Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor georgebest » vr 22 nov 2019, 09:56

Pelotas schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
georgebest schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Het aardgas is uit de Noordzee gewonnen.


Aardgas werd uit de Noordzee gewonnen ;)


Inderdaad, het was maar om te zien of je aan het opletten was.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Ruva » za 23 nov 2019, 20:15

Din Sula scoorde de 1-0 voor Waasland-Beveren tegen Cercle Brugge.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3002
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » za 23 nov 2019, 20:55

Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Din Sula scoorde de 1-0 voor Waasland-Beveren tegen Cercle Brugge.

Blij voor hem. Ik hoop dat wie hem hier heeft doorgestuurd ook blij is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » za 23 nov 2019, 21:58

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Din Sula scoorde de 1-0 voor Waasland-Beveren tegen Cercle Brugge.

Blij voor hem. Ik hoop dat wie hem hier heeft doorgestuurd ook blij is.


:+:

Zeer goed voor die jongen. Die had hier altijd zijn kans moeten krijgen na zijn sterke uitleenbeurt bij Lommel, maar men sukkelde veel liever met Hirst.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6672
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » zo 24 nov 2019, 00:44

Vlam van Schouterden levert geen punt op tegen Standard, omdat Dierick geen fout fluit bij een duidelijke handsbal van Oulare.

Voor Sporza was hij man van de match.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » zo 24 nov 2019, 01:18

Dessers scoort trouwens ook tegen Ajax (maar gaat wel de boot in).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor slackdeklipper » zo 24 nov 2019, 16:38

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Vlam van Schouterden levert geen punt op tegen Standard, omdat Dierick geen fout fluit bij een duidelijke handsbal van Oulare.

Voor Sporza was hij man van de match.


Da's dan de eerste keer in kweenie hoeveel seizoenen
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1921
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » zo 24 nov 2019, 17:52

slackdeklipper schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Vlam van Schouterden levert geen punt op tegen Standard, omdat Dierick geen fout fluit bij een duidelijke handsbal van Oulare.

Voor Sporza was hij man van de match.


Da's dan de eerste keer in kweenie hoeveel seizoenen

Je mag er van mij mee lachen, feit is wel dat die altijd zijn plaatsje in 1A gehad heeft en doorheen al die seizoenen sinds hij hier vertrok, meer matchen wel gespeeld heeft dan niet denk ik. Bij Eupen is hij al heel het seizoen belangrijk, en ook in het verleden (oa in het boerenjaar van STVV) was hij een basisspeler die zijn stempel drukte.

Geen topper voor in 1A (heeft dan ook altijd voor bescheiden teams gespeeld), maar wees maar gerust dat ik hem in 1B in ons huidige elftal elke week zou opstellen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » ma 25 nov 2019, 00:36

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Dessers scoort trouwens ook tegen Ajax (maar gaat wel de boot in).


Knap doelpunt ook wel, slechte controle van Dest en goeie steal en dan half het veld overgestoken om hem kurkdroog in de verste hoek te leggen. Heel opvallend hoe snel hij eigenlijk is, Dest toch ook niet van de traagste maar kwam niet meer bij. :)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Boogerb » ma 25 nov 2019, 01:05

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
slackdeklipper schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Vlam van Schouterden levert geen punt op tegen Standard, omdat Dierick geen fout fluit bij een duidelijke handsbal van Oulare.

Voor Sporza was hij man van de match.


Da's dan de eerste keer in kweenie hoeveel seizoenen

Je mag er van mij mee lachen, feit is wel dat die altijd zijn plaatsje in 1A gehad heeft en doorheen al die seizoenen sinds hij hier vertrok, meer matchen wel gespeeld heeft dan niet denk ik. Bij Eupen is hij al heel het seizoen belangrijk, en ook in het verleden (oa in het boerenjaar van STVV) was hij een basisspeler die zijn stempel drukte.

Geen topper voor in 1A (heeft dan ook altijd voor bescheiden teams gespeeld), maar wees maar gerust dat ik hem in 1B in ons huidige elftal elke week zou opstellen.


