Supportersfederatie O-Hasj-El

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor kustzenueens » di 09 dec 2014, 18:35

Maarten schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
kustzenueens schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Ik kan het bestuur in deze alleen maar gelijk geven. De supporters hebben tot op heden nog geen blijk gegeven van enige gestructureerde, constructieve actie/organisatie. (Ook waar, het werd hun niet gevraagd.) Veel roepen over het onrecht dat hen wordt aangedaan maar als er dan een, weliswaar schuchtere, uitgestoken hand komt, dan is het gelijk niet genoeg en voelen we ons gekleineerd.
Bewijs dan eerst eens dat je een serieuze partner kan zijn!


't Is waar. Wij moeten dat bewijzen. Wij supporters worden immers allemaal met een verstandelijke handicap geboren, in tegenstelling tot de mensen in het bestuur uiteraard. Alles met mondjesmaat, vrouwen en kleurlingen kennen het klappen van de zweep, misschien moeten daar eens ten rade gaan hoe we dat best aanpakken.


Dat is toch ook niet wat ik zeg.
Wat ik wel zeg, of wil zeggen, als het niet duidelijk was in de vorige post, is dat je aan het begin staat van een samenwerking die misschien kan leiden tot een echte stem in het bestuur. De beste manier om deze opportuniteit uit te buiten is niet om ballorig op je strepen te gaan staan en te weigeren om te beginnen praten alvorens jouw (en mijn, onze dus) eisen worden ingewilligd. De beste manier is wel om de uitgestoken hand te aanvaarden en te laten zien dat je een echte solide partner kan zijn voor die de verdere uitbouw van de club onontbeerlijk is.
Vergeet niet dat het bestuur dit niet moet doen. Er is niks dat hen verplicht om supporters uit te nodigen om deel te nemen aan deze sessies of om enige vorm van participatie maar te overwegen.
OK, dit initiatief gaat voor veel supporters niet ver genoeg, maar ik heb Jimmy niet horen beweren dat het dit is en verder niks. In tegendeel.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 657
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » di 09 dec 2014, 18:59

kustzenueens schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Maarten schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
kustzenueens schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Ik kan het bestuur in deze alleen maar gelijk geven. De supporters hebben tot op heden nog geen blijk gegeven van enige gestructureerde, constructieve actie/organisatie. (Ook waar, het werd hun niet gevraagd.) Veel roepen over het onrecht dat hen wordt aangedaan maar als er dan een, weliswaar schuchtere, uitgestoken hand komt, dan is het gelijk niet genoeg en voelen we ons gekleineerd.
Bewijs dan eerst eens dat je een serieuze partner kan zijn!


't Is waar. Wij moeten dat bewijzen. Wij supporters worden immers allemaal met een verstandelijke handicap geboren, in tegenstelling tot de mensen in het bestuur uiteraard. Alles met mondjesmaat, vrouwen en kleurlingen kennen het klappen van de zweep, misschien moeten daar eens ten rade gaan hoe we dat best aanpakken.


Dat is toch ook niet wat ik zeg.
Wat ik wel zeg, of wil zeggen, als het niet duidelijk was in de vorige post, is dat je aan het begin staat van een samenwerking die misschien kan leiden tot een echte stem in het bestuur. De beste manier om deze opportuniteit uit te buiten is niet om ballorig op je strepen te gaan staan en te weigeren om te beginnen praten alvorens jouw (en mijn, onze dus) eisen worden ingewilligd. De beste manier is wel om de uitgestoken hand te aanvaarden en te laten zien dat je een echte solide partner kan zijn voor die de verdere uitbouw van de club onontbeerlijk is.
Vergeet niet dat het bestuur dit niet moet doen. Er is niks dat hen verplicht om supporters uit te nodigen om deel te nemen aan deze sessies of om enige vorm van participatie maar te overwegen.
OK, dit initiatief gaat voor veel supporters niet ver genoeg, maar ik heb Jimmy niet horen beweren dat het dit is en verder niks. In tegendeel.


Daar vergis je je dus. De club heeft subsidies gevraagd en gekregen zoveel jaren geleden om supportersparticipatie uit te werken. Ze hebben dat gewoon nog nooit gedaan. Maar ze zijn dus wel degelijk verplicht dit te doen, tenzij ze dat geld willen terugstorten.

