Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Sakke91 » vr 20 sep 2019, 12:22

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Kaminski ook mooi op dreef. Ik denk dat die solliciteert bij Jurgen Klopp.


Los van de blunder, vond ik dat er aan de eerste goal ook meer kon gedaan worden door hem.

Nu ja, afstandsschoten waren altijd al de zwakke plek van Kaminski. Zelfs toen hij nog bij ons speelde.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3035
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » vr 20 sep 2019, 16:39

Verdediger Benjamin Boulenger (29) was vrije speler nadat zijn contract bij Charleroi was afgelopen. Stond al sinds 2015 op de loonlijst in het zwarte land, maar kwam slechts een handvol keren in actie in z'n eerste twee seizoenen (tesamen!), werd in 2017-18 daarna een jaar bij OHL gestald en heeft nadien bij Charleroi het volledige seizoen 2018-19 zelfs enkel beloftenmatchen gespeeld. Hopelijk voor hem nu meer tijd in de eerste ploeg bij z'n nieuwe club waar hij gisteren tekende: RFC Seraing in 1e Amateur. Met 7 op 9 is die ploeg alvast goed begonnen.

http://www.rfc-seraing.be/bienvenue-a- ... boulenger/
Afbeelding

Boulenger kwam ook bij OHL niet veel in actie, speelde uiteindelijk mee in 11 wedstrijden, waarvan ook een aantal invalbeurten. Was ook één van de twee spelers die 2x geel pakte in de 4-2 nederlaag na verlengingen in de beker op STVV...

Afbeelding Benjamin Boulenger
xxxx-11 Afbeelding Aulnoye
2011-13 Afbeelding US Boulogne
2013-14 (Dec) Afbeelding Lens B
2015 (Jan-Jun) Afbeelding Lens
2015-19 Afbeelding Charleroi
2017-18 ----> Afbeelding OH Leuven (uitgeleend) 11 wedstrijden, 0 doelpunten
2019- Afbeelding Seraing
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » di 24 sep 2019, 15:14

Yohan Croizet (27) vrije speler, in onderling overleg contract ontbonden by Kansas City:

http://www.sportingkc.com/post/2019/09 ... -part-ways

Afbeelding Yohan Croizet
xxxx-11 Afbeelding Metz U19
2011-12 Afbeelding Metz B
2012-13 Afbeelding Metz
2013-14 Afbeelding Virton
2014-16 Afbeelding OH Leuven 68 wedstrijden, 13 doelpunten
2016-17 Afbeelding KV Mechelen
2018-19 Afbeelding Kansas City
2019- vrije speler

Ze zullen hem bij Kansas City toch niet meteen vergeten denkik:
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Ruva » do 26 sep 2019, 11:12

Elliott Moore scoorde gisterenavond na 56 minuten voor Oxford United in de partij tegen West Ham United (Carabao Cup). Oxford won met 4-0.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3002
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » do 26 sep 2019, 16:07

Ben Yagan (24) was deze zomer een van de vertrekkers bij het volledig herschikte Roeselare. Tekende gisteren bij Patro Eisden Maasmechelen in eerste amateur. Bij Patro komt hij ook Geert Berben, Thomas Azevedo en Marvin Ogunjimi tegen.

http://www.patromaasmechelen.be/nieuws.php?item=7030
Afbeelding

Yagan is een van de weinige spelers die OHL verliet en er nadien ook weer terugkeerde, naast oa Remacle, Simaeys, Ngawa & Morreel.

Afbeelding Ben Yagan
xxx–12 Afbeelding OH Leuven U19
2012–15 Afbeelding OH Leuven
2015 (Jul-Oct) zonder club
2015–16 Afbeelding Heist
2016–17 Afbeelding OH Leuven
2017–18 Afbeelding Dessel Sport
2018–19 Afbeelding Roeselare
2019– Afbeelding Patro Eisden Maasmechelen
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » do 26 sep 2019, 22:18

Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Elliott Moore scoorde gisterenavond na 56 minuten voor Oxford United in de partij tegen West Ham United (Carabao Cup). Oxford won met 4-0.


Mooi gedaan van Moore! Kheb al veel spitsen in die positie zien klungelen maar hij maakt het mooi af.
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » vr 27 sep 2019, 13:19

Pelotas schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Mooi gedaan van Moore! Kheb al veel spitsen in die positie zien klungelen maar hij maakt het mooi af.

Ge moet niet altijd zo op Hirst zijn kap zitten :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » za 28 sep 2019, 15:11

2 goals voor Hirst voor de u23 van Leicester tegen chelsea in een 2-2 gelijkspel.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7514
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » za 28 sep 2019, 15:33

diezel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:2 goals voor Hirst voor de u23 van Leicester tegen chelsea in een 2-2 gelijkspel.

Mooi. Als het nog goed komt met die gast (en ik misgun hem dat niet) gaan we ons nog vaak afvragen waar het juist fout is gegaan.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » zo 29 sep 2019, 14:49

Sula net ingevallen in Anderlecht - Beveren.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » za 05 okt 2019, 15:21

Voorbije zomer is Fransman Jean Calvé (35) overgestapt van het Spaanse Berja CF terug naar zijn eigen land. Hij speelt nu bij FC Saint-Leu uitkomend in de Championnat National 3. Van niveau 5 in Spanje naar niveau 5 in Frankrijk dus

http://fcslpb95.footeo.com/actualite/2 ... t-leu.html
http://www.actufoot.com/94/jean-calve-f ... ot-amateur

Calvé werd gehaald door OHL in December 2015 als ervaren verdediger en moest mee helpen om de club op het hoogste niveau te houden. http://www.hln.be/sport/voetbal/belgisc ... ~aeb35a19/ Raar genoeg heeft hij geen enkele minuut gespeeld, hij zat wel zes keer op de bank en vertrok na de degradatie.

Afbeelding Jean Calvé
xxxx-04 Afbeelding Sochaux B
2004-06 Afbeelding Sochaux
2006-08 Afbeelding Le Mans
2008-12 Afbeelding Nancy
2009 (Jan-Jul) ----> Afbeelding Lorient (uitgeleend)
2009-10 ----> Afbeelding Grenoble (uitgeleend)
2010-11 ----> Afbeelding Sheffield United (uitgeleend)
2012-15 Afbeelding Caen
2015 (Aug-Dec) vrije speler
2015-16 (Dec-Aug) Afbeelding OH Leuven 0 wedstrijden
2016-17 Afbeelding Amiens
2017 (Jul-Dec) vrije speler
2017-18 Afbeelding El Ejido
2018-19 Afbeelding Berja
2019- Afbeelding Saint-Leu
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Arnold Rijsenburg verlaat België

Berichtdoor luckie » do 17 okt 2019, 09:50

luckie schreef in Dodelijke waarheidssplinters verspreidende ‘shrapnel’?:Een dodelijke waarheidssplinters verspreidende ‘shrapnel’ in het gezicht van de ‘Pollekepots’?

Een beetje later vloog ook Ronny buiten. Hiermee was vijand nummer twee van Hans gedeporteerd. Ondanks het feit dat Arnold door Paul Van Der Schueren beloofd was dat deze Ronny ging mogen opvolgen, werd het toch een buitenstaander. Als woordbreuk kan dit tellen en getuigt hoe onze Raspoetin te werk gaat. Niets of niemand ontziend. Voor een leugen meer of min zijn hand niet omdraait.




Arnold Rijsenburg, ex-jeugdcoach van Romelu Lukaku, verlaat België

Afbeelding

‘Ze zien eerst een zwarte, pas daarna een trainer’

Racisme in het voetbal beperkt zich niet tot Italië of Bulgarije. Ook België heeft nog steeds een pro­bleem. Dat zegt Arnold Rijsenburg (51), een ex-­jeugdtrainer en assistent van Standard en Ander­lecht. Na enkele jaren vruchteloos solliciteren in eigen land heeft hij een topjob beet in de VS.

Arnold Rijsenburg: ‘Het is een verademing dat ik in de VS niet beoordeeld word op mijn huidskleur.’ Dirk Vertommen

Bart Lagae

Brussel Arnold Rijsenburg (51) vertrekt dit weekend met zijn gezin naar Salt Lake City, waar hij aan de slag gaat als opleidingshoofd bij Real Salt Lake, een team in de Major League Soccer. Rijsenburg werkte bij de U18 van Standard met onder anderen Axel Witsel, Marouane Fellaini, Nacer Chadli, Christian Benteke en Mehdi Carcela, bij Anderlecht begeleidde hij onder meer Romelu ­Lukaku. Die ervaring als opleider van de Duivels en zijn sollicitatiegesprek met het Amerikaanse ­management deden de balans in zijn voordeel uitslaan.