En zijn contract loopt deze zomer af ;)

Edit : in een interview twee maanden geleden zei hij nog het volgende.

Ik wil nog graag meerdere jaren in de hoogste afdeling spelen. Het amateurvoetbal schrikt me niet af. Misschien kan ik op een dag wel terugkeren naar OHL. Dan zou de cirkel rond zijn. Die club is niet dezelfde. Het is indrukwekkend hoe het er nu aan toegaat. Ze pakken het heel professioneel aan. Die club blijft me prikkelen.”
Boogerb
 
Berichten: 270
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:44

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » ma 25 nov 2019, 01:18

Boogerb schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
slackdeklipper schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Vlam van Schouterden levert geen punt op tegen Standard, omdat Dierick geen fout fluit bij een duidelijke handsbal van Oulare.

Voor Sporza was hij man van de match.


Da's dan de eerste keer in kweenie hoeveel seizoenen

Je mag er van mij mee lachen, feit is wel dat die altijd zijn plaatsje in 1A gehad heeft en doorheen al die seizoenen sinds hij hier vertrok, meer matchen wel gespeeld heeft dan niet denk ik. Bij Eupen is hij al heel het seizoen belangrijk, en ook in het verleden (oa in het boerenjaar van STVV) was hij een basisspeler die zijn stempel drukte.

Geen topper voor in 1A (heeft dan ook altijd voor bescheiden teams gespeeld), maar wees maar gerust dat ik hem in 1B in ons huidige elftal elke week zou opstellen.


En zijn contract loopt deze zomer af ;)

Edit : in een interview twee maanden geleden zei hij nog het volgende.

Ik wil nog graag meerdere jaren in de hoogste afdeling spelen. Het amateurvoetbal schrikt me niet af. Misschien kan ik op een dag wel terugkeren naar OHL. Dan zou de cirkel rond zijn. Die club is niet dezelfde. Het is indrukwekkend hoe het er nu aan toegaat. Ze pakken het heel professioneel aan. Die club blijft me prikkelen.”


Die had eigenlijk dit jaar bij ons moeten zitten. Heeft inmiddels ook een pak ervaring. Als we volgend jaar in 1A zouden zitten (knock on wood) dan weet ik ook niet of ik hem per se zou gaan halen. Misschien in de breedte, maar als we enige ambitie zouden koesteren om toch hoog in de rechterkolom of zelfs beter te doen, heb je vermoedelijk in de basis wel nog iets anders nodig.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » ma 25 nov 2019, 08:18

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Die had eigenlijk dit jaar bij ons moeten zitten. Heeft inmiddels ook een pak ervaring. Als we volgend jaar in 1A zouden zitten (knock on wood) dan weet ik ook niet of ik hem per se zou gaan halen. Misschien in de breedte, maar als we enige ambitie zouden koesteren om toch hoog in de rechterkolom of zelfs beter te doen, heb je vermoedelijk in de basis wel nog iets anders nodig.

als je in 1A niet onderin wil meedoen heeft een schouterden gewoon geen plaats in uw kern he. Is een speler voor onderste regionen 1A of bovenste helft 1B.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7511
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » ma 25 nov 2019, 15:37

Jenthe Mertens vertrok deze zomer naar Go Ahead Eagles (Nederlandse 2de klasse) en doet het daar zeer goed. Jenthe is een vaste waarde bij de nummer 6 uit de Keuken Kampioen Divisie en scoorde 2 weken geleden zijn allereerste doelpunt bij de profs.

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6672
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » ma 25 nov 2019, 15:59

Had die bij ons al niet eens een goaltje binnen geprikt?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » ma 25 nov 2019, 16:20

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Had die bij ons al niet eens een goaltje binnen geprikt?

Volgens mij alleen 2 assists twee jaar terug:

Mertens: 19-08-op Schuermans/02-09-op Azevedo
Laatst bijgewerkt door luckie op ma 25 nov 2019, 16:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42980
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor disterminator » ma 25 nov 2019, 16:25

luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Had die bij ons al niet eens een goaltje binnen geprikt?

