Supportersfederatie O-Hasj-El

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor valcksken » zo 14 dec 2014, 13:33

Filip Elsen schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:De Extra Muros zal bijgewoond worden door 2 supporters. Eén iemand van binnen de federatie (Marc Van Eylen) en een iemand als onafhankelijke buiten de federatie Erik Vanhove. Zo hebben we de uitgestoken hand aanvaard doch blijven hopen op toekomstige werkvergaderingen talrijker aanwezig te mogen zijn.


Toch even vermelden dat er ook "slechts" 2 sponsors en 2 politici uitgenodigd waren ...
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor luckie » zo 14 dec 2014, 13:45

Filip Elsen schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
AlienStorm schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Wie zit er in de 'praatgroep' van de supportersparticipatie?

Erik.


Dit wist ik maar wie anders nog? Wie van het bestuur?


Erik Van Hove, Paul van der Schueren, Hans Vander Elst, een politieker vermoedelijk Els Van Hoof en iemand die Blondeel noemt (sponsor ?)


Hallelujah! Zeer evenwichtig samengestelde groep. De grootste voorstander van de participatie vanuit het bestuur die mee aan de tafel zit. Il faut le faire. Een niet te mis verstaan signaal. We hadden vroeger een huisgeschiedenisschrijver maar nu krijgen we 'sprookjesschrijvers'. Maar ze kregen er wel al een 'subsidie' voor.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor luckie » zo 14 dec 2014, 13:48

valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Toch even vermelden dat er ook "slechts" 2 sponsors en 2 politici uitgenodigd waren ...


Het aantal is niet van belang. Het is het gedacht alleen dat telt en we leggen in alle vertrouwen het lot van onze club in hun deskundige handen en vertrouwen op........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor valcksken » zo 14 dec 2014, 14:06

luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Toch even vermelden dat er ook "slechts" 2 sponsors en 2 politici uitgenodigd waren ...


Het aantal is niet van belang. Het is het gedacht alleen dat telt en we leggen in alle vertrouwen het lot van onze club in hun deskundige handen en vertrouwen op........


Toch wel, Luckie! Vroeger zaten de supporters niet mee aan tafel. Nu word je al als evenwaardig aan de sponsors en politiek beschouwd.
Dit is een eerste stap, maar mag zeker geen eindpunt zijn! Rome is niet op één dag gebouwd ...
Nu is het belangrijk dat er eenheid onder de supporters komt, zodat we als een blok naar buiten kunnen treden.
Hiervoor is het belangrijk dat de federatie communiceert met de supporters die aanwezig waren op de open supportersavonden. De contactgegevens zijn destijds genoteerd bij de eerste avond, maar hier werd niks mee gedaan. Een gemiste kans!
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor kustzenueens » zo 14 dec 2014, 15:48

valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Toch even vermelden dat er ook "slechts" 2 sponsors en 2 politici uitgenodigd waren ...


Het aantal is niet van belang. Het is het gedacht alleen dat telt en we leggen in alle vertrouwen het lot van onze club in hun deskundige handen en vertrouwen op........


Toch wel, Luckie! Vroeger zaten de supporters niet mee aan tafel. Nu word je al als evenwaardig aan de sponsors en politiek beschouwd.
Dit is een eerste stap, maar mag zeker geen eindpunt zijn! Rome is niet op één dag gebouwd ...
Nu is het belangrijk dat er eenheid onder de supporters komt, zodat we als een blok naar buiten kunnen treden.
Hiervoor is het belangrijk dat de federatie communiceert met de supporters die aanwezig waren op de open supportersavonden. De contactgegevens zijn destijds genoteerd bij de eerste avond, maar hier werd niks mee gedaan. Een gemiste kans!


2

En wat betreft die communicatie: ik was zelf niet aanwezig bij die eerste supportersavond, maar zou toch graag op de hoogte blijven en meediscussiëren. De federatie heeft een website en een facebookpagina. Die kunnen toch ook gebruikt worden om de supporters op de hoogte te houden, al is het maar over toekomstige vergaderingen of andere initiatieven.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 657
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Ruva » do 15 jan 2015, 20:27

Website is offline ?
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3000
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor AlienStorm » vr 16 jan 2015, 14:12

Ruva schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Website is offline ?

Idd, doorgegeven aan onze webmaster...
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor demakke » vr 16 jan 2015, 14:40

De verslagen van de Tweede Open Supportersvergadering en de Extra Muros staan nu ook online.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor AlienStorm » vr 08 mei 2015, 12:22

Contacteer je supportersclub voor meer info!

"Persbericht
07 mei 2015
Tegel Concept wil misnoegde OHL-supporter toch gratis naar eerste thuiswedstrijd in de eindronde laten gaan.

Overijse/Heverlee – Tegel Concept wil naar jaarlijkse gewoonte zorgen voor een gevuld stadion op Den Dreef.
OHL speelt op zondag 10 mei tegen Eupen zijn eerste thuiswedstrijd in de eindronde om naar eerste klasse terug te keren. Tegel Concept ondersteunt hierbij OHL door een duizendtal kaarten aan te schaffen. Het zal deze uitdelen aan haar sportieve partners en vooral ook aan de trouwe supporter van OHL.
Tegel Concept wil namelijk de misnoegde supporters, die niet bereid waren om extra te betalen voor de eindronde, toch naar het stadion brengen om hun ploeg aan de overwinning te helpen. “Via verschillende kanalen vernamen we dat een groot aantal supporters het niet kunnen vond dat ze in tegenstelling tot vorig jaar en tot eerdere beloftes moesten bijbetalen voor de eindronde”, klinkt het. “Hun ongenoegen is terecht, maar als trouwe sponsor vonden we het jammer dat de problematiek tussen de supporters en het bestuur zou leiden tot minder sfeer op Den Dreef. Om de trouwe supporters toch naar deze belangrijke wedstrijden van OHL te halen, hebben we met de supportersfederatie samengewerkt. Via de supportersclubs zullen zo 500 kaarten verdeeld worden onder de trouwe supporters “
Er rest OHL enkel nog de overwinning te behalen. Aan supporters zal het alvast niet ontbreken. Zij zullen er alles aan doen om de spelers bij te staan.

Afspraak op zondag 10 mei om 16u30 aan het Stadion Den Dreef voor de voetbalwedstrijd OHL – Eupen."
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » vr 08 mei 2015, 13:04

En de trouwe supporters die al betaald hebben? ;)

Benieuwd of die misnoegde supporters ook naar de wedstrijden gaan kijken waar geen tickets worden uitgedeeld.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Hekke » za 09 mei 2015, 08:38

Het zou gaan over 500 tickets die Tegelconcept eigenlijk kreeg voor de thuismatch tegen STVV, maar er werd geopteerd om toen de volledige I aan STVV te gunnen. Tegelconcept voelde er weinig voor om deze tickets nog op korte termijn ter beschikking te stellen binnen het eigen netwerk en besloot om via de federatie de supportersclubs mee voor de verdeling te laten zorgen.

Gezien de communicatie lijkt het mij toch ook een signaal richting bestuur door één van hun grootste sponsors.

Bedankt Tegelconcept. Vak I begint al mooi vol te lopen... Hopelijk kunnen we van daaruit ook vocaal de bovenhand pakken op Eupen.
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor AlienStorm » za 09 mei 2015, 09:09

UPDATE!

"Hallo supporters,

Wie wil gratis naar de match nu zondag in vak I? Tegelconcept geeft voor de match van nu zondag tegen Eupen een groot aantal tickets weg voor vak I. Via de supportersclubs zijn er al heel wat inschrijvingen, er zijn nog een 100-tal tickets over, als je nu nog NIET via je supportersclub bent ingeschreven, reageer dan via de link hieronder en geef je naam en voornaam (als je meerdere tickets wil, meerdere namen), tickets af te halen vanaf 15u aan de container bij twee extra loketten. COYW"


Je naam opgeven kan nog via de "OHLeuvense playlist! op Facebook" (bij voorkeur in de juiste topic): KLIK HIER
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Will » za 09 mei 2015, 09:44

Hekke schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Het zou gaan over 500 tickets die Tegelconcept eigenlijk kreeg voor de thuismatch tegen STVV, maar er werd geopteerd om toen de volledige I aan STVV te gunnen. Tegelconcept voelde er weinig voor om deze tickets nog op korte termijn ter beschikking te stellen binnen het eigen netwerk en besloot om via de federatie de supportersclubs mee voor de verdeling te laten zorgen.

Gezien de communicatie lijkt het mij toch ook een signaal richting bestuur door één van hun grootste sponsors.

Bedankt Tegelconcept. Vak I begint al mooi vol te lopen... Hopelijk kunnen we van daaruit ook vocaal de bovenhand pakken op Eupen.

Hier wordt gespot met de trouwe supporters die een abonnement kochten. Tegelconcept voor wie ik grote bewondering heb, dit is een flater van belang. Dit is de actie van de schande...
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor diezel » za 09 mei 2015, 10:30

ja vreemde actie van tegelconcept die hiermee duidelijk stelling innemen. Slechts enkelen zullen nu consequent hun uitgeroepen boycot doorzetten. Veel meer anderen zullen de profiteur uithangen en nu toch komen zien omdat het gratis is. Daar gaat de protestactie. Veel geblaat maar als het er op aankomt...

die boycot vond ik trouwens geen gepaste actie terwijl de ploeg ons nu nodig heeft, maar als men dan toch op deze manier zijn ongenoegen wil uiten moet je ook consequent zijn. PVDS is voor mij ook niet de juiste persoon als CEO maar daarvoor ga ik mijn ploeg nog wel aanmoedigen in deze levensbelangrijke matchen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Hekke » za 09 mei 2015, 11:53

Will schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Hekke schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Het zou gaan over 500 tickets die Tegelconcept eigenlijk kreeg voor de thuismatch tegen STVV, maar er werd geopteerd om toen de volledige I aan STVV te gunnen. Tegelconcept voelde er weinig voor om deze tickets nog op korte termijn ter beschikking te stellen binnen het eigen netwerk en besloot om via de federatie de supportersclubs mee voor de verdeling te laten zorgen.

Gezien de communicatie lijkt het mij toch ook een signaal richting bestuur door één van hun grootste sponsors.

Bedankt Tegelconcept. Vak I begint al mooi vol te lopen... Hopelijk kunnen we van daaruit ook vocaal de bovenhand pakken op Eupen.

Hier wordt gespot met de trouwe supporters die een abonnement kochten. Tegelconcept voor wie ik grote bewondering heb, dit is een flater van belang. Dit is de actie van de schande...


Is het ni aan de club om de trouwe abonnee te belonen... ?Tegelconcept gaat via de supportersclubs inderdaad een deel van de afhakende abonnees een ticket cadeau doen... Komaan zeg het is de club die schandelijk in de fout gaat door eerst de prijzen omhoog te jagen om dan een zogezegde korting te geven aan de abonnees. En dat dan nog willen motiveren omdat er moet onderhandeld worden over winstpremies. Komaan zeg dat is de schande zelfs voorbij... De supporters wat laten opdraaien voor het gat in hun begroting op te vullen en daar dan nen draai aan geven. Typisch PVDS en zijn kromme redeneringen en praatjes... Men had de tickets en abo's veel lager moeten zetten dan had men waarschijnlijk terug zieltjes kunnen winnen en had men misschien nog eens een vol stadion kunnen hebben. Naast de makke prestaties van afgelopen seizoe(en) is het wel de "drang naar kapitaal" in de bestuurskamer die de mensen weg jaagt.
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Will » za 09 mei 2015, 13:45

Hekke schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Will schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Hekke schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Het zou gaan over 500 tickets die Tegelconcept eigenlijk kreeg voor de thuismatch tegen STVV, maar er werd geopteerd om toen de volledige I aan STVV te gunnen. Tegelconcept voelde er weinig voor om deze tickets nog op korte termijn ter beschikking te stellen binnen het eigen netwerk en besloot om via de federatie de supportersclubs mee voor de verdeling te laten zorgen.

Gezien de communicatie lijkt het mij toch ook een signaal richting bestuur door één van hun grootste sponsors.

Bedankt Tegelconcept. Vak I begint al mooi vol te lopen... Hopelijk kunnen we van daaruit ook vocaal de bovenhand pakken op Eupen.

Hier wordt gespot met de trouwe supporters die een abonnement kochten. Tegelconcept voor wie ik grote bewondering heb, dit is een flater van belang. Dit is de actie van de schande...


Is het ni aan de club om de trouwe abonnee te belonen... ?Tegelconcept gaat via de supportersclubs inderdaad een deel van de afhakende abonnees een ticket cadeau doen... Komaan zeg het is de club die schandelijk in de fout gaat door eerst de prijzen omhoog te jagen om dan een zogezegde korting te geven aan de abonnees. En dat dan nog willen motiveren omdat er moet onderhandeld worden over winstpremies. Komaan zeg dat is de schande zelfs voorbij... De supporters wat laten opdraaien voor het gat in hun begroting op te vullen en daar dan nen draai aan geven. Typisch PVDS en zijn kromme redeneringen en praatjes... Men had de tickets en abo's veel lager moeten zetten dan had men waarschijnlijk terug zieltjes kunnen winnen en had men misschien nog eens een vol stadion kunnen hebben. Naast de makke prestaties van afgelopen seizoe(en) is het wel de "drang naar kapitaal" in de bestuurskamer die de mensen weg jaagt.

De eindronde prijzen zijn bij ons 10 euro goedkoper dan op Lommel en Eupen. Dus ge moet hier niet komen zeveren dat de prijzen eerst omhoog gejaagd zijn. En dat de supporters moeten opdraaien voor de winstpremies is ook iets dat in jullie ziekelijke brein is ontstaan. De trouwe abonnees worden hier op een schandelijke manier belachelijk gemaakt. En ik ben geen PVDS fan , dat weet iedereen die mij beter kent. Maar zo kun je alles in zijn schoenen schuiven. En voor Tegelconcept heb ik een grote bewondering. Maar hier slaan ze de bal mis. Zo denken ze wraak te nemen voor de kaarten die ze niet kregen tegen STVV. Wat ik normaal vind als de match uitverkocht is. Ze hebben een andere match kunnen nemen en deden dat ook. Enfin, de trouwe profiteurs kunnen er maar wel mee varen. :-:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor erik vanhove » za 09 mei 2015, 19:02

Op wat er morgen te gebeuren staat, ik vind het Iniatief van Tegelconcept op zich niet verkeerd maar wel de communicatie hieromtrent.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor fcbeetle » za 09 mei 2015, 21:39

diezel schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:ja vreemde actie van tegelconcept die hiermee duidelijk stelling innemen. Slechts enkelen zullen nu consequent hun uitgeroepen boycot doorzetten. Veel meer anderen zullen de profiteur uithangen en nu toch komen zien omdat het gratis is. Daar gaat de protestactie. Veel geblaat maar als het er op aankomt...

die boycot vond ik trouwens geen gepaste actie terwijl de ploeg ons nu nodig heeft, maar als men dan toch op deze manier zijn ongenoegen wil uiten moet je ook consequent zijn. PVDS is voor mij ook niet de juiste persoon als CEO maar daarvoor ga ik mijn ploeg nog wel aanmoedigen in deze levensbelangrijke matchen.


