NIEUW FORUM

Wijzigingen aan het forum, vragen ivm het forum

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » ma 19 mei 2014, 10:59

Naast het heuglijke nieuws dat OHL volgend jaar al opnieuw zal promoveren, de totaal niet ongepaste actie om studenten uit te nodigen om zich zat te komen zuipen op onze "begrafenis", doe ik graag mee aan de goed-nieuws-show, met de volgende opmerking: Het 300ste forumlid, Davidoff, is zonet geregistreerd! OHL Kampioen!
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Kathleen » ma 19 mei 2014, 11:04

Ik stel voor dat we die gast een abo voor volgend seizoen cadeau doen. Dan is er alvast eentje verkocht. Of is dat pas voor het 500ste geregistreerd lid? ;)
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » ma 19 mei 2014, 11:19

Kathleen » ma 19 mei 2014, 12:04 schreef:Ik stel voor dat we die gast een abo voor volgend seizoen cadeau doen. Dan is er alvast eentje verkocht. Of is dat pas voor het 500ste geregistreerd lid? ;)


Ik hou u niet tegen Kathleen :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor luckie » ma 19 mei 2014, 12:50

Maarten » ma 19 mei 2014, 11:59 schreef:Naast het heuglijke nieuws dat OHL volgend jaar al opnieuw zal promoveren, de totaal niet ongepaste actie om studenten uit te nodigen om zich zat te komen zuipen op onze "begrafenis", doe ik graag mee aan de goed-nieuws-show, met de volgende opmerking: Het 300ste forumlid, Davidoff, is zonet geregistreerd! OHL Kampioen!


Onze vriend 'Davidoff' is blijkbaar al weer weg? Is hij in rook opgegaan?

Ondertussen hebben we al vervanger 'wijkomenterug'

Nu moeten we nog 'wijgaannaareerste' recuperen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Kathleen » ma 19 mei 2014, 12:58

luckie » ma 19 mei 2014, 13:50 schreef:
Nu moeten we nog 'wijgaannaareerste' recuperen.

Zeg dat wel. Nadat we zeker twee jaar hebben zitten zagen tegen dat forumlid dat hij zijn naam moest veranderen. Die kerel was vooruitziend toen hij besloot zijn forumnaam te houden! Maar we hebben er inderdaad al lang niets meer van gehoord.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Celle » ma 19 mei 2014, 13:00

Maarten » ma 19 mei 2014, 11:59 schreef:Naast het heuglijke nieuws dat OHL volgend jaar al opnieuw zal promoveren, de totaal niet ongepaste actie om studenten uit te nodigen om zich zat te komen zuipen op onze "begrafenis", doe ik graag mee aan de goed-nieuws-show, met de volgende opmerking: Het 300ste forumlid, Davidoff, is zonet geregistreerd! OHL Kampioen!


Dat hem zijn sigaren maar meebrengt! :D

Ik heb wel de indruk dat daar veel Ramptoeristen bij zijn! :mrgreen:
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Fons » ma 19 mei 2014, 13:26

Fuif dan toch afgelast. Werd hun dat ingefluisterd of is er een sprankeltje verstand te vinden?
Den echte, niet doine van de Plasfosj! Ik was er iest.
Fons
Verdient een standbeeld
 
Berichten: 308
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 23:45
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: SC DEN DREEF

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Celle » ma 19 mei 2014, 13:27

Fons » ma 19 mei 2014, 14:26 schreef:Fuif dan toch afgelast. Werd hun dat ingefluisterd of is er een sprankeltje verstand te vinden?

Neen, de sponsor heeft zich teruggetrokken!
Laatst bijgewerkt door Celle op ma 19 mei 2014, 22:54, in totaal 1 keer bewerkt.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor luckie » ma 19 mei 2014, 14:36

Celle » ma 19 mei 2014, 14:00 schreef:
Maarten » ma 19 mei 2014, 11:59 schreef:Naast het heuglijke nieuws dat OHL volgend jaar al opnieuw zal promoveren, de totaal niet ongepaste actie om studenten uit te nodigen om zich zat te komen zuipen op onze "begrafenis", doe ik graag mee aan de goed-nieuws-show, met de volgende opmerking: Het 300ste forumlid, Davidoff, is zonet geregistreerd! OHL Kampioen!


