ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?

Berichtdoor Celle » za 30 mei 2015, 11:02

valcksken schreef in Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?:
caramba schreef in Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?:Misschien nog even behouden tot de nieuwe CEO (her)verkozen is ... of tot de aboprijzen bekend zijn :mrgreen:


Valcksken, als je tegen de mogelijke herverkiezing van de CEO wil protesteren, moet je het nu doen. Niet na de verkiezing. Dan zijn het vijgen na Pasen.


Gezien het sportieve succes zijn de meeste supporters momenteel verblind voor de tekortkomingen van de CEO.
De man heeft zeker kwaliteiten, maar CEO is een trapje te hoog ...
Mensen die dit nu durven aankaarten, krijgen snel het verwijt om verzuurd te zijn, terwijl zij denken in het belang van de club en niet in hun eigenbelang (zoals sommige bestuursleden waaronder de CEO).[/quote]

Het wordt eens tijd dat je uw stelling eens hard maakt met feiten - voor zover je dat kunt - anders blijft het allemaal goedkope lulkoek en klinkt het idd verzuuurd.
Laatst bijgewerkt door Celle op za 30 mei 2015, 22:03, in totaal 1 keer bewerkt.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?

Berichtdoor luckie » za 30 mei 2015, 11:11

Celle schreef in Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?:Het wordt eens tijd dat je uw stelling eens hard maakt feiten - voor zover je dat kunt - anders blijft het allemaal goedkope lulkoek en klinkt het idd verzuuurd.


Celle, misschien is het beter dat jij eens 'het bewijs' levert dat aantoont dat Paul Van Der Schueren de juiste man op de juiste plaats en het juiste moment is. Kom jij eens af met 'feiten' die dit onweerlegbaar bewijzen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42545
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?

Berichtdoor Celle » za 30 mei 2015, 11:41

luckie schreef in Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?:
Celle schreef in Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?:Het wordt eens tijd dat je uw stelling eens hard maakt feiten - voor zover je dat kunt - anders blijft het allemaal goedkope lulkoek en klinkt het idd verzuuurd.


Celle, misschien is het beter dat jij eens 'het bewijs' levert dat aantoont dat Paul Van Der Schueren de juiste man op de juiste plaats en het juiste moment is. Kom jij eens af met 'feiten' die dit onweerlegbaar bewijzen.


Waar moeit je u hier weer mee? Ik schrijf U niets hé.

Insinueren en het niet kunnen hard maken. Ik heb hier niks te bewijzen. En ik heb niet de pretentie van te denken dat ik scherprechter moet spelen in of over het bestuur. Daarvoor heb ik geen mandaat.

Niks mis mee uw gedacht te zeggen maar staaf het dan met onbetwistbare feiten.

Onweerlegbare bewijzen? Wat is er in 2003 gebeurd?
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Rbellion » za 30 mei 2015, 11:49

Jongens, jongens, jongens toch ...

Compleet ridicul, dit.
Rbellion
Never tell everything you know
 
Berichten: 1650
Geregistreerd: ma 26 mei 2014, 18:43

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor deeBartman » za 30 mei 2015, 12:18

Kunde gijlie u beperken tot één rubriek om af te geven op elkaar?
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » za 30 mei 2015, 12:46

Ja jongens, er zijn al genoeg topics om dit te betwisten. In de openingspost staat trouwens dat het niet de bedoeling is om mensen persoonlijk te viseren met een eventuele awoert actie. Er zijn de afgelopen jaren genoeg zaken fout gelopen die wel kunnen aangetoond worden, zonder dat we in een welles-nietes spelletje moeten hervallen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » za 30 mei 2015, 12:59

Maarten, als het klopt dat jij uit eigen zak kosten maakt om dit forum te onderhouden, zou ik de awoert-centen daarvoor gebruiken. Wie het daar niet mee eens is, kan dit steeds aan jou melden.
Je kunt natuurlijk ook alles sowieso terugstorten, dan is het ook opgelost en kan dit topic gesloten worden. Dat is dan al één topic minder waar er ruzie kan in gemaakt worden.
Alsnog bedankt om het initiatief voor de acties te nemen. De tifo van de "olé olé"actie is in ieder geval het geld waard geweest! Knap werk!
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » za 30 mei 2015, 13:05

Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Maarten, als het klopt dat jij uit eigen zak kosten maakt om dit forum te onderhouden, zou ik de awoert-centen daarvoor gebruiken. Wie het daar niet mee eens is, kan dit steeds aan jou melden.
Je kunt natuurlijk ook alles sowieso terugstorten, dan is het ook opgelost en kan dit topic gesloten worden. Dat is dan al één topic minder waar er ruzie kan in gemaakt worden.
Alsnog bedankt om het initiatief voor de acties te nemen. De tifo van de "olé olé"actie is in ieder geval het geld waard geweest! Knap werk!