Volgens mij alleen 2 assists twee jaar terug:

Mertens: 19-08-op Shuermans/02-09-op Azevedo


Ben er nochtans ook bijna zeker van dat ik hem weten scoren heb voor ons
disterminator
Genekt
 
Berichten: 537
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » ma 25 nov 2019, 16:38

disterminator schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Had die bij ons al niet eens een goaltje binnen geprikt?

Volgens mij alleen 2 assists twee jaar terug:

Mertens: 19-08-op Shuermans/02-09-op Azevedo


Ben er nochtans ook bijna zeker van dat ik hem weten scoren heb voor ons



Misschien in de Play-offs.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42980
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pieje » ma 25 nov 2019, 16:44

luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
disterminator schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Had die bij ons al niet eens een goaltje binnen geprikt?

Volgens mij alleen 2 assists twee jaar terug:

Mertens: 19-08-op Shuermans/02-09-op Azevedo


Ben er nochtans ook bijna zeker van dat ik hem weten scoren heb voor ons



Misschien in de Play-offs.


Volgens Transfermarkt in de Beker van België '17-'18
Avatar gebruiker
Pieje
 
Berichten: 602
Geregistreerd: za 02 aug 2014, 16:22

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » ma 25 nov 2019, 16:47

Pieje schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
disterminator schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Had die bij ons al niet eens een goaltje binnen geprikt?

Volgens mij alleen 2 assists twee jaar terug:

Mertens: 19-08-op Shuermans/02-09-op Azevedo


Ben er nochtans ook bijna zeker van dat ik hem weten scoren heb voor ons



Misschien in de Play-offs.


Volgens Transfermarkt in de Beker van België '17-'18


Klopt tegen Turnhout: 1. Mertens: 27-8-na geweldige solo-bal Azevedo

viewtopic.php?f=3&t=459#p49145
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42980
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » za 30 nov 2019, 23:13

Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » zo 01 dec 2019, 16:08

Zou Vercauteren nog geen spijt hebben van zijn overstap naar Anderlecht???
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6672
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor KlaaZ » zo 01 dec 2019, 16:44

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:http://sporza.be/nl/matches/voetbal/buitenland/ned/eredivisie/2019-2020/regulier/15/heracles-almelo-ado-den-haag/

Chapeau


Nog altijd een enorm triestige affaire dat die hier nooit zijn kansen heeft gehad in een seizoen dat Ogunjimi geen deuk in een pakje boter getrapt kreeg.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » di 03 dec 2019, 12:53

Jaarlijks verkleed-kerstfeestje van Leicester (vooral U23), dit jaar in thema Toy Story. Moeilijk te herkennen, maar Bartosz Kapustka zit hier in de outfit van Woody:



Op sportief vlak traint hij al sinds Oktober terug mee, maar blijkbaar zou hij voor 2020 niet meer in actie komen voor de U23, laat staan voor de eerste ploeg.
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » di 03 dec 2019, 16:03

http://www.rsl.com/post/2019/11/22/rea ... y-coaching

Arnold Rijsenburg vertrekt naar de VS.

Real Salt Lake Names Arnold Rijsenburg Director of Academy Coaching
November 22, 20194:00PM MST

HERRIMAN, Utah (Friday, November 22, 2019) – Real Salt Lake announced on Friday that the club has hired Arnold Rijsenburg as the Director of Coaching for the RSL Academy. He joins a staff that already includes RSL Academy Director Tom Spall and three new coaches, Cody Worden, Chris Gores, Rob Rogers and Luke Baxter.

“Arnold’s resumé speaks for itself and we are thrilled to have him join our staff,” Real Salt Lake Executive Vice President of Soccer Operations Rob Zarkos said. “With our vision of youth development, there couldn’t be a better addition to our staff so we can give our young Academy players every opportunity to flourish within the system.”

