NIEUW FORUM

Wijzigingen aan het forum, vragen ivm het forum

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » di 15 apr 2014, 10:12

Wie trouwens problemen heeft met andere forum leden, kan die toevoegen als... Vijand. Dan ziet ge normaal die persoon zijn berichten niet meer. Al heb ik het nog niet getest. :shock:
Laatst bijgewerkt door Maarten op di 15 apr 2014, 10:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor slackdeklipper » di 15 apr 2014, 10:13

Will schreef:Diezel, ik had wel verwacht dat gij de eerste zou zijn om boel te maken op het nieuwe ongerepte forum. Stoker ! ;-)

Will, opgepast voor de "vechthond".... :lol:
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Fons » di 15 apr 2014, 10:19

Diezel, ge zijt oud geworden, zo te zien op de foto!
Den echte, niet doine van de Plasfosj! Ik was er iest.
Fons
Verdient een standbeeld
 
Berichten: 308
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 23:45
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: SC DEN DREEF

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor diezel » di 15 apr 2014, 10:23

Fons schreef:Diezel, ge zijt oud geworden, zo te zien op de foto!

ah de fons heeft ook de weg gevonden naar het enige echte OHL-forum. Welkom vriend. 8-)
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Asificare » di 15 apr 2014, 10:42

Mooi!

Kans dat Tapatalk gesupporteerd gaat worden?
Asificare
In the year 2525
 
Berichten: 215
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 22:23

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » di 15 apr 2014, 11:30

Asificare schreef:Mooi!

Kans dat Tapatalk gesupporteerd gaat worden?


Euh, geen idee. Is dat niet betalend?

PS: blijkbaar opent het ook enkele loopholes die het forum onveiliger maken.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor AlienStorm » di 15 apr 2014, 11:39

Maarten schreef:Zolang het over voetbal/OHL gaat en op een normale manier gepost wordt, is er geen probleem. Nooit geweest.

Ik ben uiteraard voor de vrije meningsuiting. Het is enkel de manier waarop je die mening aan de man brengt. Als het is zoals de Russen in Oekraïne, dan ben je verkeerd bezig. En als er vervolgens niet wordt ingegrepen...
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » di 15 apr 2014, 11:48

Beul schreef:Tevens gefeliciteerd met het nieuwe logo, echt knap! Eindelijk wat historiek.

Ook de rundskop met vikinghelm is een voltreffer. Even wat achtergrond:
-891, Slag bij de Dijle (Leuven), Franken verslaan de vikingen en verdrijven ze uit de Lage Landen.
-1691, volgens de legende schieten de Leuvenaars 's nachts op een Frans leger, blijkt bij morgendauw dat het koeien waren. Leuvenaars = P(i)etermannen of koeienschieters

Knap, bedankt.


Had ge het er zelf uit opgemaakt, of heeft Diezel u den uitleg gedaan?
Als ik me niet vergis waren het Noormannen en geen Vikings. Ik dacht dat er een subtiel verschil was.

Het logo zal volgens mij ook nog wel wat evolueren, maar als ge voorlopig al wat beter materiaal wilt om uit te kiezen: http://www.dropbox.com/sh/pf8z9ri96psc4wb/ojGXOKGWJ8
Laatst bijgewerkt door Maarten op vr 12 sep 2014, 01:23, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Kathleen » di 15 apr 2014, 12:04

AlienStorm schreef:
Maarten schreef:er waren een 6 tal geregistreerden die allemaal via een proxy IP geregistreerd waren. Om verwarring te zaaien hadden ze bekende forumnamen gepakt (Kathleen, booreiland, Hekke...). Allemaal verwijderd nu.

Toch nagevraagd bij de echte personen?

Hallo, ik ben een weekje niet in 't land geweest en heb dus blijkbaar één en ander gemist hier op het forum. Maar ik heb gisteravond het nieuwe forum ontdekt via de post op het oude en heb me netjes geregistreerd. Dus : ik ben het vanaf nu wel degelijk echt.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Celle » di 15 apr 2014, 12:06

Maarten schreef:
Celle schreef:Voor mij ben je niet welkom.
Je hebt je serieus verbrand en menigéén direct of indirect beledigd.
Als je het toch serieus zou menen, biedt dan eerst je verontschuldigingen aan.
En het feit dat we uitwijken naar dit nieuwe forum heb jij deels veroorzaakt.
Dat hypocriet gedoe hoeft voor mij niet.
Ga maar terug naar het forum dat je kapot gemaakt hebt.


