Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Kathleen » wo 04 jun 2014, 12:44

Fons » di 03 jun 2014, 15:11 schreef:Je mag al zeggen OHL4
Lokeren OHL2 en Tienen OHL3 :mrgreen:

En vergeet KV Oostende niet, dat met ons clubicoon (tevens peter van de kids club) aan de haal is gegaan!
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor tuuveneer15 » wo 04 jun 2014, 12:56

Buyssens naa Lierse ...
tuuveneer15
Purple Reign
 
Berichten: 223
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:12

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor luckie » wo 04 jun 2014, 13:47

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Celle » wo 04 jun 2014, 16:27

luckie » wo 04 jun 2014, 11:08 schreef:Schouterden is gegeerd wild: "Interesse uit België, Nederland en Duitsland"

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z33exonhu3


allez, de jaarlijkse propagandamachine!.
Laatst bijgewerkt door Celle op wo 04 jun 2014, 16:31, in totaal 1 keer bewerkt.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Celle » wo 04 jun 2014, 16:29

tuuveneer15 » wo 04 jun 2014, 13:56 schreef:Buyssens naa Lierse ...


Spijtig maar zeer begrijpelijk! Het gaat je goed Ludo!
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Kathleen » wo 04 jun 2014, 19:28

Celle » wo 04 jun 2014, 17:29 schreef:
tuuveneer15 » wo 04 jun 2014, 13:56 schreef:Buyssens naa Lierse ...


Spijtig maar zeer begrijpelijk! Het gaat je goed Ludo!


Alleen al de woordkeuze in de titel van dat krantenartikel : "Lierse haalt speler op bij OH Leuven". Inderdaad, ze zijn bij ons zomaar op te halen. 't Is om triestig van te worden. Maar dat moet in de rubriek "emoties" zeker ;)
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Pelotas » za 14 jun 2014, 17:00

Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Pelotas » za 14 jun 2014, 22:44

Tweedeklasser Bergen leent Diandy uit aan Charleroi.

http://www.sporting-charleroi.be/actual ... hp?id=2464
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Maarten » za 14 jun 2014, 23:28

Pelotas » za 14 jun 2014, 23:44 schreef:Tweedeklasser Bergen leent Diandy uit aan Charleroi.

http://www.sporting-charleroi.be/actual ... hp?id=2464


Dat is me dus ook een raadsel, waarom OHL gasten als Dessers en Verschueren niet uitleent aan eerste klassers. Desnoods met aankoop optie. Ze moeten daarvoor natuurlijk wel eerst een contract voorgeschoteld krijgen natuurlijk. Maar dat is een tussenoplossing, waar die gasten hun geluk kunnen beproeven bij een eerste klasser en op een hoger niveau bij jeugd/beloften kunnen spelen, en indien ze er succes halen, kan OHL ze ofwel terughalen, ofwel meer geld voor vragen. Of denken ze nog altijd dat verhuren enkel gebeurt naar kleinere ploegen ipv grotere?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor zizike » do 19 jun 2014, 09:17

Ogunjimi klapt...

http://www.voetbalnieuws.be/news/123189/KV_Mechelen_moest_ex-Rode_Duivel_niet_hebben

Marvin Ogunjimi vertrok in januari bij Oud-Heverlee Leuven. Hij praatte met KV Mechelen, maar sportief directeur Fi Vanhoof wilde de aanvaller niet aantrekken.

"Ik praatte eerst met Olivier Renard. Ik zei in de krant dat als iemand mij terug op niveau kon brengen, het Frank Vercauteren wel was. Ronny Van Geneugden was daar niet tevreden over. Terecht, want dat was respectloos van mij", zegt de aanvaller van Stromsgodset in Sport/Voetbalmagazine.

"Maar ik wilde toen weg en Vercauteren is de beste trainer die ik ooit heb gehad. Helaas was Vanhoof tegen mijn komst." Vercauteren ging in januari voor enkele maanden aan de slag bij KV Mechelen. Daardoor kwam ook Jonathan Legear naar Mechelen. Beiden zijn ondertussen alweer weg na een weinig geslaagde samenwerking.

http://www.voetbalnieuws.be/news/123179/Ogunjimi_haalt_uit_naar_Ruytinx:_Hij_voelde_zich_groter_dan_de_groep

De passage van Marvin Ogunjimi bij Oud-Heverlee Leuven was een grote flop. De spits maakte er een belabberde indruk. In Sport/Voetbalmagazine haalt hij uit naar Bjorn Ruytinx.

"Ik kon goed overweg met hem tot ik zag dat hij niet iedereen correct behandelde. Vooral voor de jongeren was hij vaak hard. Tegen Genk blesseerde hij dan Benji De Ceulaer, een goede vriend van mij. En een week later Mehdi Carcela, nog een vriend van mij. Wat hij na die wedstrijd in de kleedkamer zei, was er ver over voor mij", zegt de nieuwe aanvaller van Stromgodset.

