Een vraag van een Nederlandse voetbalverzamelaar

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Een vraag van een Nederlandse voetbalverzamelaar

Berichtdoor DutchSuomiFan » ma 11 dec 2017, 17:01

Beste supporters van OHL,

Mijn naam is Piebe-Guido van den Berg. Ik ben een voetbalverzamelaar uit Nederland. Ik heb een vraag voor jullie. Is het mogelijk dat (een van) jullie spullen van OHL naar mij kan sturen, bijvoorbeeld clubmagazines, fanzines, programmaboekjes, oude seizoenkaarten, posters of andere spullen van OHL? :D Ik heb een grote collectie, maar ik heb nog geen spullen van OHL. Dat zou ik graag willen veranderen.

Mvg,

Piebe-Guido van den Berg
DutchSuomiFan
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma 11 dec 2017, 15:26

Re: Een vraag van een Nederlandse voetbalverzamelaar

Berichtdoor luckie » ma 11 dec 2017, 17:33

DutchSuomiFan schreef in Een vraag van een Nederlandse voetbalverzamelaar:Beste supporters van OHL,

Mijn naam is Piebe-Guido van den Berg. Ik ben een voetbalverzamelaar uit Nederland. Ik heb een vraag voor jullie. Is het mogelijk dat (een van) jullie spullen van OHL naar mij kan sturen, bijvoorbeeld clubmagazines, fanzines, programmaboekjes, oude seizoenkaarten, posters of andere spullen van OHL? :D Ik heb een grote collectie, maar ik heb nog geen spullen van OHL. Dat zou ik graag willen veranderen.

Mvg,

Piebe-Guido van den Berg


Misschien kunnen we onze CEO als kerstmancadeau opzenden? Dat is pas bestuurlijk 'dodelijk-spul'! Kortom het OHL collectors item bij uitstek.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Een vraag van een Nederlandse voetbalverzamelaar

Berichtdoor Maarten » ma 11 dec 2017, 17:39

Ik heb nog steeds mijn ticket R Antwerp FC - OHL uit 2011... de wedstrijd waarop OHL voor't eerst sinds het ontstaan van de club (de fusie dus) kampioen speelde in 2de klasse en promoveerde naar de grote jongens. Ik moet er eens over nadenken of ik dat misschien wil opsturen :)
Ik heb ook nog een deel andere losse tickets die veel minder interessant zijn, die mag je altijd hebben, maar of jij die zelf interessant gaat vinden, weet ik ook niet. Mijn abo's houd ik zelf nog even bij. Verder hou ik me niet zo bezig met het hamsteren van parafernalia.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Een vraag van een Nederlandse voetbalverzamelaar

Berichtdoor DutchSuomiFan » ma 11 dec 2017, 17:56

Maarten schreef in Re: Een vraag van een Nederlandse voetbalverzamelaar:Ik heb nog steeds mijn ticket R Antwerp FC - OHL uit 2011... de wedstrijd waarop OHL voor't eerst sinds het ontstaan van de club (de fusie dus) kampioen speelde in 2de klasse en promoveerde naar de grote jongens. Ik moet er eens over nadenken of ik dat misschien wil opsturen :)
Ik heb ook nog een deel andere losse tickets die veel minder interessant zijn, die mag je altijd hebben, maar of jij die zelf interessant gaat vinden, weet ik ook niet. Mijn abo's houd ik zelf nog even bij. Verder hou ik me niet zo bezig met het hamsteren van parafernalia.


Het maakt mij niet uit of ze veel minder interessant zijn, alles is welkom!. Ik zal je per PM mijn adres alvast geven 8-).
DutchSuomiFan
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma 11 dec 2017, 15:26


Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


"like" ons op Facebook!