Will schreef:Ter info Luckie, de medische bulletins van het ganse seizoen vindt ge in een wip in het nieuwsarchief op de OHL site. Heb ik het forum niet voor nodig. En dat is zo voor alle items.
Will schreef:Aub Celle, de kalender van de beloften. deze keer in twee wippen.
http://www.ohl.be/heren/seizoen/beloften
Will schreef:Ik heb vruchteloos naar het verwijderkruisje gezocht en het niet gevonden. Zal ook in de vuilbak gevallen zijn
Maarten schreef in Re: Het grote forum "off-topic" topic!:Will schreef:Ik heb vruchteloos naar het verwijderkruisje gezocht en het niet gevonden. Zal ook in de vuilbak gevallen zijn
Oei... is er nog iemand die dat probleem heeft? (Enkel bij uw eigen berichten natuurlijk, tussen de "edit" en "quote" knoppen).
In dat geval moet ge ook kunnen uw bericht "bewerken" en dan zou er bovenaan een optie moeten zijn (om aan te vinken) om uw bericht te verwijderen, nadien onderaan "bevestigen". Dat is wel een extra klik, maar moet ook werken.
Als ge wilt dat "den admin" ze in uw plaats verwijdert, laat dan iets weten.
zizike schreef in Re: Het grote forum "off-topic" topic!:Hier ook geen kruisje tussen edit en quote. Wel een groen uitroepteken, maar das om misbruik te signaleren zeker?
Ook niet in het edit scherm zelf trouwens.
maw bij nader inzien zou ik niet weten hoe dat ge een bericht kunt verwijderen.
-EDIT-
Boven dit bericht staat dan weer wel een kruisje Go figure...
Maarten schreef in Re: Het grote forum "off-topic" topic!:Shit zeg... was me zelf nog niet eens opgevallen
EDIT: Het gaat dus zolang er geen reactie is geweest in het desbetreffende topic. Het hoeft niet noodzakelijk "uw" laatste bericht te zijn, maar wel zolang het het laatste bericht is van een topic.
Will schreef in Re: Het grote forum "off-topic" topic!:Maarten schreef in Re: Het grote forum "off-topic" topic!:Shit zeg... was me zelf nog niet eens opgevallen
EDIT: Het gaat dus zolang er geen reactie is geweest in het desbetreffende topic. Het hoeft niet noodzakelijk "uw" laatste bericht te zijn, maar wel zolang het het laatste bericht is van een topic.
Zou wel interessant zijn als iedereen over zijn eigen berichten kon beschikken om ze te verwijderen indien nodig.
Celle schreef in Re: Het grote forum "off-topic" topic!:Waarom zou je een bericht moeten verwijderen als je het zelf geplaatst hebt?
Om nog ongeloofwaardiger over te komen?
Will schreef in Re: Het grote forum "off-topic" topic!:Celle schreef in Re: Het grote forum "off-topic" topic!:Waarom zou je een bericht moeten verwijderen als je het zelf geplaatst hebt?
Om nog ongeloofwaardiger over te komen?
Omdat jij bvb er een onnozele quote opgeeft. Dat zou een reden kunnen zijn.
slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018:luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018:Zoals Moore en Sowah bedoel je dus....
Neen, want dat zijn jonge spelers en dus geen oude museumstukken.
Je sprak erover dat Leicester misschien "nog een paar oude museumstukken" kon missen, en de enigen die zij al gestuurd hadden zijn Moore en Sowah...
luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018:luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018:Zoals Moore en Sowah bedoel je dus....
Neen, want dat zijn jonge spelers en dus geen oude museumstukken.
Je sprak erover dat Leicester misschien "nog een paar oude museumstukken" kon missen, en de enigen die zij al gestuurd hadden zijn Moore en Sowah...
Een beetje meedenken in het lezen hé.....
slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018: D'as een hele goeie, die moet ik onthouden....Zo heb je altijd gelijk natuurlijk
luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018: D'as een hele goeie, die moet ik onthouden....Zo heb je altijd gelijk natuurlijk
Ja begrijpend lezen noemen ze dat en dat lijkt in Vlaanderen meer en meer een probleem te zijn. Maar zeg nu zelf, om het juist te interpreteren moest je zeker geen gedachtesprong maken......
slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018:luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018: D'as een hele goeie, die moet ik onthouden....Zo heb je altijd gelijk natuurlijk
Ja begrijpend lezen noemen ze dat en dat lijkt in Vlaanderen meer en meer een probleem te zijn. Maar zeg nu zelf, om het juist te interpreteren moest je zeker geen gedachtesprong maken......
Het is nogmaals bewezen dat niet iedereen over jou capaciteiten beschikt...
Graag wat medelijden met het pleps...
nickohl schreef in Re: Zomertransfers 2018:slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018:luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018: D'as een hele goeie, die moet ik onthouden....Zo heb je altijd gelijk natuurlijk
Het is nogmaals bewezen dat niet iedereen over jou capaciteiten beschikt...
* pleBs
begrijpend lezen en spelling
slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018:Het is nogmaals bewezen dat niet iedereen over jou capaciteiten beschikt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten