ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » wo 01 apr 2015, 12:35

Vanmiddag €426 op de rekening, beide acties samengeteld. Nogmaals bevestiging gekregen dat het voormalige tifo-team op dit moment geen interesse meer heeft, ook niet wanneer onkosten terugbetaald worden en het ontwerp wordt aangereikt.

Als je zelf interesse hebt of iemand anders kent die dat mogelijk heeft, om grote tifo's te maken laat dan iets weten!

Edit: €456 om 18u.
Edit: €481 om 19u30 :)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Jan Frans » wo 01 apr 2015, 18:52

firstohl schreef in Re: ACTIE!:Ga ik zeker doen.
Zouden we ook geen protest actie doen die gratis is bv : een protest mars doen van het station van
leuven tot aan den dreef .
Als we samen komen een uur voor vertrek naar den dreef ,daar een paar leuze's zingen .
Daar gaat zeker media op af komen

Zo een "kleine mars naar den Dreef" zie ik helemaal zitten. Wel goed afspreken achter welke leuze we zullen stappen. Geen kakafonie aub. En dan 1 minuutje voor de aftrap allemaal samen het stadion in. en dan samen supporteren. Top.
Maarten : jij verlegt meer dan een steen in de rivier. Doe vandaag overschrijving.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » wo 01 apr 2015, 19:10

Jan Frans schreef in Re: ACTIE!:
firstohl schreef in Re: ACTIE!:Ga ik zeker doen.
Zouden we ook geen protest actie doen die gratis is bv : een protest mars doen van het station van
leuven tot aan den dreef .
Als we samen komen een uur voor vertrek naar den dreef ,daar een paar leuze's zingen .
Daar gaat zeker media op af komen

Zo een "kleine mars naar den Dreef" zie ik helemaal zitten. Wel goed afspreken achter welke leuze we zullen stappen. Geen kakafonie aub. En dan 1 minuutje voor de aftrap allemaal samen het stadion in. en dan samen supporteren. Top.
Maarten : jij verlegt meer dan een steen in de rivier. Doe vandaag overschrijving.


Inhoudelijk blijf ik voorstander om een protestmars te doen naar een beloftenmatch. Als symbolisch statement, zowel licht kritisch als een positieve boodschap (pro jeugd). Alienstorm zou daar misschien snel meer nieuws over hebben.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Jan Frans » wo 01 apr 2015, 19:22

Ook dan zal ik proberen om mee op te stappen
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » do 02 apr 2015, 15:48

maarten kan je even laten weten hoeveel voor de twee acties apart is binnengekomen? Ik zou graag meedoen aan de OLE actie, maar alleen als we aan een groot spandoek geraken dat een deel van de K (1/4 zoals je zei) vult.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7539
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » do 02 apr 2015, 17:57

diezel schreef in Re: ACTIE!:maarten kan je even laten weten hoeveel voor de twee acties apart is binnengekomen? Ik zou graag meedoen aan de OLE actie, maar alleen als we aan een groot spandoek geraken dat een deel van de K (1/4 zoals je zei) vult.


De verhoudingen zijn meer in evenwicht nu dan in't begin, nog altijd niet 50/50 maar de discrepantie is relatief. Ik weet het niet van buiten, zal straks zien. Maar gewoon doen zou ik zeggen. Zoals beloofd, als er niks van in huis komt, stort ik alles terug. We zijn de 500 in elk geval al gepasseerd.

Edit: bijna in evenwicht nu, op 20 euro na. Ik hoop dat er nog meer mensen bijkomen, zeker de olé olé actie moet door meer mensen gesteund kunnen worden.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » do 02 apr 2015, 18:51

ok ik doe mee aan die olé olé actie. Het team moet een serieuze duw in de rug krijgen. 1 kans op 4, er nog een keer vol voor gaan. Misschien krijg je die kans niet meer de komende jaren.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7539
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor disterminator » vr 03 apr 2015, 19:36

Maarten schreef in Re: ACTIE!:Edit: bijna in evenwicht nu, op 20 euro na. Ik hoop dat er nog meer mensen bijkomen, zeker de olé olé actie moet door meer mensen gesteund kunnen worden.


Steun is onderweg. COYW
disterminator
Genekt
 
Berichten: 540
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: ACTIE!

