ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: ACTIE!

Berichtdoor demakke » ma 20 apr 2015, 13:08

Voor alle duidelijkheid even de onderwerpen van de privé-berichten die ik met Maarten heb uitgewisseld :
Ontvangen :
Afbeelding
verzonden :
Afbeelding
Al deze berichten handelden over de tifo of de karavaan en nu ziet iedereen dat ze slechts één duidelijk onderwerp hadden.
Of moet ik de inhoud ook nog openbaar maken?
En Maarten, dit is geenszins een aanval tegen jou.[/quote]
Laatst bijgewerkt door demakke op ma 20 apr 2015, 13:15, in totaal 1 keer bewerkt.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » ma 20 apr 2015, 13:25

Je mag gerust de inhoud openbaar maken, Marc, dan kan iedereen lezen dat jullie nergens spreken van afstand te nemen van wat oorspronkelijk werd gecommuniceerd, namelijk een positieve actie met een kritische noot. Wat mij betreft, graag zelfs.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor demakke » ma 20 apr 2015, 13:30

Maarten schreef in Re: ACTIE!:een positieve actie met een kritische noot.

Meer uitleg hoeft dit niet meer ! En nu ga ik me op belangrijkere zaken concentreren.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Panda Loves Sky » ma 20 apr 2015, 13:34

Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken

Wat mij persoonlijk betreft is die stoet zelfs nooit een noodzakelijk element geweest
Avatar gebruiker
Panda Loves Sky
Official Kenneth Van Goethem Fanclub
 
Berichten: 415
Geregistreerd: wo 21 mei 2014, 16:20

Re: ACTIE!

Berichtdoor valcksken » ma 20 apr 2015, 13:38

Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken

Wat mij persoonlijk betreft is die stoet zelfs nooit een noodzakelijk element geweest


Het basisidee was toch om massaal naar de beloftenmatch af te zakken en aan het bestuur te tonen dat wij wel om de jeugd geven? Ik begrijp niet wat daar verkeerd aan is ...
Door dit te doen via een "mars" was het de bedoeling om de media te halen ... Ook hier zie ik niet wat er mis mee is.
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: ACTIE!

Berichtdoor AlienStorm » ma 20 apr 2015, 13:47

Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken

Wat mij persoonlijk betreft is die stoet zelfs nooit een noodzakelijk element geweest

Ik zal er alvast zijn...
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Panda Loves Sky » ma 20 apr 2015, 14:26

AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:
Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken

Wat mij persoonlijk betreft is die stoet zelfs nooit een noodzakelijk element geweest

Ik zal er alvast zijn...

Twijfel ik niet aan, Joel. Niemand heeft Marc of jou lessen te geven over goed supporterschap

Het lijkt nogal duidelijk dat het een zegen was dat jullie je schouders onder deze actie hadden gezet, en contact hadden genomen met de federatie. Maar nu jullie je op een paar dagen van de match zowel praktisch als publiekelijk gedistantiëerd hebben, is de actie - die staat of valt met een massale opkomst - zo goed als dood

Da's jammer. Ook omdat ik jullie plotse hersenkronkel niet begrijp


Gelukkig lijken de andere acties meer succes te hebben..
Avatar gebruiker
Panda Loves Sky
Official Kenneth Van Goethem Fanclub
 
Berichten: 415
Geregistreerd: wo 21 mei 2014, 16:20

Re: ACTIE!

Berichtdoor AlienStorm » ma 20 apr 2015, 15:29

Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:
AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:
Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken

Wat mij persoonlijk betreft is die stoet zelfs nooit een noodzakelijk element geweest

Ik zal er alvast zijn...

Twijfel ik niet aan, Joel. Niemand heeft Marc of jou lessen te geven over goed supporterschap

Het lijkt nogal duidelijk dat het een zegen was dat jullie je schouders onder deze actie hadden gezet, en contact hadden genomen met de federatie. Maar nu jullie je op een paar dagen van de match zowel praktisch als publiekelijk gedistantiëerd hebben, is de actie - die staat of valt met een massale opkomst - zo goed als dood

Da's jammer. Ook omdat ik jullie plotse hersenkronkel niet begrijp

Gelukkig lijken de andere acties meer succes te hebben..

