Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » za 10 jun 2017, 08:18

In De Standaard van vandaag:

Vandebroeck over het ontslag van Leko:"Waarom wij hem ontslagen hebben? De waan van de dag. De resultaten waren er niet, maar achteraf moeten we bekennen dat de ploeg toen niet genoeg kwaliteit had om voor de titel te spelen."

Ivan Leko is een trainer die heel duidelijk weet wat hij wil. ‘Ik heb nog nooit een speler gezien die op het moment dat hij stopte als voetballer, al zo’n duidelijke visie had’, herinnert Van der Elst zich. ‘Ivan wist perfect waar hij naartoe wilde. Meestal hebben spelers die trainer worden wel wat ideeën, maar is een inloopperiode toch noodzakelijk. Bij hem niet.’
-------------
De waan van de dag gekoppeld aan de eigenwaan.......en het Koninkrijk Voetbal is hun speeltuin....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Sakke91 » za 10 jun 2017, 09:48

luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:In De Standaard van vandaag:

Vandebroeck over het ontslag van Leko:"Waarom wij hem ontslagen hebben? De waan van de dag. De resultaten waren er niet, maar achteraf moeten we bekennen dat de ploeg toen niet genoeg kwaliteit had om voor de titel te spelen."

Ivan Leko is een trainer die heel duidelijk weet wat hij wil. ‘Ik heb nog nooit een speler gezien die op het moment dat hij stopte als voetballer, al zo’n duidelijke visie had’, herinnert Van der Elst zich. ‘Ivan wist perfect waar hij naartoe wilde. Meestal hebben spelers die trainer worden wel wat ideeën, maar is een inloopperiode toch noodzakelijk. Bij hem niet.’
-------------
De waan van de dag gekoppeld aan de eigenwaan.......en het Koninkrijk Voetbal is hun speeltuin....


Ik vond dit ook een zeer vreemde bewoording, maar het toont nog maar eens aan met wat voor incompetente mensen deze club opgescheept is.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3056
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor MPT » za 10 jun 2017, 10:57

Tabekou zou onderweg zijn naar union. Wij hebben precies indruk gemaakt op die jongens.
MPT
 
Berichten: 756
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » za 10 jun 2017, 19:36

Sakke91 schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
luckie schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:In De Standaard van vandaag:

Vandebroeck over het ontslag van Leko:"Waarom wij hem ontslagen hebben? De waan van de dag. De resultaten waren er niet, maar achteraf moeten we bekennen dat de ploeg toen niet genoeg kwaliteit had om voor de titel te spelen."

Ivan Leko is een trainer die heel duidelijk weet wat hij wil. ‘Ik heb nog nooit een speler gezien die op het moment dat hij stopte als voetballer, al zo’n duidelijke visie had’, herinnert Van der Elst zich. ‘Ivan wist perfect waar hij naartoe wilde. Meestal hebben spelers die trainer worden wel wat ideeën, maar is een inloopperiode toch noodzakelijk. Bij hem niet.’
-------------
De waan van de dag gekoppeld aan de eigenwaan.......en het Koninkrijk Voetbal is hun speeltuin....


Ik vond dit ook een zeer vreemde bewoording, maar het toont nog maar eens aan met wat voor incompetente mensen deze club opgescheept is.

Jullie zijn mij natuurlijk voor om het hier te melden, maar toen ik het deze ochtend las, fronste ik toch ook mijn wenkbrauwen. Man man man.... "de waan van dag." van voetbalvisie gesproken!
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » ma 12 jun 2017, 14:11

Hugo Broos en Ronny Van Geneugden zijn hun kwalificatie voor de Africa Cup wél goed gestart. Tegen Marokko boekte Kameroen een 1-0-zege dankzij Aboubakar. Malawi, onder leiding van Van Geneugden, zette met dezelfde score de Comoren opzij.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Rogerke » wo 14 jun 2017, 06:42

Rudi Cossey wordt T2 bij Club Brugge.
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1891
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » do 15 jun 2017, 19:00

De wereldreis van Marvin Ogunjimi (29) gaat verder, hij zou getekend hebben bij FC Okzhetpes uit Kazachstan.

