ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » vr 12 jun 2015, 22:25

Of een tifo met "Wilmots buiten"?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Ruva » za 13 jun 2015, 07:29

Of iets rond de prijssetting voor de -16 e.d. ?
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3000
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor deeBartman » za 13 jun 2015, 08:43

Ruva schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of iets rond de prijssetting voor de -16 e.d. ?

:+:
"Familieclub?"
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » za 13 jun 2015, 10:31

deeBartman schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Ruva schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of iets rond de prijssetting voor de -16 e.d. ?

:+:
"Familieclub?"

100% akkoord.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor DVO » za 13 jun 2015, 10:39

Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??

Sommigen kunnen misschien beter voorstellen om in de nieuwe tribune eens soort klaagmuur van Jeruzalem te creëren ;) ??
DVO
 
Berichten: 687
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 06:43
Supportersclub: S.C. Leive 2002

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor diezel » za 13 jun 2015, 10:41

DVO schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??

Sommigen kunnen misschien beter voorstellen om in de nieuwe tribune eens soort klaagmuur van Jeruzalem te creëren ;) ??

dat vind ik er ook van DVO. Hier vinden ze altijd wel een reden om te klagen en zagen. Anders zijn ze niet gelukkig. :-:
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Hekke » za 13 jun 2015, 11:06

Het is anders wel dubbel dat men langs 1 kant met "Fonske" uitpakt om via een lening de achterban laat betalen voor een kunstgrasveld voor de jeugd. Want arm Fonske kan ni trainen in de winter. En als het op betalen aankomt dan mogen de vriendjes van Fonske volle pot betalen. Een echt consequente lijn zie ik daar toch niet in. Het leeftijdssegment 12 tot 16 jaar zou men een mooie en betaalbare activiteit kunnen aanbieden. Toch een groep die er een beetje van tussen valt. Te oud voor de lego en playmobil popjes, te jong voor bier en vriendinnetjes...
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Ruva » za 13 jun 2015, 11:37

diezel schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
DVO schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??

Sommigen kunnen misschien beter voorstellen om in de nieuwe tribune eens soort klaagmuur van Jeruzalem te creëren ;) ??

dat vind ik er ook van DVO. Hier vinden ze altijd wel een reden om te klagen en zagen. Anders zijn ze niet gelukkig. :-:


Echt zoeken naar die reden moeten we nochtans niet.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3000
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » za 13 jun 2015, 11:46

DVO schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??

Sommigen kunnen misschien beter voorstellen om in de nieuwe tribune eens soort klaagmuur van Jeruzalem te creëren ;) ??


Ik sta voor alles open, maar het gaat om de kritische actie, gesponsord door mensen die het niet eens zijn met het beleid. En er zijn blijkbaar nog genoeg zaken waar over te klagen valt, dus ik zie niet in waarom het gestuntel van het bestuur zou moeten vergeven of verdoezeld worden omdat Jacky ervoor gezorgd heeft dat we terug in eerste staan. De vraag is ook in de eerste plaats aan de mensen die de actie gesponsord hebben natuurlijk.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor valcksken » za 13 jun 2015, 17:28

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
DVO schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??

Sommigen kunnen misschien beter voorstellen om in de nieuwe tribune eens soort klaagmuur van Jeruzalem te creëren ;) ??


Ik sta voor alles open, maar het gaat om de kritische actie, gesponsord door mensen die het niet eens zijn met het beleid. En er zijn blijkbaar nog genoeg zaken waar over te klagen valt, dus ik zie niet in waarom het gestuntel van het bestuur zou moeten vergeven of verdoezeld worden omdat Jacky ervoor gezorgd heeft dat we terug in eerste staan. De vraag is ook in de eerste plaats aan de mensen die de actie gesponsord hebben natuurlijk.


