Supportersfederatie O-Hasj-El

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...
admin
Dank! Gegeven!: 8 keren

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Bericht door admin »

Moeder Theresa of bezigheidstherapie.. wie weet. Kathleen heeft hier een beslissing als moderator gemaakt, zij mag en kan zelfstandig keuzes maken wat dat betreft. Ik heb niet alles kunnen lezen voordat ze zaken gewijzigd had, maar dat doet er ook niet toe. Misschien had iemand anders het op een andere manier aangepakt, misschien hadden sommigen het graag anders gezien. Da's mogelijk. Maar Kathleen is moderator, steekt daar ook tijd in en doet dat om het forum leefbaar te houden. Ben je't niet eens met een aanpassing? Van mij mag je daar gerust een opmerking over maken, vragen naar meer uitleg waarom een bepaald bericht veranderd of verwijderd werd (al kan je dat ook vragen via PM), maar dat kan gerust zonder denigrerende ondertoon. Als ze een beslissing neemt in functie als administrator, mag je die beslissing gerust in vraag stellen, maar ze dient wel gerespecteerd te worden.
Will
Peetvader
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Bericht door Will »

[quote="admin";p=17388]Moeder Theresa of bezigheidstherapie.. wie weet. Kathleen heeft hier een beslissing als moderator gemaakt, zij mag en kan zelfstandig keuzes maken wat dat betreft. Ik heb niet alles kunnen lezen voordat ze zaken gewijzigd had, maar dat doet er ook niet toe. Misschien had iemand anders het op een andere manier aangepakt, misschien hadden sommigen het graag anders gezien. Da's mogelijk. Maar Kathleen is moderator, steekt daar ook tijd in en doet dat om het forum leefbaar te houden. Ben je't niet eens met een aanpassing? Van mij mag je daar gerust een opmerking over maken, vragen naar meer uitleg waarom een bepaald bericht veranderd of verwijderd werd (al kan je dat ook vragen via PM), maar dat kan gerust zonder denigrerende ondertoon.

Tante nonneke Theresa mag van ons alles wissen. Vooral de zever en het gezeik over prijzen en bestuur. Dan zijn we daar van af. Wij willen enkel genieten van een voetbaldag bij de beloften of eerste ploeg. Come on Kathleen ! :D
PS : ik zou wel weten wat er gewist mag worden. Hahaha.