Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Den Dreef
14
15%
Pigeon d'Or
4
4%
Eendracht Leuven
4
4%
Leuven Centraal/Den Bakkaree
7
8%
Leuven West
0
Geen stemmen
Leuven Lads
2
2%
De Sortie
4
4%
OHL Rollers and Friends
0
Geen stemmen
Louvaniste
7
8%
OHL 3018
2
2%
Geen
48
52%
Ik ben lid, maar zeg liever niet van welke club
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 92

demakke
Branded
Supportersclub: Louvaniste
Contacteer:

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Bericht door demakke »

Maarten » wo 27 aug 2014, 19:43 schreef:
demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:Dat de info op de website van de fed niet is aangepast moeten jullie het nieuwe bestuur vergeven.
het nieuwe bestuur heeft alles gedaan wat ze kunnen, maar kunnen niet alles tegelijk doen !

Dan zal je't mij ook moeten vergeven dat ik er niet van op de hoogte was he Mark :lol:
Blijkbaar is dat al van in juli, heb ik me door een goed geïnformeerde bron laten zeggen. Dat duurt letterlijk 15 seconden om dat aan te passen.

Maar ik ga ze er niet tussenuit halen, want anders moet iedereen opnieuw stemmen. En er zijn er nu een 40-tal stemmers, dus dat lijkt me wat onnozel. We zullen dan wel merken dat er niemand hen als SC opgeeft. Maar soit, goed dat we't weten. Maar ik moet Luckie bijtreden, als de SC's wat actiever waren op het forum, dan waren er meer mensen op de hoogte geweest. Op dit moment blijkt dat de meest actieve mensen op't forum ook in een SC zitten, en blijkbaar waren zij er ook niet van op de hoogte.

Maarten, waarom moet ik jou vergeven? Ik heb je toch niets verweten. Gewoon de info gegeven.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
Supportersclub: Maarten
Dank! Gegeven!: 9 keren
Dank! Gekregen: 2 keren

Bericht door Maarten »

demakke » wo 27 aug 2014, 19:52 schreef:Inderdaad Maarten van dag 1 hebben wij, sc Louvaniste een link naar het forum gezet.
Eerst (tot over een paar dagen) op onze homepagina en nu tussen de links waar wij alle sc's vermelden met een link , wat ook niet van alle sc's kan gezegd worden.

Inderdaad en helaas. Volgens mij is dat niet vreemd aan het feit dat de meeste mensen (die aangesloten zijn bij een SC) hier van net de twee SC's zijn die dit ook communiceren. Het zou in elk geval een bijzondere toevalligheid zijn moest het verder ongerelateerd zijn.

Geen verwijt naar de andere SC's, maar het is een beetje jammer. Toen ik dit forum op vraag van andere forumleden uit de grond stampte, was het in elk geval niet de bedoeling er een privéclubje van te maken. Anderzijds, het forum is "nog maar" een viertal maanden oud. En als de andere SC's ook de weg nog zouden vinden, kan het alleen maar beteren.
demakke
Branded
Supportersclub: Louvaniste
Contacteer:

Bericht door demakke »

Maarten » wo 27 aug 2014, 19:43 schreef:
demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:Dat de info op de website van de fed niet is aangepast moeten jullie het nieuwe bestuur vergeven.
het nieuwe bestuur heeft alles gedaan wat ze kunnen, maar kunnen niet alles tegelijk doen !

Dan zal je't mij ook moeten vergeven dat ik er niet van op de hoogte was he Mark :lol:
Blijkbaar is dat al van in juli, heb ik me door een goed geïnformeerde bron laten zeggen. Dat duurt letterlijk 15 seconden om dat aan te passen.

Maar ik ga ze er niet tussenuit halen, want anders moet iedereen opnieuw stemmen. En er zijn er nu een 40-tal stemmers, dus dat lijkt me wat onnozel. We zullen dan wel merken dat er niemand hen als SC opgeeft. Maar soit, goed dat we't weten. Maar ik moet Luckie bijtreden, als de SC's wat actiever waren op het forum, dan waren er meer mensen op de hoogte geweest. Op dit moment blijkt dat de meest actieve mensen op't forum ook in een SC zitten, en blijkbaar waren zij er ook niet van op de hoogte.

Maarten, ik zie niet in wat ik je moet vergeven, je hebt niets fout gedaan en ik heb je niets verweten, enkel de info gegeven waarvan ik dacht ik niet alleen was ze te kennen.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
Supportersclub: Maarten
Dank! Gegeven!: 9 keren
Dank! Gekregen: 2 keren

Bericht door Maarten »

Geen probleem Mark, ge moet het daarom geen twee keer zeggen ;)
Het was gewoon grappig gezien ik die informatie gewoon van "jullie" website haalde.
luckie
Luckieleaks
Supportersclub: Den Dreef
Dank! Gekregen: 4 keren

Bericht door luckie »

demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:Mijn bemerking is blijkbaar anders overgekomen dan ik bedoelde met "deze info is blijkbaar niet tot op het forum gekomen", alhoewel dit gewoon een vaststelling was zonder foei foei foei of schoolmeestersachtige opmerking.
Was zo niet bedoeld.
En Luckie, ik, ik heb niet sarcastich gedaan ;) dus hoef je mij geen punten te geven.
En voila nu heb ik jullie uit de onwetendheid gehaald. :lol:
En welke prijs krijg ik daarvoor? ;)

Ik polariseer graag een beetje om discussies te doen ontvlammen en zo iemand in het bad van het 'ware debat' te trekken. Het lukte. ;)
admin
Dank! Gegeven!: 8 keren

Bericht door admin »

Matchdag... dus veel volk op't forum (normaal). Ik ga deze poll dit weekend overal bovenaan plaatsen. Ik zal hem nadien terugzetten.
erik vanhove
Technisch directeurke

Bericht door erik vanhove »

Zou graag een "rol" spelen bij het organiseren van de supporters participatie. Hoever staan we daarmee?
Celle
Marquis de Stade
Supportersclub: DEN DREEF

Bericht door Celle »

Is Den Dreef nu gewonnen? :D :D
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
luckie
Luckieleaks
Supportersclub: Den Dreef
Dank! Gekregen: 4 keren

Bericht door luckie »

[quote="Celle";p=8606]Is Den Dreef nu gewonnen? :D :D

Neen, want deze uitverkorenen onder de supporters wachten nu de moeilijke taak om als de apostelen van het goede geloof de blijde boodschap van de langzaam dichterbij schuifelende supportersparticipatie bedachtzaam aan de man en vrouw te gaan verkondigen. Deze taak van proselitisme is onder de tamme kudde schapen van supporters een gans gebeuren en een niet te versmaden opdracht.