De focus op kritiek werd te groot. En dan zijn wij aansprakelijk als het mis gaat. Ik betaal liever 25 euro aan de eindronde dan aan een pv.
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Will » ma 20 apr 2015, 17:11

Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken

Wat mij persoonlijk betreft is die stoet zelfs nooit een noodzakelijk element geweest


Wij gaan om de 14 dagen onze beloften thuis aanmoedigen en hebben daar geen stoet voor nodig. Voor positieve acties heb ik wel altijd sympathie. Dus als het enkel is om aan te moedigen raad ik aan af en toe een tof matchke mee te pakken.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: ACTIE!

Berichtdoor Celle » ma 20 apr 2015, 17:44

Ik neem niet deel aan de "Actie" en heb daardoor misschien geen recht van spreken.

Ik weet wel dat het op een paar uitzonderingen na allemaal wel goed bedoeld is maar

"Het basisidee was toch om massaal naar de beloftenmatch af te zakken en aan het bestuur te tonen dat wij wel om de jeugd geven? Ik begrijp niet wat daar verkeerd aan is ...
Door dit te doen via een "mars" was het de bedoeling om de media te halen ... Ook hier zie ik niet wat er mis mee is."

vind ik een slag in het water.

Waarom? Omdat buiten 3 personen van de sportieve staf het bestuur hoegenaamd niet aanwezig is op die matchen, trouwens de meesten hier onder jullie ook niet. Buiten de senatoren plus enkelen die naar de training komen en ook de mannen van de Louvaniste is daar geen kat. Ik denk dat je veel beter kunt bewijzen de jeugd ( (beloften) te steunen door nu en dan , ieder volgens zijn mogelijkheden, de beloftenmatchen bij te wonen.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » di 28 apr 2015, 02:46

De banner is doorgestuurd voor druk. Ik heb de tekst nog veranderd naar "BESTUUR BOL HET AF"... ik neem aan dat dat voor iedereen ok is zo? (GRAPJE!)

Ik heb wel het groen wat lichter gemaakt, tekst nog lichtjes verschoven en het zinnetje onderaan in de tegenwoordige tijd (flexed -> flexes) gezet (meer consistent met de "meanwhile" bovenaan) en het tekstballonetje een klein beetje aangepast. De meeste mensen zouden de verschillen vermoedelijk niet zien. Ik heb ook nog eens geprobeerd om het zonder de extra tekstjes te doen, en je verliest toch meteen meer dat typische "comic" gevoel vind ik, dus die heb ik er bijgelaten. Ik heb ook geen vermelding gemaakt van Bailly, sorry Erik.

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor erik vanhove » di 28 apr 2015, 10:06

Dat van logan was uiteraard ook een grapje, maar dat had iedereen begrepen
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » di 28 apr 2015, 10:15

Ik denk het wel :)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Beul » di 28 apr 2015, 12:39

:+:
Avatar gebruiker
Beul
 
Berichten: 121
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:06
Woonplaats: Ait-hiever
Supportersclub: Geen lid SC

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » di 28 apr 2015, 18:19

ben benieuwd naar het resultaat
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor kunta » ma 04 mei 2015, 11:07

Amai. 'k Heb hier teen en tander gemist precies. Ben benieuwd wat het gaat geven in t stadion.

Ikzelf ga niks dokken, zo'n eindronde abo kost al genoeg, maar sjiek initiatief!
Den ene dag is den andere ni.
Avatar gebruiker
kunta
2FAST4U
 
Berichten: 162
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 15:35

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » ma 04 mei 2015, 12:09

Tifo/banner zou de 8ste moeten klaar zijn, dus voor de eerste thuismatch.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » di 05 mei 2015, 08:03

Maarten schreef in Re: ACTIE!:Tifo/banner zou de 8ste moeten klaar zijn, dus voor de eerste thuismatch.

ik mag het hopen, dat ze maar wat gas geven daar. Die moet er altijd zijn voor de eerste thuismatch.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Beul » do 07 mei 2015, 16:22

OHL-forum members,

De tifo/banner (20x7m) die Maarten heeft gemaakt,
is een prachtig instrument ter ondersteuning aan ons team.

Een ideetje, laten we bijvoorbeeld zondag 10/05 vanaf 10u00 's ochtends allen gemeenschappelijk deze tifo-tekening op onze individuele facebookbanners plaatsen als 'positieve' ondersteuning van onze ploeg.
Dit zou virtueel wel eens kunnen gaan leven en 's middags zien we het resultaat 'live' in het stadion.

Het is maar een idee. Wat denken jullie?

PS: Maarten kan jij de laatste versie nog eens uploaden (zodat iedereen deze kan downloaden).
Avatar gebruiker
Beul
 
Berichten: 121
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:06
Woonplaats: Ait-hiever
Supportersclub: Geen lid SC

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » do 07 mei 2015, 17:31

Goed idee Beul.

De laatste versie vind je trouwens hierboven op deze pagina. Dit is de directe link:

http://www.dropbox.com/s/wq9eo1nnguwxhk ... k.png?dl=1

De banner moet trouwens morgen nog opgehaald worden in Olen :? :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor mr mayhem » do 07 mei 2015, 21:03

Maarten schreef in Re: ACTIE!:Goed idee Beul.

De laatste versie vind je trouwens hierboven op deze pagina. Dit is de directe link:

http://www.dropbox.com/s/wq9eo1nnguwxhk ... k.png?dl=1

De banner moet trouwens morgen nog opgehaald worden in Olen :? :lol:


had ik dit iets vroeger geweten was dat geen probleem geweest
gaat het lukken?
Avatar gebruiker
mr mayhem
 
Berichten: 45
Geregistreerd: do 17 apr 2014, 10:09
Supportersclub: LCDB

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » do 07 mei 2015, 21:19

mr mayhem schreef in Re: ACTIE!:
Maarten schreef in Re: ACTIE!:Goed idee Beul.

De laatste versie vind je trouwens hierboven op deze pagina. Dit is de directe link:

http://www.dropbox.com/s/wq9eo1nnguwxhk ... k.png?dl=1

De banner moet trouwens morgen nog opgehaald worden in Olen :? :lol:


had ik dit iets vroeger geweten was dat geen probleem geweest
gaat het lukken?



Wel... als hij in den auto geraakt zal het wel lukken. Het zal wel moeten, niet dat ik daar in de buurt moest zijn ofzo :) Ik moest morgen nog bellen, ik hoop dat dat qua omvang gaat meevallen en in een "break" geraakt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » vr 08 mei 2015, 07:48

Beul schreef in Re: ACTIE!:OHL-forum members,

De tifo/banner (20x7m) die Maarten heeft gemaakt,
is een prachtig instrument ter ondersteuning aan ons team.

Een ideetje, laten we bijvoorbeeld zondag 10/05 vanaf 10u00 's ochtends allen gemeenschappelijk deze tifo-tekening op onze individuele facebookbanners plaatsen als 'positieve' ondersteuning van onze ploeg.
Dit zou virtueel wel eens kunnen gaan leven en 's middags zien we het resultaat 'live' in het stadion.

Het is maar een idee. Wat denken jullie?

PS: Maarten kan jij de laatste versie nog eens uploaden (zodat iedereen deze kan downloaden).

ik heb de foto er al op gezet :+:
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Beul » vr 08 mei 2015, 09:00

Diezel, kon je niet wachten tot zondag? Jammer ... dat dit niet gecoordineerd kan gebeuren.
Maarten, geef jij het sein wanneer we onze FB-banner kunnen aanpassen?
Avatar gebruiker
Beul
 
Berichten: 121
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:06
Woonplaats: Ait-hiever
Supportersclub: Geen lid SC

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » vr 08 mei 2015, 10:09

Beul schreef in Re: ACTIE!:Diezel, kon je niet wachten tot zondag? Jammer ... dat dit niet gecoordineerd kan gebeuren.
Maarten, geef jij het sein wanneer we onze FB-banner kunnen aanpassen?


Zoals je voorstelde is voor mij goed. Zondagochtend/middag voor de match. Zo blijft de verrassing misschien nog wat groter voor diegenen die niet op de hoogte zijn. Ik moet wel eerlijk zijn en zeggen dat bij mij (en Rogerke) het er ook al op staat, maar dat was al van voor je voorstel.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


"like" ons op Facebook!