Switch to full style
Wijzigingen aan het forum, vragen ivm het forum
Forumregels
Plaats een reactie

Kapot!

vr 16 aug 2019, 13:36

Ik denk da luckie met zijn laatste beleidspost het forum kapot gemaakt heeft, of toch die laatste pagina ;)

krijg constant SQL error...

Re: Kapot!

vr 16 aug 2019, 13:43

nickohl schreef in Kapot!:Ik denk da luckie met zijn laatste beleidspost het forum kapot gemaakt heeft, of toch die laatste pagina ;)

krijg constant SQL error...


Een ']' te weinig en het is van dat. Maarten weet het, maar kan dit pas vanavond aanpakken.

Re: Kapot!

vr 16 aug 2019, 15:52

't is gemaakt

Re: Kapot!

vr 16 aug 2019, 16:26

Dank je.

Re: Kapot!

vr 13 sep 2019, 20:55

Nog steeds kapot8

Re: Kapot!

vr 13 sep 2019, 23:50

marc schreef in Re: Kapot!:Nog steeds kapot8

Alles werkt bij mij, en dat probleem is toen wel degelijk opgelost. Misschien kan je wat meer uitleg geven over het probleem dat jij tegenkomt.

Re: Kapot!

za 06 jun 2020, 10:48

nickohl schreef in Kapot!:Ik denk da luckie met zijn laatste beleidspost het forum kapot gemaakt heeft, of toch die laatste pagina ;)

krijg constant SQL error...


Krijg dezelfde fout vandaag, kan geen reply op het topic van OHL-Beerschot plaatsen.

Re: Kapot!

za 06 jun 2020, 11:16

Larry schreef in Re: Kapot!:
nickohl schreef in Kapot!:Ik denk da luckie met zijn laatste beleidspost het forum kapot gemaakt heeft, of toch die laatste pagina ;)

krijg constant SQL error...


Krijg dezelfde fout vandaag, kan geen reply op het topic van OHL-Beerschot plaatsen.


Ik weet dat je zo'n sql error krijgt als je via gsm/ipad een eigen emoticon (van apple) aan je post toevoegt. Zou dat de oorzaak kunnen zijn?

Re: Kapot!

za 06 jun 2020, 14:33

Rogerke schreef in Re: Kapot!:
Larry schreef in Re: Kapot!:
nickohl schreef in Kapot!:Ik denk da luckie met zijn laatste beleidspost het forum kapot gemaakt heeft, of toch die laatste pagina ;)

krijg constant SQL error...


Krijg dezelfde fout vandaag, kan geen reply op het topic van OHL-Beerschot plaatsen.


Ik weet dat je zo'n sql error krijgt als je via gsm/ipad een eigen emoticon (van apple) aan je post toevoegt. Zou dat de oorzaak kunnen zijn?


Geen idee, ik probeer het later nog een keer.

Re: Kapot!

za 06 jun 2020, 15:00

Larry schreef in Re: Kapot!:
Rogerke schreef in Re: Kapot!:
Ik weet dat je zo'n sql error krijgt als je via gsm/ipad een eigen emoticon (van apple) aan je post toevoegt. Zou dat de oorzaak kunnen zijn?


Geen idee, ik probeer het later nog een keer.


1. Een emoticon die afwijkt van deze die hiernaast weergegeven worden veroorzaken dit probleem.

2. Eén tweede mogelijk is wanneer je in het kopiëren van iemands woorden een '[' of ']' hebt weggelaten.

Re: Kapot!

za 06 jun 2020, 20:08

Larry schreef in Re: Kapot!:
nickohl schreef in Kapot!:Ik denk da luckie met zijn laatste beleidspost het forum kapot gemaakt heeft, of toch die laatste pagina ;)

krijg constant SQL error...


Krijg dezelfde fout vandaag, kan geen reply op het topic van OHL-Beerschot plaatsen.

