn gokaffaire persona non grata is verklaard door alle 1A clubs. Reden ook waarom OHL als 1B club hem heeft kunnen binnenhalen.
Maw als OHL zou opgaan naar 1A,kan Henkinet dan mee?


Hoeveel gaan er dan wel mee kunnen? hopelijk moeten we ons die vraag stellen.

Voor de basisploeg een stuk of 4-5


Kotysch, Keita, Maertens en Henry. Dan heb je het een beetje gehad volgens mij.


Ik denk dat Ngawa daar ook nog wel bij mag. Voor de rest akkoord, beetje koffiedik kijken wat betreft de spelers die er nog nooit gespeeld hebben (genre Aguemon, Sowah), en mannen als Duplus, Schuermans, zelfs Tshimanga, lijkt mij daar eerder iets voor de breedte te zijn.

Aan de andere kant denk ik dat het gat tussen de rechterkolom van 1A en de linkerkolom van 1B echt wel verwaarloosbaar is en dat ge zelfs met deze ploeg competitief zou zijn.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » zo 10 nov 2019, 13:49

Maar indien we overgaan mikken we niet op de rechterkolom he. Laat ons wel wezen, de moeilijkste opgave is opgaan. Eens die promotie er is, zie ik ons direct grote sprongen zetten qua spelerskern en meedraaien in de linkerkolom.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7533
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » zo 10 nov 2019, 21:25

diezel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Maar indien we overgaan mikken we niet op de rechterkolom he. Laat ons wel wezen, de moeilijkste opgave is opgaan. Eens die promotie er is, zie ik ons direct grote sprongen zetten qua spelerskern en meedraaien in de linkerkolom.

I like the way you're thinking! :lol: :)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18255
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » zo 10 nov 2019, 21:33

Gewoon direct kampioen. En het seizoen daarna de CL winnen.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » ma 11 nov 2019, 18:48

KlaaZ schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Gewoon direct kampioen. En het seizoen daarna de CL winnen.

Alle gekheid op een stokje KlaaZ (ja, ja ik was niet van de aardbol verdwenen ;) )Het is makkelijker om met Leuven kampioen te spelen in Belgie, dan met Leicester in Engeland.
En aangezien de zoon zeker niet zal willen onderdoen voor zijn vader ……
Geef ons nog 3 à 4 jaar
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6809
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » ma 11 nov 2019, 23:45

Jan Frans schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
KlaaZ schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Gewoon direct kampioen. En het seizoen daarna de CL winnen.

Alle gekheid op een stokje KlaaZ (ja, ja ik was niet van de aardbol verdwenen ;) )Het is makkelijker om met Leuven kampioen te spelen in Belgie, dan met Leicester in Engeland.
En aangezien de zoon zeker niet zal willen onderdoen voor zijn vader ……
Geef ons nog 3 à 4 jaar

10 jaar geleden had ik u daarin gelijk gegeven. Met dat verschil dat Leicester intussen die stap gezet heeft tot subtopper in de EPL, en dat voor OHL vooral nog wishful thinking is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18255
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » di 12 nov 2019, 07:22

Het heeft hier natuurlijk niets meer te maken met ex spelers, maar ik zal hier maar verder doen :
Toen Leicester een paar jaar geleden kampioen in Engeland werd, was dat een echt mirakel, Maarten. Een prestatie "beyond imagination". m.i. moeilijker dan om met "een klein ploegske " de Belgische competitie op z'n kop te zetten.
Ik bedoel maar : Als men in Thailand echt zou willen dan is met Leuven veel mogelijk. (Al weet ik niet of financiële doping gezond zou zijn voor ons)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6809
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » di 12 nov 2019, 07:53

Leicester is in 2016 ook kampioen gespeeld omdat de rest het gewoon liet afweten en omdat alle omstandigheden meezaten. Ge hebt in de PL gemiddeld 86 punten nodig om kampioen te spelen, Leicester deed dat met 81 dus dat zegt wel iets. Om maar te zwijgen over het feit dat de laatste 15 jaar maar een andere ploeg met minder dan 86 punten kampioen speelde, United in 2011. :)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!