Ja Kathleen, die kosten worden uit eigen zak betaald, maar die staan ook niet in verhouding tot het budget van de Awoert actie. Of het zou voor de komende jaren moeten zijn. Ik heb het daar persoonlijk wat moeilijk mee, lijkt meer op een soort in't zak zetterij. Ik wil in elk geval meer reacties van mensen die gestort hebben.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » za 30 mei 2015, 13:12

Dan zou ik voor de optie kiezen om alles terug te betalen, daar kan niemand tegen zijn. Enig nadeel is dat het weer heel wat werk is voor jou.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Panda Loves Sky » za 30 mei 2015, 16:43

Ik begrijp de gedachte achter de vraag tot terugstorten niet echt. Waarom zou je geen Awoert actie opzetten?

Ben het trouwens niet eens met de stelling dat je dit nu niet zou mogen doen. Integendeel, een kritische boodschap in onverdachte tijden is relevanter dan na een nederlaag of 5. Dan wordt het toch afgedaan als ontevredenheid van scorebordsupporters
Avatar gebruiker
Panda Loves Sky
Official Kenneth Van Goethem Fanclub
 
Berichten: 415
Geregistreerd: wo 21 mei 2014, 16:20

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » za 30 mei 2015, 19:18

Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ik begrijp de gedachte achter de vraag tot terugstorten niet echt. Waarom zou je geen Awoert actie opzetten?

Ben het trouwens niet eens met de stelling dat je dit nu niet zou mogen doen. Integendeel, een kritische boodschap in onverdachte tijden is relevanter dan na een nederlaag of 5. Dan wordt het toch afgedaan als ontevredenheid van scorebordsupporters


Ik sta zeker nog open voor een kritische actie. Het "probleem" is dat de eindronde is afgelopen, er nu nergens iets te beleven valt, er ook een tijdje geen belangstelling zal zijn, dus ook geen media aandacht. Ik vraag letterlijk naar feedback, ik zeg niet dat ik per se alles zou terugstorten, ik stel enkel de vraag.

Ideeën zijn ook nog altijd welkom.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » za 30 mei 2015, 22:41

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?: Het "probleem" is dat de eindronde is afgelopen, er nu nergens iets te beleven valt, er ook een tijdje geen belangstelling zal zijn, dus ook geen media aandacht. Ik vraag letterlijk naar feedback, ik zeg niet dat ik per se alles zou terugstorten, ik stel enkel de vraag. Ideeën zijn ook nog altijd welkom.

Mijn mening ken je, ik geef je gelijk in wat je hierboven zegt. Ik zie niet in waar, wanneer en eigenlijk ook niet waarom je per se nu een "awoert"-actie zou moeten opzetten. Dus ofwel hou je het geld voorlopig gewoon bij, ofwel stort je het terug. Afwachten wat de anderen ervan denken.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor nasroedin » zo 31 mei 2015, 10:21

Een awoert-actie had al moeten plaats vinden.
Ze had al minder draagvlak dan een ole ole actie, het publiek gaat een awoert actie nu niet kunnen plaatsen.
Ze zou trouwens alleen maar doorgaan omdat er nog centen over zijn. Dat is geen voldoende reden.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » zo 31 mei 2015, 10:57

nasroedin schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ze zou trouwens alleen maar doorgaan omdat er nog centen over zijn. Dat is geen voldoende reden.


Daar ben ik 't niet mee eens hoor. Een awoert actie hoeft niet noodzakelijk "Bestuur(slid) buiten" te zijn van inhoud. Kan ook meer een "hier waak ik" (bij wijze van spreken) inhoud zijn. En het is niet omdat we toch gepromoveerd zijn (omdat we de omstandigheden mee hadden) dat er plots geen fouten meer gemaakt zijn of kunnen worden (wat we preventief moeten proberen uit te schakelen).

Maar dat een groot deel van de mensen de actie niet meer gaat kunnen plaatsen, is misschien wel waar. Tenzij de inhoud daarmee rekening houd (en dus niet een extreme stelling is "out of the blue" maar genuanceerd kritisch).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor kunta » ma 01 jun 2015, 22:33

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
nasroedin schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ze zou trouwens alleen maar doorgaan omdat er nog centen over zijn. Dat is geen voldoende reden.


Daar ben ik 't niet mee eens hoor. Een awoert actie hoeft niet noodzakelijk "Bestuur(slid) buiten" te zijn van inhoud. Kan ook meer een "hier waak ik" (bij wijze van spreken) inhoud zijn. En het is niet omdat we toch gepromoveerd zijn (omdat we de omstandigheden mee hadden) dat er plots geen fouten meer gemaakt zijn of kunnen worden (wat we preventief moeten proberen uit te schakelen).

Maar dat een groot deel van de mensen de actie niet meer gaat kunnen plaatsen, is misschien wel waar. Tenzij de inhoud daarmee rekening houd (en dus niet een extreme stelling is "out of the blue" maar genuanceerd kritisch).


Awel, cool zou zijn: een doorzichtige cellofaanachtige doek. Daarop een gevarendriehoek met daarrond: "geacht bestuur, HIER WAKEN WIJ. De supporters."
Rond de driehoek gewoon wit. Dus dat cellofaan kan ook gewoon een driehoekig gat zijn. Maar dat scheurt dan weer rapper vrees ik...

Zet er desnoods zo ne Tom & Jerry waakhond bij.