Dat hem zijn sigaren maar meebrengt! :D

Ik heb wel de indruk dat daar veel Ramptoeristen bij zijn! :mrgreen:


Daarom dat ik al schreef: Onze vriend 'Davidoff' is blijkbaar al weer weg? Is hij in rook opgegaan? :lol:
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor reg » ma 19 mei 2014, 22:57

De nieuwe donavanbob mss ?
reg
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 21:18
Woonplaats: wilsele

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Stadist » vr 23 mei 2014, 19:03

Het OHL forum heb ik een tijd geleden bewust gemeden, omdat de sfeer daar heel slecht was en men enkel nog bezig was met onderlinge vetes uit te vechten.

Ik hoorde echter dat er een nieuw forum is opgericht. Hopelijk kan er hier eindelijk weer op niveau gediscussieerd worden over OHL. Alvast bedankt aan degenen die dit uit de grond hebben gestampt :)

Stadist, welkom. Ik heb uw bericht aangepast. Als het u te doen is om normale discussies aan te gaan, en ge zijt weggebleven op't oude forum omwille van die redenen, dan begint ge best uw eerste post op het forum niet met een persoonlijke aanval op bepaalde andere forumleden. Veel plezier voorts.

M
Stadist
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo 21 mei 2014, 07:29

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Kathleen » vr 23 mei 2014, 20:22

Goed zo, moderator. Ik vond het ook ongepast.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor admin » zo 25 mei 2014, 12:08

Vanaf nu, zal de dictator meer richting zero tolerance gaan. Enkele nieuwe gebruikers zijn van't forum gesmeten, anderen zullen volgen.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor kunta » zo 25 mei 2014, 14:46

Maarten, zou 't kunnen dat ge iets te emotioneel modereert?
Den ene dag is den andere ni.
Avatar gebruiker
kunta
2FAST4U
 
Berichten: 162
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 15:35

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor admin » zo 25 mei 2014, 14:53

kunta » zo 25 mei 2014, 13:46 schreef:Maarten, zou 't kunnen dat ge iets te emotioneel modereert?


Als een nieuw lid zijn 4 eerste berichten alle vier aanvallen of terechtwijzingen zijn, naar andere forumleden, de moderator en het forum in zijn totaliteit, neen. Zijn laatste bericht en de respons van een ander nieuw lid dat "toevallig" enkele minuten later verscheen, heb ik verwijderd. Tuuveneer is trouwens voor de duidelijheid, niet verwijderd. Hij staat nog altijd vrij zijn excuses aan te bieden.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Sakke91 » zo 25 mei 2014, 14:59

kunta » zo 25 mei 2014, 15:46 schreef:Maarten, zou 't kunnen dat ge iets te emotioneel modereert?


Naar mijn mening zou een moderator zich zo objectief mogelijk moeten gedragen en zich niet gaan bezighouden om persoonlijke vetes uit te vechten. Ik denk dan ook dat dit misschien niet de beste optie was om dit op te lossen.

En Maarten/admin, neem dit niet op als kritiek, maar eerder als een opbouwende aanmerking.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor admin » zo 25 mei 2014, 15:18

Sakke91 » zo 25 mei 2014, 13:59 schreef:
kunta » zo 25 mei 2014, 15:46 schreef:Maarten, zou 't kunnen dat ge iets te emotioneel modereert?


Naar mijn mening zou een moderator zich zo objectief mogelijk moeten gedragen en zich niet gaan bezighouden om persoonlijke vetes uit te vechten. Ik denk dan ook dat dit misschien niet de beste optie was om dit op te lossen.

En Maarten/admin, neem dit niet op als kritiek, maar eerder als een opbouwende aanmerking.