Ik heb zowel Olé Olé als Awoert gesponsord.
Olé Olé omdat ik vond dat we de spelers niet moesten laten vallen
Awoert omdat het bestuur wel zegt dat er lessen getrokken worden, maar uit hun beslissingen blijkt het tegendeel ...
Dus ik vind niet dat we het budget van Awoert moeten gebruiken voor een positieve actie!
Ja, sportief zitten we terug in 1e, maar bestuurlijk is er nog steeds een nefast gebrek aan visie (tenzij deze is zoals Diezel het verwoordde: "niet klagen, maar betalen")
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor diezel » za 13 jun 2015, 17:55

bla bla bla
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » za 13 jun 2015, 17:57

valcksken schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ik heb zowel Olé Olé als Awoert gesponsord.
Olé Olé omdat ik vond dat we de spelers niet moesten laten vallen
Awoert omdat het bestuur wel zegt dat er lessen getrokken worden, maar uit hun beslissingen blijkt het tegendeel ...
Dus ik vind niet dat we het budget van Awoert moeten gebruiken voor een positieve actie!
Ja, sportief zitten we terug in 1e, maar bestuurlijk is er nog steeds een nefast gebrek aan visie (tenzij deze is zoals Diezel het verwoordde: "niet klagen, maar betalen")

Idem hier, ik heb ook beide gesponsord, en het Awoert-budget moet ofwel gebruikt worden waar het voor opgehaald was, ofwel teruggestort. Volledig akkoord met Valcksken dus.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » za 13 jun 2015, 18:02


Diezel, enige kritiek op de beslissingen van het bestuur moeten we van jou niet verwachten en dat hoeft ook niet, maar anderen hebben wél het recht om kritisch te zijn zonder dat jij dat belachelijk probeert te maken. Ik veronderstel trouwens dat jij niet bijgedragen hebt aan de Awoert-actie en het olé-olé-budget is op!
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor diezel » za 13 jun 2015, 19:26

Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:

Diezel, enige kritiek op de beslissingen van het bestuur moeten we van jou niet verwachten en dat hoeft ook niet, maar anderen hebben wél het recht om kritisch te zijn zonder dat jij dat belachelijk probeert te maken. Ik veronderstel trouwens dat jij niet bijgedragen hebt aan de Awoert-actie en het olé-olé-budget is op!

vraag uw geld terug, dan kan je daar al een stukje abo van kopen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » za 13 jun 2015, 19:36

diezel schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:vraag uw geld terug, dan kan je daar al een stukje abo van kopen.

Terugvragen is inderdaad een optie, wat ik ermee doe, zal ik dan nog wel zien. Maar ik zou het nog het liefst zien gebruiken voor een actie tegen het eigenzinnige prijsbeleid, al heb ik er geen idee van hoe zo'n actie er concreet zou moeten uitzien.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor AlienStorm » do 18 jun 2015, 11:19

Hoeveel heeft de Olé Olé actie nu eigenlijk opgebracht?
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » do 18 jun 2015, 11:34

AlienStorm schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Hoeveel heeft de Olé Olé actie nu eigenlijk opgebracht?


Dat was in principe 680 euro, Ik ging eerst de extra 20 euro zelf nog bijleggen (tifo drukken was 700 overeengekomen met Herva), maar heb in laatste instantie nog een sponsor gevonden die die 20 euro cash betaald heeft. Dus in principe 700 (of 701,41 ofzo).

Als er mensen zijn die gesponsord hebben en het niet vertrouwen en het betaalbewijs & uittreksels willen zien mogen ze mij een PM sturen. Dan wil ik dat gerust doorsturen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor demakke » do 18 jun 2015, 12:33

Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
AlienStorm schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Hoeveel heeft de Olé Olé actie nu eigenlijk opgebracht?


Dat was in principe 680 euro, Ik ging eerst de extra 20 euro zelf nog bijleggen (tifo drukken was 700 overeengekomen met Herva), maar heb in laatste instantie nog een sponsor gevonden die die 20 euro cash betaald heeft. Dus in principe 700 (of 701,41 ofzo).

