ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » wo 08 apr 2015, 18:11

erik vanhove schreef in Re: ACTIE!:Ik steun de ole, ole actie en zal deelnemen plus storten!

goe bezig erik, het budget moet omhoog.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7509
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Gerre76 » wo 08 apr 2015, 19:02

Ik vraag mij af hoeveel mensen ondertussen hebben gestort. Het bedrag is één ding maar het aantal individuele storters geeft een idee naar de draagwijdte van dit initiatief.
Gerre76
 
Berichten: 7
Geregistreerd: vr 25 apr 2014, 11:25

Re: ACTIE!

Berichtdoor valcksken » wo 08 apr 2015, 19:16

Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:
Via Alienstorm is het voorstel tot bij de overkoepelende supportersfederatie terechtgekomen en men wil deze actie steunen, maar men stelt een autostoet voor (dus geen mars) van den Dreef naar Oud-Heverlee, al dan niet onder politiebegeleiding, naar de laatste match van de beloften eind april. Vermoedelijk ook meer haalbaar voor diegenen onder ons, die iets minder goed te been zijn. De verplaatsing zal zo ook slechts zo lang duren als er op voorhand wordt afgesproken, hoe rapper er gereden wordt, hoe sneller zijn we daar...

Wat denken jullie hiervan? Met de wagen lijkt natuurlijk minder "episch" maar iedereen moet achteraf ook nog terug geraken natuurlijk. Bedenkingen, Jan Frans, FirstOHL, Bandalovski?

Maarten en Alienstorm, dank om terug te koppelen.
Denk dat massaal opdagen sowieso het sterkste signaal is. Los van de vervoerswijze. Mss moet gewoon ter plaatse afgesproken worden of op een lokaal afspreekpunt verzameld worden?Pers inlichten lijkt me alleszins ook een meerwaarde. Net als andere manieren om de zichtbaarheid te verhogen zoals sociale media


Met auto's tot bij café Genenhoek (2,28km stappen via Waversebaan en Korbeekdamstraat) en café De Sortie (1,78km stappen via Waversebaan en Korbeekdamstraat) van daar te voet tot het complex van OH. Mensen die iets minder goed te voet zijn, kunnen eventueel parkeren aan het complex van OH van daar uit de laatste honderden meters meestappen.
Laatst bijgewerkt door valcksken op wo 08 apr 2015, 22:59, in totaal 1 keer bewerkt.
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » wo 08 apr 2015, 20:14

Gerre76 schreef in Re: ACTIE!:Ik vraag mij af hoeveel mensen ondertussen hebben gestort. Het bedrag is één ding maar het aantal individuele storters geeft een idee naar de draagwijdte van dit initiatief.


Te weinig naar mijn mening. Tot nu toe 27 stortingen. Waaronder een storting van een supportersclub (kan misschien als storting door meerdere mensen geteld worden).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor AlienStorm » wo 08 apr 2015, 21:41

Maarten schreef in Re: ACTIE!:Te weinig naar mijn mening. Tot nu toe 27 stortingen. Waaronder een storting van een supportersclub (kan misschien als storting door meerdere mensen geteld worden).

Supportersclub Louvaniste steunt inderdaad financieel de "Olé! Olé! actie" en ikzelf heb nog een extra inspanning gedaan.
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor demakke » wo 08 apr 2015, 21:48

AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:
Maarten schreef in Re: ACTIE!:Te weinig naar mijn mening. Tot nu toe 27 stortingen. Waaronder een storting van een supportersclub (kan misschien als storting door meerdere mensen geteld worden).

Supportersclub Louvaniste steunt inderdaad financieel de "Olé! Olé! actie" en ikzelf heb nog een extra inspanning gedaan.

Inderdaad Alienstorm, zoals afgesproken in het bestuur van Louvaniste steunen we die olé olé aktie vanuit de club en kan iedereen individueel een persoonlijke bijdrage nog storten! Heb dat ook gedaan !
Laatst bijgewerkt door demakke op do 09 apr 2015, 11:03, in totaal 1 keer bewerkt.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » wo 08 apr 2015, 22:23

:+:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » do 09 apr 2015, 08:24

demakke schreef in Re: ACTIE!:
AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:
Maarten schreef in Re: ACTIE!:Te weinig naar mijn mening. Tot nu toe 27 stortingen. Waaronder een storting van een supportersclub (kan misschien als storting door meerdere mensen geteld worden).

Supportersclub Louvaniste steunt inderdaad financieel de "Olé! Olé! actie" en ikzelf heb nog een extra inspanning gedaan.

Inderdaad Alienstorm, zoals afgesproken in het bestuur van Louvaniste steunen we die olé olé aktie vanuit de club en kan iedereen individueel een persoonlijke bijdrage nog storten? Heb dat ook gedaan !

:+: makke
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7509
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Will » do 09 apr 2015, 08:26

demakke schreef in Re: ACTIE!:
AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:
Maarten schreef in Re: ACTIE!:Te weinig naar mijn mening. Tot nu toe 27 stortingen. Waaronder een storting van een supportersclub (kan misschien als storting door meerdere mensen geteld worden).

Supportersclub Louvaniste steunt inderdaad financieel de "Olé! Olé! actie" en ikzelf heb nog een extra inspanning gedaan.

Inderdaad Alienstorm, zoals afgesproken in het bestuur van Louvaniste steunen we die olé olé aktie vanuit de club en kan iedereen individueel een persoonlijke bijdrage nog storten? Heb dat ook gedaan !
:+: :+: :+:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: ACTIE!

Berichtdoor erik vanhove » do 09 apr 2015, 08:32

Misschien moeten de andere supportersclubs volgen en zoals Louvaniste ook een bijdrage storten. :)
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1025
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: ACTIE!

Berichtdoor dehoux » do 09 apr 2015, 16:50

erik vanhove schreef in Re: ACTIE!:Ik steun de ole, ole actie en zal deelnemen plus storten!

het zou tijt ( dt fout) worden. (inside joke sorry!)
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » do 09 apr 2015, 17:00

De kaap van de 900 euro voor beide acties samen is bereikt!

Hier al het voorlopige voorontwerp voor de banner van de olé olé actie... tenzij mensen een beter idee hebben om het budget aan te besteden (iets om lawaai mee te maken in het stadion is voor mij ook een optie).

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Jan Frans » do 09 apr 2015, 19:20

Ik vind dat een prima ontwerp. En daar een beetje onze club kleuren in verwerkt : prima!
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6791
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: ACTIE!

Berichtdoor Beul » do 09 apr 2015, 21:26

Knap!
Avatar gebruiker
Beul
 
Berichten: 121
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:06
Woonplaats: Ait-hiever
Supportersclub: Geen lid SC

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » vr 10 apr 2015, 00:25

Erover?

Afbeelding

zonder rood/groen:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » vr 10 apr 2015, 08:04

ik zou voor die met de gekleurde vlammen gaan. Wat betreft de tekst erbij vind ik het een beetje overkill. Ik zou de GOOHL behouden en eventueel ook de COYW, maar de twee andere tekstballonnen weglaten. Dan kan je de COYW wat lager zetten zodat die twee "woorden" beter uitkomen
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7509
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor nickohl » vr 10 apr 2015, 08:31

diezel schreef in Re: ACTIE!:ik zou voor die met de gekleurde vlammen gaan. Wat betreft de tekst erbij vind ik het een beetje overkill. Ik zou de GOOHL behouden en eventueel ook de COYW, maar de twee andere tekstballonnen weglaten. Dan kan je de COYW wat lager zetten zodat die twee "woorden" beter uitkomen


Ik vind net dat die extra tekst het comic gehalte in de verf zet en uw tifo vervolledigt, het totaalplaatje klopt dan beter.
Maar ja, smaken en goestingen... :)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: ACTIE!

Berichtdoor deeBartman » vr 10 apr 2015, 11:02

nickohl schreef in Re: ACTIE!:
diezel schreef in Re: ACTIE!:ik zou voor die met de gekleurde vlammen gaan. Wat betreft de tekst erbij vind ik het een beetje overkill. Ik zou de GOOHL behouden en eventueel ook de COYW, maar de twee andere tekstballonnen weglaten. Dan kan je de COYW wat lager zetten zodat die twee "woorden" beter uitkomen


Ik vind net dat die extra tekst het comic gehalte in de verf zet en uw tifo vervolledigt, het totaalplaatje klopt dan beter.
Maar ja, smaken en goestingen... :)


Ik zou zeker de kleurtjes behouden, is goed zo, niet al teveel, beetje subtiel, de clubkleuren moeten altijd aanwezig zijn.
En ja die extra tekst mag van mij ook, humor kan altijd!
Maar omdat het nu wat veel tekst is, kan je misschien "GOOHL" en/of "COYW" verwerken als een tattoo op de arm of borstkas van onze hero?
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » vr 10 apr 2015, 11:59

Ik kan/wil het tekstje in de tekstballon nog wel aanpassen als jullie dat te onnozel vinden (of vervangen door iets korter), maar zoals nickohl zegt, het maakt de comic wel "compleet". Comics zijn ook relatief druk doorgaans van lay-out, ik probeer het hier nog in te perken. Wat betreft die tattoo... ben ik niet echt een voorstander van omdat dat de figuur zelf nog wat complexer maakt (terwijl die met al die schaduwen al wel complex genoeg is).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor Will » vr 10 apr 2015, 12:21

Ik vind het idee heel goed maar inderdaad niet te druk. Voorstel Diesel is prima. :+:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » vr 10 apr 2015, 14:09

Hou er ook rekening mee dat die kleinere teksten enkel te lezen zijn als het spandoek megagroot is. Anders kan slechts een heel klein deel van de sups dat lezen
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7509
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » vr 10 apr 2015, 16:58

diezel schreef in Re: ACTIE!:Hou er ook rekening mee dat die kleinere teksten enkel te lezen zijn als het spandoek megagroot is. Anders kan slechts een heel klein deel van de sups dat lezen


Is voor mij ook niet nodig, die kleine tekst maakt het visueel gewoon meer "af" als een prent uit een comic strip, zelfs al kan je't niet lezen. Ik zal wel zien eens we definitief weten welk formaat het wordt. Misschien wordt het uiteindelijke formaat iets hoger of iets breder.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

De tussenstand!

Berichtdoor Maarten » vr 10 apr 2015, 21:42

De tussenstand!

Er is in't totaal al meer dan 1000 euro opgehaald, Olé!
De bank heeft daarvan al 1 euro afgepakt! Awoert!

De beide acties hebben voorlopig respectievelijk de volgende bedragen opgehaald:
Olé Olé: € 596,42
Awoert: € 405
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: ACTIE!

Berichtdoor diezel » vr 10 apr 2015, 22:30

Zal sowieso knap zijn. Maar hou zeker die kleuren in de vlammen
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7509
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: ACTIE!

Berichtdoor Maarten » vr 10 apr 2015, 22:59

diezel schreef in Re: ACTIE!:Zal sowieso knap zijn. Maar hou zeker die kleuren in de vlammen


Akkoord. Van een esthetisch standpunt is de puur zwart/wit versie mooier, maar dat kunnen we moeilijk maken om de andere kleuren er niet in te steken.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!