ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: ACTIE!

Berichtdoor Panda Loves Sky » za 18 apr 2015, 11:27

ik ben het helemaal eens met Maartens posts, zowel bovenstaande als een voorgaande. Luckie postte ook mijn oorspronkelijke post nog eens. die lag eveneens in lijn daarmee: dit is NIET 'olé' OF 'awoert'. het is een constructieve maar kritische boodschap pro positieve verandering bij ohl

weinig (voetbal)zaken zo puur als jeugdopleiding en jeugddoorstroming. dit is dan ook iets waar we nog met zijn allen en met ons ganse supportershart kunnen achterstaan. wat zich hopelijk vertaalt in een massale opkomst

helaas is dit lang niet voor iedereen meer het geval bij de 1e ploeg, nog altijd het voornaamste uithangbord van de club
Avatar gebruiker
Panda Loves Sky
Official Kenneth Van Goethem Fanclub
 
Berichten: 415
Geregistreerd: wo 21 mei 2014, 16:20

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » za 18 apr 2015, 12:05

Daar ben ik het mee eens, Panda. Maar mogelijk willen demakke en alienstorm, in tegenstelling tot wat ik begreep uit een eerste PM van alienstorm, enkel verder de actie dragen als ze uitsluitend "olé" is. Dat heeft demakke me daarnet via PM laten weten. Ik heb gevraagd of hij het misschien toch even zelf hier in het topic wil komen duiden. Anders moeten er andere mensen opstaan. Maar ik vertrek vanavond voor een week, dus het zal zonder mij moeten gebeuren.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor demakke » za 18 apr 2015, 12:15

Er zijn te veel misverstanden ontstaan naar aanleiding van deze autokaravaan.
Daar wij niet burgerlijk aansprakelijk willen zijn voor eventuele uitspattingen, trekken wij - de makke en AlienStorm - ons terug uit de organisatie.
De steun vanuit de federatie O-Hasj-El werd nog niet bekrachtigd op de RVB of AV, dus dat kan best door de nieuwe organisator kortgesloten worden met de voorzitter.
Ook de supportersclub Louvaniste distantieert zich van deze optocht.
We zullen dit zo eerstdaags communiceren naar de veiligheidsverantwoordelijken.
Het bestuur van onze SC agendeert de sponsoring van de "Olé! Olé! actie" op de eerstvolgende vergadering, namelijk nu zondag.

Met sportieve groeten

Marc en Joel
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor AlienStorm » za 18 apr 2015, 12:16

Er zijn te veel misverstanden ontstaan naar aanleiding van deze autokaravaan.
Daar wij niet burgerlijk aansprakelijk willen zijn voor eventuele uitspattingen, trekken wij – de makke en AlienStorm - ons terug uit de organisatie.
De steun vanuit de federatie O-Hasj-El werd nog niet bekrachtigd op de RVB of AV, dus dat kan best door de nieuwe organisator kortgesloten worden met de voorzitter.
Ook de supportersclub Louvaniste distantieert zich van deze optocht.
We zullen dit zo eerstdaags communiceren naar de veiligheidsverantwoordelijken.
Het bestuur van onze SC agendeert de sponsoring van de "Olé! Olé! actie" op de eerstvolgende vergadering, namelijk nu zondag.

Met sportieve groeten

Marc en Joel
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » za 18 apr 2015, 12:34

Ok Marc, Joël. Dat is jammer maar wel duidelijk. Twee maal zelfs.

Ik heb wel nog een vraagje. Was de Witte Mars (midden jaren 90), was dat een positieve actie of een protest actie? Ik kan zo nog wel een aantal voorbeelden aanhalen. Ik vind het enkel jammer dat jullie hier nu over struikelen. Persoonlijk begrijp ik jullie beslissing niet, gezien onze standpunten denk ik echt niet zo ver uiteen liggen. Jammer. Het ging denk ik nooit om een betoging waar alles onderweg vernield zou worden of haatdragende slogans zouden geroepen worden. Maar het feit dat je nu plots naar de beloften afzakt, dat betekent toch iets?

PS: Alienstorm, schrijf ik uw naam nu steeds verkeerd? Joel of Joël?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » za 18 apr 2015, 15:07

Wat betreft de banner/tifo... de olé olé actie heeft op dit moment 666 euro opgbracht!

www.youtube.com/watch?v=jsmcDLDw9iw

Als we aan 700 euro geraken, kunnen we normaal om en bij de 7 x 20 meter laten drukken!! Beul heeft me in contact gebracht met Jeroen van Herva, en die heeft aan de hand van de reeds scherpe prijs die Diezel gevonden had online, nog een serieuze commerciële geste gedaan en wil voor het ronde bedrag van €700, een doek voorzien van +/- 20x7m! Wat min of meer dubbel zo voordelig is als de beste prijs die we voordien hadden.

