Switch to full style
Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...
Forumregels
Plaats een reactie

Steun voor een 12-jarige ohl-speler

za 05 nov 2016, 23:21

Mag ik alle OHL-sympathisanten vragen om te overwegen om een 12-jarige ohl-speler te steunen? Hij vecht tegen een hersentumor. Zijn ouders en vrienden organiseren een benefiet om een paar wensen van hem in vervulling te laten gaan in deze moeilijker periode.

http://www.straaltjesgelukvoorarno.be/

Re: Steun voor een 12-jarige ohl-speler

zo 06 nov 2016, 04:43

Heb je iets meer achtergrond over zijn toestand? Is het de bedoeling dat je kan kiezen tussen zonder meer storten, en inschrijven op het pastabuffet?

Re: Steun voor een 12-jarige ohl-speler

zo 06 nov 2016, 13:58

Maarten schreef in Re: Steun voor een 12-jarige ohl-speler:Heb je iets meer achtergrond over zijn toestand? Is het de bedoeling dat je kan kiezen tussen zonder meer storten, en inschrijven op het pastabuffet?


Zijn toestand is ernstig. Ze zouden een ligfiets willen kopen waarmee hij met iemand anders kan meerijden. Hij kan zelf niet meer fietsen. Maar zo'n fiets zou zo'n 4.000 euro kosten. Vandaar dat vrienden van zijn ouders het initiatief genomen hebben om hun steentje bij te dragen met een pastadag in de Waaiberg. Ze willen de fiets kopen en als ze hem op een gegeven moment niet meer nodig hebben schenken aan make a wish. Ik vermoed dat storten ook kan maar dat zou ik eens moeten vragen.

Re: Steun voor een 12-jarige ohl-speler

za 05 aug 2017, 22:22

Arno is er dus ook niet meer. Sterkte aan zijn familie en vrienden. Oneerlijk maar tegelijkertijd relativeert het zoveel zaken waar velen onder ons zich dagelijks in opwinden.

Goeie reis.

Re: Steun voor een 12-jarige ohl-speler

zo 06 aug 2017, 07:05

RIP.

Klotewereld dat een 13 jarige de strijd moet verliezen tegen die vreselijke ziekte.
Sterkte aan de familie en vrienden.

Re: Steun voor een 12-jarige ohl-speler

di 08 aug 2017, 12:47

en dan besef je weer hoeveel geluk je bij een ongeluk hebt gehad (eigen zoon, toen OHL, had enkele jaren geleden kanker, maar deze vorm liet zich wel behandelen).

:-(

Monumentale opdracht om het verlies van je kind een plaats te kunnen geven op termijn. Ik wens de ouders alvast veel moed hierbij.
Plaats een reactie