OHL supporters online

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
Supportersclub: Maarten
Dank! Gegeven!: 8 keren
Dank! Gekregen: 2 keren

OHL supporters online

Bericht door Maarten »

OHL heeft al getoond dat het zich niet hoeft te schamen wat betreft supportersaantal in eerste klasse. Vreemd genoeg lijkt dat aantal zich niet te vertalen online:

Afbeelding

Dit zijn het aantal supporters op voetbalkrant.com. Zijn er gewoon minder OHL supporters online, of zijn de OHL supporters gewoon te slim om zich op voetbalkrant te laten kennen? ;)

Opvallend toch, zeker gezien we als Vlaamse ploeg op een Nederlandstalige website enkel twee Waalse ploegen achter ons houden en ploegen als Westerlo en Lokeren voor ons staan. Ook opvallend hoog staan Zulte Waregem en zeker Oostende. Ik meen me ook te herinneren dat we één van de kleinste facebookcommunities hebben van de eerste klasse.
disterminator
Genekt
Supportersclub: Leive 2002

Re: OHL supporters online

Bericht door disterminator »

Hangt er maar vanaf wat je bekijkt denk ik. Voetbalkrant bezie ik nooit, ik wacht wel tot ze de interessantste links op dit forum posten :lol: . En niet iedereen die online zit vindt Facebook een interessant medium. Ik heb geen FB account, maar volg de club op Twitter. Waar we overigens wel goed scoren tov de rest,ttz met meer volgers dan alle andere usual suspects ( meer dan Westel, WB, Chalala,Moeskroen,Kortrijk,..en zelfs het KVO van Twittermaniak Coucke)
crapa
waarschuwingen: 0

Bericht door crapa »

"Voetbalkrant" en ook "Nr.10.be" lullen dikwijls zo maar wat uit hun nek of schrijven wat elders al te horen of te lezen was...
Maarten
Betweter ≠ bedwetter

Bericht door Maarten »

Maar dat is voor andere clubs/supporters natuurlijk niet anders. Het blijft één van de populairste voetbal websites van Vlaanderen.
Maarten
Betweter ≠ bedwetter

Bericht door Maarten »

Inmiddels heeft OHL een kleine 80 extra likes... maar zelfs in 1B laat het dan maar één Vlaamse ploeg achter zich, zijnde Lommel. Antwerp, Lierse, Cercle en Roeselare doen beduidend beter. Volgens mij is dit toch een teken dat hoewel we misschien wel meer volk in het stadion hebben dan Roeselare, dat onze supporters daarom niet noodzakelijk fanatieker zijn, of zich meer (of zelfs evenveel) verbonden voelen.

Afbeelding
zizike
Leave It to Beaver

Bericht door zizike »

[quote="Maarten";p=39511]Inmiddels heeft OHL een kleine 80 extra likes... maar zelfs in 1B laat het dan maar één Vlaamse ploeg achter zich, zijnde Lommel. Antwerp, Lierse, Cercle en Roeselare doen beduidend beter. Volgens mij is dit toch een teken dat hoewel we misschien wel meer volk in het stadion hebben dan Roeselare, dat onze supporters daarom niet noodzakelijk fanatieker zijn, of zich meer (of zelfs evenveel) verbonden voelen.

Afbeelding

jamaar, dan moet ik mij daar ook weer registreren of liken op smoelenboek of whatever. Niet op unibet, niet op voetbalkrant, nu niet nooit niet, neenee :mrgreen: