Switch to full style
Het ontstaan van OHL, Stade Forever, de exploten van de Zwarte Duivels en de rood-witte furie van den Daring.
Forumregels
Plaats een reactie

Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 10:23

Nu we even zonder voetbal zitten (de zielloze friendlies niet meegerekend), heb ik ff alle (ex-)spelers in een online quizke geplakt: http://www.sporcle.com/games/Pelotas/ohl

Laat maar weten indien er iemand ontbreekt en/of je score :).

(Er is blijkbaar geen spoiler tag ([spoiler]) op dit forum :?:. Jammer, anders zou ik zeggen steek namen daarin weg dat vergalt de pret niet voor de rest. Private message is alternatief.)

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 10:47

Mijn eerste poging 135 van de 215 maar ik had ze net geplakt uiteraard en daar zijn er zeker enkelen blijven hangen.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 13:45

Dus gewoon uit geheugen zoveel mogelijk namen opsommen? Ik dacht eerst dat het met fotootjes was om te herkennen. Straks eens proberen.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 15:32

Mja dat zou wel "iets" langer duren om in mekaar te steken... :D Fotos verkrijgen alleen al.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 18:20

Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Dus gewoon uit geheugen zoveel mogelijk namen opsommen? Ik dacht eerst dat het met fotootjes was om te herkennen. Straks eens proberen.

Heb even getest. Bostock geeft één punt, Asamoah niet, die herkent de Quiz niet. Ben dus gestopt.
Ha nu kent hij hem plots wel.Zal aangepast zijn zeker ?

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 18:29

Will schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:
Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Dus gewoon uit geheugen zoveel mogelijk namen opsommen? Ik dacht eerst dat het met fotootjes was om te herkennen. Straks eens proberen.

Heb even getest. Bostock geeft één punt, Asamoah niet, die herkent de Quiz niet. Ben dus gestopt.


Asamoah werkte bij mij wel, Lino dan weer niet. Mijn probleem was dan weer dat ik een enorm slecht geheugen heb en zelfs niet kon komen op namen als Diandy, Sakanoko, Pouga, Desomberg... (veel tijd verloren naar denken naar namen)... En er nog een heel deel waren die ik wel kan omschrijven, maar niet meer kan opnoemen en de naam gewoon kwijt ben.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 18:48

Will schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:
Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Dus gewoon uit geheugen zoveel mogelijk namen opsommen? Ik dacht eerst dat het met fotootjes was om te herkennen. Straks eens proberen.

Heb even getest. Bostock geeft één punt, Asamoah niet, die herkent de Quiz niet. Ben dus gestopt.
Ha nu kent hij hem plots wel.Zal aangepast zijn zeker ?


Hmnee niks veranderd... dat zou altijd al ok moeten geweest zijn. Heb wel gemerkt dat je goed moet kijken wnnr je blind typt want 1 lettertje mis en je kan een hele tijd voor niks typen.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 18:49

Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Asamoah werkte bij mij wel, Lino dan weer niet. Mijn probleem was dan weer dat ik een enorm slecht geheugen heb en zelfs niet kon komen op namen als XXX (veel tijd verloren naar denken naar namen)... En er nog een heel deel waren die ik wel kan omschrijven, maar niet meer kan opnoemen en de naam gewoon kwijt ben.


Hmm, was Lino zijn roepnaam dan? Het is wel ne moeilijke wat enkel de exacte schrijfwijze is daar een mogelijkheid, ik zou eventueel wel Ferreira kunnen toevoegen.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 18:51

Topscore ligt ondertssn tussen 155 en 164, mooi gedaan, whoever it is. :) En er zijn nog 11 spelers die niet geraden zijn.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 20:31

Ja, dat was bij mijn weten zijn roepnaam toch.

Er zitten gewoon een 20 tal spelers bij waarvan ik helemaal niet meer op de naam kon komen... en dan ben ik op een of ander manier nog 2 basisspelers van dit jaar "vergeten" hoewel ik er zeker van was dat ik die allemaal had ingevuld. Ik kwam uit op een beschamende 103 en heb verschillende keren op pauze gedrukt om na te denken over hoe een speler heette. Heb wel niks opgezocht, zelfs niet uit de ex-spelers topic.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

za 09 apr 2016, 21:54

Ik heb daarstraks de kwis op facebook gedeeld.

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

vr 11 aug 2017, 01:34

Pelotas, je kan binnenkort misschien de namen van dit seizoen nog toevoegen ;)

Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?

vr 24 nov 2017, 18:08

Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Pelotas, je kan binnenkort misschien de namen van dit seizoen nog toevoegen ;)


Die zitten er ondertssn bij. We gaan binnenkort wel tegen de limiet van aantal antwoorden lopen :roll:
Plaats een reactie