FF ter herinnering zijn huidige parcours: België, Nederland, België, Nederland, Spanje, België, Noorwegen, Zuid-Korea, Thailand, Albanië, Kazachstan.
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » do 15 jun 2017, 19:25

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buit ... /1.3003126

Cyriel Dessers trok op 19-jarige leeftijd de deur bij OH Leuven achter zich dicht, want hij kreeg enkel een jeugdcontract. "Ik had 55 goals gemaakt bij de beloften in twee seizoenen. Ik voelde me geen jeugdspeler meer en wou de stap zetten naar de eerste ploeg. OHL kon me die sportieve garanties op dat moment niet geven.


:grr:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18281
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Sakke91 » vr 16 jun 2017, 11:52

Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Nederland/1.3003126

Cyriel Dessers trok op 19-jarige leeftijd de deur bij OH Leuven achter zich dicht, want hij kreeg enkel een jeugdcontract. "Ik had 55 goals gemaakt bij de beloften in twee seizoenen. Ik voelde me geen jeugdspeler meer en wou de stap zetten naar de eerste ploeg. OHL kon me die sportieve garanties op dat moment niet geven.


:grr:


Daar hebben we serieus veel geld mee mislopen.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3056
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Maarten » vr 16 jun 2017, 11:56

Sakke91 schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Maarten schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Nederland/1.3003126

Cyriel Dessers trok op 19-jarige leeftijd de deur bij OH Leuven achter zich dicht, want hij kreeg enkel een jeugdcontract. "Ik had 55 goals gemaakt bij de beloften in twee seizoenen. Ik voelde me geen jeugdspeler meer en wou de stap zetten naar de eerste ploeg. OHL kon me die sportieve garanties op dat moment niet geven.


:grr:


Daar hebben we serieus veel geld mee mislopen.


Nee nee Sakke, we hebben daar winst op gemaakt, door hem geen volwaardig contract te geven ;-)
Dit was letterlijk de redenering van de CEO.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18281
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » za 17 jun 2017, 10:17

Pelotas schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:De wereldreis van Marvin Ogunjimi (29) gaat verder, hij zou getekend hebben bij FC Okzhetpes uit Kazachstan.

FF ter herinnering zijn huidige parcours: België, Nederland, België, Nederland, Spanje, België, Noorwegen, Zuid-Korea, Thailand, Albanië, Kazachstan.


Nu ook op Sporza: http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/1.3004200
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor OHLer » za 17 jun 2017, 11:20

Geen idee of het hier al staat, Reynaud het een nieuwe club gevonden: ASF Andrézieux. Een club die uitkomt in de 4e klasse van Frankrijk.

http://www.asf-foot.com/galerie/2636-ro ... e-de-l-asf
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3745
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » zo 18 jun 2017, 10:50

Nog een paar transfers van ex-spelers:

    Pieter Beckers (28) gaat van Oosterzonen Oosterwijk (D1 Amateur) naar Tempo Overijse (D2 Amateur)
    Grégory Bilstein (32) verlaat Charleroi-Fleurus (degradatie naar D3 Amateur) voor Ganshoren (3e Amateur)
    Frederik Boi (35) verlaat Knokke (kampioen D2 Amateur) voor Blankenberge (kampioen 2e Prov.)
    Kaya Buyuk (29) verlaat Tempo Overijse (D2 Amateur) voor Diest (D3 Amateur)
    Yannick Euvrard (31) vertrekt bij Westhoek (D2 Amateur) naar Dikkelvenne (D3 Amateur)
    Issam Fariat (27) gaat van Tempo Overijse (D2 Amateur) naar Duffel (D2 Amateur)
    Kevin Janssens (31) verlaat Tempo Overijse (D2 Amateur) voor Oosterzonen Oosterwijk (D1 Amateur)
    Christian Pouga (30) is een vrije speler. Einde contract bij Pembroke Athleta FC (Malta)
    Kevin Spreutels (31) trekt van Duffel (D2 Amateur) naar Tempo Overijse (D2 Amateur)
    Kenny Van Hoevelen (33) verlaat Eendracht Aalst (D2 Amateur, gepromoveerd) voor Temse (D2 Amateur)
    Raf Verhamme (27) verlaat Tienen (D2 Amateur)
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Ruva » ma 19 jun 2017, 06:58

Anderlecht zet een verdere stap in de opleiding van spelers. Emilio Ferrera krijgt een job als supervisor van de jeugdtrainers. In de loop van deze week moeten de lopende onderhandelingen over deze nieuwe functie uitmonden in een officiële deal. Ferrera wordt supervisor binnen het organigram en krijgt een heel gevarieerd takenpakket in de nieuw gecreëerde functie van de jeugdwerking.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3006
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » ma 19 jun 2017, 07:02

Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Anderlecht zet een verdere stap in de opleiding van spelers. Emilio Ferrera krijgt een job als supervisor van de jeugdtrainers. In de loop van deze week moeten de lopende onderhandelingen over deze nieuwe functie uitmonden in een officiële deal. Ferrera wordt supervisor binnen het organigram en krijgt een heel gevarieerd takenpakket in de nieuw gecreëerde functie van de jeugdwerking.

Ik vermoed dat hem dat beter zal afgaan dan het motiveren van een eerste ploeg.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Will » ma 19 jun 2017, 12:22

Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Anderlecht zet een verdere stap in de opleiding van spelers. Emilio Ferrera krijgt een job als supervisor van de jeugdtrainers. In de loop van deze week moeten de lopende onderhandelingen over deze nieuwe functie uitmonden in een officiële deal. Ferrera wordt supervisor binnen het organigram en krijgt een heel gevarieerd takenpakket in de nieuw gecreëerde functie van de jeugdwerking.

Wat een gemiste kans voor ons... :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor diezel » di 20 jun 2017, 13:20

monteyne naar roeselare
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7569
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Filip Elsen » wo 21 jun 2017, 14:03

Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » wo 21 jun 2017, 14:39


beetje spijtig. komen hem dus volgend seizoen niet tegen.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor disterminator » vr 23 jun 2017, 19:56

In de rubriek 'Tragisch' hoort het niet helemaal, omdat hij chance gehad heeft. Dus plaats ik het hier :
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170623_02938630
disterminator
Genekt
 
Berichten: 540
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Sakke91 » za 24 jun 2017, 09:37

disterminator schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:In de rubriek 'Tragisch' hoort het niet helemaal, omdat hij chance gehad heeft. Dus plaats ik het hier :
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170623_02938630


Ik zou het eerder onder de rubrieken "Dom" en "Typisch :roll: " plaatsen
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3056
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » ma 26 jun 2017, 09:06

Ram Strauss (25) heeft met Hapoel Nazareth Illit maar net de degradatie uit de tweede klasse in Israel (Liga Leumit) kunnen vermijden. Hij zou nu overstappen naar Hapoel Acre die dan weer net gepromoveerd zijn naar de eerste klasse (Israeli Premier League).
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Sakke91 » ma 26 jun 2017, 11:50

Pelotas schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Ram Strauss (25) heeft met Hapoel Nazareth Illit maar net de degradatie uit de tweede klasse in Israel (Liga Leumit) kunnen vermijden. Hij zou nu overstappen naar Hapoel Acre die dan weer net gepromoveerd zijn naar de eerste klasse (Israeli Premier League).


Hem kunnen we nauwelijks een ex-speler noemen :)
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3056
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » ma 26 jun 2017, 11:52

Ivan Bandalovski (30), vorige maand op een haar na in de Europa League geraakt met FC Vereya na een op zijn minst speciale wedstrijd (pintje + gelijkmaker laatste minuut + penaltyreeks 9-8, zie http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... rije.dhtml) stapt over naar het Cypriotische Anorthosis Famagusta FC.

http://in-cyprus.com/anorthosis-sign-bu ... ndalovski/
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Pelotas » ma 26 jun 2017, 11:52

Sakke91 schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Pelotas schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Ram Strauss (25) heeft met Hapoel Nazareth Illit maar net de degradatie uit de tweede klasse in Israel (Liga Leumit) kunnen vermijden. Hij zou nu overstappen naar Hapoel Acre die dan weer net gepromoveerd zijn naar de eerste klasse (Israeli Premier League).


Hem kunnen we nauwelijks een ex-speler noemen :)


...hij stond op het wedstrijdblad. :)
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


"like" ons op Facebook!