1/ Als ik, en het forum als dusdanig, onterecht worden beklad en de zaken worden verdraaid, dan reageer ik.
2/ Ik ben moderator uit noodzaak, omdat er anders geen forum was. De dag dat ik geen moderator meer ben, is de dag dat iemand van jullie zelf een forum uit de grond mag stampen. Wat bedoel ik daarmee? Ik ben iemand met een uitgesproken mening, ik ga me op "mijn" forum, niet plots laten monddood maken omdat ik moderator ben.
3/ Iedereen staat vrij elders zijn heil te zoeken, wie hier wil deel uitmaken van dit forum mag schrijven wat hij wil, maar houdt zich best niet bezig anderen aan te vallen. Wil je de kritiek van andere forumleden gericht aan de club ontkrachten, kom dan af met argumenten of informatie die het tegendeel bewijst. Niet met persoonlijke aanvallen om die personen te proberen te compromitteren. Geen probleem met zeggen dat je iemand anders zijn redenering niet zint, of zelfs dom vindt, maar beargumenteer waarom.
4/ Ik had al een duidelijke waarschuwing gegeven. Die negeren doet men op eigen risico.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor zizike » zo 25 mei 2014, 18:27

Neem er 2 hulpmoderatoren bij. Modereren doe je best niet alleen.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » zo 25 mei 2014, 20:39

Er is al enkele weken een tweede moderator. Helaas heeft die momenteel vermoedelijk niet veel tijd.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor diezel » zo 25 mei 2014, 21:08

als hij er geen tijd voor heeft, moet hij het jobke natuurlijk ook niet aanvaarden. Maar dit forum zal het zo ook wel redden, daar maak ik mij geen zorgen over.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor kieper11 » ma 26 mei 2014, 13:00

Bedankt jongens voor dit super initiatief !
kieper11
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma 26 mei 2014, 11:58

ACHTUNG!

Berichtdoor admin » do 29 mei 2014, 00:30

Wie een beetje oplet, zal gezien hebben dat er een deel forumleden verdwenen zijn. En met hen, al hun berichten. Ik wil benadrukken dat dit geen vorm van censuur of moderatie is, niets dat mij door bovenaf werd opgedragen, maar dat dit gebeurde op vraag van de betrokkenen. Ik kan alleen maar aannemen dat ze hiervoor hun redenen hebben. Welke dat dan zijn, laat ik in het midden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik de beslissing betreur gezien het forum zo een brok informatie armer is. Ik wil ook benadrukken, dat elk lid de mogelijkheid heeft om zijn eigen berichten te verwijderen (of aan te passen) naar goeddunken. Het feit dat ik dit kan doen met enkele muisklikken bespaart hen enkel wat werk, maar uiteindelijk hadden ze dit dus ook zelf kunnen doen. Twee van deze personen maakten uitdrukkelijk gewag van de open brief van de voorzitter, en zagen dit als een positief signaal.

Voila. Jammer. Ik heb ook verder nog opgevangen dat men intussen in gang is geschoten naar volgend seizoen toe en dat er eindelijk begonnen kan worden aan transfers (of men daar al voorbereidingen getroffen heeft). Men ziet het dus "plots" positiever in. We zullen binnen 12 maanden wel weten of dit positivisme gewettigd was of niet. Laat ons dan de maar afrekening maken.

Ik heb er eerlijk gezegd allemaal een beetje mijn bedenkingen bij, maar anderen zullen misschien beter op de hoogte zijn. Als zij er van overtuigd zijn dat we de goeie weg zijn ingeslagen, wacht ik vol spanning opdat de club er de vruchten van kan plukken. Ik ben in blije verwachten dat mijn scepticisme kan smelten als sneeuw voor de zon. Genoeg geluld over afgelopen jaar (/jaren)? Ok, bewijs het dan maar jongens. Walk the walk if you're gonna talk the talk. Ik geef voorlopig het voordeel van de twijfel. Benieuwd of dat "gepermitteerd" zal blijken.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Celle » do 29 mei 2014, 11:30

ik had het al gezien!

Enfin, dus binnenkort weer de GROTE VERZOENING?

Ik krijg dus uiteindelijk gelijk dat dit forum "echt" gebruikt is te pas en te onpas

door een aantal mensen en laat in het midden of dit nu goed was of niet.

Als OHL er beter van wordt, is het voor mij ook goed!
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Wij Komen Terug » do 29 mei 2014, 11:51

wie is er dan allemaal verdwenen, want ik volg het ni zo goe?
Wij Komen Terug
Maar ik blijf hier weg!
 
Berichten: 81
Geregistreerd: ma 19 mei 2014, 12:29

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » do 29 mei 2014, 12:19

Ge zult hun naam hier en daar nog in een citaat zien staan van een ander lid. Die worden niet ge-edit. Maar als ge een lijstje verwacht van namen, dan ga ik u teleurstellen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!