Dus een dikke merci alvast. Ik zal binnenkort alle sponsors (jullie dus) hier wel eens in de bloemetjes zetten. Met een speciale vermelding voor Herva, die er niet eens op stonden dat hun logo op het doek komt!
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor firstohl » za 18 apr 2015, 15:56

Wat een misverstand niet doen kan !!!!
Laten we met een auto karavaan naar de beloften gaan kijken , daar kunnen
we het bestuur nog op de korrel nemen met eventueel spandoeken en leuze's.
Zolang dit maar in de krant komt is toch alles ok zekers zowel voor awoert als ole ole.
firstohl
 
Berichten: 37
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 12:53

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » za 18 apr 2015, 18:39

Maarten schreef in Re: ACTIE!:Wat betreft de banner/tifo... de olé olé actie heeft op dit moment 666 euro opgbracht!

http://www.youtube.com/watch?v=jsmcDLDw9iw

Als we aan 700 euro geraken, kunnen we normaal om en bij de 7 x 20 meter laten drukken!! Beul heeft me in contact gebracht met Jeroen van Herva, en die heeft aan de hand van de reeds scherpe prijs die Diezel gevonden had online, nog een serieuze commerciële geste gedaan en wil voor het ronde bedrag van €700, een doek voorzien van +/- 20x7m! Wat min of meer dubbel zo voordelig is als de beste prijs die we voordien hadden.

Dus een dikke merci alvast. Ik zal binnenkort alle sponsors (jullie dus) hier wel eens in de bloemetjes zetten. Met een speciale vermelding voor Herva, die er niet eens op stonden dat hun logo op het doek komt!

Top werk van den beul. 7 op 20m daarmee kun je al buitenkomen. Toch vlaggendoek neem ik aan?
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7539
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » za 18 apr 2015, 20:19

diezel schreef in Re: ACTIE!:
Maarten schreef in Re: ACTIE!:Wat betreft de banner/tifo... de olé olé actie heeft op dit moment 666 euro opgbracht!

http://www.youtube.com/watch?v=jsmcDLDw9iw

Als we aan 700 euro geraken, kunnen we normaal om en bij de 7 x 20 meter laten drukken!! Beul heeft me in contact gebracht met Jeroen van Herva, en die heeft aan de hand van de reeds scherpe prijs die Diezel gevonden had online, nog een serieuze commerciële geste gedaan en wil voor het ronde bedrag van €700, een doek voorzien van +/- 20x7m! Wat min of meer dubbel zo voordelig is als de beste prijs die we voordien hadden.

Dus een dikke merci alvast. Ik zal binnenkort alle sponsors (jullie dus) hier wel eens in de bloemetjes zetten. Met een speciale vermelding voor Herva, die er niet eens op stonden dat hun logo op het doek komt!

Top werk van den beul. 7 op 20m daarmee kun je al buitenkomen. Toch vlaggendoek neem ik aan?


Ik wacht nog op bevestiging wat betreft den doek.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor erik vanhove » ma 20 apr 2015, 09:41

Voor de olé, olé actie stel ik voor een grote spandoek te maken om Logan Bailly te steunen. :)
Men moet hier goed begrijpen dat de supporters (clubs) die geld gestort hebben voor de olé, olé actie ABSOLUUT niet willen dat hun geld voor de awoert actie gebruikt wordt. Indien beiden worden vermengd, vraag ik alvast mijn geld terug, dat moet duidelijk zijn...
Verder wil ik hierbij iedereen die met de club OHL begaan is en zichzelf supporter noemt (en dat is ook een vraag naar de verschillende supportersclubs toe) vanaf nu op te houden met het afvallen van "eigen" spelers. Men kan en moet als supporter opbouwend kritisch kijken naar het functioneren van de club (en wij doen dat alle dagen) maar de ploeg en de spelers mag men nooit afvallen. In tegendeel iedere supporter hoopt toch dat Leuven opnieuw naar eerste gaat en daarom is het uitschelden van Logan of andere spelers zo onbegrijpelijk en verwerpelijk. Ik voel me beschaamd in hun plaats. Trouwens het roepen voor Yves wanneer Logan in de goal staat is net hetzelfde.
Stop daar aub onmiddellijk mee.
Ik weet dat het misschien maar enkele gasten zijn maar als diegenen die naast hen staan er tegenin gaan, zal het rap gedaan zijn.
Ik heb op dit forum laten weten dat de federatie Marc Van Eylen en mijzelf heeft afgevaardigd om met de club te onderhandelen over een vorm van supportersparticipatie. Deze gesprekken zijn bezig. De enkele luidruchtige negatievelingen die de eigen spelers uitjouwen maken dit alleen maar moeilijker en de vraag die ik mij stel is of wij die gasten wel willen vertegenwoordigen. Nogmaals en dan stop ik : kritiek op de club mag , eigen spelers uitjouwen is een brug te ver; dus stop daarmee en wordt terug supporter. Ik zal deze post trouwens in verschillende rubrieken zetten ook bij beleid en ook op Facebook. Aan de supportersclubs stuur ik het per mail deze tekst.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: ACTIE!

