ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor nickohl » wo 25 nov 2015, 14:06

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Het bestuur pleegt hier een aanslag op de eigen club. Ik heb het er stilletjes aan mee gehad. Gewoon radicaal BUITEN.

Dat gerenomeerd journalisten er al mee beginnen lachen zal denk ik toch pikken bij PVDS hoor... Zo'n mannen hebben een grote invloed op de geloofwaardigheid van een bestuur...

soit, 2 weken tijd om actie voor te bereiden en ik denk dat de meest apathische supporter er nu ook wel zal achter staan...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Germi » wo 25 nov 2015, 14:37

nickohl schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Het bestuur pleegt hier een aanslag op de eigen club. Ik heb het er stilletjes aan mee gehad. Gewoon radicaal BUITEN.

Dat gerenomeerd journalisten er al mee beginnen lachen zal denk ik toch pikken bij PVDS hoor... Zo'n mannen hebben een grote invloed op de geloofwaardigheid van een bestuur...

soit, 2 weken tijd om actie voor te bereiden en ik denk dat de meest apathische supporter er nu ook wel zal achter staan...


Heeft er iemand enig idee hoe de supportersclub omgaan met al dit geknoei.Misschien /hopelijk is er nu een groter draagvlak om een actie op te zetten .
Germi
Chefkok
 
Berichten: 391
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:08

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor nickohl » wo 25 nov 2015, 14:43

idd, de vraag is waar blijft O-hasj-el met een communiquee?
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor deeBartman » wo 25 nov 2015, 15:49

nickohl schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:idd, de vraag is waar blijft O-hasj-el met een communiquee?

Zeer terechte vraag, of zitten die in de poep euh sjakosj van het bestuur?
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor fcbeetle » di 01 dec 2015, 08:30

deeBartman schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
nickohl schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:idd, de vraag is waar blijft O-hasj-el met een communiquee?

Zeer terechte vraag, of zitten die in de poep euh sjakosj van het bestuur?


Ze hebben er in gezeten. :-) Hopelijk de ommekeer nu.

Wordt er via forum nog gecommuniceerd over aanstaande donderdag? Aux armes?
Avatar gebruiker
fcbeetle
No Sweat - No Glory
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:23
Supportersclub: LCDB

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor nickohl » di 01 dec 2015, 08:52

Het grote probleem blijft dat het bestuur alleen via hun communiceert met de supporters(groepen). En het is duidelijk dat de aanpak van de overkoepelende organisatie minder en minder gesmaakt wordt door hun achterban...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Germi » di 01 dec 2015, 08:53

fcbeetle schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
deeBartman schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
nickohl schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:idd, de vraag is waar blijft O-hasj-el met een communiquee?

Zeer terechte vraag, of zitten die in de poep euh sjakosj van het bestuur?


Ze hebben er in gezeten. :-) Hopelijk de ommekeer nu.

Wordt er via forum nog gecommuniceerd over aanstaande donderdag? Aux armes?
.

Wegens te grote verplaatsing voor mij ga ik niet aanwezig zijn op de vergadering,maar ben wel benieuwd naar het verloop hiervan.Zou het niet zinvol zijn om een vertegenwoordiging namens het Forum aan de vergadering te laten deelnemen,we zijn trouwens ook met meer dan 500 een niet te verwaarlozen aanspreekpunt.
Zou er een "objectief "verslag opgesteld bv. door iemand van de admin. van deze vergadering kunnen gepost worden?
Heeft er trouwens iemand een idee om hoe laat deze vergadering plaats heeft ?
Germi
Chefkok
 
Berichten: 391
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:08

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » di 01 dec 2015, 10:55

Ik had misschien wel voor de eerste keer in mijn leven naar zo'n vergadering willen gaan, maar ik heb voor donderdag al iets anders toegezegd, waar ik niet meer onderuit kan. Ook ik hoop dat we via het forum te weten zullen komen wat er daar gezegd is en hoe het verlopen is, maar dan zal er toch iemand van ons naartoe moeten gaan...
@Germi: 't is om 20u : http://www.ohl.be/heren/nieuws/berichten/8752
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor nickohl » di 01 dec 2015, 11:54

Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ik had misschien wel voor de eerste keer in mijn leven naar zo'n vergadering willen gaan, maar ik heb voor donderdag al iets anders toegezegd, waar ik niet meer onderuit kan. Ook ik hoop dat we via het forum te weten zullen komen wat er daar gezegd is en hoe het verlopen is, maar dan zal er toch iemand van ons naartoe moeten gaan...
@Germi: 't is om 20u : http://www.ohl.be/heren/nieuws/berichten/8752


Same here, geraak er ook ni maar kijk met veel interesse uit naar een, weliswaar eenzijdig, objectief, ongecensureerd verslag in de beperkte en afgeschermde kring van het forum.
Maarten, Erik gaan jullie?
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » di 01 dec 2015, 14:20

nickohl schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ik had misschien wel voor de eerste keer in mijn leven naar zo'n vergadering willen gaan, maar ik heb voor donderdag al iets anders toegezegd, waar ik niet meer onderuit kan. Ook ik hoop dat we via het forum te weten zullen komen wat er daar gezegd is en hoe het verlopen is, maar dan zal er toch iemand van ons naartoe moeten gaan...
@Germi: 't is om 20u : http://www.ohl.be/heren/nieuws/berichten/8752


Same here, geraak er ook ni maar kijk met veel interesse uit naar een, weliswaar eenzijdig, objectief, ongecensureerd verslag in de beperkte en afgeschermde kring van het forum.
Maarten, Erik gaan jullie?


Ik kan niet, zit donderdag alleen thuis met de kinderen... ik ga er nog net geen babysit voor pakken :)
Anders zou ik altijd gegaan zijn. Ik kan eens polsen bij mijn broer.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor nickohl » di 01 dec 2015, 14:30

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
nickohl schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ik had misschien wel voor de eerste keer in mijn leven naar zo'n vergadering willen gaan, maar ik heb voor donderdag al iets anders toegezegd, waar ik niet meer onderuit kan. Ook ik hoop dat we via het forum te weten zullen komen wat er daar gezegd is en hoe het verlopen is, maar dan zal er toch iemand van ons naartoe moeten gaan...
@Germi: 't is om 20u : http://www.ohl.be/heren/nieuws/berichten/8752


Same here, geraak er ook ni maar kijk met veel interesse uit naar een, weliswaar eenzijdig, objectief, ongecensureerd verslag in de beperkte en afgeschermde kring van het forum.
Maarten, Erik gaan jullie?


Ik kan niet, zit donderdag alleen thuis met de kinderen... ik ga er nog net geen babysit voor pakken :)
Anders zou ik altijd gegaan zijn. Ik kan eens polsen bij mijn broer.

Pakt ze gewoon mee en laat ze spelen met het Lionel pak of Pol kan ze daar entertainen :lol:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor blackjack » di 01 dec 2015, 15:21

nickohl schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Pakt ze gewoon mee en laat ze spelen met het Lionel pak of Pol kan ze daar entertainen


Halloween is toch al voorbij ? :roll:
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Avatar gebruiker
blackjack
 
Berichten: 263
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 13:10
Supportersclub: Geen

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor luckie » di 01 dec 2015, 15:26

blackjack schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
nickohl schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Pakt ze gewoon mee en laat ze spelen met het Lionel pak of Pol kan ze daar entertainen


Halloween is toch al voorbij ? :roll:


