Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor poool35 » za 11 sep 2021, 16:02

Man of the match. 1-2 gewonnen
poool35
 
Berichten: 814
Geregistreerd: ma 22 jun 2020, 19:58
Supportersclub: neen
Andere club: ohl

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor jeanneke » za 11 sep 2021, 16:07

Goal en assist van Henry. Sowah gisteren assist en pre-assist. Het is hen gegund maar had ze toch liever nog bij ons gezien.
jeanneke
Stuurt zijn kat
 
Berichten: 363
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:09

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » za 11 sep 2021, 16:54

jeanneke schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Goal en assist van Henry. Sowah gisteren assist en pre-assist. Het is hen gegund maar had ze toch liever nog bij ons gezien.


Beide waren onhoudbaar voor OHL
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6698
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » zo 12 sep 2021, 16:55

(Ex-)OHL boven in Lierse tegen RWDM met goals van Laes, Limbombe en Schuermans. Lierse wint met 4-1

Laatst bijgewerkt door Wimmel op ma 13 sep 2021, 00:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6698
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » ma 13 sep 2021, 00:54

Jose Jeunechamps stapt op als T2 bij Moeskroen

http://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... W1u9olsUdQ
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6698
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Wimmel » di 14 sep 2021, 17:54



Jeunechamps trapt nog even na naar Scifo: "Misschien deed ik dingen omdat anderen ze niet deden"

Excel Moeskroen maakte eerder deze week het vertrek van José Jeunechamps bekend. De assistent-coach vertrok in onderling overleg nadat zijn visie niet langer overeen kwam met die van de rest van de technische staf.

Enkele dagen na zijn vertrek vertelde Jeunechamps zijn deel van het verhaal bij het Waalse medium Notélé. Daarin liet hij geen spaander heel van Enzo Scifo zonder ook effectief de naam van de T1 van Moeskroen te noemen.

"Ik ben misschien wat te veel op de voorgrond getreden tijdens de afgelopen wedstrijden", erkent Jeunechamps. "Maar ik deed misschien die dingen omdat anderen ze niet deden. Ik zie mezelf niet bij aan een match beginnen zonder dat ik de tegenstanders eerst vooraf heb geanalyseerd en zonder dat ik in functie van die match ook bepaalde trainingsvormen heb ingeoefend."

Dat standpunt herhaalde Jeunechamps ook afgelopen weekend, toen hij na een training - samen met Enzo Scifo - op het kantoor van Mpo Mpenza werd geroepen. "Er werden wel wat verwijten over en weer geslingerd en al snel werd duidelijk dat we het niet eens zouden geraken. Het was dan ook onmogelijk om nog verder samen te werken", besluit Jeunechamps.

Zoeken naar oplossingen

Moeskroen staat na vier speeldagen troosteloos laatste met nul punten. Scifo gebruikte met voorsprong al wel het meeste aantal spelers dit seizoen. De voormalige Rode Duivel stelde in 360 minuten al 25 verschillende spelers op. Geen enkele andere 1B-coach komt nog maar in de buurt.

http://www.proximus.be/pickx/nl/217044 ... zkUrUr9-Zg
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6698
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor zizike » di 14 sep 2021, 20:00

Wimmel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:


Jeunechamps trapt nog even na naar Scifo: "Misschien deed ik dingen omdat anderen ze niet deden"

Excel Moeskroen maakte eerder deze week het vertrek van José Jeunechamps bekend. De assistent-coach vertrok in onderling overleg nadat zijn visie niet langer overeen kwam met die van de rest van de technische staf.

Enkele dagen na zijn vertrek vertelde Jeunechamps zijn deel van het verhaal bij het Waalse medium Notélé. Daarin liet hij geen spaander heel van Enzo Scifo zonder ook effectief de naam van de T1 van Moeskroen te noemen.

"Ik ben misschien wat te veel op de voorgrond getreden tijdens de afgelopen wedstrijden", erkent Jeunechamps. "Maar ik deed misschien die dingen omdat anderen ze niet deden. Ik zie mezelf niet bij aan een match beginnen zonder dat ik de tegenstanders eerst vooraf heb geanalyseerd en zonder dat ik in functie van die match ook bepaalde trainingsvormen heb ingeoefend."