Het wordt natuurlijk moeilijk uzelf te bewijzen als je amper de kans krijgt om u te bewijzen. Maar we moeten eerst bewijzen dat we met kruimels tevreden zijn, en dat we die kruimels nog goed kunnen rantsoeneren ook. Had men hier twaalf jaar geleden mee afgekomen als eerste stap, ok. Nu? Sorry.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor luckie » di 09 dec 2014, 19:07

Maarten schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Daar vergis je je dus. De club heeft subsidies gevraagd en gekregen zoveel jaren geleden om supportersparticipatie uit te werken. Ze hebben dat gewoon nog nooit gedaan. Maar ze zijn dus wel degelijk verplicht dit te doen, tenzij ze dat geld willen terugstorten.

Het wordt natuurlijk moeilijk uzelf te bewijzen als je amper de kans krijgt om u te bewijzen. Maar we moeten eerst bewijzen dat we met kruimels tevreden zijn, en dat we die kruimels nog goed kunnen rantsoeneren ook. Had men hier twaalf jaar geleden mee afgekomen als eerste stap, ok. Nu? Sorry.



Als wij hier zo lamlendig blijven leuteren over participatie dan zal ze er inderdaad nooit komen en verdienen we ze ook niet echt. Het is niet zo zeer een wachten op de kruimels maar eerder op het op de grond vallen van de kruimels van de tafels wanneer men de tafels afruimt.

Er zijn al twee grote vergaderingen geweest waar meer dan 100 supporters naar toe kwamen. We hebben dus al iets bewezen. Maar nu moet het geconcretiseerd worden met correcte en faire kansen vanuit het bestuur.

En zeggen dat er nu nog altijd '4-Founding-Fathers' zijn voor wie het woord 'supportersparticipatie' een dusdanige allergie oproept dat ze nog liever hiervoor opstappen. Dit zijn dan toch alvast 'vier-passanten-in-het-bestuur', nietwaar Jimmy?
Laatst bijgewerkt door luckie op di 09 dec 2014, 19:15, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor kustzenueens » di 09 dec 2014, 19:15

Dus uit rancune niks doen? Geweldige strategie.
We hebben een nieuwe voorzitter. Die man nodigt iedereen uit om kennis te maken en gaat nauwelijks een vraag uit de weg. Hij stelt een gestructureerd project voor dat ideeën moet genereren voor de toekomst van de club en vraagt aan de supporters om een beperkte delegatie te sturen om over enkele topics mee te praten.
En wat zeggen die supporters: nee hoor, niet met ons. Wij willen alles of ge kunt ze kussen! Wij hebben lang genoeg gewacht!

Be the bigger man. Natuurlijk had het bestuur in het verleden de supporters beter kunnen behandelen, meer aandacht kunnen geven. (En ik meen mij vaag te herinneren dat dat in de eerste jaren van OHL ook wel het geval was, al laat mijn geheugen mij over die periode met zondagnamiddagen die gemakkelijk duurden tot het nacht was, wel eens in de steek.) Maar als je ooit wil samenwerken zal je die rancune toch ooit aan de kant moeten zetten. "Hij is begonnen!", heeft zelfs op de speelplaats nog nooit een ruzie opgelost.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 657
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » di 09 dec 2014, 19:24

Heeft niks met rancune te maken, maar met respect. Ik spreek nu effe voor mezelf, en niet voor 5500 supporters (wat die twee mensen dan wel gaan moeten doen), maar als je mij niet serieus neemt, dan stopt het voor mij. Zo simpel is het. Dan is dit geen uitgestoken hand, maar een schertsvertoning.

En ik moet ook wel een beetje lachen met het woordje "delegatie" in uw omschrijving.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor luckie » di 09 dec 2014, 19:34

kustzenueens schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Dus uit rancune niks doen? Geweldige strategie.
We hebben een nieuwe voorzitter. Die man nodigt iedereen uit om kennis te maken en gaat nauwelijks een vraag uit de weg. Hij stelt een gestructureerd project voor dat ideeën moet genereren voor de toekomst van de club en vraagt aan de supporters om een beperkte delegatie te sturen om over enkele topics mee te praten.
En wat zeggen die supporters: nee hoor, niet met ons. Wij willen alles of ge kunt ze kussen! Wij hebben lang genoeg gewacht!