Voor diegenen die het bestuur willen boycotten, vind ik dit nochtans een prima mogelijkheid om toch de ploeg te kunnen steunen en tegelijk weer een signaal naar het bestuur te geven. Maw, ik vind dit dus niet inconsequent. Waarom zou je niet op die mogelijkheid springen als die zich zo aandient, anti-bestuur op een presenteerblaadje! En het smaakt! Het is toch prachtig dat er daar plots een deel van de kop in de I gaat zitten om van daar eens naar PVDS te zwaaien?! Wat niet wegneemt dat er hier en daar uiteraard ook ene zal tussenzitten die enkel en alleen omwille van betalend abo heeft afgehaakt voor de eindronde. Maar ik hoop dat dat maar een kleine minderheid is.
Avatar gebruiker
fcbeetle
No Sweat - No Glory
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:23
Supportersclub: LCDB

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Hekke » zo 10 mei 2015, 08:58

Lees er de topic prijzenbeleid op na. Je zal zien dat men daar de prijzen voor de eindronde omhoog haalt om er dan korting op te geven. En dat men argumenteerde dat men snel abo's aan de man wou brengen om zo te kunnen onderhandelen over premies voor eindronde winst, komt ook al niet uit mijn ziekelijk brein, dat heeft onze communicatieverantwoordelijke met dat van hem zo in de gazetten laten zetten. En dat was voor mij persoonlijk de brug te ver.

Het feit dat Tegelconcept nu hun 500 kaarten uitdeelt (onder misnoegden) komt ook niet uit het niets hé. Ik kan me inbeelden dat zo'n sponsor graag uitpakt met zo'n actie waar men voor een topper kaarten uitdeelt. Het feit dat men opteerde om dan die actie van tafel te vegen om ze aan STVV supporters te geven is echt niet uit barmhartigheid ontstaan. De grote reden zal dan ook wel zijn dat men op die manier 500 extra tickets VERKOOPT (waarschijnlijk toen ook aan verhoogde prijs).

Had men niet zo van den toren geblazen, dat men zonder probleem het vertrek van JC en zijn miljoenen kon opvangen dan had ik met plezier betaald. Nu komt het bij mij over dat men langs alle kanten op zoek is naar aalmoezen om toch maar dat zelf gecreëerde gat in de begroting wat te dempen. Als er negativiteit rond die eindronde abo's hangt dan heeft men dat zelf in de hand gewerkt. Het feit dat men tot op heden niemand nog warm krijgt om te sponsoren of dat mensen die TD kunnen worden niet overtuigd krijgt, is ook omdat men geen vertrouwen inboezemt door de gang van zaken het laatste anderhalf jaar. Maar als men als trouwe supporter dan maar het koppeke naief in het zand moet steken, dan ben ik liever kritische supporter dan trouwe supporter. Zeker als de maatstaf daarvoor het blindelings vernieuwen van abonnementen is.
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Jan Frans » zo 10 mei 2015, 11:40

Met zeer veel aandacht alle posts gelezen ivm actie tegelconcept enz enz enz
Hoewel ik aanvoel dat ik zeer veel inside info mis wil ik hier toch graag het volgende aan toevoegen .

1/ ga van de veronderstelling uit dat ik naief ben : eerbaare bedoeling van tegelconcept . Wil de club helpen en wie weet door wat gratis tickets uit te delen blijven er naderhand trouwe supporters hangen. Dank je wel Tegelconcept.
2/ Ik ben niet naief : deze week valt de naam van Callewaert, en de naam van Huawei, en nu weer deze actie (tegen het het huidig bestuur ???? Das mijn grootste vraag) Toeval ? Of weeral een dominosteentje, een puzzelstukje ?

We blijven het met aandacht volgen.