‘Ik ben blij dat ik deze kans krijg, maar eigenlijk was ik op zoek naar een baan in eigen land’, zegt Rijsenburg. ‘Jarenlang kreeg ik geen kansen op de Belgische markt. Ik heb me afgevraagd waarom. En ik kan me niet van de indruk ontdoen dat zwarte trainers in ons land nog steeds een taboe zijn. In de spelerskernen vind je bijna geen club zonder zwarte speler. Maar clubs met een zwart staflid zijn er nauwelijks.’

Niet in de brousse

Rijsenburg werd geboren in Suriname en heeft de Nederlandse nationaliteit. Zijn vader werd eerst profvoetballer in Nederland en verhuisde later met het hele ­gezin naar Leuven, waar hij in de vroege jaren 70 voetbalde bij Stade Leuven. Arnold was toen vier. Hij groeide op in België en zou ­later zelf voetballen bij Stade. Hij bouwde zijn trainerscarrière in ons land uit en volgde de Pro ­License-trainerscursus met bekende namen als Philippe Clement en Felice Mazzu.

‘Heel mijn carrière heb ik te maken gehad met onderhuidse vormen van racisme’, zegt Rijsenburg. ‘Als ik als coach van de U18 van Standard ergens toekwam, kreeg ik de vraag: “Bent u de délégué of de materiaalman?” “Nee, ik ben de coach”, antwoordde ik dan fijntjes. Mensen zien in de eerste plaats een zwarte man.’

‘Ik begrijp niet dat je iemand beoordeelt of veroordeelt op basis van ras, geslacht of geaardheid. Ik maakte het mee dat een 15-jarige zwarte voetballer racistische verwensingen naar het hoofd kreeg. “Hij moet er maar tegen kunnen”, werd vaak gezegd. Hoezo, hij moet er maar tegen kunnen?’

‘Zelf kreeg ik ook gratuite opmerkingen. Ik praatte in het Frans met iemand, toen ik achter me een vrouw in het Nederlands tegen haar man hoorde zeggen: “Kijk eens wat een chiquen tip.” “Ja”, antwoordde die man, “je kunt zien dat die niet in de brousse is opgegroeid.” Ik heb me dadelijk omgedraaid naar die mensen. “Ja maar meneer, mijn man is geen racist”, antwoordde de vrouw. Maar waarom dan die gratuite opmerkingen, altijd weer? Ik begrijp het niet.’

Rijsenburg begrijpt dat zijn gewezen poulain Romelu Lukaku van de oerwoudgeluiden in Cagliari een probleem maakt. ‘Ik bewonder dat Romelu opstaat tegen het racisme. Is het niet voor hem, dan is het voor de toekomst van zijn kinderen. Om dezelfde reden probeer ook ik het probleem aan te kaarten. Het is niet beperkt tot Italië, Bulgarije of België. Het komt in alle landen voor.’

‘Ik ben tegen positieve discriminatie’, zegt Rijsenburg. ‘Je moet trainers nemen om wat ze kunnen en niet op basis van hun huidskleur. Maar hoe komt het dat overal in Europa zwarte trainers zoveel moeite hebben om een baan te vinden? Frank Lampard en Steven Gerrard kregen uit het niets een topjob. Maar Paul Ince en Sol Campbell, die internationaal toch een gelijkaardige carrière hebben gemaakt, kregen nooit de kans zich te bewijzen op het hoogste ­niveau.’

‘Ander voorbeeld: van de laatste vijf trainers van AC Milan is Clarence Seedorf degene met de beste resultaten. Toch vond hij nog steeds geen nieuwe job, terwijl de vier anderen elders aan de slag zijn gegaan.’

Het is niet zo dat er geen zwarte kandidaat-trainers zijn, zegt Rijsenburg. ‘In België deed ik de trainersopleiding met Sadio Demba. Hij zit intussen in Senegal, omdat er in België geen kansen kwamen. Mijn vertrek naar Amerika is geen vlucht. Maar het is wel een verademing dat ik niet beoordeeld word op mijn huidskleur, maar wel op wat ik inhoudelijk te bieden heb. Het management van Real Salt Lake heeft mij gekozen op basis van mijn overtuiging en van waar ik in geloof.’

http://www.standaard.be/cnt/dmf20191016_04667135
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42989
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » do 31 okt 2019, 12:45

Pelotas schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Elliott Moore scoorde gisterenavond na 56 minuten voor Oxford United in de partij tegen West Ham United (Carabao Cup). Oxford won met 4-0.


Mooi gedaan van Moore! Kheb al veel spitsen in die positie zien klungelen maar hij maakt het mooi af.


Na West Ham ging eergisteren ook Sunderland voor de bijl, die laatsten zijn ondertssn wel gezakt naar de League 1 (= niveau 3) en zijn daar reeksgenoot van Oxford United.

