Switch to full style
Wijzigingen aan het forum, vragen ivm het forum
Forumregels
Plaats een reactie

Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters

di 19 jul 2022, 13:18

Ik heb de topics met statistieken & overzichten, voornamelijk de topics die Luckie onderhoudt -waarvoor dank- in een nieuw subforum ondergebracht. Dit maakt zowel het forum met de wedstrijden overzichtelijker, maar zorgt er ook voor dat deze topics hier (de statistieken & overzichten dus) sneller terug te vinden zijn wanneer je iets wil opzoeken.

De vraag was voornamelijk of dit subforum zoals het nu is (als onderdeel van het hoofdforum ''nieuws, wedstrijden, spelers & info'') mag/moet blijven, of een zelfstandig forum moet worden, net als nieuws... & info, beleid, speculatie & (transfer)geruchten, jeugd & dames, supportersclubs/acties, en tenslotte historiek.

Mij lijkt het dat de statistieken en overzichten inhoudelijk best passen bij ''nieuws, wedstrijden, spelers & info'', en dus als subforum. Komt bij dat het een forum zal zijn met betrekkelijk weinig discussie en topics, eerder het aanvullen van gegevens.

Laat weten wat jullie ervan denken.

Re: Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters

do 21 jul 2022, 09:04

admin schreef in Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters:Ik heb de topics met statistieken & overzichten, voornamelijk de topics die Luckie onderhoudt -waarvoor dank- in een nieuw subforum ondergebracht. Dit maakt zowel het forum met de wedstrijden overzichtelijker, maar zorgt er ook voor dat deze topics hier (de statistieken & overzichten dus) sneller terug te vinden zijn wanneer je iets wil opzoeken.

De vraag was voornamelijk of dit subforum zoals het nu is (als onderdeel van het hoofdforum ''nieuws, wedstrijden, spelers & info'') mag/moet blijven, of een zelfstandig forum moet worden, net als nieuws... & info, beleid, speculatie & (transfer)geruchten, jeugd & dames, supportersclubs/acties, en tenslotte historiek.

Mij lijkt het dat de statistieken en overzichten inhoudelijk best passen bij ''nieuws, wedstrijden, spelers & info'', en dus als subforum. Komt bij dat het een forum zal zijn met betrekkelijk weinig discussie en topics, eerder het aanvullen van gegevens.

Laat weten wat jullie ervan denken.

ik denk dat dat goed is. overzichtelijker :+:

Re: Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters

do 21 jul 2022, 09:40

Goed op deze manier!

Re: Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters

za 23 jul 2022, 12:30

Mooi gedaan. Bedankt Maarten en Luckie.

Re: Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters

za 23 jul 2022, 14:44

tempelier schreef in Re: Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters:Mooi gedaan. Bedankt Maarten en Luckie.

@"tempelier": dank voor jouw waardering.

Die statistieken en overzichten bijhouden vergt veel aandacht en inzet.

En ja, soms vraag ik mij af of ze zouden gemist worden wanneer ik dit niet meer zou bijhouden. ;)

Re: Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters

za 23 jul 2022, 23:41

luckie schreef in Re: Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters:
tempelier schreef in Re: Afsplitsing statistieken & overzichten / scheidsrechters:Mooi gedaan. Bedankt Maarten en Luckie.

@"tempelier": dank voor jouw waardering.

Die statistieken en overzichten bijhouden vergt veel aandacht en inzet.

En ja, soms vraag ik mij af of ze zouden gemist worden wanneer ik dit niet meer zou bijhouden. ;)

Ik zou ze zeker missen!

Wat nog leuk zou zijn is om hier statistieken te trekken. Wie trekt er veel kaarten in ons voor of nadeel, met welke ref is er meer kans op punten, en zelfs op te splitsen in g5, Waalse of Vlaamse ploegen… er is een berg data beschikbaar :)
Plaats een reactie