"Toen ben ik steun beginnen zoeken bij Logan Bailly. Daarop is de kliek rondom Bjorn zich tegen mij en Logan beginnen keren. Bjorn is een goeie kerel, maar alleen als je aan zijn kant staat. Hij voelde zich groter dan de groep en daar hadden sommigen het moeilijk mee."
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Jobbe » do 19 jun 2014, 11:47

Oei oei, dat gaan ze hier niet graag lezen over Ruytinx.
Is niet de eerste keer dat zo'n verhalen opduiken.
Jobbe
a.k.a. A.z.a.
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 12:16

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Wij Komen Terug » do 19 jun 2014, 12:33

[url=/forum/viewtopic.php?p=4916#p4916]Jobbe » do 19 jun 2014, 12:47[/url] schreef:Oei oei, dat gaan ze hier niet graag lezen over Ruytinx.
Is niet de eerste keer dat zo'n verhalen opduiken.

tja dit bevestigt alleen ma wat we al langer wisten hé

Na uitleenbeurten aan Standard en Beerschot, kwam Ogunjimi vorig seizoen bij OH Leuven terecht. Daar klikte het na een tijdje niet meer met boegbeeld Bjorn Ruytinx.

"Ik kon goed overweg met Bjorn, tot ik zag hoe hij niet iedereen correct behandelde. Vooral voor de jongeren was hij hard. Ik ben zo opgevoed dat je altijd respect moet hebben voor anderen. Nu zag ik dingen die niet door de beugel konden."

"Tegen Genk blesseerde hij Benji De Ceulaer, een vriend van me. Een week later blesseerde hij Mehdi Carcela, nog een vriend. Wat hij na die wedstrijd in de kleedkamer heeft gezegd was er voor mij over."

"Dat was het moment waarop ik me helemaal ben beginnen afsluiten en steun ging zoeken bij Logan Bailly. Daarop is de kliek rond Ruytinx zich tegen mij en Logan gaan keren."

"Bjorn is een goeie kerel, maar alleen als je aan zijn kant staat. Hij voelde zich groter dan de groep en sommigen hadden het daar moeilijk mee. Maar ik was de boeman, samen met Logan."
Wij Komen Terug
Maar ik blijf hier weg!
 
Berichten: 81
Geregistreerd: ma 19 mei 2014, 12:29

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Maarten » do 19 jun 2014, 12:41

Ik zou graag hebben dat mensen die zulke statements maken, ook gewoon zeggen wat ze te zeggen hebben. Wat Ruytinx zei kon niet door de beugel? WAT ZEI HIJ DAN?

Altijd dat gezeik. Iedereen maakt maar insinuaties maar zeggen waar het op aankomt... nee, daar doen we niet aan mee. Vermoeiend.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor zizike » do 19 jun 2014, 12:52

Jobbe » do 19 jun 2014, 12:47 schreef:Oei oei, dat gaan ze hier niet graag lezen over Ruytinx.
Is niet de eerste keer dat zo'n verhalen opduiken.


Bovenstaande is Ogunjimi's waarheid, niet DE waarheid ;)
DE waarheid is dat het 3 seizoenen geleden is dat Ogunjimi nog een bal in het netje heeft gekregen.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor diezel » do 19 jun 2014, 12:58

ik denk dat ogunjimi nu niet direct de meest geloofwaardige bron is. Liep hier op training rond als ne lamzak en precies tegen zijn goesting. Uw eigen falen willen verdoezelen door anderen zwart te maken is not done mr. starvin' marvin.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor tuuveneer15 » do 19 jun 2014, 13:44

Wij Komen Terug : vraag is aan Marvin waarom Bailly op Messoudi zijn b*****. klopte tijdens de winterstage ;-) oh ja omdat Marvin zijn eigen oorlogje tegen Mo verloren had en een vriendje hem moest komen helpen ... maar dat zwijgt hij maar even dood ;-) WIE A ZEGT MOET B ZEGGEN OOK !
tuuveneer15
Purple Reign
 
Berichten: 223
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:12

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor zizike » do 19 jun 2014, 14:24

Die arme voetballerkes toch hé.
Moesten ze niet zoveel solle verdienen, ge zou er bekanst compassie mee krijgen.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Wij Komen Terug » do 19 jun 2014, 15:25

[url=/forum/viewtopic.php?p=4923#p4923]tuuveneer15 » do 19 jun 2014, 14:44[/url] schreef:Wij Komen Terug : vraag is aan Marvin waarom Bailly op Messoudi zijn b*****. klopte tijdens de winterstage ;-) oh ja omdat Marvin zijn eigen oorlogje tegen Mo verloren had en een vriendje hem moest komen helpen ... maar dat zwijgt hij maar even dood ;-) WIE A ZEGT MOET B ZEGGEN OOK !

zei gij paar dagen geleden ni da bjorn zo goed in de spelersgroep lag?
vandaag blijkt precies toch weer iets anders :D
Wij Komen Terug
Maar ik blijf hier weg!
 