Als er mensen zijn die gesponsord hebben en het niet vertrouwen en het betaalbewijs & uittreksels willen zien mogen ze mij een PM sturen. Dan wil ik dat gerust doorsturen.


Maarten
Ik wil toch even benadrukken dat transparantie niets te maken heeft met wantrouwen zoals je post laat uitschijnen. Dit even ter zijde. ;)
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » do 18 jun 2015, 12:44

demakke schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
AlienStorm schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Hoeveel heeft de Olé Olé actie nu eigenlijk opgebracht?


Dat was in principe 680 euro, Ik ging eerst de extra 20 euro zelf nog bijleggen (tifo drukken was 700 overeengekomen met Herva), maar heb in laatste instantie nog een sponsor gevonden die die 20 euro cash betaald heeft. Dus in principe 700 (of 701,41 ofzo).

Als er mensen zijn die gesponsord hebben en het niet vertrouwen en het betaalbewijs & uittreksels willen zien mogen ze mij een PM sturen. Dan wil ik dat gerust doorsturen.


Maarten
Ik wil toch even benadrukken dat transparantie niets te maken heeft met wantrouwen zoals je post laat uitschijnen. Dit even ter zijde. ;)


Was ook helemaal niet de bedoeling zo over te komen. Ik had gewoon in het begin (eerste post) beloofd om daar open kaart in te spelen. Dus als er sponsors zijn die het willen inkijken is dat geen probleem voor mij.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Beul » do 18 jun 2015, 19:09

@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkel andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen zodoende we 100% klaar zijn voor D-day (02/08/2015). RSCA welcome op Den Dreef!
Avatar gebruiker
Beul
 
Berichten: 121
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:06
Woonplaats: Ait-hiever
Supportersclub: Geen lid SC

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Maarten » do 18 jun 2015, 19:23

Beul schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkel andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen zodoende we 100% klaar zijn voor D-day (02/08/2015). RSCA welcome op Den Dreef!


De mensen van Herva zouden het doek hersteld hebben. Gezien de katrollen niet meer deftig werkten, hebben we het doek tijdens de thuismatch tegen Lommel ook niet meer opengemaakt dus ik heb sindsdien ook niet meer gezien hoe de herstelling gelukt is. Ik heb ook al eens gepolst bij Booreiland om oude tifo's misschien toch ook eens sporadisch van stal te halen. Er kan moeilijk elke week een nieuwe tifo gemaakt worden, maar sommige tifo's die niet tijd/match gebonden zijn, kunnen voor mij toch nog eens dienst doen. Maar blijkbaar zou er iemand nieuw proberen het tifoteam op sleeptouw te nemen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » do 18 jun 2015, 20:36

Beul schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkele andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen (...)

Misschien is de fandag een goede gelegenheid?
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor valcksken » do 18 jun 2015, 20:40

Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Beul schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkele andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen (...)

Misschien is de fandag een goede gelegenheid?


Kathleen, leuk idee maar de fandag zou doorgaan in OH, dus ...
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Kathleen » do 18 jun 2015, 22:17

valcksken schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:
Beul schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkele andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen (...)

Misschien is de fandag een goede gelegenheid?


Kathleen, leuk idee maar de fandag zou doorgaan in OH, dus ...

Daar ken ik het niet, maar er zal daar dan wel geen tifo kunnen opgehangen worden. Jammer.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Berichtdoor Beul » vr 19 jun 2015, 08:52

@Maarten, all,
prima nieuws van Tifo-team --- alleszins op 02/08/2015 moet de TIFO van OHLforum in volle glorie omhoog!
Laat maar weten wanneer we een test doen. Wie is nog kandidaat om te helpen - maak je aub bekend?
Avatar gebruiker
Beul
 
Berichten: 121
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:06
Woonplaats: Ait-hiever
Supportersclub: Geen lid SC

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!