Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Filip Elsen » do 15 mei 2014, 15:55

Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor moby » do 15 mei 2014, 15:58

Weer een jong talent minder...dat was te verwachten.
moby
No Dick
 
Berichten: 69
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 08:30
Supportersclub: Geen

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Celle » vr 16 mei 2014, 01:23

temp » do 15 mei 2014, 16:18 schreef:Allez Loris Brogno hier ook al maar tussen plaatsen zeker.

Hij trekt naar Bergen.


Diene moesten ze weer niet hebben want ze konden nog niet beslissen omdat ze nog niet weten
of ze volgend jaar in 1ste of 2de spelen.

Och God sukkelaars: jullie hebben toch zo'n malchance!
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor temp » vr 16 mei 2014, 19:17

Joren Dehond is momenteel op proef bij MVV Maastricht.
temp
 
Berichten: 130
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:06

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor diezel » vr 16 mei 2014, 19:25

temp » vr 16 mei 2014, 20:17 schreef:Joren Dehond is momenteel op proef bij MVV Maastricht.

typisch! Terwijl die in 2de klasse zeker bruikbaar zou zijn.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Celle » vr 16 mei 2014, 23:09

Houd u maar vast. De leegloop is al begonnen. Het gaat pijn doen al die gasten die het zinkende schip verlaten!
Laatst bijgewerkt door Celle op za 17 mei 2014, 10:51, in totaal 1 keer bewerkt.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor diezel » za 17 mei 2014, 07:19

Celle » za 17 mei 2014, 00:09 schreef:Houd u maar vast. De leegloop is al begonnen. Hip verlaten! Het gaat pijn doen al die gasten die het zinkende schip verlaten!

de goede elementen dan toch. Maar we moeten niet denken dat een robson of bailly gaan blijven, die zijn te goed om in tweede te spelen en andere clubs zitten als aasgieren klaar.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Will » za 17 mei 2014, 08:30

diezel » za 17 mei 2014, 08:19 schreef:
Celle » za 17 mei 2014, 00:09 schreef:Houd u maar vast. De leegloop is al begonnen. Hip verlaten! Het gaat pijn doen al die gasten die het zinkende schip verlaten!

de goede elementen dan toch. Maar we moeten niet denken dat een robson of bailly gaan blijven, die zijn te goed om in tweede te spelen en andere clubs zitten als aasgieren klaar.

@ Diezel : Hey bleiter, zie maar dat je op den bus naar Moeskroen zit met heel uw bende en dat ge de ploeg komt aanmoedigen of ge hebt bij mij gedaan . 8-)
Celle gaat ook mee.

OHL tot der dood, maar eerst smijten we een koppel paljassen in het bestuur buiten.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor diezel » za 17 mei 2014, 10:26

Will » za 17 mei 2014, 09:30 schreef:
diezel » za 17 mei 2014, 08:19 schreef:
Celle » za 17 mei 2014, 00:09 schreef:Houd u maar vast. De leegloop is al begonnen. Hip verlaten! Het gaat pijn doen al die gasten die het zinkende schip verlaten!

de goede elementen dan toch. Maar we moeten niet denken dat een robson of bailly gaan blijven, die zijn te goed om in tweede te spelen en andere clubs zitten als aasgieren klaar.

@ Diezel : Hey bleiter, zie maar dat je op den bus naar Moeskroen zit met heel uw bende en dat ge de ploeg komt aanmoedigen of ge hebt bij mij gedaan . 8-)
Celle gaat ook mee.

OHL tot der dood, maar eerst smijten we een koppel paljassen in het bestuur buiten.

nee will in moeskroen ben ik er niet bij, ben al volledig in de voorbereiding voor volgend seizoen in tweede klasse. En dan gaan we er volledig voor met een vernieuwde kern in de hoop van de kop te spelen en mee te dingen naar de titel. Met hoeveel we volgend seizoen nog gaan zijn dat is weer een andere vraag, maar dat trek ik mij niet aan. En die dikkoppen van het bestuur moeten er zeker uit, anders is het gedaan met OHL. Ander en beter, zowel in het bestuur als op het veld. Ze hadden hun schaduwelftal voor tweede klasse al lang af, awel dat ze er dan maar werk van beginnen maken.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Kathleen » za 17 mei 2014, 11:54

diezel » za 17 mei 2014, 11:26 schreef:
Will » za 17 mei 2014, 09:30 schreef:
diezel » za 17 mei 2014, 08:19 schreef:
Celle » za 17 mei 2014, 00:09 schreef:Houd u maar vast. De leegloop is al begonnen. Hip verlaten! Het gaat pijn doen al die gasten die het zinkende schip verlaten!

de goede elementen dan toch. Maar we moeten niet denken dat een robson of bailly gaan blijven, die zijn te goed om in tweede te spelen en andere clubs zitten als aasgieren klaar.

