Supportersfederatie O-Hasj-El

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor admin » ma 11 mei 2015, 13:36

Moeder Theresa of bezigheidstherapie.. wie weet. Kathleen heeft hier een beslissing als moderator gemaakt, zij mag en kan zelfstandig keuzes maken wat dat betreft. Ik heb niet alles kunnen lezen voordat ze zaken gewijzigd had, maar dat doet er ook niet toe. Misschien had iemand anders het op een andere manier aangepakt, misschien hadden sommigen het graag anders gezien. Da's mogelijk. Maar Kathleen is moderator, steekt daar ook tijd in en doet dat om het forum leefbaar te houden. Ben je't niet eens met een aanpassing? Van mij mag je daar gerust een opmerking over maken, vragen naar meer uitleg waarom een bepaald bericht veranderd of verwijderd werd (al kan je dat ook vragen via PM), maar dat kan gerust zonder denigrerende ondertoon. Als ze een beslissing neemt in functie als administrator, mag je die beslissing gerust in vraag stellen, maar ze dient wel gerespecteerd te worden.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Will » ma 11 mei 2015, 13:46

admin schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Moeder Theresa of bezigheidstherapie.. wie weet. Kathleen heeft hier een beslissing als moderator gemaakt, zij mag en kan zelfstandig keuzes maken wat dat betreft. Ik heb niet alles kunnen lezen voordat ze zaken gewijzigd had, maar dat doet er ook niet toe. Misschien had iemand anders het op een andere manier aangepakt, misschien hadden sommigen het graag anders gezien. Da's mogelijk. Maar Kathleen is moderator, steekt daar ook tijd in en doet dat om het forum leefbaar te houden. Ben je't niet eens met een aanpassing? Van mij mag je daar gerust een opmerking over maken, vragen naar meer uitleg waarom een bepaald bericht veranderd of verwijderd werd (al kan je dat ook vragen via PM), maar dat kan gerust zonder denigrerende ondertoon.

Tante nonneke Theresa mag van ons alles wissen. Vooral de zever en het gezeik over prijzen en bestuur. Dan zijn we daar van af. Wij willen enkel genieten van een voetbaldag bij de beloften of eerste ploeg. Come on Kathleen ! :D
PS : ik zou wel weten wat er gewist mag worden. Hahaha.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Kathleen » ma 11 mei 2015, 14:01

Celle schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Nog erger dan moeder Theresa!
En hoe "objectief" kuis jij dan wel op?

Moeder Theresa: dat vind ik niet echt een belediging, anders had ik het wel gewist i.p.v. het te quoten :)
Misschien heeft de maatschappij meer moeder Theresa's nodig, die zich belangeloos inzetten.
Objectief opkuisen is in veel gevallen onbegonnen werk, en dan begin ik er niet echt aan. In dit geval was het echter niet zo moeilijk, vermits het topic duidelijk gaat over de supportersfederatie.
Dus... kan het vanaf nu terug daarover gaan i.p.v. op de kap te zitten van de moderator die alleen maar probeert om het hier een beetje te structureren?
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Celle » ma 11 mei 2015, 15:46

diezel schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Celle schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Kathleen schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Dit topic is bedoeld voor twee dingen: het is eerst en vooral een kanaal voor de supportersfederatie om informatie door te spelen naar de forumgangers en daarnaast kunnen forumgangers hier ook reageren op deze informatie. De laatste dagen werd hier enorm veel gepost dat volledig buiten dit kader viel. (Zelf ben ik hier ook in de fout gegaan!) Ik heb het topic proberen op te kuisen en alleen nog wat reacties op de actie van Tegelconcept laten staan, omdat dit toch nog wel on-topic is. Er zijn topics voor alle mogelijke thema's, commentaar op bestuur, prijsbeleid, opmerkingen bij wedstrijden, alles heeft een plaats. Persoonlijke aanvallen, discussies, scheldproza, enz. horen nergens thuis op een openbaar forum. Daarvoor bestaan de privé-berichten en heel wat andere mogelijkheden buiten het forum.


Nog erger dan moeder Theresa!

En hoe "objectief" kuis jij dan wel op?

och celle, laten doen. Bezigheidstherapie. Ik ga me niet bezighouden met wat gewist en wat niet gewist werd.


Ik ben daar zo niet mee akkoord. Als hier - wat tot nu toe overwegend het geval is - gratuite en meestal over een uit het verband gehaalde context kritiek gespuit wordt op b.v. het bestuur en ook op individuele personen, en dus meestal al redelijk off topic is, zou daar niet mogen op gereageerd worden? Ik vind dat zij die iets beweren het ook maar hard moeten kunnen maken. Dit gebeurt meestal niet omdat het zeer dikwijls effen af leugens of (halve) ( on ) waarheden zijn. Als hierop gereageerd wordt, vind ik dat dit moeten kunnen blijven staan. Want wij willen hiermee aanduiden dat dit het zoveelste onbetrouwbare bericht is of er dat dit gewoon er ver over gaat. Dit laat toe een beeld te krijgen van die acteurs waarmee je hun volgende berichten met de nodige korrel zout kunt nemen.

Waarom werd de item en de hetze rond Poverello weggehaald. Het was juist een goed voorbeeld?
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor diezel » ma 11 mei 2015, 18:14

ik had niet gezien dat dat weggehaald werd. Dat is natuurlijk wel makkelijk, leugens verspreiden en daarna doen of het er nooit gestaan heeft. Maar ik denk dat iedereen ondertussen het personage luckie wel kent, ik snap niet dat er nog mensen zijn die hem au serieux nemen
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Kathleen » ma 11 mei 2015, 22:15

Celle schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Als hier - wat tot nu toe overwegend het geval is - gratuite en meestal over een uit het verband gehaalde context kritiek gespuit wordt op b.v. het bestuur en ook op individuele personen, en dus meestal al redelijk off topic is, zou daar niet mogen op gereageerd worden? Ik vind dat zij die iets beweren het ook maar hard moeten kunnen maken. Dit gebeurt meestal niet omdat het zeer dikwijls effen af leugens of (halve) ( on ) waarheden zijn. Als hierop gereageerd wordt, vind ik dat dit moeten kunnen blijven staan.

Die discussies blijven ook staan, als het in het juiste topic staat en als er geen persoonlijke aanvallen of scheldwoorden instaan. Kritiek op bestuursleden is niet off-topic in de rubriek "beleid". De titel van dit topic hier is "supportersfederatie O-Hasj-El"! Al wat hier niets mee te maken heeft, hoeft hier niet te staan.
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Celle » ma 11 mei 2015, 22:30

Kathleen schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Celle schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Als hier - wat tot nu toe overwegend het geval is - gratuite en meestal over een uit het verband gehaalde context kritiek gespuit wordt op b.v. het bestuur en ook op individuele personen, en dus meestal al redelijk off topic is, zou daar niet mogen op gereageerd worden? Ik vind dat zij die iets beweren het ook maar hard moeten kunnen maken. Dit gebeurt meestal niet omdat het zeer dikwijls effen af leugens of (halve) ( on ) waarheden zijn. Als hierop gereageerd wordt, vind ik dat dit moeten kunnen blijven staan.

Die discussies blijven ook staan, als het in het juiste topic staat en als er geen persoonlijke aanvallen of scheldwoorden instaan. Kritiek op bestuursleden is niet off-topic in de rubriek "beleid". De titel van dit topic hier is "supportersfederatie O-Hasj-El"! Al wat hier niets mee te maken heeft, hoeft hier niet te staan.


Ik spreek in het algemeen Kathleen, niet enkel over dit topic. Ik wil mij wel aan regels houden daar gaat het niet over.

Maar quotes weghalen zonder de persoon in kwestie te verwittigen, pas daar maar goed mee op ( dit is geen bedreiging hé ) want daar is het oude OHL - forum ook mee geimplodeerd. Daar waren ook één of een paar destructieve forumgangers die alles mochten schrijven maar de reacties erop daar werd wel in gecensureerd.
De anciens hier kunnen dat getuigen!

Ik stel voor deze personen minstens ( persoonlijk ) te verwittigen. Ik denk dat dit reeds gebeurd is in het verleden.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor AlienStorm » do 21 mei 2015, 10:06

Jimmy Houtput (voorzitter) en Paul Van Der Schueren (CEO) hebben namens het bestuur van OHL samengezeten met de afgevaardigden van de supportersclub OHL 3018, voorzitter Vincent Goovaerts, de respectievelijke secretaris en voorzitter van Louvaniste, Joel Reniers en Marc Van Eylen en de onafhankelijke supporter Erik Vanhove. Uit dit overleg is onderstaande actie gegroeid. Alle tickets in voorverkoop voor de wedstrijd tegen Eupen van aanstaande zondag zullen geen 20 euro maar slechts 15 euro kosten. De tickets zijn verkrijgbaar op het secretariaat van de voetbalclub op donderdag- en vrijdagnamiddag op vraag van de supporters uitzonderlijk van 14 tot 19 uur. Op deze wijze krijgen alle supporters, ook zij die niet aangesloten zijn bij een supportersclub, een leuke compensatie voor de verplaatsing naar Eupen. We rekenen erop dat de supporters massaal aanwezig zullen zijn op de laatste wedstrijd van de eindronde! COYW!

Voor alle updates en vragen klik je best door naar Facebook: O-Hasj-El op Facebook
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » do 21 mei 2015, 10:47

Toppie :+:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Celle » vr 05 jun 2015, 18:24

Er is een nieuw bestuur gekozen voor de Federatie.