Je verwart je van gedaante. Dat is het 'degradatiespook' dat op Den Dreef terug is opgedoken en te laat werd (h)erkend:

luckie schreef in Re: Crisis? Welke crisis?:Afbeelding

Jeanke ziet de pruimen nog duidelijk niet hangen. Jean Clouds verwart zoals hierboven al uitgelegd in het ware leven constant hemel en hel en is dus duidelijk niet in staat om zijn eigen dromen te duiden. Jean heeft gisteren in een nachtmerrie, het bezoek gekregen van bovenstaande figuur, die hem een hengst voor zijn kop gaf. Jean die buiten de werkelijkheid leeft, weet deze figuur niet te plaatsen. Hij meende Raspoetin in een breed kostuum te herkennen. Aangezien Jean er nog altijd van overtuigd is dat we ons redden, heeft hij de geheime boodschap van het degradatiespook niet juist ontvangen. Raspoetin is eens te meer de stoorzender. Bewust of onbewust, wie zal het zeggen?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » do 17 dec 2015, 13:03

De mensen van de Jartazi Cup proberen telkens een mooie tifo omhoog te hangen die ze elders zagen hangen. Benieuwd welke er dit keer omhoog hangt.

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » zo 11 sep 2016, 14:47

Misschien stillekesaan tijd om dit topic nieuw leven in te blazen. We hebben nog een dikke 400 euro van de awoert actie die nooit gebruikt werd. Een tijdje geleden had ik al dit ontwerp gemaakt.

Afbeelding

Naar analogie met de #choosehappiness campagne van Coca Cola.

Andere voorstellen zijn welkom.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Germi » zo 11 sep 2016, 14:51

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Misschien stillekesaan tijd om dit topic nieuw leven in te blazen. We hebben nog een dikke 400 euro van de awoert actie die nooit gebruikt werd. Een tijdje geleden had ik al dit ontwerp gemaakt.

Afbeelding

Naar analogie met de #choosehappiness campagne van Coca Cola.

Andere voorstellen zijn welkom.

:+: :+: :+:
Germi
Chefkok
 
Berichten: 391
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:08

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor luckie » zo 11 sep 2016, 15:02

Opletten of 'de laatste vrienden' van dit bestuur zullen deze 'awoert'-actie terug kapen en er een 'olé olé-actie van maken.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor cycloman » zo 11 sep 2016, 19:27

Hoe doe je dat eigenlijk, een voetbalclub overnemen? Kunnen we onder de supporters geen vrijwilligers vinden die bij bedrijven uit de regio sponsoring gaan ronselen. Er moeten toch mensen zijn met verstand van boekhouding, zakendoen, die een structuur kunnen opzetten. Hoeveel zou het kosten om de huidige bestuurders en sportieve staf uit te kopen en desnoods volgend jaar in eerste amateur met een enthousiast nieuw team te starten waar de supporters de drijvende factor zijn. Want eerste amateur is waar we sowieso naar toe gaan.
De bodem wordt pas volgend jaar bereikt, laten we anticiperen.
Je suis Charlie (bis)
Avatar gebruiker
cycloman
Geen neonazi
 
Berichten: 568
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 22:04

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Germi » zo 11 sep 2016, 20:36

cycloman schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Hoe doe je dat eigenlijk, een voetbalclub overnemen? Kunnen we onder de supporters geen vrijwilligers vinden die bij bedrijven uit de regio sponsoring gaan ronselen. Er moeten toch mensen zijn met verstand van boekhouding, zakendoen, die een structuur kunnen opzetten. Hoeveel zou het kosten om de huidige bestuurders en sportieve staf uit te kopen en desnoods volgend jaar in eerste amateur met een enthousiast nieuw team te starten waar de supporters de drijvende factor zijn. Want eerste amateur is waar we sowieso naar toe gaan.
De bodem wordt pas volgend jaar bereikt, laten we anticiperen.


Ik blijf hopen op OHL2020,alhoewel die hier reeds aangegeven hebben dat ze zichzelf een time out geven.Hopelijk vinden zij hun 2e adem en kunnen ze zich verder omringen en versterken met kwaliteitsvolle mensen om effectief de nodige stappen te kunnen zetten en een alternatief te bieden waar stad,supporters en (nieuwe)sponsors zich kunnen achter scharen.Die bewuste "verankering" van "Pol en co" moet toch te doorbreken zijn?
Germi
Chefkok
 
Berichten: 391
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:08

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor demakke » di 13 sep 2016, 14:40

Germi schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
cycloman schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Hoe doe je dat eigenlijk, een voetbalclub overnemen? Kunnen we onder de supporters geen vrijwilligers vinden die bij bedrijven uit de regio sponsoring gaan ronselen. Er moeten toch mensen zijn met verstand van boekhouding, zakendoen, die een structuur kunnen opzetten. Hoeveel zou het kosten om de huidige bestuurders en sportieve staf uit te kopen en desnoods volgend jaar in eerste amateur met een enthousiast nieuw team te starten waar de supporters de drijvende factor zijn. Want eerste amateur is waar we sowieso naar toe gaan.
De bodem wordt pas volgend jaar bereikt, laten we anticiperen.


Ik blijf hopen op OHL2020,alhoewel die hier reeds aangegeven hebben dat ze zichzelf een time out geven.Hopelijk vinden zij hun 2e adem en kunnen ze zich verder omringen en versterken met kwaliteitsvolle mensen om effectief de nodige stappen te kunnen zetten en een alternatief te bieden waar stad,supporters en (nieuwe)sponsors zich kunnen achter scharen.Die bewuste "verankering" van "Pol en co" moet toch te doorbreken zijn?


Helaas kunnen we niet inbreken in de structuren opgezet door de CEO. De machtsverhoudingen binnen de VZW en de CVBA zijn zo dat de founding fathers de meerderheid hebben en houden. Dit valt momenteel niet te doorbreken en ik zie hen nog niet uit hun eigen tegen zichzelf stemmen.
De investeerders die hun scheidingsdeel hebben aangevraagd en waar de av's beslist hebben op in te gaan (Desmet en Struyff) hebben geen stemrecht meer. Callewaert wel omdat ze dat hebben geweigerd (zou nog geld aan OHL moeten ) en Haeghemans ook omdat die blijft zetelen en geen scheidingsdeel heeft gevraagd.
Met OHL2020 hadden we een aantal héél capabele mensen rond de tafel gebracht. Maar zonder meerderheid kan je niets en sta je machteloos.
Momenteel zullen wij (de vijf die binnen OHL2020 het voortouw namen) actief blijven toekijken en het aandachtig volgen. Opgeven staat niet in ons woordenboek, van géén één van de vijf.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor luckie » di 13 sep 2016, 14:47

Misschien kunnen we Paul Van Der Schueren opgeven voor het nieuwe TV-programma op één: "sorry voor alles"?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor KlaaZ » di 13 sep 2016, 17:33

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Misschien stillekesaan tijd om dit topic nieuw leven in te blazen. We hebben nog een dikke 400 euro van de awoert actie die nooit gebruikt werd. Een tijdje geleden had ik al dit ontwerp gemaakt.

Afbeelding

Naar analogie met de #choosehappiness campagne van Coca Cola.

Andere voorstellen zijn welkom.


FYI, Van Rillaer is nog bezig met een actie en zoekt nog sponsors. Zeker eens bij hem polsen. ;)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » di 13 sep 2016, 18:19

Dat is goed om weten, maar in de eerste plaats is het de bedoeling om iets te doen waar de forumleden die toen gesponsord hebben, mee achter staan of zeggenschap in hebben. Of op zijn minst, hun input kunnen geven. Als er niks uit de bus komt, kunnen we dat nog altijd bekijken.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor KlaaZ » di 13 sep 2016, 23:02

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Dat is goed om weten, maar in de eerste plaats is het de bedoeling om iets te doen waar de forumleden die toen gesponsord hebben, mee achter staan of zeggenschap in hebben. Of op zijn minst, hun input kunnen geven. Als er niks uit de bus komt, kunnen we dat nog altijd bekijken.


Fair enough. :)
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Vorige

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!
cron