Berichtdoor Celle » ma 20 apr 2015, 09:46

Chapeau!
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » ma 20 apr 2015, 10:16

erik vanhove schreef in Re: ACTIE!:Men moet hier goed begrijpen dat de supporters (clubs) die geld gestort hebben voor de olé, olé actie ABSOLUUT niet willen dat hun geld voor de awoert actie gebruikt wordt. Indien beiden worden vermengd, vraag ik alvast mijn geld terug, dat moet duidelijk zijn...


Als je duidelijkheid wou, Erik, hoefde je gewoon mijn eerste (lange) bericht in dit topic te lezen, en zowat elke keer dat ik de bedragen heb vermeld die reeds gestort waren sindsdien. Veel duidelijker kan ik niet zijn. Ik heb uitdrukkelijk vermeld dat ik zelfs de afschriften/uittreksels online zal gooien (met de namen (niet de bedragen) van de mensen die anoniem willen blijven onleesbaar gemaakt). Dat je hier nu dit bericht komt zetten, vat ik eigenlijk een beetje als een persoonlijke belediging op. Laat dàt duidelijk zijn.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor luckie » ma 20 apr 2015, 10:21

Maarten schreef in Re: ACTIE!:
erik vanhove schreef in Re: ACTIE!:Men moet hier goed begrijpen dat de supporters (clubs) die geld gestort hebben voor de olé, olé actie ABSOLUUT niet willen dat hun geld voor de awoert actie gebruikt wordt. Indien beiden worden vermengd, vraag ik alvast mijn geld terug, dat moet duidelijk zijn...


Als je duidelijkheid wou, Erik, hoefde je gewoon mijn eerste (lange) bericht in dit topic te lezen, en zowat elke keer dat ik de bedragen heb vermeld die reeds gestort waren sindsdien. Veel duidelijker kan ik niet zijn. Ik heb uitdrukkelijk vermeld dat ik zelfs de afschriften/uittreksels online zal gooien (met de namen (niet de bedragen) van de mensen die anoniem willen blijven onleesbaar gemaakt). Dat je hier nu dit bericht komt zetten, vat ik eigenlijk een beetje als een persoonlijke belediging op. Laat dàt duidelijk zijn.


Klopt Maarten. Het is niet fair dat jouw integriteit hier op dit vlak zo in vraag wordt gesteld terwijl men in al jouw posts hier in dit topic niets anders kan dan vast stellen dat je ganse tijd hetzelfde zit te herhalen.

Wat ook zeer duidelijk mag zijn: er zijn verschillende mensen die initieel voor de 'awoert' hebben gestort die van bij het begin hebben gezegd dat ze de ploeg niet willen boycotten, zeker geen schade willen berokkenen met een eventuele actie en dat hun gestort geld zelfs mag gebruikt worden voor de Olé Olé actie. Met andere woorden ook zij willen niet als de doodgravers van de club worden beschouwd, want dat zijn zij niet.
Laatst bijgewerkt door luckie op ma 20 apr 2015, 10:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43252
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: ACTIE!

Berichtdoor AlienStorm » ma 20 apr 2015, 10:39

Dat is het gevolg als er op voorhand geen duidelijke afspraken worden gemaakt.
Actie A: bij 100 euro doen we dit, bij 200 euro doen we dat.
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor luckie » ma 20 apr 2015, 10:49

AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:Dat is het gevolg als er op voorhand geen duidelijke afspraken worden gemaakt.
Actie A: bij 100 euro doen we dit, bij 200 euro doen we dat.