In de kwartfinale speelt Oxford thuis tegen ... Manchester City. 18 December: Elliott Moore tegenover KDB en co :).
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor deeBartman » wo 06 nov 2019, 16:11

Nick Gillekens test bij ... Moeskroen blijkbaar ...

http://www.voetbalnieuws.be/news/457357 ... he-doelman
"Moeskroen doet het goed dit seizoen, maar Les Hurlus kregen vorige week een serieuze domper te verwerken. Sterkhouder Jean Butez viel immers uit en is een tijdje buiten strijd. Moeskroen blijft niet bij de pakken zitten.
Met Vaso Vasic heeft het nog een goede doelman achter de hand en ook toptalent Lilo Guarneri loopt er nog rond. Toch bekijkt Moeskroen de opties op de transfermarkt.
Het kan enkel een transfervrije doelman aantrekken en volgens onze informatie traint Nick Gillekens momenteel mee met Moeskroen. Hij weigerde afgelopen zomer bij te tekenen bij OHL en was in de zomer even in beeld bij Beerschot. Mogelijk kan hij zich nu in de kijker spelen van de technische staf van Moeskroen."
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor deeBartman » vr 08 nov 2019, 15:09

deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Nick Gillekens test bij ... Moeskroen blijkbaar ...

http://www.voetbalnieuws.be/news/457357 ... he-doelman
"Moeskroen doet het goed dit seizoen, maar Les Hurlus kregen vorige week een serieuze domper te verwerken. Sterkhouder Jean Butez viel immers uit en is een tijdje buiten strijd. Moeskroen blijft niet bij de pakken zitten.
Met Vaso Vasic heeft het nog een goede doelman achter de hand en ook toptalent Lilo Guarneri loopt er nog rond. Toch bekijkt Moeskroen de opties op de transfermarkt.
Het kan enkel een transfervrije doelman aantrekken en volgens onze informatie traint Nick Gillekens momenteel mee met Moeskroen. Hij weigerde afgelopen zomer bij te tekenen bij OHL en was in de zomer even in beeld bij Beerschot. Mogelijk kan hij zich nu in de kijker spelen van de technische staf van Moeskroen."


En hij tekent er een contract Luc!
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor ava4ever » vr 08 nov 2019, 17:22

:+: :+: :+:
OHL moest er niet van weten.
Proficiat Nick, zag U al bezig bij onze junioren op Bruineveld, een echte leider.
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luc » vr 08 nov 2019, 18:36

deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Nick Gillekens test bij ... Moeskroen blijkbaar ...

http://www.voetbalnieuws.be/news/457357 ... he-doelman
"Moeskroen doet het goed dit seizoen, maar Les Hurlus kregen vorige week een serieuze domper te verwerken. Sterkhouder Jean Butez viel immers uit en is een tijdje buiten strijd. Moeskroen blijft niet bij de pakken zitten.
Met Vaso Vasic heeft het nog een goede doelman achter de hand en ook toptalent Lilo Guarneri loopt er nog rond. Toch bekijkt Moeskroen de opties op de transfermarkt.
Het kan enkel een transfervrije doelman aantrekken en volgens onze informatie traint Nick Gillekens momenteel mee met Moeskroen. Hij weigerde afgelopen zomer bij te tekenen bij OHL en was in de zomer even in beeld bij Beerschot. Mogelijk kan hij zich nu in de kijker spelen van de technische staf van Moeskroen."


En hij tekent er een contract Luc!



Zoals ik al eerder zei, in 1A als derde keeper en nu met het uitvallen van Butez eventjes nr 2.
Allee alles is goed voor mij, we zijn van onze shit af.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor acerta » vr 08 nov 2019, 20:09

Triestige reactie...
Avatar gebruiker
acerta
 
Berichten: 402
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:36
Woonplaats: Linden
Supportersclub: den Eendracht

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » vr 08 nov 2019, 20:09

Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor azerty » vr 08 nov 2019, 20:25

luc schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Nick Gillekens test bij ... Moeskroen blijkbaar ...

http://www.voetbalnieuws.be/news/457357 ... he-doelman
"Moeskroen doet het goed dit seizoen, maar Les Hurlus kregen vorige week een serieuze domper te verwerken. Sterkhouder Jean Butez viel immers uit en is een tijdje buiten strijd. Moeskroen blijft niet bij de pakken zitten.
Met Vaso Vasic heeft het nog een goede doelman achter de hand en ook toptalent Lilo Guarneri loopt er nog rond. Toch bekijkt Moeskroen de opties op de transfermarkt.
Het kan enkel een transfervrije doelman aantrekken en volgens onze informatie traint Nick Gillekens momenteel mee met Moeskroen. Hij weigerde afgelopen zomer bij te tekenen bij OHL en was in de zomer even in beeld bij Beerschot. Mogelijk kan hij zich nu in de kijker spelen van de technische staf van Moeskroen."


