Steun voor een 12-jarige ohl-speler

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...
Plaats reactie
Svenson

Steun voor een 12-jarige ohl-speler

Bericht door Svenson »

Mag ik alle OHL-sympathisanten vragen om te overwegen om een 12-jarige ohl-speler te steunen? Hij vecht tegen een hersentumor. Zijn ouders en vrienden organiseren een benefiet om een paar wensen van hem in vervulling te laten gaan in deze moeilijker periode.

http://www.straaltjesgelukvoorarno.be/
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
Supportersclub: Maarten
Dank! Gegeven!: 8 keren
Dank! Gekregen: 2 keren

Re: Steun voor een 12-jarige ohl-speler

Bericht door Maarten »

Heb je iets meer achtergrond over zijn toestand? Is het de bedoeling dat je kan kiezen tussen zonder meer storten, en inschrijven op het pastabuffet?
Svenson

Re: Steun voor een 12-jarige ohl-speler

Bericht door Svenson »

[quote="Maarten";p=41926]Heb je iets meer achtergrond over zijn toestand? Is het de bedoeling dat je kan kiezen tussen zonder meer storten, en inschrijven op het pastabuffet?

Zijn toestand is ernstig. Ze zouden een ligfiets willen kopen waarmee hij met iemand anders kan meerijden. Hij kan zelf niet meer fietsen. Maar zo'n fiets zou zo'n 4.000 euro kosten. Vandaar dat vrienden van zijn ouders het initiatief genomen hebben om hun steentje bij te dragen met een pastadag in de Waaiberg. Ze willen de fiets kopen en als ze hem op een gegeven moment niet meer nodig hebben schenken aan make a wish. Ik vermoed dat storten ook kan maar dat zou ik eens moeten vragen.