1. Onze (on)bekwame bestuurders hebben deze voorzitter benoemd zonder verkiezing.

2. Het is wel de supportersfederatie die de voorzitter twee data heeft voorgesteld om of te komen om zich te presenteren en zijn mogelijke visie te komen toelichten. Niet omgekeerd. Waarbij de supporters zich nog eens zeer correct hebben gedragen en helemaal nog geen vervelende vragen op de man af hebben gesteld.

3. Een delegatie van twee persoon? Terwijl er al twee maal meer dan 100 supporters effectief aantoonden dat ze wel degelijk geïnteresseerd zijn in deze gesprekken. Dan vraagt het bestuur ook nog eens dat deze twee mensen wel voor iedereen van ons spreekt en moeten ze dit kunnen aantonen en bewijzen. Dat is echt het bewijs van het ongerijmde. We moeten inderdaad elkaar als supporters nog leren kennen en het bestuur vraagt aan ons reeds een bewijs. Terwijl ze zelf wat al hebben bewezen?

4. Het is ingeschreven in de statuten dat men effectief werk moet maken van supportersparticipatie en toch zitten er nog altijd vier mensen in het bestuur die nog liever opstappen dan ze toe te laten. En ze hebben er inderdaad effectief subsidies voor gekregen en moesten ze dit wel degelijk uitvoeren.

5. Trouwens die extra-muros is dan ook nog eens afgedwongen geweest door de 'supportersfederatie' en was zeker niet als mooie geste van 'inspraak' bedoeld.

Een beetje ernst in deze discussie mag wel. Een handje schudden links en rechts gekoppeld aan een oogverblindende 'tandpastaglimlach' en klaar is kees?

Trouwens wie van ons had er het 'gevoel' dat Jimmy met zijn voorgestelde visie 'de ganse zaal heeft ingepakt' en in zijn 'zak' had? De afspraak was er om hem te laten schitteren.

Schitterde hij op deze avond? Nee toch? Het was eerder een oplichten in de zin van een beetje licht uitstralend. Hopelijk is het meer dan een bestuurlijke opflakkering. Een lichtbaken is het zeker nog niet.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor valcksken » di 09 dec 2014, 20:59

kustzenueens schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Dus uit rancune niks doen? Geweldige strategie.
We hebben een nieuwe voorzitter. Die man nodigt iedereen uit om kennis te maken en gaat nauwelijks een vraag uit de weg. Hij stelt een gestructureerd project voor dat ideeën moet genereren voor de toekomst van de club en vraagt aan de supporters om een beperkte delegatie te sturen om over enkele topics mee te praten.
En wat zeggen die supporters: nee hoor, niet met ons. Wij willen alles of ge kunt ze kussen! Wij hebben lang genoeg gewacht!

Be the bigger man. Natuurlijk had het bestuur in het verleden de supporters beter kunnen behandelen, meer aandacht kunnen geven. (En ik meen mij vaag te herinneren dat dat in de eerste jaren van OHL ook wel het geval was, al laat mijn geheugen mij over die periode met zondagnamiddagen die gemakkelijk duurden tot het nacht was, wel eens in de steek.) Maar als je ooit wil samenwerken zal je die rancune toch ooit aan de kant moeten zetten. "Hij is begonnen!", heeft zelfs op de speelplaats nog nooit een ruzie opgelost.


Dikke 2.

Je hebt niks, ze bieden je enkele vingers, maar je wil direct 2 handen ...
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » di 09 dec 2014, 21:26

Wiskunde was ook niet uw sterkste kant, Valcksken? ;)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor luckie » di 09 dec 2014, 21:39

valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Dikke 2.

Je hebt niks, ze bieden je enkele vingers, maar je wil direct 2 handen ...


Pakt een dikke tien hiervoor. Het wordt tijd voor een abonnement?

Misschien moeten we als supporters vanaf nu na iedere gedachte dat we uiten op het forum deze zin erbij uitspreken: "Als het de voorzitter belieft.' Zo kunnen we ons geloof in hem belijden.

Jongens toch het is om moedeloos van te worden. In plaats dat we tonen dat we eendrachtig zijn als supporter.
Laatst bijgewerkt door luckie op di 09 dec 2014, 22:13, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » di 09 dec 2014, 21:47

Ik zei hier een tijdje geleden, dat de supporters tekenen van het Stockholm syndroom vertoonden.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor valcksken » di 09 dec 2014, 23:30

luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Dikke 2.

Je hebt niks, ze bieden je enkele vingers, maar je wil direct 2 handen ...


Pakt een dikke tien hiervoor. Het wordt tijd voor een abonnement?

Misschien moeten we als supporters vanaf nu na iedere gedachte dat we uiten op het forum deze zin erbij uitspreken: "Als het de voorzitter belieft.' Zo kunnen we ons geloof in hem belijden.

Jongens toch het is om moedeloos van te worden. In plaats dat we tonen dat we eendrachtig zijn als supporter.


Een abonnement, nee bedankt! Daarvoor moet er eerst nog heel wat veranderen binnen het bestuur!

Eendrachtig zijn als supporter? Waar blijft het overleg van de supportersfederatie met de aanwezige supporters? Wie beslist er wie er ons vertegenwoordigt en op basis waarvan zal dit beslist worden?
Ik zie bij de federatie mensen zich belangrijk voelen, maar zelf weinig of niet communiceren met supporters die al tweemaal naar een open supportersavond komen ... Ze hebben nochtans onze contactgegevens gevraagd ...
Ik heb geen vertrouwen in het huidige OHL-bestuur, maar jammer genoeg ook niet in onze supportersfederatie!
Loop allemaal maar achter een goeroe uit het Mechelse ... Vanwaar komt die plots opduiken?
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » di 09 dec 2014, 23:34

valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Loop allemaal maar achter een goeroe uit het Mechelse ... Vanwaar komt die plots opduiken?


Interessante woordkeuze. En dan bedoel ik vooral omdat ik identiek dezelfde omschrijving al van andere mensen gehoord heb.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor luckie » di 09 dec 2014, 23:40

valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Ik heb geen vertrouwen in het huidige OHL-bestuur, maar jammer genoeg ook niet in onze supportersfederatie!
Loop allemaal maar achter een goeroe uit het Mechelse ... Vanwaar komt die plots opduiken?


@valcksken: doe zoals ik deed, bel hem op en vraag hem uit. En oordeel dan pas. Wat je hier doet is onjuist en ongepast. Zeker als je weet wat die mens al allemaal gedaan heeft. Er is geen enkele andere die al zoveel heeft gedaan. Alleen kan die mens niet alles zeggen wat hij wel allemaal heeft gedaan. Bel hem op en vraag het hem.

Een goeroe? Je kent die mens niet. Praat eens met mensen die weten wat hij allemaal doet, hoe hij het doet, met wie hij het doet,.......

Het is een mens die iedereen, ik herhaal iedereen een kans geeft het voortouw te pakken in het debat. Waarop wacht jij?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor erik vanhove » wo 10 dec 2014, 09:42

Ja maar, het is nu woensdagvoormiddag en ik weet nog altijd niet of de supporters vergadering donderdagavond doorgaat of niet? Toch een klein beetje vervelend !!
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1021
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor valcksken » wo 10 dec 2014, 14:35

luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Ik heb geen vertrouwen in het huidige OHL-bestuur, maar jammer genoeg ook niet in onze supportersfederatie!
Loop allemaal maar achter een goeroe uit het Mechelse ... Vanwaar komt die plots opduiken?


@valcksken: doe zoals ik deed, bel hem op en vraag hem uit. En oordeel dan pas. Wat je hier doet is onjuist en ongepast. Zeker als je weet wat die mens al allemaal gedaan heeft. Er is geen enkele andere die al zoveel heeft gedaan. Alleen kan die mens niet alles zeggen wat hij wel allemaal heeft gedaan. Bel hem op en vraag het hem.

Een goeroe? Je kent die mens niet. Praat eens met mensen die weten wat hij allemaal doet, hoe hij het doet, met wie hij het doet,.......

Het is een mens die iedereen, ik herhaal iedereen een kans geeft het voortouw te pakken in het debat. Waarop wacht jij?


Luckie, ik laat me graag overtuigen ...
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Filip Elsen » wo 10 dec 2014, 16:08

valcksken schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Loop allemaal maar achter een goeroe uit het Mechelse ... Vanwaar komt die plots opduiken?


De woorden goeroe laat ik graag aan jou over, en dat iemand uit het Mechelse afkomstig is lijkt me weinig relevant. Inhoudelijk zeg je weinig behalve zijn afkomst. Heel wat van de mensen in het bestuur komen uit Leuven en zij zijn dus wel competent?

Ik kan enkel voor mezelf spreken maar ik ben blij dat mensen zoals hij en anderen samen in de federatie proberen supporters te verenigen en met het bestuur in dialoog gaat, dat is vroeger nooit gebeurd en er is geen echte wil voor bij het bestuur dus dat is elke stap afdwingen. Dat dan niet over elke stap gecommuniceerd kan worden lijkt me evident. Een konijn opjagen in het bos doe je niet met de fanfare voorop.
Wat ik vooral niet begrijp is hoe jij je blijkbaar onbewust voor de kar van het bestuur laat spannen. De enige concrete vraag in de open brief van de voorzitter was bewust de vertegenwoordiging van supporters. Ingefluisterd door de CEO met als enige doel : zorgen dat er geruzie binnen de supporters komt over de afvaardiging waardoor een aantal bestuurleden hun grootste nachtmerrie van participatie niet moeten beleven.
De federatie heeft open brieven geschreven, de voorzitter gedwongen te komen spreken, tweemaal een vergadering georganiseerd en voert gesprekken met heel wat betrokkenen, ik denk niet dat je dan van aan de zijlijn kritiek kan geven. Je kan ook altijd vragen stellen aan de federatie, als je geen vertrouwen hebt doe dat dan op basis van feiten en gesprekken zou ik zeggen?
Trouwens, op de laatste vergadering is gevraagd iedereen die mee wil werken voor de extra muros zich te melden na de meeting om concreet af te spreken. 1 persoon heeft dat gedaan.

Maar laat ons stoppen deze discussie hier te voeren en ik zou zeggen, ik heb Hans gevraagd om met jou contact op te nemen en eens de situatie te bespreken en laat ons dan zien of jouw oordeel verandert of niet?
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor kustzenueens » wo 10 dec 2014, 16:58

Filip, het zou kunnen dat Hans tijdens de laatste vergadering heeft gevraagd dat degenen die wilden meewerken zich na de vergadering bij hem moesten melden. Dat is dan jammer genoeg niet doorgedrongen tot achteraan in de zaal, want niet alleen ik, maar anderen die bij mij zaten hebben dat niet gehoord. Jammer, maar kan gebeuren.
Wat ik wel gehoord heb is dat we Facebook en de website van de federatie in de gaten moesten houden voor nieuws. Dat heb ik de hele week nauwlettend gedaan, helaas heb ik daar geen nieuws gevonden. Ook jammer.

Ik ben zelf te ongebonden om de intriges die hier blijkbaar allemaal spelen te begrijpen. Die interesseren mij ook niet. Wat ik wel gehoord heb is dat er aan de supporters gevraagd is om mee te denken rond een aantal thema's, om ideeën te verzamelen waarmee de club verder uitgebouwd zou kunnen worden. En ik wil daarover graag meedenken.

De methode die de club wenst te volgen vereist dat de supporters zich eerst organiseren. Ik vind dat heel begrijpelijk. Supporters gaan nooit en masse kunnen deelnemen aan het beleid. Dat zal altijd via een afvaardiging moeten gebeuren.

En ik begrijp ook niet waarom een vertegenwoordiging in elke werkgroep een vereiste zou zijn. Het verslag wordt opgesteld met alle deelnemers samen, los van wie aanwezig was in welke werkgroep dan ook. Het staat de supporters ongetwijfeld ook vrij om ideeën te formuleren rond de thema's waarvoor zij niet zijn uitgenodigd.