En hij tekent er een contract Luc!



Zoals ik al eerder zei, in 1A als derde keeper en nu met het uitvallen van Butez eventjes nr 2.
Allee alles is goed voor mij, we zijn van onze shit af.


Ik zou met zo'n uitspraken onder een steen kruipen van schaamte.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1254
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » vr 08 nov 2019, 22:52

Pieter Nys (30) en MVV gaan in onderling overleg uit elkaar.

http://www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastrich ... pieter-nys

Pieter Nys
xxxx-04 Genk jeugd
2004-06 Genk U17
2006-08 Genk U19
2008-10 Genk
2009-10 ----> Fortuna Sittard (uitgeleend)
2010-12 OH Leuven 42 wedstrijden, 1 doelpunt
2012-15 Sparta Rotterdam
2015-19 (Nov) MVV
2019-... vrije speler
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » vr 08 nov 2019, 23:16

Ik ben wel benieuwd Luc, hoe lang ge gaat doen alsof er met Henkinet geen probleem is. Vandaag ook twee keer het licht zien uitgaan, gelukkig zonder erg. Maar die heeft zijn niveau van augustus/september ook niet weten vasthouden. Niet dat ge tegen hem ook een kruistocht moet houden, maar als het Gillekens ware geweest, dan zou het kot te klein geweest zijn.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor toulouse » vr 08 nov 2019, 23:37

luc schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Nick Gillekens test bij ... Moeskroen blijkbaar ...

http://www.voetbalnieuws.be/news/457357 ... he-doelman
"Moeskroen doet het goed dit seizoen, maar Les Hurlus kregen vorige week een serieuze domper te verwerken. Sterkhouder Jean Butez viel immers uit en is een tijdje buiten strijd. Moeskroen blijft niet bij de pakken zitten.
Met Vaso Vasic heeft het nog een goede doelman achter de hand en ook toptalent Lilo Guarneri loopt er nog rond. Toch bekijkt Moeskroen de opties op de transfermarkt.
Het kan enkel een transfervrije doelman aantrekken en volgens onze informatie traint Nick Gillekens momenteel mee met Moeskroen. Hij weigerde afgelopen zomer bij te tekenen bij OHL en was in de zomer even in beeld bij Beerschot. Mogelijk kan hij zich nu in de kijker spelen van de technische staf van Moeskroen."


En hij tekent er een contract Luc!

Zoals ik al eerder zei, in 1A als derde keeper en nu met het uitvallen van Butez eventjes nr 2.
Allee alles is goed voor mij, we zijn van onze shit af


pipo
toulouse
 
Berichten: 31
Geregistreerd: ma 04 aug 2014, 11:10

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor jeanneke » za 09 nov 2019, 00:03

@ Maarten : ik kan mij niet inbeelden waar Henkinet vandaag in de fout zou zijn gegaan. Het is geen topkeeper maar toch wel heel degelijk en m.i. de beste van de 3 (Henkinet, den Thai en Gillekens).
jeanneke
Stuurt zijn kat
 
Berichten: 363
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:09

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » za 09 nov 2019, 00:14

jeanneke schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:@ Maarten : ik kan mij niet inbeelden waar Henkinet vandaag in de fout zou zijn gegaan. Het is geen topkeeper maar toch wel heel degelijk en m.i. de beste van de 3 (Henkinet, den Thai en Gillekens).

Vlak voor de rust komt hij veel te ver uit zijn goal wanneer die speler van Virton op doel komt vanaf de linker kant van het strafschopgebied, terwijl er nog twee verdedigers naast liepen en de aanvaller vanuit een scherpe hoek zou moeten afwerken. Als hij daar in zijn goal blijft, kan die bal nooit binnen gaan, maar hij komt onoordeelkundig uit, waardoor hij gewoon simpel had kunnen omspeeld worden.
Dan is er een fase op een hoekschop die gewoon voor zijn neus botst en hij staat er gewoon op te gapen, zodat Van Hyfte die bal moet controleren en weg werken in zijn plaats.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18241
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


"like" ons op Facebook!
cron