Ondertussen : nog een paar uur te gaan voor de wedstrijd. Zoude nondedju geloven dak stilaan nerveus word !
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Filip Elsen » zo 10 mei 2015, 13:26

Ik heb met deze actie watvrienden kunnen overtuigen eens naar OHL te komen kijken, mensen wat verder van het Leuvense die anders nooit zouden komen. Vandaag zit ikzelf dus ook in vak I en als die mensen de smaak te pakken krijgen is de actie geslaagd, los van alle commotie ;)
in de thuismatch tegen Lommel op woensdagavond gaat men trouwens weer uitpakken met studentenacties aan waarschijnlijk 5 eur en x aantal drankbonnetjes dus wat daarvan denken.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor mr mayhem » zo 10 mei 2015, 21:22

De sfeer inden H H wa beter dan op het forum. Goe geamuseerd vandaag. Merci Tegelboys. :geek:
Avatar gebruiker
mr mayhem
 
Berichten: 45
Geregistreerd: do 17 apr 2014, 10:09
Supportersclub: LCDB

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Kathleen » ma 11 mei 2015, 09:41

Dit topic is bedoeld voor twee dingen: het is eerst en vooral een kanaal voor de supportersfederatie om informatie door te spelen naar de forumgangers en daarnaast kunnen forumgangers hier ook reageren op deze informatie. De laatste dagen werd hier enorm veel gepost dat volledig buiten dit kader viel. (Zelf ben ik hier ook in de fout gegaan!) Ik heb het topic proberen op te kuisen en alleen nog wat reacties op de actie van Tegelconcept laten staan, omdat dit toch nog wel on-topic is. Er zijn topics voor alle mogelijke thema's, commentaar op bestuur, prijsbeleid, opmerkingen bij wedstrijden, alles heeft een plaats. Persoonlijke aanvallen, discussies, scheldproza, enz. horen nergens thuis op een openbaar forum. Daarvoor bestaan de privé-berichten en heel wat andere mogelijkheden buiten het forum.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Celle » ma 11 mei 2015, 12:16

Kathleen schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Dit topic is bedoeld voor twee dingen: het is eerst en vooral een kanaal voor de supportersfederatie om informatie door te spelen naar de forumgangers en daarnaast kunnen forumgangers hier ook reageren op deze informatie. De laatste dagen werd hier enorm veel gepost dat volledig buiten dit kader viel. (Zelf ben ik hier ook in de fout gegaan!) Ik heb het topic proberen op te kuisen en alleen nog wat reacties op de actie van Tegelconcept laten staan, omdat dit toch nog wel on-topic is. Er zijn topics voor alle mogelijke thema's, commentaar op bestuur, prijsbeleid, opmerkingen bij wedstrijden, alles heeft een plaats. Persoonlijke aanvallen, discussies, scheldproza, enz. horen nergens thuis op een openbaar forum. Daarvoor bestaan de privé-berichten en heel wat andere mogelijkheden buiten het forum.


Nog erger dan moeder Theresa!

En hoe "objectief" kuis jij dan wel op?
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor diezel » ma 11 mei 2015, 12:39

Celle schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Kathleen schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Dit topic is bedoeld voor twee dingen: het is eerst en vooral een kanaal voor de supportersfederatie om informatie door te spelen naar de forumgangers en daarnaast kunnen forumgangers hier ook reageren op deze informatie. De laatste dagen werd hier enorm veel gepost dat volledig buiten dit kader viel. (Zelf ben ik hier ook in de fout gegaan!) Ik heb het topic proberen op te kuisen en alleen nog wat reacties op de actie van Tegelconcept laten staan, omdat dit toch nog wel on-topic is. Er zijn topics voor alle mogelijke thema's, commentaar op bestuur, prijsbeleid, opmerkingen bij wedstrijden, alles heeft een plaats. Persoonlijke aanvallen, discussies, scheldproza, enz. horen nergens thuis op een openbaar forum. Daarvoor bestaan de privé-berichten en heel wat andere mogelijkheden buiten het forum.


Nog erger dan moeder Theresa!

En hoe "objectief" kuis jij dan wel op?

och celle, laten doen. Bezigheidstherapie. Ik ga me niet bezighouden met wat gewist en wat niet gewist werd.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!