Berichten: 81
Geregistreerd: ma 19 mei 2014, 12:29

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor tuuveneer15 » do 19 jun 2014, 16:06

omdat Marvin dat zegt ? één vogel maakt nog geen lente ..... of hoe gaat dat spreekwoord ;-) ik zie twitter en ik zie met mijn eigen ogen (niet van laag natrappen) Bjorn steeds in gezelschap van zijn (ondertussen ex) ploegmaats ... en dan gaat Marvin mij echt niet van gedacht laten veranderen door wat na te trappen via een artikel ... maar het staat je vrij mij andere slachtoffers door te spelen ... PS geen enkele club is slechts één grote vriendenkring ;-) ik vraag mij trouwens af waarom hij daar dan nu pas mee buitenkomt ? ofwel pak je dat probleem meteen aan ofwel zwijg je ...
tuuveneer15
Purple Reign
 
Berichten: 223
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:12

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor samu » do 19 jun 2014, 16:09

Wij Komen Terug » do 19 jun 2014, 16:25 schreef:
[url=/forum/viewtopic.php?p=4923#p4923]tuuveneer15 » do 19 jun 2014, 14:44[/url] schreef:Wij Komen Terug : vraag is aan Marvin waarom Bailly op Messoudi zijn b*****. klopte tijdens de winterstage ;-) oh ja omdat Marvin zijn eigen oorlogje tegen Mo verloren had en een vriendje hem moest komen helpen ... maar dat zwijgt hij maar even dood ;-) WIE A ZEGT MOET B ZEGGEN OOK !

zei gij paar dagen geleden ni da bjorn zo goed in de spelersgroep lag?
vandaag blijkt precies toch weer iets anders :D

Diene ogunjimi moet vooral zwijgen en heel heel hard werken om misschien ooit terug voetballer te worden. Het enige wat ik onthoud van zijn passage hier is dat hij van begin tot einde een grote flop was. Nu met deze zever afkomen is te gemakkelijk en dient vooral om zijn eigen falen te verdoezelen imo. Marvin fucking ogunjimi, wie neemt diene nog serieus lmao!
samu
 
Berichten: 89
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 15:06
Woonplaats: Hoegaarden

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Hekke » do 19 jun 2014, 16:53

Ogunjimi is toch diegene die zich in de kleedkamer luidop afvroeg in wat een boerenploeg hij terecht gekomen was?

Vermeulen wuifde hem uit met de woorden: Als je bij drie verschillende clubs op rij mislukt en daar zouden nog mislukkingen bij komen, dat hij misschien is naar zichzelf moest gaan kijken.

Dit soort uitspraken bewijst dat hij die worden niet ter harte genomen heeft.

talent genoeg maar op vlak van karakter had hij van Bjorn veel kunnen leren, zowel op als naast het veld.
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Jobbe » do 19 jun 2014, 17:48

zizike » do 19 jun 2014, 13:52 schreef:
Jobbe » do 19 jun 2014, 12:47 schreef:Oei oei, dat gaan ze hier niet graag lezen over Ruytinx.
Is niet de eerste keer dat zo'n verhalen opduiken.


Bovenstaande is Ogunjimi's waarheid, niet DE waarheid ;)
DE waarheid is dat het 3 seizoenen geleden is dat Ogunjimi nog een bal in het netje heeft gekregen.


De waarheid zal zoals steeds ergens in het midden liggen, maar hier wordt steeds gedaan alsof Bjorn een heilig boontje is. En nu nog.... Als argument krijg je dan dat iemand die geen goals maakt beter kan zwijgen.

Bjorn was wat mij betreft een echte clubspeler tot hij het te hoog in zijnen bol kreeg na wat 1ste klasse voetbal en heeft bij mij veel krediet verloren. Hij heeft veel te danken aan OHL net zoals OHL ook veel te danken heeft aan hem. Jammer dat ego's dan zorgen voor zo'n eind aan iets wat een mooi verhaal was.
Jobbe
a.k.a. A.z.a.
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 12:16

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor fcbeetle » do 19 jun 2014, 17:50

En Bailly stond ook nog eens aan de kant van die mislukkeling?
Bailly, de man rond wie ook een en ander op te vangen viel na match op charleroi... Blij dat die ook bijna weg is.
Avatar gebruiker
fcbeetle
No Sweat - No Glory
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:23
Supportersclub: LCDB

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor tuuveneer15 » do 19 jun 2014, 18:27

@Jobbe: ik respecteer je mening maar verklaar je hoog in zijne bol eens :-)
tuuveneer15
Purple Reign
 
Berichten: 223
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:12

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Pelotas » do 19 jun 2014, 20:02

Mike Van Hamel (Stade Laval) aangeboden bij Moeskroen-Péruwelz
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


"like" ons op Facebook!
cron