"Gisterenavond hebben we ons nieuw bestuur verkozen!
Dit bestuur ziet er als volgt uit en zal dag en nacht voor jullie klaarstaan:
Voorzitter: Vincent Goovaerts (OHL 3018)
Ondervoorzitter: Octaaf Duerinckx (Den Dreef)
Secretaris: Hortense Goemans (Eendracht Leuven)
Penningmeester: Benjamin Hartiel (OHL 3018)
Onze eerste uitdaging is het organiseren van de fandag die op 18 juli zal plaatsvinden. Hou onze pagina zeker in het oog voor meer informatie!"

Qua communicatie en transparantie heeft de federatie nul tot nu toe op het rekwest.
Idem qua verwezenlijkingen. Twee supp. vergaderingen en dan de absolute stilte.

Het kan met Octaaf en Vincent alleen maar beter gaan. De twee anderen ken ik niet.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Will » vr 05 jun 2015, 20:34

Celle schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Er is een nieuw bestuur gekozen voor de Federatie.

"Gisterenavond hebben we ons nieuw bestuur verkozen!
Dit bestuur ziet er als volgt uit en zal dag en nacht voor jullie klaarstaan:
Voorzitter: Vincent Goovaerts (OHL 3018)
Ondervoorzitter: Octaaf Duerinckx (Den Dreef)
Secretaris: Hortense Goemans (Eendracht Leuven)
Penningmeester: Benjamin Hartiel (OHL 3018)
Onze eerste uitdaging is het organiseren van de fandag die op 18 juli zal plaatsvinden. Hou onze pagina zeker in het oog voor meer informatie!"

Qua communicatie en transparantie heeft de federatie nul tot nu toe op het rekwest.
Idem qua verwezenlijkingen. Twee supp. vergaderingen en dan de absolute stilte.

Het kan met Octaaf en Vincent alleen maar beter gaan. De twee anderen ken ik niet.

Is de koekoek gaan vliegen Celle ? Leve het nieuw bestuur.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Maarten » vr 05 jun 2015, 21:02

Will, als ge liever hebt dat ik "Peetvader" verander in "Koekoeksclan" moet ge't maar laten weten he ;)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Celle » vr 05 jun 2015, 21:18

Will schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Celle schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Er is een nieuw bestuur gekozen voor de Federatie.

"Gisterenavond hebben we ons nieuw bestuur verkozen!
Dit bestuur ziet er als volgt uit en zal dag en nacht voor jullie klaarstaan:
Voorzitter: Vincent Goovaerts (OHL 3018)
Ondervoorzitter: Octaaf Duerinckx (Den Dreef)
Secretaris: Hortense Goemans (Eendracht Leuven)
Penningmeester: Benjamin Hartiel (OHL 3018)
Onze eerste uitdaging is het organiseren van de fandag die op 18 juli zal plaatsvinden. Hou onze pagina zeker in het oog voor meer informatie!"

Qua communicatie en transparantie heeft de federatie nul tot nu toe op het rekwest.
Idem qua verwezenlijkingen. Twee supp. vergaderingen en dan de absolute stilte.

Het kan met Octaaf en Vincent alleen maar beter gaan. De twee anderen ken ik niet.

Is de koekoek gaan vliegen Celle ? Leve het nieuw bestuur.


Neen, via mijn bron vernomen dat hij nog verkozen is voor de A.V. als lid van Leuven Centraal geloof ik.
Bij nader horen is het daar weer niet allemaal kommer en kwel. Tja het gaat hier nog altijd maar over 10% van de supporters.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Will » vr 05 jun 2015, 21:18

Maarten schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Will, als ge liever hebt dat ik "Peetvader" verander in "Koekoeksclan" moet ge't maar laten weten he ;)

Neen, bij die clan moet ge me niet steken. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Kimme » za 06 jun 2015, 09:17

Will schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Maarten schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Will, als ge liever hebt dat ik "Peetvader" verander in "Koekoeksclan" moet ge't maar laten weten he ;)

Neen, bij die clan moet ge me niet steken. :mrgreen:


Kom gerust naar de Louvaniste Will :+: :D .. Een gezellige bende daar!!
Stadist tot in de kist
Avatar gebruiker
Kimme
Kimme (x3) a man after midnight
 
Berichten: 931
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 21:01
Woonplaats: Bever
Supportersclub: Louvaniste
waarschuwingen: 2

Re: Supportersfederatie O-Hasj-El

Berichtdoor Will » za 06 jun 2015, 09:54

Kimme schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Will schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:
Maarten schreef in Re: Supportersfederatie O-Hasj-El:Will, als ge liever hebt dat ik "Peetvader" verander in "Koekoeksclan" moet ge't maar laten weten he ;)

Neen, bij die clan moet ge me niet steken. :mrgreen:


Kom gerust naar de Louvaniste Will :+: :D .. Een gezellige bende daar!!

Dat weet ik Kimme maar ik ben al bij den Dreef. Al jaren.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Vorige

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


"like" ons op Facebook!
cron