Berichtdoor Beul » za 04 apr 2015, 14:12

DONE - olé olé
Avatar gebruiker
Beul
 
Berichten: 121
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:06
Woonplaats: Ait-hiever
Supportersclub: Geen lid SC

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » za 04 apr 2015, 14:56

Beul schreef in Re: ACTIE!:DONE - olé olé

disterminator schreef in Re: ACTIE!:Steun is onderweg. COYW

:+:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Gerre76 » zo 05 apr 2015, 17:05

Ik heb ook gestort. Voor elke actie een bedrag.
Wij zijn trouwe supporters en kom al jaren met vader en broer naar OHL. Nu moet er iets gebeuren of het komt mi voor jaren niet meer goed.
Allez, ineens mijn eerste bijdrage aan het forum. Ik ben vooral een lezer ;-)
COYW
G
Gerre76
 
Berichten: 7
Geregistreerd: vr 25 apr 2014, 11:25

Re: ACTIE!

Berichtdoor Kathleen » zo 05 apr 2015, 17:46

Gerre76 schreef in Re: ACTIE!:Ik heb ook gestort. Voor elke actie een bedrag.
Wij zijn trouwe supporters en kom al jaren met vader en broer naar OHL. Nu moet er iets gebeuren of het komt mi voor jaren niet meer goed.
Allez, ineens mijn eerste bijdrage aan het forum. Ik ben vooral een lezer ;-)
COYW
G

Welkom ook als "poster" op het forum! Deelnemen aan de discussie is leuker dan alleen maar volgen!
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » zo 05 apr 2015, 19:00

Kathleen schreef in Re: ACTIE!:
Gerre76 schreef in Re: ACTIE!:Ik heb ook gestort. Voor elke actie een bedrag.
Wij zijn trouwe supporters en kom al jaren met vader en broer naar OHL. Nu moet er iets gebeuren of het komt mi voor jaren niet meer goed.
Allez, ineens mijn eerste bijdrage aan het forum. Ik ben vooral een lezer ;-)
COYW
G

Welkom ook als "poster" op het forum! Deelnemen aan de discussie is leuker dan alleen maar volgen!


En veel toffer dan alleen betalen :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor valcksken » ma 06 apr 2015, 14:09

Bijdrage voor beide acties gestort.
Benieuwd naar de uitwerking van de acties.
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » wo 08 apr 2015, 00:17

Vandaag het ontwerp gemaak voor de illustratie voor een eventuele olé olé actie indien we er een banner voor zouden maken. Op dit moment lijkt me dat wel het meest efficiënte om de spelers onze steun te laten zien (buiten allemaal brullen, uiteraard). Idee is om hen een beetje op te roepen tot heroïsche daden...

Afbeelding

Het volledige ontwerp is daarmee natuurlijk nog niet af... Ik had ook het idee om ofwel het haar of de vuisten te laten "vlammen" in rood en groen.

Als we hiermee doorgaan, mag er altijd nog wat geld in het laatje komen, want op dit moment is er geld voor +/- 30m2. Wat niet zo super groot is. Dus een oproep aan alle liefhebbers, spreek uw collega supporters aan. Of weet je iemand die zich wel geroepen voelt om het ontwerp op doek te zetten, en zo een groter formaat voor een kleiner budget te bekomen. Het is een beeld dat meer indruk zal maken hoe groter het formaat.

PS: het ontwerp is 100% origineel werk, dus niks gepikt van google images (maar uiteraard wel geïnspireerd door action comics).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » wo 08 apr 2015, 12:22

Maarten schreef in Re: ACTIE!:
Jan Frans schreef in Re: ACTIE!:
firstohl schreef in Re: ACTIE!:Ga ik zeker doen.
Zouden we ook geen protest actie doen die gratis is bv : een protest mars doen van het station van
leuven tot aan den dreef .
Als we samen komen een uur voor vertrek naar den dreef ,daar een paar leuze's zingen .
Daar gaat zeker media op af komen

Zo een "kleine mars naar den Dreef" zie ik helemaal zitten. Wel goed afspreken achter welke leuze we zullen stappen. Geen kakafonie aub. En dan 1 minuutje voor de aftrap allemaal samen het stadion in. en dan samen supporteren. Top.
Maarten : jij verlegt meer dan een steen in de rivier. Doe vandaag overschrijving.


Inhoudelijk blijf ik voorstander om een protestmars te doen naar een beloftenmatch. Als symbolisch statement, zowel licht kritisch als een positieve boodschap (pro jeugd). Alienstorm zou daar misschien snel meer nieuws over hebben.


Via Alienstorm is het voorstel tot bij de overkoepelende supportersfederatie terechtgekomen en men wil deze actie steunen, maar men stelt een autostoet voor (dus geen mars) van den Dreef naar Oud-Heverlee, al dan niet onder politiebegeleiding, naar de laatste match van de beloften eind april. Vermoedelijk ook meer haalbaar voor diegenen onder ons, die iets minder goed te been zijn. De verplaatsing zal zo ook slechts zo lang duren als er op voorhand wordt afgesproken, hoe rapper er gereden wordt, hoe sneller zijn we daar...