@ Diezel : Hey bleiter, zie maar dat je op den bus naar Moeskroen zit met heel uw bende en dat ge de ploeg komt aanmoedigen of ge hebt bij mij gedaan . 8-)
Celle gaat ook mee.

OHL tot der dood, maar eerst smijten we een koppel paljassen in het bestuur buiten.

nee will in moeskroen ben ik er niet bij, ben al volledig in de voorbereiding voor volgend seizoen in tweede klasse. En dan gaan we er volledig voor met een vernieuwde kern in de hoop van de kop te spelen en mee te dingen naar de titel. Met hoeveel we volgend seizoen nog gaan zijn dat is weer een andere vraag, maar dat trek ik mij niet aan. En die dikkoppen van het bestuur moeten er zeker uit, anders is het gedaan met OHL. Ander en beter, zowel in het bestuur als op het veld. Ze hadden hun schaduwelftal voor tweede klasse al lang af, awel dat ze er dan maar werk van beginnen maken.

:+:
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor luckie » za 17 mei 2014, 18:21

Brabantia » za 17 mei 2014, 18:35 schreef:Wie van de heren zou nu een ploeg voor 2de klasse kunnen maken?
Hebben die " hoge hoeden jeannetten" buiten de eindronde al één match in 2 de klasse gezien, denk je?

Zullen we die vraag nu eens uitdrukkelijk gaan stellen naar engagement en bekwaamheid toe, wie van de Hoge Hoeden heeft al één match in 2 de klasse gezien?

Wie en welke match? Zeg het ons..

We weten het eigenlijk al ...GEEN ENKEL!
Deze heren gaan nu een ploeg voor 2de maken, proficiat voor het volgende bedrog en leugen om slechte wil.


Hun ploeg voor tweede zal als los zand aan elkaar hangen zoals hun bestuursploeg. Dit zand zal niet meer gebruikt kunnen worden om in de ogen te strooien om ons te verblinden. Maar het zal in de schoenen kruipen en iedereen nog meer gaan irriteren. Als ze denken dat dit met De Corte gaat lukken dan gaan ze toch heel kort door de bocht.

Die mensen konden het niet in eerste en gaan het ook niet kunnen in tweede. We moeten opstappen. Desnoods uit hun stoel gehaald worden. Dit mogen we niet nemen. Ze moeten hun verantwoordelijkheid eindelijk eens oppakken en gepast reageren door op te stappen. Dat moet toch ook doorgedrongen zijn tot in de clouds? Of gaan ze alle natuurwetten tot in het ongerijmde gaan ontkennen?

Misschien wordt het tijd dat alle huidige sponsors maar eens hun grieven duidelijk maken en zeggen wat tweede klasse maar waard is en dat ze dus gevolg hun budget drastisch verlagen.

Zal Jean Clouds ook volgend seizoen 250.000 euro willen inbrengen?
Namen in de "Luckieleaks columns" zijn geheel fictief, enige overeenkomst met de werkelijkheid is puur toeval en elkeen die zich herkent in een van de personages ziet spoken. Toch is het moeilijk om slechts in toeval te geloven.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Maarten » za 17 mei 2014, 18:24

luckie » za 17 mei 2014, 19:21 schreef:Hun ploeg voor tweede zal als los zand aan elkaar hangen zoals hun bestuursploeg. Dit zand zal niet meer gebruikt kunnen worden om in de ogen te strooien om ons te verblinden. Maar het zal in de schoenen kruipen en iedereen nog meer gaan irriteren. Als ze denken dat dit met De Corte gaat lukken dan gaan ze toch heel kort door de bocht.


Moet er nog zand zijn Luckie?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Celle » za 17 mei 2014, 18:27

In Helmond zit er een goede stopper zeker voor 2e klasse.!
Laatst bijgewerkt door Celle op za 17 mei 2014, 19:09, in totaal 1 keer bewerkt.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor luckie » za 17 mei 2014, 18:32

Celle » za 17 mei 2014, 19:27 schreef:In Hellmond zit er een goede stopper zeker voor 2e klasse.!