Rijsenburg joins the RSL pyramid with lofty credentials, highlighted by his time at Standard Liege and RSC Anderlecht in Belgium. His resumé also includes stints with RJ Wavre (Belgium) Oud-Heverlee Leuven (Belgium), Academy ASPIRE (Qatar) and the Kenyan National Team as well as work with the ODP program, U.S. Soccer and the Belgian Football Federation. While at Standard Liege and RSL Anderlecht, he trained the likes of eventual Belgium World Cup participants Axel Witsel, Marouane Fellani, Nacer Chadli and Romelu Lukaku, along with other internationals Christian Benteke (Belgium), Reginal Geroux (Haiti) and Mehdi Carcela (Morocco), among others.

Born in Suriname and raised in the Netherlands, Rijsenburg’s playing career included 15 seasons in Belgium with six different clubs before retiring in 2001 with Racing Jet Wavre, returning to the club where he played the majority of his career from 1992-1996.

“The fact that they believe in what I believe in is what convinced me. They want to work with you and like the message I was giving and that convinced me straight away,” Rijsenburg said. “I know what I can do. I know what the staff can do. I am 100% confident that we will get the results. We believe in what we are doing and the curriculum that we are implementing. We know we can produce players … and we will.”

Real Salt Lake’s Academy has produced 53 players who have gone on to sign professional contracts, including 12 with Real Salt Lake in 2019 on a team that finished third in the Western Conference and advanced to the Western Conference Semifinals for the second consecutive season.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Will » di 03 dec 2019, 16:13

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:http://www.rsl.com/post/2019/11/22/real-salt-lake-names-arnold-rijsenburg-director-academy-coaching

Arnold Rijsenburg vertrekt naar de VS.

Real Salt Lake Names Arnold Rijsenburg Director of Academy Coaching
November 22, 20194:00PM MST

HERRIMAN, Utah (Friday, November 22, 2019) – Real Salt Lake announced on Friday that the club has hired Arnold Rijsenburg as the Director of Coaching for the RSL Academy. He joins a staff that already includes RSL Academy Director Tom Spall and three new coaches, Cody Worden, Chris Gores, Rob Rogers and Luke Baxter.

“Arnold’s resumé speaks for itself and we are thrilled to have him join our staff,” Real Salt Lake Executive Vice President of Soccer Operations Rob Zarkos said. “With our vision of youth development, there couldn’t be a better addition to our staff so we can give our young Academy players every opportunity to flourish within the system.”

Rijsenburg joins the RSL pyramid with lofty credentials, highlighted by his time at Standard Liege and RSC Anderlecht in Belgium. His resumé also includes stints with RJ Wavre (Belgium) Oud-Heverlee Leuven (Belgium), Academy ASPIRE (Qatar) and the Kenyan National Team as well as work with the ODP program, U.S. Soccer and the Belgian Football Federation. While at Standard Liege and RSL Anderlecht, he trained the likes of eventual Belgium World Cup participants Axel Witsel, Marouane Fellani, Nacer Chadli and Romelu Lukaku, along with other internationals Christian Benteke (Belgium), Reginal Geroux (Haiti) and Mehdi Carcela (Morocco), among others.

Born in Suriname and raised in the Netherlands, Rijsenburg’s playing career included 15 seasons in Belgium with six different clubs before retiring in 2001 with Racing Jet Wavre, returning to the club where he played the majority of his career from 1992-1996.

“The fact that they believe in what I believe in is what convinced me. They want to work with you and like the message I was giving and that convinced me straight away,” Rijsenburg said. “I know what I can do. I know what the staff can do. I am 100% confident that we will get the results. We believe in what we are doing and the curriculum that we are implementing. We know we can produce players … and we will.”

Real Salt Lake’s Academy has produced 53 players who have gone on to sign professional contracts, including 12 with Real Salt Lake in 2019 on a team that finished third in the Western Conference and advanced to the Western Conference Semifinals for the second consecutive season.

Klikken op Academy . Dat is daar nogal een chique spel hoor.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


"like" ons op Facebook!