Laat maar weten indien er iemand ontbreekt en/of je score

(Er is blijkbaar geen spoiler tag ([spoiler]) op dit forum

Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Dus gewoon uit geheugen zoveel mogelijk namen opsommen? Ik dacht eerst dat het met fotootjes was om te herkennen. Straks eens proberen.
Will schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Dus gewoon uit geheugen zoveel mogelijk namen opsommen? Ik dacht eerst dat het met fotootjes was om te herkennen. Straks eens proberen.
Heb even getest. Bostock geeft één punt, Asamoah niet, die herkent de Quiz niet. Ben dus gestopt.
Will schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Dus gewoon uit geheugen zoveel mogelijk namen opsommen? Ik dacht eerst dat het met fotootjes was om te herkennen. Straks eens proberen.
Heb even getest. Bostock geeft één punt, Asamoah niet, die herkent de Quiz niet. Ben dus gestopt.
Ha nu kent hij hem plots wel.Zal aangepast zijn zeker ?
Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Asamoah werkte bij mij wel, Lino dan weer niet. Mijn probleem was dan weer dat ik een enorm slecht geheugen heb en zelfs niet kon komen op namen als XXX (veel tijd verloren naar denken naar namen)... En er nog een heel deel waren die ik wel kan omschrijven, maar niet meer kan opnoemen en de naam gewoon kwijt ben.
Maarten schreef in Re: Test je geheugen: ken je alle OHL spelers?:Pelotas, je kan binnenkort misschien de namen van dit seizoen nog toevoegen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast