Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Den Dreef
14
15%
Pigeon d'Or
4
4%
Eendracht Leuven
4
4%
Leuven Centraal/Den Bakkaree
7
8%
Leuven West
0
Geen stemmen
Leuven Lads
2
2%
De Sortie
4
4%
OHL Rollers and Friends
0
Geen stemmen
Louvaniste
7
8%
OHL 3018
2
2%
Geen
48
52%
Ik ben lid, maar zeg liever niet van welke club
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 92

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor demakke » wo 27 aug 2014, 19:21

Maarten » wo 27 aug 2014, 19:43 schreef:
demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:Dat de info op de website van de fed niet is aangepast moeten jullie het nieuwe bestuur vergeven.
het nieuwe bestuur heeft alles gedaan wat ze kunnen, maar kunnen niet alles tegelijk doen !


Dan zal je't mij ook moeten vergeven dat ik er niet van op de hoogte was he Mark :lol:
Blijkbaar is dat al van in juli, heb ik me door een goed geïnformeerde bron laten zeggen. Dat duurt letterlijk 15 seconden om dat aan te passen.

Maar ik ga ze er niet tussenuit halen, want anders moet iedereen opnieuw stemmen. En er zijn er nu een 40-tal stemmers, dus dat lijkt me wat onnozel. We zullen dan wel merken dat er niemand hen als SC opgeeft. Maar soit, goed dat we't weten. Maar ik moet Luckie bijtreden, als de SC's wat actiever waren op het forum, dan waren er meer mensen op de hoogte geweest. Op dit moment blijkt dat de meest actieve mensen op't forum ook in een SC zitten, en blijkbaar waren zij er ook niet van op de hoogte.

Maarten, waarom moet ik jou vergeven? Ik heb je toch niets verweten. Gewoon de info gegeven.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Maarten » wo 27 aug 2014, 19:22

demakke » wo 27 aug 2014, 19:52 schreef:Inderdaad Maarten van dag 1 hebben wij, sc Louvaniste een link naar het forum gezet.
Eerst (tot over een paar dagen) op onze homepagina en nu tussen de links waar wij alle sc's vermelden met een link , wat ook niet van alle sc's kan gezegd worden.


Inderdaad en helaas. Volgens mij is dat niet vreemd aan het feit dat de meeste mensen (die aangesloten zijn bij een SC) hier van net de twee SC's zijn die dit ook communiceren. Het zou in elk geval een bijzondere toevalligheid zijn moest het verder ongerelateerd zijn.

Geen verwijt naar de andere SC's, maar het is een beetje jammer. Toen ik dit forum op vraag van andere forumleden uit de grond stampte, was het in elk geval niet de bedoeling er een privéclubje van te maken. Anderzijds, het forum is "nog maar" een viertal maanden oud. En als de andere SC's ook de weg nog zouden vinden, kan het alleen maar beteren.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor demakke » wo 27 aug 2014, 19:24

Maarten » wo 27 aug 2014, 19:43 schreef:
demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:Dat de info op de website van de fed niet is aangepast moeten jullie het nieuwe bestuur vergeven.
het nieuwe bestuur heeft alles gedaan wat ze kunnen, maar kunnen niet alles tegelijk doen !


Dan zal je't mij ook moeten vergeven dat ik er niet van op de hoogte was he Mark :lol:
Blijkbaar is dat al van in juli, heb ik me door een goed geïnformeerde bron laten zeggen. Dat duurt letterlijk 15 seconden om dat aan te passen.

Maar ik ga ze er niet tussenuit halen, want anders moet iedereen opnieuw stemmen. En er zijn er nu een 40-tal stemmers, dus dat lijkt me wat onnozel. We zullen dan wel merken dat er niemand hen als SC opgeeft. Maar soit, goed dat we't weten. Maar ik moet Luckie bijtreden, als de SC's wat actiever waren op het forum, dan waren er meer mensen op de hoogte geweest. Op dit moment blijkt dat de meest actieve mensen op't forum ook in een SC zitten, en blijkbaar waren zij er ook niet van op de hoogte.

Maarten, ik zie niet in wat ik je moet vergeven, je hebt niets fout gedaan en ik heb je niets verweten, enkel de info gegeven waarvan ik dacht ik niet alleen was ze te kennen.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Maarten » wo 27 aug 2014, 19:31

Geen probleem Mark, ge moet het daarom geen twee keer zeggen ;)
Het was gewoon grappig gezien ik die informatie gewoon van "jullie" website haalde.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » wo 27 aug 2014, 20:27

demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:Mijn bemerking is blijkbaar anders overgekomen dan ik bedoelde met "deze info is blijkbaar niet tot op het forum gekomen", alhoewel dit gewoon een vaststelling was zonder foei foei foei of schoolmeestersachtige opmerking.
Was zo niet bedoeld.
En Luckie, ik, ik heb niet sarcastich gedaan ;) dus hoef je mij geen punten te geven.
En voila nu heb ik jullie uit de onwetendheid gehaald. :lol:
En welke prijs krijg ik daarvoor? ;)


Ik polariseer graag een beetje om discussies te doen ontvlammen en zo iemand in het bad van het 'ware debat' te trekken. Het lukte. ;)
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor admin » vr 29 aug 2014, 12:11

Matchdag... dus veel volk op't forum (normaal). Ik ga deze poll dit weekend overal bovenaan plaatsen. Ik zal hem nadien terugzetten.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor erik vanhove » do 04 sep 2014, 16:48

Zou graag een "rol" spelen bij het organiseren van de supporters participatie. Hoever staan we daarmee?
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1021
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Celle » do 04 sep 2014, 21:10

Is Den Dreef nu gewonnen? :D :D
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » do 04 sep 2014, 21:37

Celle schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?:Is Den Dreef nu gewonnen? :D :D


Neen, want deze uitverkorenen onder de supporters wachten nu de moeilijke taak om als de apostelen van het goede geloof de blijde boodschap van de langzaam dichterbij schuifelende supportersparticipatie bedachtzaam aan de man en vrouw te gaan verkondigen. Deze taak van proselitisme is onder de tamme kudde schapen van supporters een gans gebeuren en een niet te versmaden opdracht.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Celle » vr 05 sep 2014, 00:04

luckie schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?:
Celle schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?:Is Den Dreef nu gewonnen? :D :D


Neen, want deze uitverkorenen onder de supporters wachten nu de moeilijke taak om als de apostelen van het goede geloof de blijde boodschap van de langzaam dichterbij schuifelende supportersparticipatie bedachtzaam aan de man en vrouw te gaan verkondigen. Deze taak van proselitisme is onder de tamme kudde schapen van supporters een gans gebeuren en een niet te versmaden opdracht.


Maar moeten we niet gaan prediken op 't schoon Verdiep aan de Dijle bij de Hoge Hoeden zoals men zegt?

Als die zich nu ne keer tot het ware geloof zouden bekeren en bij het abonnement een lidkaart van een supp club zouden voegen, bij voorkeur van Den Dreef, zijn we zeker op weg naar den hemel.! :D :D
Laatst bijgewerkt door Celle op vr 05 sep 2014, 08:45, in totaal 1 keer bewerkt.
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Celle » vr 05 sep 2014, 00:06

erik vanhove schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?:Zou graag een "rol" spelen bij het organiseren van de supporters participatie. Hoever staan we daarmee?


Ik steun onzen Direkteur! :D :D
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » vr 05 sep 2014, 08:22

Celle schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?:
luckie schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?:
Celle schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?:Is Den Dreef nu gewonnen? :D :D


Neen, want deze uitverkorenen onder de supporters wachten nu de moeilijke taak om als de apostelen van het goede geloof de blijde boodschap van de langzaam dichterbij schuifelende supportersparticipatie bedachtzaam aan de man en vrouw te gaan verkondigen. Deze taak van proselitisme is onder de tamme kudde schapen van supporters een gans gebeuren en een niet te versmaden opdracht.


Maar moeten we niet gaan prediken op 't schoon Verdiep aan de Dijle bij de Hoge Hoeden zoals men zegt?

Als die zich nu ne keer tot het ware geloof zouden bekeren en bij het abonnement een lidkaart van een supp club zouden voegen, bij voorkeur van Den Dreef, zijn we zeker op weg naar den hemel.! :D :D


Dit vat alles perfect samen. Maar dan is er van de 'Hel van OHL' ook niets meer van aan als we in 'de Hemel' zijn. Nu, zo vlug in de hemel zit men ook niet. Vaak wordt het op de 'clouds' zitten verward met reeds in de Hemel zitten maar dit is in realiteit nog maar het voorgeborchte waar men ook nog heel gemakkelijk kan van afdonderen. Trouwens als men werk maakt van 'de Hemel op aarde' dan is dat voor ons gewone stervelingen en niet logemensen al meer dan voldoende en speelt de waanzin van de hoogte niet echt voor ons aardmensen.

Maar zoals je al begreep vooraleer er sprake op OHL kan zijn van echte en directe supportersparticipatie zal dat nog heel wat voeten in de aarde hebben vooraleer deze participatie vaste voet zal krijgen aan 'Den Dreef'. En moeten we nog altijd hopen dat men met deze belofte van supportersparticipatie niet met onze voeten speelt en ze hanteert als voetveeg waar zij met hun vuile voeten overheen gaan. Nu als ze dit onderwerp blijven met de voeten treden dan zullen ze toch moeten beseffen dat ze zich daar uiteindelijk toch mee in hun eigen voeten schieten. Wij moeten van onze kant uit voet bij stuk houden en ze blijven vragen en als deze er niet komt met onze voeten reageren.

Jouw suggestie van naar ''het schoon Verdiep aan de Dijle bij de Hoge Hoeden' te gaan om deze problematiek van van de supportersparticipatie daadwerkelijk eindelijk voor hun voeten te werpen is zeer aanlokkelijk want dan maaien we het gras voor hun voeten weg om het nog langer te kunnen ontlopen. We kunnen toch niet ten eeuwige dagen dit onderwerp op onze kousenvoeten brengen tot in de bestuurskamer waar zij bezig blijven deze twee voeten in één sok te steken: namelijk erover praten en niet implementeren. Als wij daar op dat verdiep komen, zouden zij zich dan uit de voeten maken?

We gaan ze toch niet blijven laten wachten tot dit thema voeten heeft gekregen? We mogen niet blijven toelaten dat ze met die belofte ervan ons voeten blijven spoelen in een oeverloze discussie waarin we dreigen te verdrinken, wat misschien wel hun heimelijke bedoeling is ? Als wij maar blijven herhalen dat deze thematiek voor ons van kapitaal belang is, dan zullen ze wel beseffen dat ze uiteindelijk aan handen en voeten gebonden zijn en zullen ze dit ooit wel noodgedwongen moeten tolereren.

Dat dit meer dan één 'kijk- en luisterstoel' met lijm op het zitvlak, kleefband op de mond en onze handen in van die uitvergrote piepschuimen handen gestoken om voor hen te applaudisseren in de bestuurskamer moet zijn, zal hiermee ondertussen toch wel duidelijk zijn voor iedereen, mag ik hopen?
Laatst bijgewerkt door luckie op vr 05 sep 2014, 10:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Celle » vr 05 sep 2014, 08:52

Maar Luckie, die stoelen met lijm is een oeroude traditie in de raad van de Hoge Hoeden.
Ze hebben zelfs een contract afgesloten met BIZON SUPER CONTACTLIJM waardoor ze verzekerd zijn van hun stoeltje! :D :)
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Berichtdoor Hekke » wo 17 sep 2014, 15:52

Volgens mij bestaat Leuven West niet meer, deels opgegaan in 3018.
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Berichtdoor luckie » wo 17 sep 2014, 16:01

Hekke schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll):Volgens mij bestaat Leuven West niet meer, deels opgegaan in 3018.


Klopt Hekke. Op de vorige pagina werd dit al gesignaleerd.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Berichtdoor tuuveneer15 » wo 17 sep 2014, 16:30

volgens mij bestaat sc Leuven Lads ook niet meer ... helaas, heb ze nog mee opgericht en ben twee seizoenen voorzitter geweest ...
tuuveneer15
Purple Reign
 
Berichten: 223
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:12

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Berichtdoor Maarten » wo 17 sep 2014, 16:35

tuuveneer15 schreef in Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll):volgens mij bestaat sc Leuven Lads ook niet meer ... helaas, heb ze nog mee opgericht en ben twee seizoenen voorzitter geweest ...


Er zijn dan in elk geval twee leden die er nog niet van op de hoogte zijn, tuuveneer ;)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Berichtdoor tuuveneer15 » wo 17 sep 2014, 16:39

leggen in ieder geval geen bus meer in ?
tuuveneer15
Purple Reign
 
Berichten: 223
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:12

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Berichtdoor Maarten » wo 17 sep 2014, 16:43

Ik zou't niet weten man, ik heb gewoon de lijst van de federatie genomen. Maar ik kan de poll niet wijzigen zonder dat alles reset.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Berichtdoor tuuveneer15 » wo 17 sep 2014, 16:44

oh maar voor mij geen probleem hoor ;-)
tuuveneer15
Purple Reign
 
Berichten: 223
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:12

Vorige

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


"like" ons op Facebook!
cron