Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » di 15 sep 2020, 12:28

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Misschien is hij beter op het middenveld, maar bij mij zou hij niet meer in de verdediging komen.

Een verdediger moet bij mij in de eerste plaats doen waarvoor hij er staat, nl. goed verdedigen. VDBergh geeft defensief veel te veel cadeaus. Dat maak je niet goed met af en toe een assist of een goal. Goe vanaf. Geef me dan maar Bese op da back. Sober, degelijk, fysiek sterke atleet.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor MPT » di 15 sep 2020, 20:23

Wimmel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Filip Elsen schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Van Den Bergh vanavond met zijn eerste basisplaats bij Beerschot en veroorzaakt 2 penalty's in 1 match. Wordt zelfs vervangen een kwartier voor tijd.


Eigenlijk is het gewoon een schande dat ze die kerel zijn gaan huren vorig seizoen, terwijl Ouedraogo in de tribune zat te verkommeren. Onbegrijpelijk!

We kennen omstandigheden niet he. Zou niet de eerste zijn die aanpassingsproblemen heeft. Of door persoonlijke redenen maximaal rendement niet haalt. Laat ons nu vooral blij zijn dat hij er wel staat.
MPT
 
Berichten: 756
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » zo 20 sep 2020, 02:59

Sula scoorde tegen Anderlecht.
EDIT: en trapte tegen de paal waarna een ploegmaat kon binnen duwen, dus nog een assist erbij ook.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » di 22 sep 2020, 15:45

Franky Vercauteren en Racing Genk komen er niet uit en staken onderhandelingen

Hij leek de ideale kandidaat en zette zelfs speciaal een streep door zijn vakantieplannen om de gesprekken met Racing Genk aan te knopen, maar Franky Vercauteren wordt niet de coach van Racing Genk.

De afgelopen dagen werd er druk onderhandeld tussen Franky Vercauteren en Racing Genk. De ontslagen coach bij Anderlecht stond open voor een tweede avontuur bij de Limburgers, maar de coach en de club kwamen er niet uit.

Vercauteren vertrekt nu dus toch met zijn familie naar Rusland en zal niet de nieuwe coach van Genk worden. Genk zal hun zoektocht naar een opvolger van Hannes Wolf dus verder moeten zetten.

Wie wel nog in beeld is, is Jess Thorup. De Deen werd na een teleurstellende start al snel opzijgeschoven door AA Gent. Maar Thorup wist gedurende zijn tijd als coach bij Gent wel indruk te maken.

http://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... andelingen
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor deeBartman » di 22 sep 2020, 17:15

Ik hoop gvd dat ze Brys zijne kop ni zotmaken!!!
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » di 22 sep 2020, 18:32

deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Ik hoop gvd dat ze Brys zijne kop ni zotmaken!!!

Brys=gentlemen . En dit terzijde : Genk zijnde zou ik nooit opnieuw met Vercauteren onderhandeld hebben. Heeft hen ooit op de luchthaven in de steek gelaten :o .
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » di 22 sep 2020, 19:36

Jan Frans schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
deeBartman schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Ik hoop gvd dat ze Brys zijne kop ni zotmaken!!!

Brys=gentlemen . En dit terzijde : Genk zijnde zou ik nooit opnieuw met Vercauteren onderhandeld hebben. Heeft hen ooit op de luchthaven in de steek gelaten :o .


Vercauteren vertrok destijds bij Genk omdat de toenmalige voorzitter niet van Vercauteren zijn vrouw kon afblijven. Lijkt me een goeie reden om te vertrekken, zeker als je zoveel geld kan opstrijken.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Rogerke » za 03 okt 2020, 07:20

portret van Ruytinx bij Elevensports: Heroes of the game:

http://www.elevensports.be/video/168781
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1891
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Filip Elsen » vr 09 okt 2020, 22:14

Dessers was voor de eerste keer opgeroepen voor de nationale ploeg van Nigeria doch bleef in de met 0-1 verloren match tegen Algerije 90 minuten op de bank.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » wo 21 okt 2020, 12:11

Lommel SK neemt afscheid van Ronny Van Geneugden

Lommel SK heeft afscheid genomen van Ronny Van Geneugden. Hij was sinds juni 2019 Sportief Directeur bij de club, maar in onderling overleg hebben ze besloten om uit elkaar te gaan.

Ronny Van Geneugden en Lommel SK gaan uit elkaar. Van Geneugden was sinds juni 2019 Sportief directeur bij de club, maar na een onderling overleg heeft hij besloten om de club te verlaten. In het verleden was Van Geneugden ook vijf jaar actief als speler bij de club.

Er staat een reactie van Van Geneugden te lezen op de officiële website van de club. "De identiteit van groen en wit is in en rond het stadion terug te vinden en ik ben trots dat ik deel mocht uitmaken van de groep mensen die hier mee voor gezorgd hebben. Ik ben ervan overtuigd dat de hoogdagen zullen terugkeren", aldus Van Geneugden.

http://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... k-verlaten
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » vr 23 okt 2020, 14:03

Wie kan er dit artikel uit Het Belang van Limburg plaatsen?

Ronny Van Geneugden is niet langer sportief directeur van Lommel SK. Beide partijen gaan, zoals dat heet, “in onderling overleg” uit mekaar. De 52-jarige Genkenaar was in functie sinds de zomer van 2019.

Een grote verrassing kan je het vertrek van Ronny Van Geneugden bezwaarlijk noemen. Sinds de overname van Lommel door de City Football Group was de functie van de 52-jarige Van Geneugden immers helemaa


http://www.hbvl.be/cnt/dmf20201021_936 ... ource=hbvl
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Rudi » wo 25 nov 2020, 20:15

Champions League :
Dion Cools staat vanavond met FC Midtjylland aan de aftrap op het veld van Ajax.

http://nl.soccerway.com/matches/2020/11/25/europe/uefa-champions-league/afc-ajax/fc-midtjylland/3404058/
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1474
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Filip Elsen » zo 06 dec 2020, 20:00

Euvrard gespot op RWDM.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor nasroedin » do 24 dec 2020, 14:20

Bij Eupen is een verrassende transfer in de maak. Nils Schouterden (32) is op weg naar Cyprus. De aanvoerder van de Panda’s heeft een voorakkoord met een Cypriotische topclub voor een transfer tijdens de winterstop.

Ook tussen de clubs is de zaak beklonken. Schouterden legt er volgende week zijn medische tests af. Voor de linksback (ex-STVV, OHL, Westerlo en KV Mechelen) wordt het zijn eerste buitenlandse avontuur.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1441
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Ruva » vr 01 jan 2021, 14:54

Volgens VK staat Dion Cools dicht bij een transfer naar STVV.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor ava4ever » za 02 jan 2021, 13:44

Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Volgens VK staat Dion Cools dicht bij een transfer naar STVV.


Zou bij OHL een ferme meerwaarde zijn. :+:
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » za 02 jan 2021, 15:58

ava4ever schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Volgens VK staat Dion Cools dicht bij een transfer naar STVV.


Zou bij OHL een ferme meerwaarde zijn. :+:

Als hij zelf signalen heeft uitgestuurd dat hij naar Belgie terug wilde, vind ik het spijtig dat wij die niet hebben opgevangen. Of wel opgevangen, maar niet gereageerd ?
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor blackjack » za 02 jan 2021, 16:40

Jan Frans schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
ava4ever schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Volgens VK staat Dion Cools dicht bij een transfer naar STVV.


Zou bij OHL een ferme meerwaarde zijn. :+:

Als hij zelf signalen heeft uitgestuurd dat hij naar Belgie terug wilde, vind ik het spijtig dat wij die niet hebben opgevangen. Of wel opgevangen, maar niet gereageerd ?


Misschien zijn die signalen wel opgevangen maar zijn de meerwaarde spelers die men wil aantrekken van een nog hoger niveau, ik ben benieuwd !!?...
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Avatar gebruiker
blackjack
 
Berichten: 267
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 13:10
Supportersclub: Geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor slackdeklipper » za 02 jan 2021, 16:56

blackjack schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Jan Frans schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
ava4ever schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Volgens VK staat Dion Cools dicht bij een transfer naar STVV.


Zou bij OHL een ferme meerwaarde zijn. :+:

Als hij zelf signalen heeft uitgestuurd dat hij naar Belgie terug wilde, vind ik het spijtig dat wij die niet hebben opgevangen. Of wel opgevangen, maar niet gereageerd ?


Misschien zijn die signalen wel opgevangen maar zijn de meerwaarde spelers die men wil aantrekken van een nog hoger niveau, ik ben benieuwd !!?...


Ik hoop het met je mee
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » za 02 jan 2021, 17:46

Cools speelt op de positie van Duplus......... dus......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Sven Vandenbroeck vindt nieuwe uitdaging

Berichtdoor luckie » za 09 jan 2021, 15:33

Sven Vandenbroeck vindt nieuwe uitdaging bij Marokkaanse topclub

Afbeelding

Onze landgenoot Sven Vandenbroeck is de nieuwe coach van de Marokkaanse topclub FAR Rabat. De 41-jarige Vandenbroeck ondertekende er een contract voor twee seizoenen, zo maakte de club zaterdag bekend.

Tot voor kort was Vandenbroeck aan de slag bij het Tanzaniaanse Simba, waarmee hij vorig seizoen de landstitel veroverde. De coach vertoeft al jaren in Afrika. Als assistent van Hugo Broos won hij in 2017 met Kameroen de Africa Cup. Nadien was hij ook nog 7,5 maanden bondscoach van Zambia. In zijn spelerscarrière kwam de voormalige middenvelder onder meer uit voor KV Mechelen, Roda JC, De Graafschap en Lierse.

Met vijf punten uit evenveel wedstrijden miste FAR Rabat vorige maand zijn seizoensstart in Marokko, waarna coach Abderrahim Talib moest opkrassen bij de twaalfvoudige landskampioen. Vandenbroeck treedt in Rabat in de voetsporen van Walter Meeuws, die de club in 2009 de voorlopig laatste Beker in de clubgeschiedenis bezorgde.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20210109_95066120
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » ma 08 feb 2021, 13:31

Als ge ziet wat Vercauteren nu weer voor elkaar krijgt bij Antwerp is het toch godgeklaagd dat hij niet langer hier is. De beste trainer die OHL ooit heeft gehad. By far
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor nickohl » ma 08 feb 2021, 13:33

Jan Frans schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Als ge ziet wat Vercauteren nu weer voor elkaar krijgt bij Antwerp is het toch godgeklaagd dat hij niet langer hier is. De beste trainer die OHL ooit heeft gehad. By far

Ge bedoelt Lamkel Zé? Want Vercauteren was nog niet veel potten aan't breken bij Antwerp...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » ma 08 feb 2021, 14:23

nickohl schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Jan Frans schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Als ge ziet wat Vercauteren nu weer voor elkaar krijgt bij Antwerp is het toch godgeklaagd dat hij niet langer hier is. De beste trainer die OHL ooit heeft gehad. By far

Ge bedoelt Lamkel Zé? Want Vercauteren was nog niet veel potten aan't breken bij Antwerp...

Neen ik bedoelde wel degelijk Vercauteren
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor nickohl » ma 08 feb 2021, 14:55

Jan Frans schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
nickohl schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Jan Frans schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Als ge ziet wat Vercauteren nu weer voor elkaar krijgt bij Antwerp is het toch godgeklaagd dat hij niet langer hier is. De beste trainer die OHL ooit heeft gehad. By far

Ge bedoelt Lamkel Zé? Want Vercauteren was nog niet veel potten aan't breken bij Antwerp...

Neen ik bedoelde wel degelijk Vercauteren

I know, maar zoals ik zei, Vercauteren was het eigenlijk ni goed aan het doen, enkel sinds Zé speelt loopt het iets beter...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten


"like" ons op Facebook!