Ludiek, maar heel duidelijk.
Den ene dag is den andere ni.
Avatar gebruiker
kunta
2FAST4U
 
Berichten: 162
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 15:35

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor kunta » ma 01 jun 2015, 22:38

Of ne "Ik waak voor m'n club. Besturen op eigen risico."
Met ne coole beestachtige ohl-hond.
Den ene dag is den andere ni.
Avatar gebruiker
kunta
2FAST4U
 
Berichten: 162
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 15:35

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Panda Loves Sky » di 02 jun 2015, 08:16

die "hier waken wij" vind ik wel leuk :+:
Avatar gebruiker
Panda Loves Sky
Official Kenneth Van Goethem Fanclub
 
Berichten: 415
Geregistreerd: wo 21 mei 2014, 16:20

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor dehoux » di 02 jun 2015, 13:40

:+:
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor samu » di 02 jun 2015, 16:28

kunta schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
nasroedin schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ze zou trouwens alleen maar doorgaan omdat er nog centen over zijn. Dat is geen voldoende reden.


Daar ben ik 't niet mee eens hoor. Een awoert actie hoeft niet noodzakelijk "Bestuur(slid) buiten" te zijn van inhoud. Kan ook meer een "hier waak ik" (bij wijze van spreken) inhoud zijn. En het is niet omdat we toch gepromoveerd zijn (omdat we de omstandigheden mee hadden) dat er plots geen fouten meer gemaakt zijn of kunnen worden (wat we preventief moeten proberen uit te schakelen).

Maar dat een groot deel van de mensen de actie niet meer gaat kunnen plaatsen, is misschien wel waar. Tenzij de inhoud daarmee rekening houd (en dus niet een extreme stelling is "out of the blue" maar genuanceerd kritisch).


Awel, cool zou zijn: een doorzichtige cellofaanachtige doek. Daarop een gevarendriehoek met daarrond: "geacht bestuur, HIER WAKEN WIJ. De supporters."
Rond de driehoek gewoon wit. Dus dat cellofaan kan ook gewoon een driehoekig gat zijn. Maar dat scheurt dan weer rapper vrees ik...

Zet er desnoods zo ne Tom & Jerry waakhond bij.

Ludiek, maar heel duidelijk.

Top idee! Ik ben voor
samu
 
Berichten: 89
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 15:06
Woonplaats: Hoegaarden

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor valcksken » di 02 jun 2015, 19:50

Prima idee!

Zoals eerder getoond in een You Tube filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=_RVuX7z94Xk
Wij (de supporters) zijn OHL, al de rest zijn passanten ...

De boodschap dat wij waken over onze club en dus meekijken over de schouders van het bestuur, is prima!
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor fcbeetle » di 02 jun 2015, 20:34

Maarten, ik kan dit ook volgen.
Eventueel mag je het nog bijhouden en is het een spaarpot voor als het (wederom) misloopt volgend seizoen (50/50 zeker). :mrgreen: :evil:
Avatar gebruiker
fcbeetle
No Sweat - No Glory
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:23
Supportersclub: LCDB

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Will » di 02 jun 2015, 20:51

We kunnen dat geld beter samen opzuipen op een warme zomeravond. Ondertussen kunnen de olé olé-ers de vredespijp/sigaar roken met de awoerters. We nodigen Patrick Verlooy uit. Die zijn taak bestaat er in om iedereen een kus aan mekaar te doen geven. Polleke kan kennismaken met de mannen van den depot, want die zijn ondertussen aan iedereen bekend behalve aan hem. De sportieve staf komt een gedichtje voordragen zodat er een klik komt tussen hen en de supps.En Luc geeft toelichting over de komende transfers, kwestie van het gespeculeer op ons forum een halt toe te roepen. We vragen de Pater om wat ambiance met het spel van OHL te brengen en zijn sexy dansje op te voeren. En als we goed zat zijn gaan we met zijn zegen te voet naar Scherpenheuvel om de Heer te danken dat we ondanks al de strubbelingen eerste klasse gehaald hebben.
Luckie krijgt de zware opdracht om een verslag van 17 blz. te maken over deze extra-Muros onder het waakzaam oog van Celle.
En Erik (met een K) waakt er over dat alles binnen de wettelijke perken blijft.

We kunnen het ook schenken aan het kinderkankerfonds waar enkele van onze jongens zich voor inzetten. Dan leg ik ook bij voor de awoert-actie.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » di 02 jun 2015, 21:21

Will schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:We kunnen het ook schenken aan het kinderkankerfonds waar enkele van onze jongens zich voor inzetten. Dan leg ik ook bij voor de awoert-actie.


"Awoert kanker!"

:)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor erik vanhove » di 02 jun 2015, 21:45

Geen slecht idee aan te tonen dat de supporters toezien op wat er gebeurt. Misschien een spandoek met de eis tot echte participatie. Is niet negatief maar een constructieve eis met het welzijn van de club als doel.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1021
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor disterminator » wo 03 jun 2015, 08:57

Will: Schitterend ! Beste post sinds lang hier :+:
disterminator
Genekt
 
Berichten: 537
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


"like" ons op Facebook!