Met het topic zelf lijkt niets mis, zover ik kan zien.

luckie?

do 25 jun 2020, 12:19

Euh is de luckie zijne computer of zijne wifi kapot?
Gewoon een vraag eigenlijk omdat hij anders toch zeer regelmatig post??

Re: luckie?

do 25 jun 2020, 13:59

deeBartman schreef in luckie?:Euh is de luckie zijne computer of zijne wifi kapot?
Gewoon een vraag eigenlijk omdat hij anders toch zeer regelmatig post??

Het zwijgen opgelegd door het maffia clubje? :)

Re: luckie?

do 25 jun 2020, 14:19

nickohl schreef in Re: luckie?:
deeBartman schreef in luckie?:Euh is de luckie zijne computer of zijne wifi kapot?
Gewoon een vraag eigenlijk omdat hij anders toch zeer regelmatig post??

Het zwijgen opgelegd door het maffia clubje? :)


Met congé? :lol:

Re: Kapot!

do 25 jun 2020, 14:59

Ik kan bevestigen dat er minder dan een uur geleden nog met zijn account is ingelogd op het forum. Mogelijk natuurlijk door een gijzelnemer (een vriend van Pol of een supporter van Beerschot, wie zal het zeggen) die op Luckie zijn computer het forum volgt, terwijl Luckie gekneveld in de kelder ligt. Het zou zomaar kunnen.

Re: Kapot!

do 25 jun 2020, 17:36

:lol: :lol: :lol: :lol:

Maar het was mij inderdaad ook al opgevallen ! haha !

Re: Kapot!

do 25 jun 2020, 21:30

admin schreef in Re: Kapot!:Ik kan bevestigen dat er minder dan een uur geleden nog met zijn account is ingelogd op het forum. Mogelijk natuurlijk door een gijzelnemer (een vriend van Pol of een supporter van Beerschot, wie zal het zeggen) die op Luckie zijn computer het forum volgt, terwijl Luckie gekneveld in de kelder ligt. Het zou zomaar kunnen.


dat ze hem maar goed vastbinden dan zijn we ebekke grist :lol:

Re: Kapot!

zo 05 jul 2020, 22:36

Nu blijft ie toch écht lang weg...

Re: Kapot!

ma 06 jul 2020, 07:34

Veel te lang...

Re: Kapot!

ma 06 jul 2020, 09:00

Echt niet nodig, zo lang!

Re: Kapot!

ma 06 jul 2020, 09:44

Is een transfert aan het versieren :D

Re: Kapot!

wo 08 jul 2020, 07:28

Komaan Luckie ...

Re: Kapot!

wo 08 jul 2020, 08:09

ik had gedacht dat Luckie tijdelijk van het forum weg bleef omdat zijn onthullingen en theses de besluitvorming in de Pro League negatief zou beïnvloeden....bon dat argument kunnen we dus nu óók schrappen :lol:

Re: Kapot!

wo 08 jul 2020, 08:17

acerta schreef in Re: Kapot!:ik had gedacht dat Luckie tijdelijk van het forum weg bleef omdat zijn onthullingen en theses de besluitvorming in de Pro League negatief zou beïnvloeden....bon dat argument kunnen we dus nu óók schrappen :lol:

Hij is bezig met het BAS :)

Neen, luckie is boos, maar laten we toch maar hopen dat hij terugkeert binnenkort.

Re: Kapot!

wo 08 jul 2020, 09:58

deeBartman schreef in Re: Kapot!:
acerta schreef in Re: Kapot!:ik had gedacht dat Luckie tijdelijk van het forum weg bleef omdat zijn onthullingen en theses de besluitvorming in de Pro League negatief zou beïnvloeden....bon dat argument kunnen we dus nu óók schrappen :lol:

Hij is bezig met het BAS :)

Neen, luckie is boos, maar laten we toch maar hopen dat hij terugkeert binnenkort.


Boos...want?? Beledigd? Zijn voorspellingen kloppen niet? Heb ik iets gemist?
Plaats een reactie