Ik weet niet wie hier wie probeert te boycotten, welke rekeningen nog openstaan, wie de goeie is en wie de slechte en nogmaals, dat interesseert mij ook niet. Ik wil vooruit! Nu.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 657
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » wo 10 dec 2014, 19:13

Kustze, de extra muros is bedoeld om zoveel mogelijk ideeën te verzamelen. Waarom dan slechts 2 supporters in de helft van de onderwerpen onderbrengen, als die twee mensen de grootste massa van de club moeten vertegenwoordigen. Waarom spreek je over "vereiste"? Waarom spreek je niet over "logica" of "gezond verstand"? De supporters staan niet alleen voor de grootste massa binnen een club, ze hebben ook een heel andere kijk op de werking, omdat ze alles van de tegengestelde richting bekijken ivm bestuur en investeerders. Supporters komen veel sneller in aanraking met bepaalde problematieken waar bestuurders amper het bestaan van afweten. De massa mensen die elke match 10 minuten moet wachten tot als de poorten van de J opengaan om naar huis te kunnen, muziek die te luid staat of de omroeper die niet hoorbaar is in een bepaald vak, vuile toiletten, noem maar op. En dat is dan los van het feit dat ik ervan overtuigd ben dat je binnen de duizenden supporters écht wel mensen gaat vinden die op zijn allerminst even competent zijn als de mensen uit het bestuur. Maar ja, als je bij deze extra muros al maar 2 man mag afvaardigen, welke illusies maken we ons dan over èchte participatie? Over daadwerkelijk mee aan de tafel te gaan zitten?

Jij wil meedoen met de extra muros? Ik ook. Voila, we zijn met twee. Al de rest kan de boom in? Ik denk dat we op't forum alleen al makkelijk aan 5 à 10 man komen. Wat nu? Dus organiseren, ok. Maar door maar 2 mensen toe te laten, kan je bijna niet anders dan een soort verkiezingen te gaan organiseren, en daarvoor is eenvoudigweg de tijd niet. Komt bij dat ik u niet ken, waarom zou ik dan voor u stemmen? Gaan we dan iedereen die zich kandidaat wil stellen eerst aan het woord laten om zich voor te stellen, en zijn visie voor te leggen? Voorzitter worden van OHL is makkelijker dan dat :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Filip Elsen » vr 12 dec 2014, 11:01

De Extra Muros zal bijgewoond worden door 2 supporters. Eén iemand van binnen de federatie (Marc Van Eylen) en een iemand als onafhankelijke buiten de federatie Erik Vanhove. Zo hebben we de uitgestoken hand aanvaard doch blijven hopen op toekomstige werkvergaderingen talrijker aanwezig te mogen zijn.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor valcksken » vr 12 dec 2014, 11:08

Filip Elsen schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:De Extra Muros zal bijgewoond worden door 2 supporters. Eén iemand van binnen de federatie (Marc Van Eylen) en een iemand als onafhankelijke buiten de federatie Erik Vanhove. Zo hebben we de uitgestoken hand aanvaard doch blijven hopen op toekomstige werkvergaderingen talrijker aanwezig te mogen zijn.


That's the spirit! :+:
Het is een begin, maar het mag zeker geen eindpunt worden ...
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor luckie » vr 12 dec 2014, 11:48

Wie zit er in de 'praatgroep' van de supportersparticipatie?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor AlienStorm » vr 12 dec 2014, 11:52

luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Wie zit er in de 'praatgroep' van de supportersparticipatie?

Erik.
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor luckie » vr 12 dec 2014, 12:01

AlienStorm schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Wie zit er in de 'praatgroep' van de supportersparticipatie?

Erik.


Dit wist ik maar wie anders nog? Wie van het bestuur?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor kustzenueens » vr 12 dec 2014, 12:14

Filip Elsen schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:De Extra Muros zal bijgewoond worden door 2 supporters. Eén iemand van binnen de federatie (Marc Van Eylen) en een iemand als onafhankelijke buiten de federatie Erik Vanhove. Zo hebben we de uitgestoken hand aanvaard doch blijven hopen op toekomstige werkvergaderingen talrijker aanwezig te mogen zijn.


Goed nieuws. Bedankt, Filip.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 657
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Filip Elsen » vr 12 dec 2014, 15:12

luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
AlienStorm schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
luckie schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Wie zit er in de 'praatgroep' van de supportersparticipatie?

Erik.


Dit wist ik maar wie anders nog? Wie van het bestuur?


Erik Van Hove, Paul van der Schueren, Hans Vander Elst, een politieker vermoedelijk Els Van Hoof en iemand die Blondeel noemt (sponsor ?)
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!