Nu we in tweede zitten hebben we alvast een groot voordeel. We mogen nu zoveel namen lossen als we willen, den dikken van Lokeren zal ze niet meer willen. We zitten goed voor de volgende jaren. Toch een grote opluchting in deze grote oplichting!
Laatst bijgewerkt door luckie op za 17 mei 2014, 18:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor luckie » za 17 mei 2014, 18:34

Maarten » za 17 mei 2014, 19:24 schreef:
luckie » za 17 mei 2014, 19:21 schreef:Hun ploeg voor tweede zal als los zand aan elkaar hangen zoals hun bestuursploeg. Dit zand zal niet meer gebruikt kunnen worden om in de ogen te strooien om ons te verblinden. Maar het zal in de schoenen kruipen en iedereen nog meer gaan irriteren. Als ze denken dat dit met De Corte gaat lukken dan gaan ze toch heel kort door de bocht.


Moet er nog zand zijn Luckie?


Jawel, we moeten de bestuurskamer er eens mee gaan zandstralen. Wedden dat ze vlug weg zullen zijn?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor admin » za 17 mei 2014, 22:54

Brabantia » za 17 mei 2014, 21:38 schreef:DONDERDAG D DAY!
Het zijn wij of JC!en neem DeRoo ook maar mee!


Brabantia, ik zie dat ge nog nieuw zijt op het forum, dus ik zal het hierbij laten, ook omdat het voor iedereen stresserende tijden zijn en ik wel begrijp dat ge de supporters wat wilt wakker schudden. Maar het is niet nodig om een bericht 5 à 6 keer te herhalen in verschillende topics.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Celle » zo 18 mei 2014, 01:44

Wie zijt jij ?
Zijt jij den Broer van Brabant? :D
Attentie dan hé!

Of een kennis van die modulators van het oude forum? :D
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Celle » zo 18 mei 2014, 22:48

Brabantia » zo 18 mei 2014, 23:30 schreef:Celle , daar hebt ge geen zaken mee


ik vraag mij enkel af waarom je zo een kwestieuze schuilnaam kiest.

En je bent pas ingelogd sedert 15 mei. Tevoren zat je zeker op Mars. En dan maar in het wilde rond schieten!

En mij moet je niet proberen monddood te maken :D
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Steven » wo 21 mei 2014, 17:59

Joren Dehond meldt op zijn facebookpagina zijn vertrek naar Zaventem... omdat sommige mensen verkeerde beslissingen namen en hij geen kansen kreeg bij OHL.

Bedankt Jan, bedankt Pol, bedankt Ronny.

De laatste doet het licht uit.
Steven
Is het doorgaans eens met de broer van zijn broer
 
Berichten: 23
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 01:54

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor luckie » wo 21 mei 2014, 18:51

Steven » wo 21 mei 2014, 18:59 schreef:Joren Dehond meldt op zijn facebookpagina zijn vertrek naar Zaventem... omdat sommige mensen verkeerde beslissingen namen en hij geen kansen kreeg bij OHL.

Bedankt Jan, bedankt Pol, bedankt Ronny.

De laatste doet het licht uit.


Nu nog Bracke ook......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor luckie » wo 21 mei 2014, 18:51

luckie » wo 21 mei 2014, 19:51 schreef:
Steven » wo 21 mei 2014, 18:59 schreef:Joren Dehond meldt op zijn facebookpagina zijn vertrek naar Zaventem... omdat sommige mensen verkeerde beslissingen namen en hij geen kansen kreeg bij OHL.

Bedankt Jan, bedankt Pol, bedankt Ronny.

De laatste doet het licht uit.


Nu nog Bracke ook ?......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Fons » wo 21 mei 2014, 18:54

Had ergens gelezen dat Bracké zijn contract zou hebben verlengd. Ik geloof dat het een post van Will was, als ik me niet vergis
Den echte, niet doine van de Plasfosj! Ik was er iest.
Fons
Verdient een standbeeld
 
Berichten: 308
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 23:45
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: SC DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Will » wo 21 mei 2014, 23:22

Fons » wo 21 mei 2014, 19:54 schreef:Had ergens gelezen dat Bracké zijn contract zou hebben verlengd. Ik geloof dat het een post van Will was, als ik me niet vergis

Ge vergist u. :)
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Fons » do 22 mei 2014, 09:04

Sorry, Will maar dan kan het ook zijn dat het ergens op voetbalbelgië of voetbalkrant was. weet het echt niet meer! ;)
Den echte, niet doine van de Plasfosj! Ik was er iest.
Fons
Verdient een standbeeld
 
Berichten: 308
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 23:45
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: SC DEN DREEF

Re: Ex-spelers en ex-jeugdspelers

Berichtdoor Celle » do 22 mei 2014, 10:45

Fons » do 22 mei 2014, 10:04 schreef:Sorry, Will maar dan kan het ook zijn dat het ergens op voetbalbelgië of voetbalkrant was. weet het echt niet meer! ;)


ik heb enkel geschreven dat H.O.L. hem een voorstel zou gedaan hebben! :D
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten


"like" ons op Facebook!