Dat standpunt herhaalde Jeunechamps ook afgelopen weekend, toen hij na een training - samen met Enzo Scifo - op het kantoor van Mpo Mpenza werd geroepen. "Er werden wel wat verwijten over en weer geslingerd en al snel werd duidelijk dat we het niet eens zouden geraken. Het was dan ook onmogelijk om nog verder samen te werken", besluit Jeunechamps.

Zoeken naar oplossingen

Moeskroen staat na vier speeldagen troosteloos laatste met nul punten. Scifo gebruikte met voorsprong al wel het meeste aantal spelers dit seizoen. De voormalige Rode Duivel stelde in 360 minuten al 25 verschillende spelers op. Geen enkele andere 1B-coach komt nog maar in de buurt.

http://www.proximus.be/pickx/nl/2170445 ... zkUrUr9-Zg


Jose heeft nog niet helemaal door waar het echt om draait, daar in Moeskroen, bij FC Peruwelz. :lol:
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor OHLer » za 25 sep 2021, 10:52

Derrick Tshimanga op weg naar Waasland-Beveren
Waasland-Beveren gaat nog een versterking aan de kern toevoegen. Derrick Tshimanga (32) woonde de wedstrijd tegen Lierse bij en sluit transfervrij aan. De eenmalige Rode Duivel zag zijn contract bij OH Leuven deze zomer aflopen. Hij wordt op de Freethiel een extra linksvoetige optie achterin. Linkspoten Vukotic en Mujakic zijn er al even buiten strijd. (SDG)

http://www.hln.be/voetbal/football-tal ... ~aeef9f12/
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3740
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor zizike » di 28 sep 2021, 08:41

Limbombe ook goed bezig precies:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210928_91981121

De Antwerpse politie kreeg zaterdagmiddag een oproep van een mogelijke drugsdeal in de Greinstraat in Antwerpen. Bij aankomst trof de politie een verdachte aan op een elektrische step. Volgens onze informatie ging het om voetballer Stallone Limbombe (30), flankspeler bij Lierse Kempenzonen.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor zizike » wo 13 okt 2021, 12:39

Storm komt even terug op vertrek bij OHL: "Fans nemen me dat nog altijd kwalijk, maar ik kon niet blijven wachten"

Nikola Storm wordt wel eens een piekenvoetballer genoemd. Hij heeft periodes waarin alles lukt, zoals de laatste weken. Maar deze keer wil hij die vorm een heel seizoen aanhouden.

Storm speelde in het verleden ook voor Club Brugge, Zulte Waregem en OH Leuven. Aan Club houdt hij de mooiste herinneringen over. "Ik heb er acht jaar gevoetbald en volg nog elke wedstrijd. Met een paar spelers – Vanaken, Vormer,... – heb ik nog samengespeeld", zegt hij in S/V Magazine. "Als mijn rendement in die periode wat hoger was geweest, had ik daar misschien langer kunnen blijven. Want mijn wedstrijden bij Club waren op zich wel goed. Zulte Waregem was een mindere periode, ik ging ernaartoe met het idee een basisplek te veroveren, wat tegenviel. Leuven was wel leuk."

Bij OHL werd hem kwalijk genomen dat hij na anderhalf jaar alweer vertrok. "Het was ook raar begonnen: ik had gesprekken gevoerd bij Emilio Ferrera thuis, hij overtuigde me om te tekenen. Twee weken later werd hij ontslagen. Toen besefte ik hoe gek het voetbalwereldje soms in elkaar steekt. De supporters van OHL nemen me mijn vertrek nog altijd kwalijk. Maar het contractvoorstel van de club bleef uit en ondertussen kwam Mechelen op de proppen met een goed voorstel, ik kon niet blijven wachten."

Hier werd nochtans verteld dat ze er alles aan gedaan hadden.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » vr 29 okt 2021, 14:30

Vandaag wordt Franky Vercauteren 65. Ondanks zijn weinig fraai vertrek vind ik hem toch nog altijd de beste coach die we ooit gehad hebben
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor tempelier » vr 29 okt 2021, 16:06

Zonder Franky geen periodetitel in 1B en geen promotie.
tempelier
 
Berichten: 717
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor OHLer » do 04 nov 2021, 20:10

Urosevic scoort in de Conference League tegen Gent.

http://www.transfermarkt.be/slobodan-u ... ler/258139
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3740
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Ruva » do 04 nov 2021, 20:12

AA Gent - Partizan Belgrado.
Vanuit het niet staat Partizan 0-1 voor. Urosevic, ooit nog actief bij OH Leuven, schiet de bal onhoudbaar binnen vanaf de rand van de grote rechthoek, schuin voor doel.

Urosevic speelde twee keer één minuut voor ons in seizoen 15/16.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Will » vr 05 nov 2021, 14:20

Ruva schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:AA Gent - Partizan Belgrado.
Vanuit het niet staat Partizan 0-1 voor. Urosevic, ooit nog actief bij OH Leuven, schiet de bal onhoudbaar binnen vanaf de rand van de grote rechthoek, schuin voor doel.

Urosevic speelde twee keer één minuut voor ons in seizoen 15/16.

Emilio zag hem inderdaad niet graag. Ik ben hem dikwijls gaan oppikken in de Van Monsstraat om hem naar de training te brengen. Was een zeer gemotiveerde jongen maar als de trainer geen fan is geraak je nergens in een ploeg. Dit gebeurd met bijna alle trainers omdat ze hun bebekes de voorkeur geven of omdat er iets aan verdiend is. De gast was toen nog maar jeugdinternational. Nu bij de grote jongens van zijn land. Ik heb hem al felicitaties gestuurd. Aan voetbal kan je veel vrienden overhouden. En vijanden zoals ik er heb op dit forum.
:mrgreen:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor erik vanhove » vr 05 nov 2021, 17:19

Iemand enig idee hoe het Henry vergaat in Italië?
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor erik vanhove » vr 05 nov 2021, 17:19

Iemand enig idee hoe het Henry vergaat in Italië?
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor nickohl » vr 05 nov 2021, 17:49

ni zo denderend, 10 matchen 1 goal 2 assists... ongeveer de helft van de matchen titularis, de andere helft ingevallen. nog maar 1 keer 90 minuten...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor nickohl » vr 12 nov 2021, 11:03

Iemand die deze kent?

Club Brugge zet vaak en graag in op de toekomst. Maar dat lukt niet altijd, zo blijkt. Blauw-zwart greep vorig jaar naast een groeibriljant en broer van een Genk-doelman.

Fedde Leysen is de broer van Genk-keeper Tobe en onlangs voor het eerst opgeroepen voor de Belgische beloften.

PSV
Daarmee komt hij een stapje dichter bij de grote droom: Rode Duivel worden. Niet slecht voor een speler van de beloften van PSV.

Daar maakt hij sinds 2020 het mooie weer, nadat hij overkwam van OH Leuven. Ook Club Brugge wilde hem toen, maar viste achter het net. Dat liet Leysen weten aan Het Belang van Limburg.

Read more: http://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... z7BzpunBvc

Ik ga ervan uit dat we die wel hebben proberen houden maar hij een stap hoger wou zetten.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Nicky Hayen gaat als coach aan de slag in Wales

Berichtdoor luckie » vr 31 dec 2021, 20:17

Nicky Hayen gaat als coach aan de slag in Wales

Afbeelding

Nicky Hayen zat sinds de degradatie van Waasland-Beveren zonder club.

Na zijn ontslag bij Waasland-Beveren heeft Nicky Hayen een nieuwe club gevonden. De 41-jarige ex-profvoetballer wordt hoofdcoach van de Welshe eersteklasseclub Haverfordwest.

Zelf zat Nicky Hayen zonder club nadat hij vorig seizoen Waasland-Beveren niet voor de degradatie had kunnen behoeden.

In Wales zal Hayen opnieuw moeten vechten voor het behoud. Na 17 speeldagen staat Haverfordwest met 16 punten op één na laatste in de Welshe Premier League.

"Ik ben heel tevreden, dit was een makkelijke keuze", zegt Hayen op de website van zijn nieuwe werkgever. "Bij de eerste gesprekken met de voorzitter klikte het meteen. We zitten op dezelfde lijn, hebben dezelfde visie en dezelfde ambities. Ik hoop de komende maanden en jaren successen te kunnen boeken met deze club."