Hij had zich ook onder een andere naam kunnen registreren en zwijgen over wie hij was. Dus hem eraf smijten heeft weinig zin.

Bob schreef:Mooi forum, mijn complimenten!
Hopelijk kan het hier een baken van vrije meningsuiting worden.
Indien er nog moderators nodig zijn, jullie weten me te vinden. Al blijf ik principieel voorstander van een zelfregulerend systeem.

Ik heb de 'Donovan' maar van mijn nickname afgelaten.
Vanaf nu is het dus gewoon 'Bob' :D


Zolang het over voetbal/OHL gaat en op een normale manier gepost wordt, is er geen probleem. Nooit geweest.


Dat gaat lang duren. Een paard van Troje hebben we echt niet nodig.
Laatst bijgewerkt door Celle op di 15 apr 2014, 12:09, in totaal 1 keer bewerkt.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » di 15 apr 2014, 12:08

Kathleen schreef:
AlienStorm schreef:
Maarten schreef:er waren een 6 tal geregistreerden die allemaal via een proxy IP geregistreerd waren. Om verwarring te zaaien hadden ze bekende forumnamen gepakt (Kathleen, booreiland, Hekke...). Allemaal verwijderd nu.

Toch nagevraagd bij de echte personen?

Hallo, ik ben een weekje niet in 't land geweest en heb dus blijkbaar één en ander gemist hier op het forum. Maar ik heb gisteravond het nieuwe forum ontdekt via de post op het oude en heb me netjes geregistreerd. Dus : ik ben het vanaf nu wel degelijk echt.


Het is de echte, mannen! Ik heb haar mailadres en IP adres gecheckt en, en haar al getraceerd via googlemaps en kijk op dit moment binnen door haar keukenraam hoe ze den afwas aan't doen is! 't Is een knappe!

Ik ben aan't zeveren, maar heb wel uw registratie gecheckt ;)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » di 15 apr 2014, 12:11

Celle schreef:Dat gaat lang duren. Een paaard van Troje hebben we echt niet nodig.


We zullen wel zien. Als ik hem eraf smijt, en hij registreert zich nadien onder een andere naam... wat winnen we dan? Manieren genoeg om IP adressen te veranderen en mailaccounts aan te maken. Zet hem op negeer (vijand) en ge ziet hem niet meer. Wees wat dat betreft blij dat hij open kaart speelt en zegt wie hij is zodat ge dat nu al kunt doen als ge wilt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Will » di 15 apr 2014, 13:03

slackdeklipper schreef:
Will schreef:Diezel, ik had wel verwacht dat gij de eerste zou zijn om boel te maken op het nieuwe ongerepte forum. Stoker ! ;-)

Will, opgepast voor de "vechthond".... :lol:

Ge hebt mijn identiteit verraden !
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Bob » di 15 apr 2014, 13:12

Celle schreef:
Maarten schreef:
Celle schreef:Voor mij ben je niet welkom.
Je hebt je serieus verbrand en menigéén direct of indirect beledigd.
Als je het toch serieus zou menen, biedt dan eerst je verontschuldigingen aan.
En het feit dat we uitwijken naar dit nieuwe forum heb jij deels veroorzaakt.
Dat hypocriet gedoe hoeft voor mij niet.
Ga maar terug naar het forum dat je kapot gemaakt hebt.


Hij had zich ook onder een andere naam kunnen registreren en zwijgen over wie hij was. Dus hem eraf smijten heeft weinig zin.

Bob schreef:Mooi forum, mijn complimenten!
Hopelijk kan het hier een baken van vrije meningsuiting worden.
Indien er nog moderators nodig zijn, jullie weten me te vinden. Al blijf ik principieel voorstander van een zelfregulerend systeem.

Ik heb de 'Donovan' maar van mijn nickname afgelaten.
Vanaf nu is het dus gewoon 'Bob' :D


Zolang het over voetbal/OHL gaat en op een normale manier gepost wordt, is er geen probleem. Nooit geweest.


Dat gaat lang duren. Een paard van Troje hebben we echt niet nodig.