Niet duidelijk afgesproken? Lees dan maar eens de berichten van Maarten na.

Waar blijven de 5 duimpjes voor jouw post van demakke?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43252
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: ACTIE!

Berichtdoor Will » ma 20 apr 2015, 11:03

Celle schreef in Re: ACTIE!:Chapeau!
:+:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: ACTIE!

Berichtdoor erik vanhove » ma 20 apr 2015, 11:14

Maarten, je hebt mij helemaal verkeerd begrepen. Er waren berichten om van de autocaravaan ook een protestbetoging te maken. Ik wil simpelweg niet dat men ole met awoert vermengt. Heeft niets met jouw integriteit te maken. Als ik daar aan twijfelde, had ik niet gestort. Alleen ole is ole en awoert is awoert.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » ma 20 apr 2015, 11:43

ik denk niet dat we maarten in vraag moeten stellen in deze, hij heeft duidelijk gesteld dat de twee los van elkaar staan. Ik doe ook enkel mee met de ole ole actie en zoals het er nu naar uitziet komt dat in orde. En daar moet idd geen awoert spandoek naast het ole ole spandoek hangen maar dat heeft men ook wel begrepen. Ik hoop dat men die awoert actie buiten het stadion houdt en geen invloed heeft op de eindronde.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7539
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » ma 20 apr 2015, 12:09

erik vanhove schreef in Re: ACTIE!:Maarten, je hebt mij helemaal verkeerd begrepen. Er waren berichten om van de autocaravaan ook een protestbetoging te maken. Ik wil simpelweg niet dat men ole met awoert vermengt. Heeft niets met jouw integriteit te maken. Als ik daar aan twijfelde, had ik niet gestort. Alleen ole is ole en awoert is awoert.


Erik, het idee voor de "mars" was oorspronkelijk een protest actie, en niet andersom. Dat kan je hier nalezen. Als er dus al kwaad opzet in het spel zou geweest zijn, zal het niet van de "awoert" kant gekomen zijn.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor demakke » ma 20 apr 2015, 12:18

luckie schreef in Re: ACTIE!:
AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:Dat is het gevolg als er op voorhand geen duidelijke afspraken worden gemaakt.
Actie A: bij 100 euro doen we dit, bij 200 euro doen we dat.


Niet duidelijk afgesproken? Lees dan maar eens de berichten van Maarten na.

Waar blijven de 5 duimpjes voor jouw post van demakke?

Luckie kan tellen tot vijf maar eens boven de 25 wordt het moeilijk ! Blijven oefenen, jongen blijven oefenen.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » ma 20 apr 2015, 12:39

AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:Dat is het gevolg als er op voorhand geen duidelijke afspraken worden gemaakt.
Actie A: bij 100 euro doen we dit, bij 200 euro doen we dat.


Zo eenvoudig ligt het niet. Daarenboven is wel degelijk gecommuniceerd in geval van een banner waaraan we ons konden verwachten. Voor de awoert actie was dat gewoon niet zo evident, als je hoort dat de club geen protestbanners etc zou toelaten. Daar moet veel creatiever met de middelen worden omgesprongen. Het topic heeft trouwens altijd gevraagd om feedback, indien mensen ideeën of bedenkingen hadden. Je kan moeilijk voor elk bedrag tussen de €50 en €2000 euro een afzonderlijk idee geven.

Wat betreft "duidelijke afspraken" hoef je je ook niet heiliger voor te doen dan de paus he ;-)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » ma 20 apr 2015, 12:44

diezel schreef in Re: ACTIE!:Top werk van den beul. 7 op 20m daarmee kun je al buitenkomen. Toch vlaggendoek neem ik aan?


Het zou normaal vlaggendoek worden inderdaad! Ik heb een formaat voorgesteld van 19x6,5 meter, aan Jeroen, ter compensatie van de vele zwarte inkt (wat het oppervlakte toch 16,5m2 verkleind tov 20x7).

Ik wacht op een ok, en stuur dan het ontwerp door.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor AlienStorm » ma 20 apr 2015, 12:47

Maarten schreef in Re: ACTIE!:Wat betreft "duidelijke afspraken" hoef je je ook niet heiliger voor te doen dan de paus he ;-)

Het was blijkbaar wel duidelijk genoeg voor de mensen waar ik zondag mee gesproken heb. Dan zijn we hier vreemd genoeg vanaf het begin allebei de andere kant opgereden en zag niemand dat de andere niet meer volgde. Moraal van het verhaal, afspreken per chat gaat zelden goed. Alweer een wijze les geleerd.

