Spelers topic: POLL (update)

Wijzigingen aan het forum, vragen ivm het forum

Spelers topics...

Poll eindigt op wo 20 jul 2016, 21:03

Subforum is goed zo.
17
100%
Nee, anders zou beter zijn... (geef uitleg in het topic hoe/wat).
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 17

Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor admin » zo 10 jul 2016, 21:03

EDIT: Ik heb, zoals je kan zien, voorlopig gewerkt met een subforum, dat ook rechtstreeks bereikbaar is vanuit het overzicht (in de forum beschrijving onderaan staat "Subforum: Spelers & trainers" en zo kom je meteen in dit forum onderdeel terecht). Dat houdt alle spelers/trainers topics mooi overzichtelijk gebundeld zonder extra "chaos" te creëren tussen alle wedstrijd- en nieuwstopics. Zie nieuwe poll opties (de tussenstand bij de vorige was 12 voor een apart onderdeel, 4 voor topics tussen wedstrijdtopics en 2 neutraal). Zwijgen is toestemmen :)

In tegenstelling tot vele andere voetbalfora hebben we voor OHL nooit echt de traditie gehad om topics te maken voor de spelers afzonderlijk. Het gaat dan niet zozeer (of niet uitsluitend) om "welkom" topics (buiten Stijn Stijnen zijn er trouwens niet veel spelers die de fora volgen denk ik) om spelers te verwelkomen, maar om individuele prestaties en evoluties te kunnen bespreken, maar ook de medische perikelen, familiale situaties (overlijden, geboorte... in de familie) etc. Er kan dan wat dieper op ingegaan worden dan bij wedstrijdtopics.

Ook leuker om bij spelers die hier dan meerdere seizoenen actief zijn, een overzichtje te hebben van reacties op prestaties over de seizoenen heen.

De vraag is dus, zetten we die topics in dit onderdeel (OHL nieuws, wedstrijden, spelers & info) wat er dan voor zorgt dat ze tussen de wedstrijd en info topics staan, of maak ik een nieuw onderdeel aan, uitsluitend voor spelers & trainers topics? De keuze is dus eigenlijk nog een extra forum onderdeel erbij (er zijn er al behoorlijk wat) of het drukst bezochte forum onderdeel, nog meer "belasten". Geef je mening in de poll.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor admin » za 16 jul 2016, 13:10

Ok, iedereen lijkt het zo goed te vinden, dus ik hou het zo. Dit topic verhuist nu naar het "forum" forum onderdeel.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor Will » zo 17 jul 2016, 01:27

admin schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):Ok, iedereen lijkt het zo goed te vinden, dus ik hou het zo. Dit topic verhuist nu naar het "forum" forum onderdeel.

Ik vind het dikken trut en zeer verwarrend. Na het luckie forum nog fora voor elke vlieg die een strontje schijt.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor Maarten » zo 17 jul 2016, 12:23

Dat je't verwarrend vindt, kan ik nog enigszins volgen, maar je opmerking ivm dat strontje niet. Vind je't niet goed/vanzelfsprekend dat op een voetbalforum, er ook topics komen voor de voetballers zelf?

En wie die topics dan toch niet wil lezen, komt er op deze manier amper mee in aanraking gezien ze niet tussen de andere topics door staan.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor luc » zo 17 jul 2016, 13:29

Will schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
admin schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):Ok, iedereen lijkt het zo goed te vinden, dus ik hou het zo. Dit topic verhuist nu naar het "forum" forum onderdeel.

Ik vind het dikken trut en zeer verwarrend. Na het luckie forum nog fora voor elke vlieg die een strontje schijt.



ik vind het ook overdreven, zo kunt ge blijven zeveren.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor Maarten » zo 17 jul 2016, 15:27

luc schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
Will schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
admin schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):Ok, iedereen lijkt het zo goed te vinden, dus ik hou het zo. Dit topic verhuist nu naar het "forum" forum onderdeel.

Ik vind het dikken trut en zeer verwarrend. Na het luckie forum nog fora voor elke vlieg die een strontje schijt.



ik vind het ook overdreven, zo kunt ge blijven zeveren.


Dan is de oplossing toch zeer voor de hand liggend? Bezoek dat onderdeel niet, lees die topics niet, reageer er niet op. De vraag is een week geleden gesteld, niemand heeft er op gereageerd. De mensen die wel gestemd hebben hebben gestemd voor een apart luik en vonden dat op deze manier goed geïmplementeerd.

En als 't is voor te zeveren, dat moogt ge gerust op facebook doen :lol: de bedoeling is om er nuttige discussies te houden. De reden om het in een apart luik onder te brengen, is om de andere onderdelen niet te fel te gaan belasten. Quasi elk ander voetbalforum (club gerelateerd) heeft topics over de spelers/trainers, en doorgaans zijn dat de meest interessante topics.

Maar goed, zoals reeds gezegd, je hoeft ze niet te lezen. Iedereen blij.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor Will » zo 17 jul 2016, 19:08

Maarten schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
luc schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
Will schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
admin schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):Ok, iedereen lijkt het zo goed te vinden, dus ik hou het zo. Dit topic verhuist nu naar het "forum" forum onderdeel.

Ik vind het dikken trut en zeer verwarrend. Na het luckie forum nog fora voor elke vlieg die een strontje schijt.



ik vind het ook overdreven, zo kunt ge blijven zeveren.


Dan is de oplossing toch zeer voor de hand liggend? Bezoek dat onderdeel niet, lees die topics niet, reageer er niet op. De vraag is een week geleden gesteld, niemand heeft er op gereageerd. De mensen die wel gestemd hebben hebben gestemd voor een apart luik en vonden dat op deze manier goed geïmplementeerd.

En als 't is voor te zeveren, dat moogt ge gerust op facebook doen :lol: de bedoeling is om er nuttige discussies te houden. De reden om het in een apart luik onder te brengen, is om de andere onderdelen niet te fel te gaan belasten. Quasi elk ander voetbalforum (club gerelateerd) heeft topics over de spelers/trainers, en doorgaans zijn dat de meest interessante topics.

Maar goed, zoals reeds gezegd, je hoeft ze niet te lezen. Iedereen blij.

Sorry he, het ben jij zelf die vraagt wat we er van denken. En als ik je antwoord dat het trut is krijg ik te horen het komt er toch. Je hoeft dat niet te lezen dan. Democratie zoals in het bestuur van de club ? En ik ben bijna zeker dat ik en Luc de enigen zijn die geantwoord hebben op je gekke vraag. Of misschien Kathleen ook.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor Maarten » zo 17 jul 2016, 19:42

Anderen hebben gereageerd door akkoord te gaan in de poll.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor nickohl » ma 18 jul 2016, 09:36

Democratie = uw stem kunnen uitbrengen.

Will en Luc hebben dat blijkbaar niet gedaan. Om dan te "zagen" dat het niet goed is, is wel makkelijk.
Met de oorspronkelijke vraag had je kunnen tegenstemmen, maar was je toch nog 'verloren'.

Ma bon, iemand moet de rol van de oppositie op zich nemen in een democratie :lol:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor Will » di 19 jul 2016, 18:42

nickohl schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):Democratie = uw stem kunnen uitbrengen.

Will en Luc hebben dat blijkbaar niet gedaan. Om dan te "zagen" dat het niet goed is, is wel makkelijk.
Met de oorspronkelijke vraag had je kunnen tegenstemmen, maar was je toch nog 'verloren'.

Ma bon, iemand moet de rol van de oppositie op zich nemen in een democratie :lol:

Ik heb gestemd maar begreep het niet goed. Heb dus verkeerd gestemd. :lol:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor Maarten » di 19 jul 2016, 19:23

Ongeldig! ;-)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor nickohl » wo 20 jul 2016, 08:13

Will schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
nickohl schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):Democratie = uw stem kunnen uitbrengen.

Will en Luc hebben dat blijkbaar niet gedaan. Om dan te "zagen" dat het niet goed is, is wel makkelijk.
Met de oorspronkelijke vraag had je kunnen tegenstemmen, maar was je toch nog 'verloren'.

Ma bon, iemand moet de rol van de oppositie op zich nemen in een democratie :lol:

Ik heb gestemd maar begreep het niet goed. Heb dus verkeerd gestemd. :lol:


Geen probleem Will, in Engeland zijn er ook een aantal van die gevallen :lol:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Spelers topic: POLL (update)

Berichtdoor Will » wo 20 jul 2016, 11:34

nickohl schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
Will schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):
nickohl schreef in Re: Spelers topic: POLL (update):Democratie = uw stem kunnen uitbrengen.

Will en Luc hebben dat blijkbaar niet gedaan. Om dan te "zagen" dat het niet goed is, is wel makkelijk.
Met de oorspronkelijke vraag had je kunnen tegenstemmen, maar was je toch nog 'verloren'.

Ma bon, iemand moet de rol van de oppositie op zich nemen in een democratie :lol:

Ik heb gestemd maar begreep het niet goed. Heb dus verkeerd gestemd. :lol:


Geen probleem Will, in Engeland zijn er ook een aantal van die gevallen :lol:

Als je oud bent he. Niks meer waard. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2


Keer terug naar Forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!