Waar is deze persoonlijke aanval voor nodig, Celle?
Als ik jou beledigd heb, stuur me dan een PM. Ik kan me niet herinneren jou of iemand anders op het oude forum ooit beledigd te hebben, maar als dat toch het geval moet zijn, wil ik daar zeker mijn excuses voor aanbieden. Misschien mag ik dan ook eens verontschuldigingen ontvangen voor de bedreigingen die ik gekregen heb?
En meen jij nu echt dat een paar kritische posts van mij over een speler de creatie van een nieuw forum hebben veroorzaakt? Je overschat mij. Het oude forum was gewoon één grote anarchie, dat kan je mij niet verwijten.
En als ik echt een hypocriet was, Celle, had ik me hier inderdaad onder een andere naam geregistreerd. Maar dat doe ik niet, eerlijkheid duur het langst.
Als je het echt zo moeilijk hebt met andermans mening, zwier me gerust op jouw vijandenlijst.
Bob
Schuimbekkende marginaal
 
Berichten: 11
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:36

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor diezel » di 15 apr 2014, 13:29

je moet je hier nu ook niet heiliger dan de paus gaan voordoen he bob. Die artikels die je over luckie bent komen posten, dat zal je hier niet moeten proberen. Een verwittigd man is er twee waard.

Jammer trouwens dat je je ware identiteit niet durft onthullen zoals de meesten hier wel al gedaan hebben. Anoniem vanalles komen posten is makkelijk, maar heb je ook het lef om dat uit eigen naam te doen? In persoon samenzitten zal er al zeker niet van komen, uitnodigingen zijn er nochtans al genoeg geweest. Deze gelden nog steeds trouwens. Komaan Bob show some courage...
Laatst bijgewerkt door diezel op di 15 apr 2014, 14:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Will » di 15 apr 2014, 13:37

Bob, rol aub uw matten . We hebben je hier niet nodig met je onzin.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Celle » di 15 apr 2014, 15:02

Bob schreef:
Celle schreef:
Maarten schreef:
Celle schreef:Voor mij ben je niet welkom.
Je hebt je serieus verbrand en menigéén direct of indirect beledigd.
Als je het toch serieus zou menen, biedt dan eerst je verontschuldigingen aan.
En het feit dat we uitwijken naar dit nieuwe forum heb jij deels veroorzaakt.
Dat hypocriet gedoe hoeft voor mij niet.
Ga maar terug naar het forum dat je kapot gemaakt hebt.


Hij had zich ook onder een andere naam kunnen registreren en zwijgen over wie hij was. Dus hem eraf smijten heeft weinig zin.

Bob schreef:Mooi forum, mijn complimenten!
Hopelijk kan het hier een baken van vrije meningsuiting worden.
Indien er nog moderators nodig zijn, jullie weten me te vinden. Al blijf ik principieel voorstander van een zelfregulerend systeem.

Ik heb de 'Donovan' maar van mijn nickname afgelaten.
Vanaf nu is het dus gewoon 'Bob' :D


Zolang het over voetbal/OHL gaat en op een normale manier gepost wordt, is er geen probleem. Nooit geweest.


Dat gaat lang duren. Een paard van Troje hebben we echt niet nodig.

Waar is deze persoonlijke aanval voor nodig, Celle?
Als ik jou beledigd heb, stuur me dan een PM. Ik kan me niet herinneren jou of iemand anders op het oude forum ooit beledigd te hebben, maar als dat toch het geval moet zijn, wil ik daar zeker mijn excuses voor aanbieden. Misschien mag ik dan ook eens verontschuldigingen ontvangen voor de bedreigingen die ik gekregen heb?
En meen jij nu echt dat een paar kritische posts van mij over een speler de creatie van een nieuw forum hebben veroorzaakt? Je overschat mij. Het oude forum was gewoon één grote anarchie, dat kan je mij niet verwijten.
En als ik echt een hypocriet was, Celle, had ik me hier inderdaad onder een andere naam geregistreerd. Maar dat doe ik niet, eerlijkheid duur het langst.
Als je het echt zo moeilijk hebt met andermans mening, zwier me gerust op jouw vijandenlijst.


Met veel plezier. Aan uw comedia del Arte doe ik nie mee beste jongen. Je bent de onschuld zelve! En die bedreigingen heb je niet uitgelokt zeker? Als je toch zulk braaf mennentje bent met goede bedoelingen, maak dan uw ware identiteit maar eens bekend. Maar da gaat niet zeker?
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Rogerke » di 15 apr 2014, 15:09

In één woord: top!

In meerdere woorden:
Goed dat iemand het initiatief heeft genomen om eindelijk een hedendaags forum te voorzien, met verschillende opties. Ik snap niet dat OHL zelf niet meer moeite deed. (ik heb het niet over de vrijwilligers en dergelijke, maar wel degelijk over de verantwoordelijken binnen OHL zelf)
Goed om te zien dat er meteen veel 'veelposters' zijn meegekomen. Hopelijk houdt iedereen het beschaafd en voor mijn part is iedereen welkom op dit forum, zolang zij zich maar aan de 'ongeschreven' regels van de internetwereld houden. In discussie gaan mag (moet!?) met elkaar, maar hou het ontopic en ga niet persoonlijk beginnen schelden enz! :D (en laat de 'ruzie' van het oude forum achterwege. :) )

Aan de admins: (wdnwboenkmimn veronderstel ik?)
- kan je in het adminpanel aanpassen dat links in een nieuw venster openen? (target=_blank)
- kosten voor hosting en domein worden door uzelf gedragen? mss kan ohasjel of dergelijke hier wel een rol in spelen? (als dat gewenst is)
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1888
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor kunta » di 15 apr 2014, 15:54

Maarten, dikken bal! Serieuze proficiat voor de tijd die ge hierin steekt. It's a dirty job, but someoone had to do it! ;)

Ronduit schitterend!
Den ene dag is den andere ni.
Avatar gebruiker
kunta
2FAST4U
 
Berichten: 162
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 15:35

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Bob » di 15 apr 2014, 15:56

Krijgt TDP eigenlijk nog een rol op het forum?
Hij heeft uiteindelijk toch veel voor OHL gedaan.
Bob
Schuimbekkende marginaal
 
Berichten: 11
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:36

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor diezel » di 15 apr 2014, 16:00

Bob schreef:Krijgt TDP eigenlijk nog een rol op het forum?
Hij heeft uiteindelijk toch veel voor OHL gedaan.

:lol:
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Hekke » di 15 apr 2014, 16:20

Kathleen schreef:
AlienStorm schreef:
Maarten schreef:er waren een 6 tal geregistreerden die allemaal via een proxy IP geregistreerd waren. Om verwarring te zaaien hadden ze bekende forumnamen gepakt (Kathleen, booreiland, Hekke...). Allemaal verwijderd nu.

Toch nagevraagd bij de echte personen?

Hallo, ik ben een weekje niet in 't land geweest en heb dus blijkbaar één en ander gemist hier op het forum. Maar ik heb gisteravond het nieuwe forum ontdekt via de post op het oude en heb me netjes geregistreerd. Dus : ik ben het vanaf nu wel degelijk echt.

The real Hekke est (aussi) arrivée... Wie houdt ziech met zo'n zaken bezig? Ze moesten :oops: zijn...
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Maarten » di 15 apr 2014, 16:59

Rogerke schreef:Aan de admins: (wdnwboenkmimn veronderstel ik?)
- kan je in het adminpanel aanpassen dat links in een nieuw venster openen? (target=_blank)
- kosten voor hosting en domein worden door uzelf gedragen? mss kan ohasjel of dergelijke hier wel een rol in spelen? (als dat gewenst is)


1/ BBcode is BBcode... zo'n instelling is er niet. Misschien bestaat daar wel een "mod" voor. Ik kan wel "nieuwe" BBcode aanmaken. Dus voor een link te openen in een nieuw venster, gaat ge nu bovenaan rechts een iets omslachtigere versie vinden, waarmee het wel lukt.

Dat ziet er dan zo uit:
Code: Selecteer alles
[external=www.sporza.be]klik hier op de link naar sporza[/external]


En dat wordt dan:
klik hier op de link naar sporza

2/ Ik was gewoon aan't denken aan op elke pagina een popup met reclame te zetten :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor cycloman » di 15 apr 2014, 17:03

Proficiat met het nieuwe forum, al moet ik zeggen dat het een tijdje zal duren eer ik alle mogelijkheden zal verstaan en kunnen benutten. Ik stel vast dat alle meubelstukken zonder ongelukken aan de overkant geraakt zijn. Alle ingrediënten zijn aanwezig om boeiende en propere discussies te houden.
Let the beast go!
Je suis Charlie (bis)
Avatar gebruiker
cycloman
Geen neonazi
 
Berichten: 568
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 22:04

Re: NIEUW FORUM

Berichtdoor Frank1962 » di 15 apr 2014, 17:07

Derde poging ...
dus ik zei ... het 'oude' OHL forum is, na amper twee dagen, al ten dode opgeschreven !
Schitterend werk !
Voordeel voor TDP en TB .... ze hebben nu wat minder werk met de website van OHL :-p

En Bob ... volgens mij is dat TDP :-p
Avatar gebruiker
Frank1962
Tattarattatataaaaaa
 
Berichten: 46
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:31
Woonplaats: BLANDEN
Supportersclub: SC Den Dreef

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


"like" ons op Facebook!
cron