Ik zal zelf een paar duimpjes zetten.

:+: :+: :+: :+: :+:
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » ma 20 apr 2015, 12:53

AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:
Maarten schreef in Re: ACTIE!:Wat betreft "duidelijke afspraken" hoef je je ook niet heiliger voor te doen dan de paus he ;-)

Het was blijkbaar wel duidelijk genoeg voor de mensen waar ik zondag mee gesproken heb. Dan zijn we hier vreemd genoeg vanaf het begin allebei de andere kant opgereden en zag niemand dat de andere niet meer volgde. Moraal van het verhaal, afspreken per chat gaat zelden goed. Alweer een wijze les geleerd.

Ik zal zelf een paar duimpjes zetten.

:+: :+: :+: :+: :+:


Joel, dit is een zinnetje uit je eerste PM naar mij, betreffende de "mars/karavaan":

"Maar pas op, met een positieve mars sluit ik het kritische niet uit hé."

Wat perfect in de lijn ligt van wat oa. ikzelf en Panda Loves Sky hier al hadden geschreven. Vermoedelijk heb je dat zondag tegen die andere mensen niet gezegd, of misschien zouden zij zelf ook verward geweest zijn?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor valcksken » ma 20 apr 2015, 12:57

erik vanhove schreef in Re: ACTIE!:Voor de olé, olé actie stel ik voor een grote spandoek te maken om Logan Bailly te steunen. :)
Men moet hier goed begrijpen dat de supporters (clubs) die geld gestort hebben voor de olé, olé actie ABSOLUUT niet willen dat hun geld voor de awoert actie gebruikt wordt. Indien beiden worden vermengd, vraag ik alvast mijn geld terug, dat moet duidelijk zijn...
Verder wil ik hierbij iedereen die met de club OHL begaan is en zichzelf supporter noemt (en dat is ook een vraag naar de verschillende supportersclubs toe) vanaf nu op te houden met het afvallen van "eigen" spelers. Men kan en moet als supporter opbouwend kritisch kijken naar het functioneren van de club (en wij doen dat alle dagen) maar de ploeg en de spelers mag men nooit afvallen. In tegendeel iedere supporter hoopt toch dat Leuven opnieuw naar eerste gaat en daarom is het uitschelden van Logan of andere spelers zo onbegrijpelijk en verwerpelijk. Ik voel me beschaamd in hun plaats. Trouwens het roepen voor Yves wanneer Logan in de goal staat is net hetzelfde.
Stop daar aub onmiddellijk mee.
Ik weet dat het misschien maar enkele gasten zijn maar als diegenen die naast hen staan er tegenin gaan, zal het rap gedaan zijn.
Ik heb op dit forum laten weten dat de federatie Marc Van Eylen en mijzelf heeft afgevaardigd om met de club te onderhandelen over een vorm van supportersparticipatie. Deze gesprekken zijn bezig. De enkele luidruchtige negatievelingen die de eigen spelers uitjouwen maken dit alleen maar moeilijker en de vraag die ik mij stel is of wij die gasten wel willen vertegenwoordigen. Nogmaals en dan stop ik : kritiek op de club mag , eigen spelers uitjouwen is een brug te ver; dus stop daarmee en wordt terug supporter. Ik zal deze post trouwens in verschillende rubrieken zetten ook bij beleid en ook op Facebook. Aan de supportersclubs stuur ik het per mail deze tekst.


Ik heb gestort voor Olé Olé om de ploeg te steunen, niet één specifieke speler, dus als de actie gebruikt wordt om één speler (Bailly) te steunen, vraag ik mij geld terug!
Uiteraard is het niet goed te keuren dat spelers uitgejouwd of uitgescholden worden en dat moet inderdaad stoppen, aangezien het hun prestaties niet zal bevorderen en je op die manier de naam supporter (afkomstig van "to support = steunen") onwaardig bent.

Maarten is altijd duidelijk geweest over de stand van zaken van beide acties en heeft dit steeds apart gedaan, dus waarom je nog maar durft insinueren dat hij dit zou vermengen, is mij een raadsel ... Of is de "roem" al naar het hoofd gestegen?

Ik voel mij als supporter in elk geval NIET vertegenwoordigd door de federatie (ook niet door jou en/of Marc).
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


"like" ons op Facebook!