diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Ik ben blij te kunnen melden dat we intussen op 545 euro staan. We gaan voor een groot formaat. Moet lukken.
Nice Nog wat extra inspanningen en we komen er wel
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Ik ben blij te kunnen melden dat we intussen op 545 euro staan. We gaan voor een groot formaat. Moet lukken.
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Goed nieuws. Door de gunstige voorwaarden hebben we het benodigde budget bij elkaar als ik mijn eigen bijdrage er nog aan toevoeg. Jullie mogen dus stoppen met storten
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Goed nieuws. Door de gunstige voorwaarden hebben we het benodigde budget bij elkaar als ik mijn eigen bijdrage er nog aan toevoeg. Jullie mogen dus stoppen met storten
luckie schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Op het einde van dit filmpje vind je misschien inspiratie voor onze tifo:
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Ik dacht aan ‘in loving memory’. Ongeveer hetzelfde als forever in our hearts maar ook geen copy paste van leicester. Ik kan jullie al melden dat Malcolm de tifo een geweldig idee vind en dat hij er dus sowieso zal komen.
Jan Frans schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:in grateful memory ??
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Ik dacht aan ‘in loving memory’. Ongeveer hetzelfde als forever in our hearts maar ook geen copy paste van leicester. Ik kan jullie al melden dat Malcolm de tifo een geweldig idee vind en dat hij er dus sowieso zal komen.
Filip Elsen schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Er zijn 2 thuismatchen in december. Op zaterdagavond 1 december tegen Lommel en op vrijdagavond 14 december tegen Mechelen.
De match op vrijdag 14 december gaat gepaard met de kerstmarkt op OHL.
Gaat men die fans laten afkomen op een vrijdagavond ? Ik denk toch dat dat moeilijk gaat worden...
Keer terug naar Supporters/clubs/acties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten