Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...
Forumregels
Plaats een reactie

Re: ACTIE!

vr 08 mei 2015, 10:44

Beul schreef in Re: ACTIE!:Diezel, kon je niet wachten tot zondag? Jammer ... dat dit niet gecoordineerd kan gebeuren.
Maarten, geef jij het sein wanneer we onze FB-banner kunnen aanpassen?

en dan zondag het geen kat meer zien voor de match zeker? staat al een maand op forum, ik zie niet in wat het probleem is maar als men dat wil haal ik de foto er weer af.

Re: ACTIE!

vr 08 mei 2015, 11:15

Ik vertrek morgen op vrijgezellenweekend, dus ik zet em vanavond al op FB als aanmoediging

Re: ACTIE!

vr 08 mei 2015, 20:30

Intussen ligt de tifo/banner bij mij in de kelder. Hij zal zondagnamiddag om +/- 13.30 worden opgehangen. Wie het ziet zitten om te komen helpen is zeer welkom (laat hier misschien wel iets weten, zodat anderen weten of er al veel reactie is gekomen of net niet).

Re: ACTIE!

za 09 mei 2015, 09:26

en nog geen volk? Als je te weinig volk hebt komt ik wel af en dat ziet er wel naar uit aan de reacties te zien :lol:

Re: ACTIE!

za 09 mei 2015, 11:14

Nog geen volk. Het is natuurlijk ook moederkesdag. Manu zou daar zijn tegen 13:30 à 14u.

Re: ACTIE!

za 09 mei 2015, 13:16

Kun je afspreken om 14u00 dan geraak ik er zeker?

Re: ACTIE!

zo 10 mei 2015, 18:58

Sorry Maarten, ik lees nu pas je oproep. Alleszins het resultaat mag er wezen! Proficiat!

Re: ACTIE!

zo 10 mei 2015, 21:01

Yup, resultaat mocht er wezen, merci Maarten!

Re: ACTIE!

zo 10 mei 2015, 21:04

Ik zal't fotooke hier ook nog eens zetten...

Afbeelding

De laatste katrol zou eigenlijk nog een klein meterke dichter tegen de paal moeten hangen, dan zou hij helemaal strak kunnen hangen, maar nu hangen er automatisch zo een beetje "bogen" in.
Laatst bijgewerkt door Maarten op zo 10 mei 2015, 21:07, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: ACTIE!

zo 10 mei 2015, 21:04

tifo zal ook nog voor de komende 2 thuiswedstrijden te zien zijn.

Re: ACTIE!

zo 10 mei 2015, 21:17

Mooie en originele Tifo. Proficiat met het resultaat. Hopelijk hebben we er meer succes mee in de volgende thuiswedstrijden

Re: ACTIE!

zo 10 mei 2015, 22:22

Proficiat voor de tifo aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt . Puik werk echt, chapeau!!

Re: ACTIE!

zo 10 mei 2015, 22:33

erik vanhove schreef in Re: ACTIE!:Proficiat voor de tifo aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt . Puik werk echt, chapeau!!


Vooral ook bravo aan die 2 mensen die hem hebben opgehangen.

Re: ACTIE!

zo 10 mei 2015, 23:11

:+:

Re: ACTIE!

ma 11 mei 2015, 00:10

Afbeelding

Re: ACTIE!

ma 11 mei 2015, 01:16

diezel schreef in Re: ACTIE!:tifo zal ook nog voor de komende 2 thuiswedstrijden te zien zijn.

Mooi werk Maarten ! We zijn fier op "onzen" tifo.
Sponsors genoeg maar volgende keer wat meer mannen met spierballen om den doek op te trekken. Vaste ploeg van man of zes maken. :+:

Re: ACTIE!

ma 11 mei 2015, 07:54

Jammer genoeg niks gezien van de huldiging, tifo of 'T Spel Van OHL (de muziek wel te verstaan). Ik stond lekker op wacht bij de stand van de CD's...

Re: ACTIE!

ma 11 mei 2015, 09:49

diezel schreef in Re: ACTIE!:tifo zal ook nog voor de komende 2 thuiswedstrijden te zien zijn.

mooi ! well done Maarten, merci

Re: ACTIE!

ma 11 mei 2015, 10:48

Top tifo.
Ben tevreden dat mijn klein bijgedragen steentje een goede investering was

Re: ACTIE!

di 12 mei 2015, 20:42

Ik wil wel mee de tifo komen omhoog hangen. Ik kan de wedstrijd wel niet komen zien. Om hoelaat willen jullie die omhoog hangen? Ik moet natuurlijk wel zonder kaart binnengelaten worden! Laat me iets weten.

Re: ACTIE!

di 12 mei 2015, 21:03

Beul schreef in Re: ACTIE!:Ik wil wel mee de tifo komen omhoog hangen. Ik kan de wedstrijd wel niet komen zien. Om hoelaat willen jullie die omhoog hangen? Ik moet natuurlijk wel zonder kaart binnengelaten worden! Laat me iets weten.


Ik zal morgen nog eens naar Manu bellen, en ik laat nog iets weten.

Re: ACTIE!

do 14 mei 2015, 12:57

Beul schreef in Re: ACTIE!:Ik wil wel mee de tifo komen omhoog hangen. Ik kan de wedstrijd wel niet komen zien. Om hoelaat willen jullie die omhoog hangen? Ik moet natuurlijk wel zonder kaart binnengelaten worden! Laat me iets weten.


Zondag terug rond 2 uur. Wie kan?

Re: ACTIE!

do 14 mei 2015, 20:19

Ik - maar ik dan wel toegang krijgen tot het stadion. Ik ga geen kaart kopen om een tifo omhoog te hangen. Ik kan wedstrijd niet bijwonen vanwege communiefeest.

Re: ACTIE!

do 14 mei 2015, 20:24

Beul schreef in Re: ACTIE!:Ik - maar ik dan wel toegang krijgen tot het stadion. Ik ga geen kaart kopen om een tifo omhoog te hangen. Ik kan wedstrijd niet bijwonen vanwege communiefeest.


Gewoon zeggen. Manu is op de hoogte dat er mensen de tifo komen omhoog hangen.

Re: ACTIE!

do 14 mei 2015, 21:11

Ik kom helpen.
Plaats een reactie