Hayen kan wel nog niet meteen aan de slag bij Haverfordwest. Totdat hij zijn werkvergunning en de nodige reisdocumenten heeft, staan 2 interimcoaches aan het roer.

Opvallend: Hayen wordt pas de vierde trainer in de Welshe Premier League die niet van de Britse Eilanden komt. De Spanjaard Lucas Cazorla, de Braziliaan Bruno Lopes en de Australiër Anthony Limbrick gingen onze landgenoot voor.



http://sporza.be/nl/2021/12/31/nicky-h ... 966170346/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Dubbelpunt » di 04 jan 2022, 16:20

Mbombo trekt naar Virton.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1894
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor OHLer » za 22 jan 2022, 21:13

Henry heeft vandaag gescoord tegen Internazionale. Venezia verloor nog met 2-1.
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3740
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor OHLer » zo 23 jan 2022, 05:20

Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3740
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor Jan Frans » zo 23 jan 2022, 08:13

Was dat Mercier met de assist ? :+:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.

Berichtdoor luckie » zo 23 jan 2022, 10:05

Larry schreef in Re: OHL Lente en zomertransfers: geruchten & bevestigd.:"Arno Verschueren speelt volgend seizoen voor kersvers eersteklasser Westerlo, waar hij reeds een verleden bij de jeugd had. De 18 jarige verdediger zal er aantreden bij de beloften en de A-kern. Er is dus kans dat Arno debuteert in de Jupiler Pro League. Het laatste jaar bij OHL was hij een vaste waarde in de verdediging bij de beloften. Zijn spelinzicht, verdedigend positiespel en goede passes leverden hem ook al verscheidene selecties op voor de nationale U16 en U17 van België." :roll: :roll:

Bron: http://www.bloggen.be/ohl_jeugd/

valcksken schreef in Re: OHL Lente en zomertransfers: geruchten & bevestigd.:Aha! Het dossier waar PVDS zich persoonlijk mee bezig ging houden, net zoals het dossier van Cyriel Dessers ... :roll:
Wanneer je als CEO zo faalt, kan je maar één ding doen: OPSTAPPEN!

Maarten schreef in Re: OHL Lente en zomertransfers: geruchten & bevestigd.:Voila, zoals voorspeld toen Dessers tekende bij Lokeren... dit was dus het andere dossier waar onze CEO zich persoonlijk mee bezighield. Wij Komen Terug zal ongetwijfeld vinden dat er goed gewerkt is geweest :lol:


Sparta plukt Arno Verschueren weg in Lommel

Arno Verschueren maakt de overstap van 1B-club Lommel naar de Nederlandse eersteklasser Sparta Rotterdam. De 24-jarige middenvelder wordt de komende maanden gehuurd waarna hij aan het eind van het seizoen definitief wordt getransfereerd. Hij ondertekende een contract op Het Kasteel tot de zomer van 2025.

"Het waren intensieve onderhandelingen waarbij de transfervergoeding die wij zijn overeengekomen uiteindelijk blijk geeft van onze ambities om sportief resultaat te boeken", zei Gerard Nijkamp, de technisch directeur van Sparta, op de clubwebsite. "Arno had nog een doorlopend contract, maar wij wilden hem niet alleen voor de rest van het seizoen, maar ook voor de seizoenen erna vastleggen als speler van Sparta."

"Met Arno versterken we ons met een multifunctionele speler. Hij is op meerdere posities inzetbaar op het middenveld en kan met zijn loopvermogen een belangrijke schakel tussen verdediging en aanval zijn. Bij NAC Breda heeft hij zich in het verleden al bewezen op Eredivisie-niveau, wij geloven erin dat hij dit ook in Rotterdam zal laten zien."

Verschueren maakte in de zomer van 2020 de overstap van NAC Breda naar Lommel. Voordien was de 24-jarige Antwerpenaar actief in de jeugdopleidingen van Lierse, Westerlo en OH Leuven. Bij Lommel was de middenvelder het voorbije anderhalf seizoen een sterkhouder met 41 officiële wedstrijden.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


"like" ons op Facebook!