Wat denken jullie hiervan? Met de wagen lijkt natuurlijk minder "episch" maar iedereen moet achteraf ook nog terug geraken natuurlijk. Bedenkingen, Jan Frans, FirstOHL, Bandalovski?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » wo 08 apr 2015, 12:37

We zitten inmiddels op €870 voor de beide acties. Ik zal straks eens nagaan hoe de verhoudingen liggen, maar ik heb de indruk dat de Olé Olé actie Awoert inmiddels voorbij stak.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » wo 08 apr 2015, 13:09

daar moet nog een pak bij, 30m2 is toch echt niet groot genoeg. Het moet indruk maken, anders doen we beter niets. Ik hoop dat er nog wat gulle gevers opstaan.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7539
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Panda Loves Sky » wo 08 apr 2015, 13:50

Via Alienstorm is het voorstel tot bij de overkoepelende supportersfederatie terechtgekomen en men wil deze actie steunen, maar men stelt een autostoet voor (dus geen mars) van den Dreef naar Oud-Heverlee, al dan niet onder politiebegeleiding, naar de laatste match van de beloften eind april. Vermoedelijk ook meer haalbaar voor diegenen onder ons, die iets minder goed te been zijn. De verplaatsing zal zo ook slechts zo lang duren als er op voorhand wordt afgesproken, hoe rapper er gereden wordt, hoe sneller zijn we daar...

Wat denken jullie hiervan? Met de wagen lijkt natuurlijk minder "episch" maar iedereen moet achteraf ook nog terug geraken natuurlijk. Bedenkingen, Jan Frans, FirstOHL, Bandalovski?

Maarten en Alienstorm, dank om terug te koppelen.
Denk dat massaal opdagen sowieso het sterkste signaal is. Los van de vervoerswijze. Mss moet gewoon ter plaatse afgesproken worden of op een lokaal afspreekpunt verzameld worden?Pers inlichten lijkt me alleszins ook een meerwaarde. Net als andere manieren om de zichtbaarheid te verhogen zoals sociale media
Laatst bijgewerkt door Panda Loves Sky op wo 08 apr 2015, 13:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Panda Loves Sky
Official Kenneth Van Goethem Fanclub
 
Berichten: 415
Geregistreerd: wo 21 mei 2014, 16:20

Re: ACTIE!

Berichtdoor firstohl » wo 08 apr 2015, 13:52

Als we tot in Oud-Heverlee dorp rijden en het laatste stuk te voet zouden doen,is dat niet haalbaar ???
firstohl
 
Berichten: 37
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 12:53

Re: ACTIE!

Berichtdoor luckie » wo 08 apr 2015, 13:55

diezel schreef in Re: ACTIE!:daar moet nog een pak bij, 30m2 is toch echt niet groot genoeg. Het moet indruk maken, anders doen we beter niets. Ik hoop dat er nog wat gulle gevers opstaan.


Indruk maken? Misschien kunnen de 'founding-fathers' deze 'positieve' 'Olé Olé Santé' actie helpen sponsoren? Trouwens zouden er al zijn die dit deden? Ze kunnen onder elkaar eens rondgaan met een 'Hoge Hoed'.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » wo 08 apr 2015, 17:09

luckie schreef in Re: ACTIE!:
diezel schreef in Re: ACTIE!:daar moet nog een pak bij, 30m2 is toch echt niet groot genoeg. Het moet indruk maken, anders doen we beter niets. Ik hoop dat er nog wat gulle gevers opstaan.


Indruk maken? Misschien kunnen de 'founding-fathers' deze 'positieve' 'Olé Olé Santé' actie helpen sponsoren? Trouwens zouden er al zijn die dit deden? Ze kunnen onder elkaar eens rondgaan met een 'Hoge Hoed'.

volgens mij zijn er al die dit deden waarvoor dank. Maar hoe meer hoe liever natuurlijk.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7539
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor luckie » wo 08 apr 2015, 17:14

diezel schreef in Re: ACTIE!:
luckie schreef in Re: ACTIE!:Indruk maken? Misschien kunnen de 'founding-fathers' deze 'positieve' 'Olé Olé Santé' actie helpen sponsoren? Trouwens zouden er al zijn die dit deden? Ze kunnen onder elkaar eens rondgaan met een 'Hoge Hoed'.

volgens mij zijn er al die dit deden waarvoor dank. Maar hoe meer hoe liever natuurlijk.


Denk je dat? Of weet je dat?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: ACTIE!

Berichtdoor erik vanhove » wo 08 apr 2015, 18:10

Ik steun de ole, ole actie en zal deelnemen plus storten!
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » wo 08 apr 2015, 18:10

ik heb dat gehoord ja en het was wel degelijk voor de ole-actie. :+:
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7539
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!